Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą systemów dozujących

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą systemów dozujących
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia566216-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566216-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą systemów dozujących
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 28883400000000, ul. ul. Przybyszewskiego  49 , 60-355  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 691 759, e-mail dzp@spsk2.pl, faks 618 691 847.
Adres strony internetowej (URL): www.skhs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=82_2020, https://skhs.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszczone jest składanie ofert za posrednictwem platformy zakupowej - https://skhs.eb2b.com.pl/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018r. Dz. U. z 2018r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
siedziba Zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą systemów dozujących
Numer referencyjny: DZP/82/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą systemów dozujących - 30 pakietów asortymentowych

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Kod CPV dzierżawy PA-02
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietu nr: 1, 2, 3 poz. 1, 2, 4, pakietu 6,78,9,10,12,13,14,15,16 poz.1, pakietu 20,21,22,26,27,28,29,30.2. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. z dnia 13.12.2019r. Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego) – dotyczy pakietu nr: 1,2,3 poz. 1, 2, 4, pakietu 6,7,8,9,10,12,13,14,15,16 poz. 1, pakietu 20,21,22,26,27,28,29,30.3. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ.4. Dla oferowanego produktu biobójczego w rozumieniu ustawy z dnia 09 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. z dnia 09.11.2018r. Dz. U. z 2018r. poz. 2231 ze zm.), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z art. 7 ustawy – dotyczy pakietu 3 poz. 5, pakietu 5 poz. 1, 2, pakietu 17,18. 5. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badania skuteczności zgodnie z normami PN-EN dla obszaru medycznego faza 2 (dopuszcza się alternatywne badania wykonane w laboratoriach UE tj.: PZH, DGHM, RK) - dotyczy pakietów: 1,2,3 poz. 1, 2, 4, pakietu 6,10,13,14,15,16 poz.1, pakietu 21,26.a. Narzędzi:PN EN 14561-działanie bakteriolobójczePN EN 14562-działanie grzybobójczePN EN 14563-działanie prątkobójczePN EN 14476-działanie wirusobójczePN EN 13704-działanie sporobójczeb. do powierzchniPN EN 13727-działanie bakteriolobójczePN EN 13624-działanie grzybójczePN EN 14348-działanie prątkobójczePN EN –14476 działanie wirusobójczePN EN 13704-działanie sporobójczePN 16615- działanie w zakresie B,F-pakiet nr 1,2PN 13697 –pakiet 5 poz. 1PN 1276,1650,13697- działanie baktriolobójcze i drożdżakobójcze –pakiet nr 5 poz. 2PN14476- działanie na norowirusy- pakiet nr 5 poz. 26. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia kart charakterystyki produktu (Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006–REACH) – dotyczy pakietów: 1, 3 poz. 1, 2, 4, pakiet 6,7,8,9,10,12,13,14,15,16 poz. 1, pakietu 20,21,22,26,27,28,29,30.7. Dokument potwierdzający kompatybilność materiałową oraz możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi przez 48 godzin-pakiet nr 108. Oświadczenie, że zaoferowany produkt w pakiecie nr 12 posiada rekomendacje producenta myjni –dezynfektora MEIKO dotycząca stosowania środków - dokument potwierdzający w/w rekomendacje do wglądu na żądanie zamawiającego. 9. Oświadczenie, że zaoferowany produkt w pakiecie nr 29 jest zalecany przez producenta myjni Endoclear Aort - dokument potwierdzający w/w zalecenia do wglądu na żądanie zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Określona cena/wynagrodzenie nie może zostać podwyższona/podwyższone przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian ceny/wynagrodzenia.2. Zmiana ceny/wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. z dnia 09.11.2018r. Dz. U. z 2018r. poz. 2177 ze zm.), w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy realizującej przedmiot umowy, po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany wynagrodzenia na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.*3. Zmiana ceny/wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwagi na zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmianę wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i/lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, albo zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku z powyższą zmianą, ustalonego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę*4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może być dokonana również z uwago na zmianę zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018r. poz. 2215 ze zm.), w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do dokonanej zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia, po wykazaniu zaistniałego faktu zmiany wynagrodzenia na podstawie przedłożonych dokumentów źródłowych i wniosku Wykonawcy o zmianę wynagrodzenia w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych pod warunkiem, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawce.5. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego;b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;f) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu dzierżawy, Strony zastępują dotychczasowy przedmiot dzierżawy od dnia zawarcia aneksu do umowy;g) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji - 2 pozycje asortymentowe tym dzierżawa systemu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:kod CPV na dzierżawę PA-02


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat na bazie alkoholu zawartość alkoholu min 60g/100g, niezawierający pochodnych fenolowych, QAV i aldehydów, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, powierzchni wyrobów medycznych, nie zanieczyszczonych materiałem biologicznym. Preparat o działaniu B,F,V/ w tym adeno/-czas dezynfekcji do 2 minut, dla Tbc-czas dezynfekcji do 5 min. Postać-płyn gotowy do użycia, butelka o pojemności 1 litra ze spryskiwaczem wyrób medyczny opak 53002 preparat na bazie alkoholu min 60g/100g, niezawierający pochodnych fenolowych, QAV i aldehydów, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, powierzchni wyrobów medycznych, nie zanieczyszczonych materiałem biologicznym. Preparat o działaniu B,F,V/ w tym adeno/-czas dezynfekcji do 2 minut, dla Tbc-czas dezynfekcji do 5 min. Postać-płyn gotowy do użycia, butelka o pojemności 1 litra bez spryskiwacza z klipem opak 4442
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Oakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, przedmiotów z tworzyw sztucznych, sprzętu anestezjologicznego i endoskopowego, postać proszek, skład: nadwęglan sodu ,TAED, tenzydy, stężenie roztworu roboczego i spektrum działania:2% do 15minut-B,,Tbc,F,V,Cl.Difficile,2% do 3 godzin-B, Tbc, F, V, S, system dozowania: miarki dozujące, opakowania 1,5kg, wymagane [paski do kontroli aktywności roztworu roboczego-1 opak-50szt. opak 562 preparat do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, przedmiotów z tworzyw sztucznych, sprzętu anestezjologicznego i endoskopowego, postać proszek, możliwość dodania ciekłego aktywatora w celu rozszerzenia, , skład: nadwęglan sodu, TEAD, związki powierzchniowo czynne stężenie roztworu roboczego i spektrum działania: B, Tbc, F,V 2%+2% aktywator-30min,,B,Tbc,F,V,S-2%+2% aktywator-6h miarki dozujące, opakowania 2kg,możliwość kontroli aktywności roztworu roboczego paskami wskaźnikowymi, przygotowanie roztworu w zimnej wodzie wodociągowej/-wyrób medyczny opak 603 aktywator do poz.2 rozszerzający spektrum działania o Tbc, postać-ciecz,skład kwas ortofosforowy,opakowania 2l opak 24 preparat do dezynfekcji sprzętu endoskopowego na bazie aldehydu glutarowego o działaniu bakteriobójczym,prątkobójczym,grzybobójczymi wirusobójczym/ z wirusem polio/.Stężony -czas działania 1 godzina, z możliwością poszerzenia