Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-15
  • Zamawiający11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00337721
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa9f0987-2e88-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa środków pielęgnacyjnych i chemicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/11wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/11wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie elektronicznych dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/11wog
UWAGA: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków
o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning#

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie ochrony danych w odniesieniu do Rodo znajduje się w SWZ.
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 11 WOG

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 35/ZP/D/MUND/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest:
JEDNORAZOWA DOSTAWA ŚRODKÓW PIELĘGNACYJNYCH,

NR SPRAWY: 35/ZP/D/MUND/2022
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1
do SWZ.
3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4. Umowa realizowana będzie ze starannością wymaganą w tego rodzaju działalności oraz z zasadami profesjonalizmu zawodowego, obowiązującymi przepisami, a także ustaleniami zawartymi w niniejszej umowie.
5. Cena środków pielęgnacyjnych stanowiąca przedmiot umowy przedstawiona
w ofercie jest stała i nie może ulec zmianie przez okres obowiązywania umowy,
z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 pkt g umowy – załącznik nr 2 do SWZ .

6. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
7. Zamawiający nie dopuszcza stosowania innych wielkości opakowań niż określone w szczegółowym zakresie zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie
z warunkami przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, złożoną ofertą oraz ustaleniami określonymi w projekcie umowy – załącznik nr 2
do SWZ.
9. Zamawiający wymaga aby cały asortyment artykułów pielęgnacyjnych posiadał instrukcje w języku polskim. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności, aby bez konieczności naruszania opakowania umożliwić identyfikację.
10. Termin ważności środków pielęgnacyjnych powinien wynosić 24 miesiące od daty zakupu.
11. Wszystkie środki chemiczne oraz produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki.
12. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego
w wersji papierowej lub elektronicznej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy
z 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2019 r. poz.1225,Dz. U. z 2020 r. poz. 284, 322).
13. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez dostawcę wraz z towarem faktury VAT oraz kart charakterystyki produktów niebezpiecznych. Środki pielęgnacyjne powinny być zgodne pod względem asortymentu, ilości i ceny zgodnie z ofertą Wykonawcy.
14. Karty charakterystyki na środki pielęgnacyjne i chemiczne zaliczane do substancji i preparatów niebezpiecznych należy przesłać w wersji elektronicznej najpóźniej
w dniu dostawy środków pielęgnacyjnych i chemicznych.
15. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym, zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie Wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11), dokument dostępny pod adresem: http://www.dz.urz.mon.gov.pl/dziennik/pozycja/decyzja-11-decyzja-nr-3mon-z-dnia-3-stycznia-2014-r-w-sprawie-wytycznych-okrestajacych-wymagania-w-zakresieznakowania-kodem-kreskowym-wyrobow-dostarc/.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu,
do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków pielęgnacyjnych
na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostawę do momentu podpisania przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy.
18. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne

24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków:
a) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, niecierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy;
b) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania;
c) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego;
d) ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na wykonanie umowy;
e) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
g) zmiany obowiązującej stawki VAT.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy.
3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
5. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/11wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.