Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 6854704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c3d2e51-0199-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003822/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 System aspiracyjno-prózniowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.biz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.biz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w dokumentacji przetargowej - SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 777/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 279708,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz cenowy. Pakiet nr 1. W pakiecie muszą być wycenione wszystkie pozycje i zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi opisane w załączniku nr 1 – formularz cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą tj. z najwyższą punktacją po dodaniu punktów w kryterium cena i jakość/przydatność systemu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość/przydatność systemu/
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanym przez Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.),oraz że Wykonawca posiada na tą okoliczność dokumenty – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie jest zakwalifikowany jako wyrób medyczny zgodnie z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz.211) Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę w ofercie stosownego oświadczenia.
2) Zamawiający wymaga próbki (igły-probówki) po 10 szt każdego rodzaju. Próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pozycji, której dotyczą. W przypadku braku na próbce wszystkich wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć stronę katalogową dotyczącą danego asortymentu, zawierającą wszystkie wymagane parametry.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.),oraz że Wykonawca posiada na tą okoliczność dokumenty – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie jest zakwalifikowany jako wyrób medyczny zgodnie z ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz.211) Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę w ofercie stosownego oświadczenia.
2) Zamawiający wymaga próbki (igły-probówki) po 10 szt każdego rodzaju. Próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pozycji, której dotyczą. W przypadku braku na próbce wszystkich wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć stronę katalogową dotyczącą danego asortymentu, zawierającą wszystkie wymagane parametry.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w projekcie umowy, który jest załącznikiem do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa Szpitala Powiatowego w Radomsku
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-29