spektrum o działanie sporobójcze.Możliwość stosowania rozworu użytkowego dłużej jak 1 dzień, minimum 14 dni.Do preparatu należy dołączyć paski wskażnikowe do oceny minimalnego stężenia roztworu aldehydu przed każdorazowym procesem dezynfekcji, karnister 5l, postać płynna, gotowa do użycia wyrób medyczny opak 124a paski testowe do preparatu z poz 4/ opak min 100szt opak 35 preparat chlorowy w tabletkach na bazie NaDCC, bez zawartości kwasów organicznych o obojętnym pH roztworu ,pH7,0/ działający na bakterie, Tbc/M.tuberculosis/,wirusy/Adneno,Polio/,grzyby i spory/Clostridium difficile rybotyp 027 wg EN 13704 w warunkach wysokiego obciążenia białkowego z dodatkiem erytrocytów baranich/0,3%/-do 15min,przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym, Atest do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością, wymagane oznakowanie miarki do sporządzenia roztworu do inaktywacji materiału bilogicznego, czas aktywności roztworu roboczego 24 godz./badania potwierdzające/, tabletka o masie 2,72g/szt.-biobój opak 1122
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 olej-preparat przeciw zaparowywaniu optyk, sterylny do momentu otwarcia, pojemność 30ml,produkt gotowy do użycia opak 32 olej-preparat przeciw zaparowywaniu optyk, sterylny do momentu otwarcia, pojemność 25ml,produkt gotowy do użycia , z pipetką opak 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat myjąco-dezynfekujący do powierzchni i urządzeń do zastosowania w obszarze przetwórstwa żywności, skutecznie usuwający zanieczyszczenie z powierzchni czy wyposażenia przy jednoczesnej dezynfekcji ,o działaniu bakteriobójczy, drożdzobójczym stężenie od 0,5% oraz działa na wirusy osłonkowe w tym HIV,HBV,HCV w stężeniu 1%- czas 15min, nie zawierający barwników, substancji zapachowych,, posiadający w skladzie5-15% środków powierzchniowo czynnych, QAV i aminy pH ok 9,0, gęstość ok1g/ml .opak 10l/ biobój op 122 środek do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz wyposażenia w obszarze przetwórstwa spożywczego o działaniu bakteriolobójczym, drożdzakobójczym, na wirusy osłonkowe/HIV,,HbV,HCV oraz na norowirusy, posiadajacy w składzie propanol i etanol łącznie min 60g/100g preparatu, nie posiadający barwników i substancji zapachowych, opak 750ml ze spryskiwaczem,prod, biobójczy opak 483 dzierżawa systemu dozujacego do środka z poz 1-2szt systemu m-c 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kod CPV na dzierżawę - PA-02


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni takich jak: aparatura medyczna, sprzęt rehabilitacyjny, fotele, łóżka, płyty akrylowe i inne powierzchnie nieodporne na działanie alkoholi. Preparat w postaci pianki. Zawierający w składzie m.in. : QAC i glukoprotaminę. Spektrum działania B,F,Tbc,V/Adeno,papova,rota,HIV,HBV,HCV/.Czas działania do 5 minut. opakowanie 750ml ze spryskiwaczem -wyrób medyczny opak 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat do maszynowego mycia narzędzi i sprzętów: alkaiczny środek do mycia w myjniach-dezynfektorach, postać płynny koncentrat, skład: krzemiany, substancje alkaliczne, inhibitory korozji, opakowania-karnistry 5l, nie zawiera środków powierzchniowo czynnych Karn. 142 preparat do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu: środek neutralizujący do myjni-dezynfektorów po myciu alkalicznym: postać płynny koncentrat, skład: kwas cytrynowy,15-30% opakowanie karnister 5l ,nie zawiera związków powierzchniowo-czynnych Karn. 193 preparat do dezynfekcji w myjkach-dezynfektorach, do dezynfekcji chemiczno-termicznej w temperaturze 60 stopni sprzętu z tworzyw sztucznych i elastomerów, sprzętu anestezjologicznego, chirurgicznego, obuwia operacyjnego, nie wymaga środka neutralizującego, stężenie 10ml/l w temp.60 stopni, zawierający substancje inaktywujące drobnoustroje, aldehyd glutarowy, inhibitory korozji, opakowanie 5l spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prądki Karn. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego- dla maszyn typ MIELE G7828, przystosowane do centralnego systemu dozowania środków. preparaty do ręcznego i maszynowego mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi medycznych 1 płynny alkaliczny preparat do mycia w myjniach dezynfektorach instrumentów chirurgicznych, endoskopów i sprzętu anestezjologicznego, usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego wykonanego także z aluminium i tworzyw sztucznych, niewymagający neutralizacji, posiadający w składzie polikarboksylaty, kwasy organiczne, alkalia, enzymy, tenzydy, środek konserwujacy, inhibitor korozji. Mycie maszynowe : temp 50-60stC, stężenie 0,2-1%, mycie ultradzwiękowe:0,5%-2%, mycie endoskopów elastycznych;0,5% temp.36-55stC, opakowanie 20l,koncentrat dostosowany do centralnego systemu płynów dozujących .obecnie stosowany Neodisher mediclean forte opak 532 płynny środek płuczący powierzchniowo czynny zmniejszający napięcie powierzchniowe kompatybilny ze środkiem myjącym w myjni-dezynfektorze. Zawiera środki konserwujące. Skuteczność działania w temperaturze 40-93 stopni celsjusza. stężenie roboczego od 0,03% do0,1%, opakowania 20l koncentrat ,dostosowany do centralnego systemu dozowania płynów obecnie stosowany Neodisher mediklar opak 53 płynny środek neutralizujący oparty na kwasach organicznych/cytrynowy/, musi spełniać wymogi wstępnego mycia w myjniach -dezynfektorach. Nie zawierający fosforanów, azotanów ,tensydów środków powierzchniowo czynnych, zgodny z technologią mycia nadtlenkowego. Maksymalne dozowanie mycie 5ml/l, opakowanie 20l koncentrat dostosowane do centralnego systemu dozowania płynów. opak 64 środek do mycia nadtlenkowego,. Pojemniki 5 l przystosowane do współpracy z urządzeniami MIELE., dozowanie 3,5-7ml/l opakowanie 5l koncentrat. Obecnie stosowany środek Neodisher Oxivario opak 115 alkaiczny, płynny preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego czułego na temperaturę i sprzętu anestezjologicznego, butów operacyjnych oraz innego sprzętu termolabilnego w myjniach dezynfektorach/ w osobnych fazach mycia i dezynfekcji/środek pozwalający na pracę w programach z neutralizacją środkiem kwaśnym lub bez neutralizacji,. Działa na bakterie, grzyby, prątki i wirusy, bez zawartości związków chlorowych i innych substancji utleniających Wspomagający profilaktykę przeciw prionom w zakresie usuwania białek, posiadający w składzie tenzydy, fosforany, inhibitor korozji. Etap myjący : do 5 min temp 55 st.C, stęż do 0,5%.Etap dezynfekcji : do 10 min, temp 55stC ,stęż do 1%, pakowany po 25kg, dostosowany do centralnego systemu dozowania płynów,obecnie stosowany Neodisher Septoclean opak 506 środek do wstępnego manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, oraz do zastosowania w myjkach ultradźwiękowych, działanie bakteriolobójcze, drożdzakobójcze, wirusobójcze/HIV,HBV,HCV w stężeniu 1% w czasie do 15min , bez zawartości aldehydów oraz czwartorzędowych związków amoniowych , możliwość pozostawienia narzędzi w roztworze do 72h,PH roztworu roboczego 8,4-8,6opakowanie 5l koncentrat opak 387 środek do ręcznej konserwacji przegubów, zamków, turbin oraz sprzętu ze stali nierdzewnej, na bazie węglowodorów alifatycznych, środek nie wpływa na przebieg procesu sterylizacji parowej i plazmowej/ rozpuszczalny w wodzie/.Płynny w atomizerze, spryskiwacz, opakowania po 400 ml/ opak 1908 płynny kwaśny preparat do czyszczenia narzędzi chirurgicznych ze stali nierdzewnej do mycia wstępnego oraz mycia w myjkach ultradźwiękowych usuwający rdzę i odbarwienia, naloty, zmatowienie narzędzi, duże zabrudzenia nieorganiczne, opakowania 10-12 kg opak 119 dzierżawa centralnego zamkniętego systemu dozowania do myjek MIELE, automatyczne dozowanie środków myjących i dezynfekujących / przeprogramowanie myjki na koszt producenta środków do dezynfekcji/obecnie dzierżawiony jest od firmyMedia medl ZDAYVLB 080790 dr Weigert szt 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: środki do maszynowego mycia w myjkach typu Steelco 1 niskopieniący, płynny preparat do mycia basenów, kaczek, butelek