Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa środków do dezynfekcji, środków do myjni – dezynfektorów oraz do fumigatora.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: ˜Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa środków do dezynfekcji, środków do myjni – dezynfektorów oraz do fumigatora.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6e3f56a4-c783-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00012208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Preparaty myjąco-czyszczace Preparaty myjące Dezynfekcja rąk i powierzchni dużych Dezynfekcja narzędzi i sprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://spzozmm.bip.net.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://spzozmm.bip.net.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜SWZ pktVIII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜6. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszegopostępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danychosobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Czesław Mazek tel. 25 506 51 81, czeslaw.mazek@spzozmm.pl3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacji postępowania.4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okresco najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach RozporządzeniaRODO:a) prawo dostępu do danych (art. 15),b) prawo sprostowania danych (art. 16),c) prawo do usunięcia danych (art. 17),d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemudokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜14/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜ZADANIE 1 – Dezynfekcja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcjiobejmującegoprawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowychwskazanych w formularzuasortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowychwskazanych w tymformularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek,ilość objętą opcjązaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przezOdbiorcę z prawaopcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy niebędą przysługiwałyżadne roszczenia.2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadkuwyczerpania zakresupodstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzebazwiększenia zakresu tejdostawy. W takiej sytuacji. Odbiorca poinformuje Dostawcę oskorzystaniu z prawa opcji. 3.Dostawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Odbiorcyżadnych roszczeń w przypadkunieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji. 4. Do asortymentudostarczonego w ramachskorzystania z prawa opcji zastosowanie mają wszystkiepostanowienia niniejszej umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜ZADANIE 2 – Preparaty myjące do myjni do basenów i kaczek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcjiobejmującegoprawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowychwskazanych w formularzuasortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowychwskazanych w tymformularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek,ilość objętą opcjązaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przezOdbiorcę z prawaopcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy niebędą przysługiwałyżadne roszczenia.2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadkuwyczerpania zakresupodstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzebazwiększenia zakresu tejdostawy. W takiej sytuacji. Odbiorca poinformuje Dostawcę oskorzystaniu z prawa opcji. 3.Dostawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Odbiorcyżadnych roszczeń w przypadkunieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji. 4. Do asortymentudostarczonego w ramach skorzystania z prawa opcji zastosowanie mają wszystkiepostanowienia niniejszej umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜ZADANIE 3 – Środki myjące do myjni do narzędzi i sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcjiobejmującegoprawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowychwskazanych w formularzuasortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowychwskazanych w tymformularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek,ilość objętą opcjązaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przezOdbiorcę z prawaopcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy niebędą przysługiwałyżadne roszczenia.2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadkuwyczerpania zakresupodstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzebazwiększenia zakresu tejdostawy. W takiej sytuacji. Odbiorca poinformuje Dostawcę oskorzystaniu z prawa opcji. 3.Dostawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Odbiorcyżadnych roszczeń w przypadkunieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji. 4. Do asortymentudostarczonego w ramach skorzystania z prawa opcji zastosowanie mają wszystkiepostanowienia niniejszej umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜ZADANIE 4 – Preparaty myjące do myjni O. Dziecięcy, Ginekologia i Chirurgia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜1. W trakcie obowiązywania umowy Odbiorca może skorzystać z prawa opcjiobejmującegoprawo zwiększenia do 20% ilości w każdej z pozycji asortymentowychwskazanych w formularzuasortymentowo-cenowym (załącznik nr 1) - po cenach jednostkowychwskazanych w tymformularzu. W przypadku, gdy 20% w danej pozycji daje w wyniku ułamek,ilość objętą opcjązaokrągla się w dół do liczby całkowitej. W przypadku nieskorzystania przezOdbiorcę z prawaopcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Dostawcy niebędą przysługiwałyżadne roszczenia.2. Odbiorca może skorzystać z prawa opcji w przypadkuwyczerpania zakresupodstawowego dostawy w danej pozycji, jeśli pojawi się potrzebazwiększenia zakresu tejdostawy. W takiej sytuacji. Odbiorca poinformuje Dostawcę oskorzystaniu z prawa opcji. 3.Dostawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Odbiorcyżadnych roszczeń w przypadkunieskorzystania przez Odbiorcę z prawa opcji. 4. Do asortymentudostarczonego w ramachskorzystania z prawa opcji zastosowanie mają wszystkiepostanowienia niniejszej umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜ZADANIE 5 – Środek do fumigacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące