IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-15, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat bezjodowy do dezynfekcji skóry, rany i błon śluzowych - produkt leczniczy i preparat do lawaseptyki rany - wyrób medyczny. Łącznie 2021 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 93440,98
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego, tylko dla produktów zarejestrowanych po dacie ogłoszenia przetargu lub dokumenty równoważne – pakiet 1 poz. 1; 2. Wyroby medyczne - certyfikat CE i deklaracje zgodności CE lub dokumenty równoważne - pakiet 1 poz. 2-3; 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat jodowy do dezynfekcji skóry, rany i błon śluzowych - produkt leczniczy. Łącznie 32 litry.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1510,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego, tylko dla produktów zarejestrowanych po dacie ogłoszenia przetargu lub dokumenty równoważne – pakiet nr 2; 2. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt biobójczy - łącznie 1300 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20020,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty biobójcze - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o Produktach Biobójczych - z dnia 13 września 2002 z późniejszymi zmianami (DZ.U. 2002 Nr 175 poz. 1433) lub dokument równoważny – pakiet nr 3; 2. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk – kosmetyk oraz preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy - łącznie 12770 litrów i 1050 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 110491,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
90,00 |
Parametry techniczne |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego, tylko dla produktów zarejestrowanych po dacie ogłoszenia przetargu lub dokumenty równoważne – pakiet nr 4 poz. 4 – 6; 2. Kosmetyki - zgłoszenia do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) lub dokumentu równoważnego – pakiet nr 4 poz. 1-3; 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat do dezynfekcji błon śluzowych – produkt leczniczy oraz preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej - kosmetyk, preparat z chlorheksydyną do dezynfekcji skóry - produkt biobójczy, preparat do mycia pacjentów z MRSA - produkt biobójczy i preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk - produkt leczniczy - łącznie 1161 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 41401,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego, tylko dla produktów zarejestrowanych po dacie ogłoszenia przetargu lub dokumenty równoważne - pakiet nr 5 poz. 1 i poz. 8; 2. Kosmetyki - zgłoszenia do systemu informowania o kosmetykach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 z późniejszymi zmianami (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473) lub dokumentu równoważnego - pakiet nr 5 poz. 2; 3. Produkty biobójcze - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym - kopia dokumentów w myśl przepisów Ustawy o Produktach Biobójczych - z dnia 13 września 2002 z późniejszymi zmianami (DZ.U. 2002 Nr 175 poz. 1433) lub dokumentu równoważnego - pakiet nr 5 poz. 3 – 7; 4. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami inwazyjnymi - produkt leczniczy - łącznie 2640 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27852,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie na terenie RP oraz Karta Charakterystyki Produktu Leczniczego, tylko dla produktów zarejestrowanych po dacie ogłoszenia przetargu lub dokumenty równoważne - pakiet nr 6 2. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentów równoważnych.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyrób medyczny klasy II b - łącznie 1513 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104108,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - certyfikat CE i deklaracje zgodności CE lub dokumenty równoważne - pakiet nr 7 2. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest osprzęt do preparatów dezynfekcyjnych, dozowniki, kosze - 200 szt., podajnik na rękawiczki jednorazowe - 150 szt., podajnik na ręczniki jednorazowe ZZ - 20 szt., podajnik na papier toaletowy - 20 szt. i kosze pedałowe metalowe - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat w płynie, łagodnie alkaliczny (pH<10-11) biodegradowalny koncentrat do mycia narzędzi w myjni-dezynfektorze (1200 litrów), płynny alklaliczny (pH ok. 12) koncentrat myjąco-dezynfekcyjny do stosowania w myjni-dezynfektorze (550 litrów), środek płuczący o właściwościach nabłyszczających, nie pozostawiający plam i zacieków, przeznaczony do użycia w myjniach-dezynfektorach (150 litrów), płynny koncentrat na bazie aldehydu glutarowego w stężeniu nie większym niż 11%, nie zawierający formaldehydu, do maszynowej chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów elastycznych (330 litrów), płynny, łagodnie alkaliczny biodegradowalny koncentrat do mycia endoskopów elastycznych oraz narzędzi w myjni-dezynfektorze (95 litrów), płynny bezbarwny kwaśny środek do gruntownego oczyszczania powierzchni i narzędzi wykonanych ze stali nierdzewnej w kąpieli zanurzeniowej lub w myjniach ultradźwiękowych, usuwający rdzę nalotową ,przebarwienia i plamy, z możliwością stosowania w myjni-dezynfektorze do usuwania osadów krzemianowych (40 litrów) i bezwonny (nie zawierający składników zapachowych) preparat w postaci powlekanego granulatu do manualnego mycia i dezynfekcji termostabilnych i termolabilnych narzędzi (25 kilogramów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 80000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są foliowe worki jednorazowego użycia szczelnie zamykane mechanizmem strunowym do transportu i przechowywania brudnych narzędzi i instrumentów w wilgotnym środowisku - (min 42/47 cm - 100 sztuk; min 40/78 cm - 400 sztuk; min 60/100 cm - 1500 sztuk).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nisko pieniący preparat enzymatyczny rozpuszczający substancje organiczne i ścięte białko, stosowany do manualnego mycia instrumentów medycznych typu głowica przez-przełykowa, narzędzi i sprzętu endoskopowego z możliwością stosowania w myjniach automatycznych (700 litrów), środek dezynfekcyjny na bazie aldehydu glutarowego do dezynfekcji materiałów termolabilnych, do wielokrotnego stosowania (180 litrów), preparat do szybkiej dezynfekcji manualnej narzędzi medycznych i sprzętu endoskopowego (320 litrów), koncentrat w postaci płynu do dezynfekcji endoskopów eleastycznych i sprzętu termolabilnego (640 litrów), płynny preparat na bazie środków powierzchniowo czynnych przeznaczony do manualnego i maszynowego mycia endoskopów giętkich oraz sztywnych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego oraz innych przedmiotów szpitalnych (300 litrów), preparat do maszynowego płukania wyrobów medycznych takich jak narzędzia chirurgiczne, sprzęt anestezjologiczny, elastyczne endoskopy, pojemniki plastikowe, butelki itp. (10 litrów) i bakteriostatyczny preparat gotowy do użycia, w postaci przeźroczystego żelu o neutralnym pH, do wstępnego oczyszczania narzędzi w miejscu ich użycia oraz ich nawilżania podczas transportu (80 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 110000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat bezwonny w roztworze stosowany jednocześnie w procesach dezynfekcji i mycia narzędzi sprzętu medycznego, sprzętu anestezjologicznego oraz innego sprzętu z tworzywa sztucznego (500 l roztworu roboczego) i preparat w płynie do dezynfekcji instrumentów medycznych, sprzętu medycznego w tym endoskopów sztywnych i giętkich oraz produktów termolabilnych (30 000 l roztworu roboczego).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest proszkowy alkaliczny produkt myjący do maszynowiego czyszczenia sprzętu ze szkła, stali nierdzewnej i tworzyw sztucznych, usuwający tłuszcze, oleje, żywice, parafinę i barwniki organiczne (15 kilogramów) i preparat bezpieczny toksykologicznie, rozpuszczalny w wodzie w postaci aerozolu do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych (12 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są bezalkoholowe chusteczki gotowe do użycia w opakowaniu twardym do dezynfekcji sprzętu medycznego włącznie z głowicami USG i optyką endoskopów (50 000 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet nr 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest płynny środek do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, osprzętu anestezjologicznego oraz butów operacyjnych (120 litrów), preparat myjący o neutralnym pH do maszynowego mycia narzędzi chirurgicznych, sztywnych i giętkich endoskopów, sprzetu anestezjologicznego, wrażliwych materiałów z aluminium, tworzywa sztucznego, gumy i silikonu oraz do bardzo wrażliwych narzedzi MIC (do chirurgii małoinwazyjnej) (140 litrów), płynny środek o neutralnym pH do użytku maszynowego przeznaczony do płukania i mycia narzędzi chirurgicznych, wózków oraz pojemników (60 litrów), gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania pozostałości past, jodyny, plastrów, cementu, śladów po markerach, oraz przebarwień na narzędziach i skórze (5 litrów) i preparat pielęgnacyjny i nawilżający w sprayu przeznaczony do narzędzi chirurgicznych (1 litr).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet nr 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest preparat dezynfekcyjny do myjni endoskopowej ETD (200 litrów) i enzymatyczny preparat myjący do myjni endoskopowej ETD (150 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet nr 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest łagodny środkiem myjący na bazie alkalicznej z substancjami powierzchniowo czynnymi. Niskopienny, nie posiadający właściwości ściernych, do czyszczenia narzędzi, który szybko usuwa, rozpuszcza i rozprasza wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia, kamień kotłowy i plamy tlenków (30 litrów) i środek do neutralizacji pozostałości alkalicznych po zasadniczej fazie mycia a także do usuwania plam z twardej wody w komorach myjni-dezynfektorów (30 litrów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie zawezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Wyroby medyczne - dokumenty umożliwiające obrót wyrobem medycznym w myśl Ustawy z 20 maja 2012r o wyrobach medycznych- w zależności od klasy wyrobu medycznego oraz miejsca wprowadzenia do obrotu są to: deklaracja zgodności i/lub Certyfikat CE i/lub wpis wyrobu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i/lub inny dokument równoważny w stosunku do zgłoszenia wyrobu medycznego w sytuacji, gdy przepisu na to zezwalają. Wykonawca zobligowany jest dołączyć każdy z w/w dokumentów jeśli w myśl w/w ustawy jest zobowiązany do ich posiadania. 2. Katalogi i/lub zatwierdzone ulotki informacyjne dotyczące oferowanego preparatu w języku polskim lub dokumenty równoważne. 3. Karty charakterystyki produktu niebezpiecznego dla wymaganych prawem preparatów lub dokumentu równoważnego.