na mocz oraz pojemników ze stali nierdzewnej i szkła w zmywarkach specjalistycznych, do użycia również w wodzie o dużej twardości, powinien zabezpieczać przed kamieniem kotłowym, może być użyty również do płukania , dozowanie 0,1 do 0,3%, ph roztworu roboczego w granicach 10,5 do 11,5, zawierający w składzie fosfonaty i sole NTA, bez enzymów, karnistry 5l obecnie stosowany neodisher SBR opak 402 płynny preparat do płukania i wiązania twardości wody przy maszynowej obróbce basenów, kaczek, butelek na mocz w myjkach z dezynfekcją parową, posiada właściwości nawilżające, nie pozostawia plam i osadów wapiennych, może być stosowany przy wszystkich twardościach wody, zawiera w składzie kwas cytrynowy, poliwęglany, środki konserwujące, dozowanie 0,05% do 0,15%, ph roztworu roboczego 3-4, opakowanie karnister 5lobecnie stosowany neodisher SBK opak 26
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat zawierający kompleks trójenzymatyczny/lipaza,amylaza,proteaza/ w piance przeznaczony do nawilżania i wstępnej dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych, zakres działania bakteriobójcze, /,prątkobójcze/,grzybobójcze,wirusobójcze/HIV,HBV,HCV/:Opakowania 750 ml z końcówką spieniającą ,gotowy do użycia, preparat wykazujący niską wartość potencjału korozyjności, wymagana możliwość pozostawienia piany preparatu na powierzchni narzędzi przez 72hwyrób medyczny, działanie biobójcze-5min,wysoka kompatybilność materiałowa szt 413
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 olej myjący do gruntownego usuwania alginanu,eugenolu,jodu,starych naklejek i kleju po pisakach i markerach z narzędzi i skóry, zawierający terpentyny pomarańczowe i lanolinę. Roztwór gotowy bez pośrenio do użycia, opakowanie 0,5l szt 14
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pkiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 środek odkamieniajaco-nabłyszcający do myjni dezynfektora MEIKO do basenów i kaczek szpitalnych, właściwości zmiękczające, zapobiega osadzaniu się kamienia na naczyniach, przewodach, komorze płuczącej, zapobiega powstawaniu plam podczas wysychania, odczyn pH 2,5, wydajność wytrącania węglanu wapnia na poziomie170- 210g/ml, na bazie 5-15% niejonowych środków powierzchniowo czynnych na bazie alkoksylowanego alkoholu tłuszczowego, kwasu cytrynowego, nie zawierający chloru, fosforanów, kwasów nitrylotrioctowego – rekomendacja producenta myjni –dezynfektora MEIKO dotycząca stosowania środków opak 29
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni oraz sprzętu metodą przecierania, ba bazie alkoholu, bez aldehydów, fenoli. Do bezpośredniego stosowania. Szerokie spektrum działania w bardzo krótkim czasie : B/w tym MRSA/,Tbc,F,V/HIV,HCV,Rota,Vaccinia/w czasie do 1 min, ponadto wirusy adeno,.polio, opakowanie-dozownik min 100szt,kompatabilny z oferowanymi chusteczkami-wyrób medyczny opak 102 preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni oraz sprzętu metodą przecierania, na bazie alkoholu, bez aldehydów, fenoli. Do bezpośredniego stosowania. Szerokie spektrum działania w bardzo krótkim czasie : B/w tym MRSA/,Tbc,F,V/HIV,HCV,Rota,Vaccinia/w czasie do 1 min, ponadto wirusy adeno,.polio, opakowanie-wkład do w/w dozowników 100szt -wyrób medyczny opak po 100szt 115
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat myjąco-dezynfekujacy na bazie aktywnego tlenu przeznaczony do powierzchni obciążonych materiałem biologicznym, spektrum działania B,Tbc,F,V/ w tym adeno, polio/S w czasie do 15 min. Dobra tolerancja materiałowa, stosowanie do powierzchni kamiennych, stalowych z tworzyw sztucznych, opak 160 gr wyrób medyczny opak 22 preparat myjąco-dezynfekujacy na bazie aktywnego tlenu przeznaczony do powierzchni obciążonych materiałem biologicznym, spektrum działania B,Tbc,F,V/ w tym adeno,polio/S- w czasie do 15 minut. Dobra tolerancja materiałowa, stosowanie do powierzchni kamiennych, stalowych z tworzyw sztucznych, opak 1,5 kg wyrób medyczny opak 396
