DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyMazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042387
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1354d76-a807-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004006/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Dostawa Środków ochrony zdrowia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mss.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej poprzez platformę Marketplanet OnePlace. Wejście na platformę poprzez link:https://mss.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcjajest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty lub wniosku orazdokomunikacji wynosi 100 MB. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ichprzekazania na platformę Marketplanet OnePlace.4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemplatformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami. 5. W postępowaniu oudzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. 6. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania oferty, oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniumusi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452). 7. Zamawiający nieprzewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.341.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa w :a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzpb) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawypzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowegolub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i doużywania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r.,poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone wrozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, wszczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE.Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.b) Opisy techniczne oferowanych wyrobów w języku polskim – zawierające wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogachoferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i doużywania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r.,poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone wrozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, wszczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tychwyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodnościCE.Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.b) Opisytechniczne oferowanych wyrobów w języku polskim – zawierające wszystkie wymaganeparametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogachoferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. poz. „ 1”.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wypełniony bezpośrednio na platformie zakupowej Marketplanet OnePlace.2.Wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia sporządzony zwykorzystaniemwzoru stanowiącego Załącznik nr 1 umowy;3. W celu potwierdzenia, że osobadziałająca wimieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żądaodWykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej EwidencjiiInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 4. Wykonawca niejestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ustępie powyżej, jeżeliZamawiającymoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawcawskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5. Jeżeli w imieniuWykonawcy działaosoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowaw ust. 3, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lubinnego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6.Pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawcówwspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, októrymmowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będziewyłącznie zpełnomocnikiem.4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy wsprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tychWykonawców.5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezposzczególnychWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowychzadańdotyczących:a) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienianadostawy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa każdy zWykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału wpostępowaniu.7. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ - wzorzeumowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mss.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI