Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa systemu ergospirometrycznego w ramach realizacji projektu CDT-CARD dla UJ CM w Krakowie.
1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy systemu ergospirometrycznego w ramach realizacji projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium - Medicum w Krakowie.
1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik A do Formularza oferty, tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, stanowiący integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawierający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1 certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia
7 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (tj.. Dz.U. z 2022 poz.974), potwierdzające oznakowanie CE albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia,
5.2 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia), odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SWZ, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski,
5.3 oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie świadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadające autoryzację producenta lub równoważne uprawnienia, a oświadczenia lub dokumenty muszą zostać wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrzeżeniem że Wykonawca samodzielnie nie może tych dokumentów sobie wystawić będąc autoryzowanym przedstawicielem producenta (przykładowo może to być list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie dotyczące niniejszego postępowania, zrzut ze strony producenta z informacją o autoryzowanych serwisach , jeśli producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33100000-1
- Urządzenia medyczne.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
10.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
11.1 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości urządzeń składających się na przedmiot zamówienia:
11.1.1. A: System ergospirometryczny – 1 szt.
11.1.2. B: Zestaw komputerowy (komputer stacjonarny z monitorem) – 1szt.
12.1.3. C: Drukarka laserowa– 1 szt.
11.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, uruchomienie i kalibrację we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, serwis gwarancyjny, obejmujący usuwanie wad oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 3 godziny zegarowe) dla min. 2 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
11.3 W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały związane z dostawą, sprzedażą, transportem, opakowaniem, wyładunkiem, wniesieniem, ustawieniem, instalacją, uruchomieniem i kalibracją, konfiguracją przedmiotu zamówienia oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego i świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego.
11.4 Dostawę sprzętu do: Zakładu Fizjoterapii UJ CM, ul. Badurskiego 19, 30-690 Kraków, parter
11.5 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
11.6 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika.
11.7 Wykonawca zapewni przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 3 godziny zegarowe) dla min. 2 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.
11.8 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
11.9 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia lub jego podzespół/ podzespoły spełniały wymagania ekologiczne: Tjänstemännens Centralorganisation – dalej w skrócie TCO, lub RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych (RoHS Directive: 2011/65/EU {EN50581:2012}, lub WEEE (2012/19/UE) przy czym Zamawiający podkreśla, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości).
11.10 Zamawiający zastrzega, że niezwłocznie po podpisaniu umowy wystąpi do Ministerstwa Edukacji
i Nauki z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu komputera stacjonarnego, monitora i drukarki laserowej z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z 0% stawką VAT na wyżej wymieniony sprzęt.
11.11 Dostarczenie wraz z dostawą następujących dokumentów:
- instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
- karta gwarancyjna zgodna z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej,
11.12 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Fizjoterapia, fizjoterapeuta, rehabilitacja, masaż leczniczy, terapia
Nowy Sącz (małopolskie)
Profesjonalny pedicure i manicure z dojazdem Kraków i okolice
Kraków, małopolskie (małopolskie)
Art Clinik Kraków - Chirurgia - Medycyna Estetyczna - Kosmetologia
Kraków gm Śródmieście pow m Kraków małopol (małopolskie)
TM-Studio Twój profesjonalny salon manicure i pedicure w Krakowie!
Kraków (małopolskie)
Optyk Pokorny
Tarnów (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków
Kraków (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków. Leczenie kanałowe protetyka ortodoncja
Kraków (małopolskie)
Lardent - Centrum Medyczne i Stomatologiczne
Kraków (małopolskie)
Bas Barber Shop - Złocień - Kraków
Kraków (małopolskie)