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat myjąco -dezynfekujacy w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych m.in. Głowic USG i kontenerów medycznych narzędziowych typ Wagner, małych powierzchni, również ze stali nierdzewnej, spektrum działania B,F,V/HBV,HIV,HCV, Adeno, Polio,/S,TBC posiadające dobre właściwości myjące, usuwające krew, ropę białko, wydzieliny, nie zawiera alkoholu, czas dezynfekcji do 5 min, opakowanie powyżej 200 listków o rozmiarze nie mniej niż 245x300mm -wyrób medyczny opak 105
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 bezalkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz głowic USG na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, spektrum działania F,B,,V, /HIV,HBV,HCV ,rota Vaciina, Papowa do 1min / , Tbc do 15min opakowanie 1l,-wyrób medyczny szt 4502 końcówka spieniająca wielokrotnego użycia przystosowana do poz. 1 szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi oraz skolonizowanych MRSA, spektrum działania, bakterie /łącznie z MRSA,VRE,ESBL., gotowy do użycia ,bez alkoholu, oraz bez chlorheksydyny nieszkodliwy dla skóry i śluzówki ph 5,0,dostosowany dla wszystkich rodzajów skóry opak 500ml -biobój opak 60 2. preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi oraz skolonizowanych MRSA, spektrum działania, bakterie /łącznie z MRSA,VRE,ESBL, gotowy do użycia ,bez alkoholu, bez chlorheksydyny nieszkodliwy dla skóry i śluzówki ph 5,0,dostosowany dla wszystkich rodzajów skóry , opakowanie z pompką 5l/ dpouszczamy 6l po przeliczeniu ilości, / przy przeliczaniu ilości na opakowania zaokrąglić ilość pojemników do pełnej liczby w górę/-biobój opak 57
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjenta przed zabiegami operacyjnymi oraz skolonizowanych MRSA, spektrum działania, bakterie /łącznie z MRSA,VRE,ESBL., gotowy do użycia ,bez alkoholu, nieszkodliwy dla skóry i śluzówki ph około 6,0,dostosowany dla wszystkich rodzajów skóry ,nie wymagający spłukiwania, opak 200ml w piance biobój opak 14
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 antybakteryjny i antygrzybiczny płyn do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej , na bazie chlorheksydyny, bez alkoholu lub zawierający min ilość alkoholu bezbarwny, gotowy do użycia, nie przebarwiający szkliwa zębów 300ml kosmetyk opak 1464
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 neutralny, płynny ,słabo pieniący środek dezynfekcyjny stosowany w myjniach maszynowych do dezynfekcji endoskopów elastycznych, bakteriobójczy, grzybobójczy, prątkobójczy, wirusobójczy, zawierający 10,5g aldehydu glutarowego, słabo aromatyczny, dobrze dezynfekujacy przedmioty z wrażliwych materiałów, nie zawiera aldehydu mrówkowego oraz czwarto-rzędowych związków amoniowych, opak 20l obecnie używany neodisher septo DN opak 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 płynny preparat hamujący rozwój drobnoustrojów, bakterii, grzybów, wirusów/osłonkowe i nieosłonkowe/B,F,Tbc HBV,HCV,HIV,Polio,Adeno Noro,S, do dezynfekcji narzędzi termostabilnych i termolabilnych, endoskopów, narzędzi stomatologicznych, bez zawartości alkoholu, aldehydów i aktywnego tlenu i, środek przeznaczony do kąpieli zanurzeniowej do 72 godzin, nie powoduje zmian materiałowych narzędzi, do przygotowania w pojemnikach z tworzyw sztucznych, środek gotowy do użycia, opak 5l opak 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat do manualnej dezynfekcji głowic USG, endoskopów giętych,sond ultradzwiękowych, nie zawierajacy aldehydów i zwiazków tlenowych, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, nie matowi optyki,postać płynna opak 5l,,spektum działania: B,F,V 5 min,z wirusem Papowva SV 40-15min, Adeno-60 min, roztów użytkowyskuteczny przez 7 dni opak 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 pianka do oczyszczania skóry, do bezwodnego mycia i pielęgnacji skóry dla osób z zaburzeniami czynności fizjologicznych, neutralizujaca zapach, posiadająca dobre właściwości myjące, neutralne pH,z dodatkiem kreatyny opak 400mllub 500ml po przeliczeniu ilości litr 458
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 płyn do czyszczenia i dezynfekcji drenów do unitu laryngologicznego atmos szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 olej o właściwościach myjąco-smarujacych do codziennej konserwacji wolno i szybko obrotowych końcówek, zawierający alkohol, opak 500ml szt 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz głowic USG metodą przecierania, bezalkoholowe, .spektrum działania: bakterie, grzyby, HIV,HBV,HCV,rota,Vaccina,papowa do 1 mnuty,TBC-15min-dozownik zawierający min 200szt chusteczek , wymiar min20x20cm, kompatybilny z oferowanymi chusteczkami-wyrób medyczny / dpuszamy opak po 100szt po przeliczeniu ilości/ opak 142 preparat w postaci chusteczek do szybkiej dezynfekcji powierzchni oraz głowic USG metodą przecierania bezalkoholowe, .spektrum działania: bakterie, grzyby, HIV,HBV,HCV,rota,Vaccina, papowa do 1 mnuty,TBC-15min-wkład uzupełniający do poz. 1 zawierający min 200szt chusteczek , wymiar min20x20cm,wyrób medyczny/ dopuszczamy po 100szt po przeliczeniu opak 132
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 środek odkamieniający-zmiękczajacy wodę do płuczki -dezynfektora ,do mycia basenów i kaczek, firmy ARJO Tornado, karnister 5lpreparat do mycia i płukania w dezynfektorach, zawiera inhibitory korozji, niejonowe związki powierzchniowo czynne, środki ułatwiające rozpuszczanie ,kwasy organiczne, szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 płynny koncentrat, środek do ręcznej obróbki endoskopów, karnister 5l,,środek intensywnie usuwający pozostałości organiczne zapobiegające się ponownemu osadzaniu pozostałości białkowych, usuwający biofilmy, do stosowania przy każdej twardości wody, formuła multienzymatyczna na bazie proteazy,lipazy,amylazy,bez zawartości kawasu borowego i związku boru, bez substancji zapachowych i barwników, wartość pH 8,4-9,00/1-30ml/l/ w wodzie demi. 20 stopni, gęstość 1,1g/m3/20 stopni/,skład 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne,<5% anionowe środki powierzchniowo czynne, enzymy, środki chroniace /m.in metyloizotiazolinon opak 128
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33831600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 preparat do dezynfekcji wysokiego poziomu endoskopów i innych narzędzi termolabilnych na bazie stabilnego kwasu nadoctowego uzyskiwanego na drodze syntezy z acetylokaprolaktamu., preparat powinien zachować aktywność biologiczną przez 14 dni, którą można potwierdzać za pomocą testów kontrolnych. Spektrum działania B,F,Tbc,V/Adeno,Polio/,S/Bacillus subtilis, bacillus cereus,,C. sporogenes, C.difficile/ w czasie do 5 min, opakowanie 5l,Preparat stosowany w myjni Endocleane Aort, obecnie stosowany Anioxyde 1000 opak 2352 preparat pięcioenzymetyczny przeznaczony do mycia delikatnego sprzętu endoskopowego dobrze rozpuszczający białko, wymagany czas działania 1-3 min, kompatybilny z preparatem z poz. 1. karnister 5l z pompką dozującą, zawiera enzymy-wyrób medyczny obecnie stosowany aniosyme synerge opak 1273 pompki dozująca do karnistra preparatu poz. 2 szt 104 paski testowe do preparatu z poz1 op. min 50szt opak 1 Zamawiający dopuszcza w poz. 1 i 2 inny ,kompatybilny zestaw środków charakteryzujący się niską podatnością pienienia w temperaturze pokojowej, środków w postaci płynnej oraz zalecane przez producenta myjni Endoclear Aort, po przeliczeniu zapotrzebowania na podstawie wskazanych ilości środków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 zestaw-środek do wstępnego mycia endoskopów i płukania kanałów elastycznych, pojemnik zawiera wyprofilowaną gabkę do przecierania endoskopu zanurzoną w płynie płuczącym biodegradowalnym, bez enzymów, płyn zapobiega piany ,zawiera inhibitory korozji, redukuje poziom zanieczyszczeń oraz zapobiega formowaniu się biofilmu w kanałach i powierzchni endoskopu, wolny od 2-aminoetanolu,pojemność 200ml szt 352
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę doradztwa psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI