Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia775287-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775287-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE": Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", krajowy numer identyfikacyjny 29141100000000, ul. ul. Mączna  4 , 70-780  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 918 806 260, e-mail org@szpital-zdroje.szczecin.pl, faks 918 806 203.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.
Numer referencyjny: 78/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach”. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 28 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu1. Nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk2. Nr 2 Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów6. Nr 6 Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów7. Nr 7 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego8. Nr 8 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego9. Nr 9 Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami10. Nr 10 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu11. Nr 11 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego13. Nr 13 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego14. Nr 14 Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni 15. Nr 15 Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu16. Nr 16 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, 17. Nr 17 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego18. Nr 18 Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego19. Nr 19 Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej20. Nr 20 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci21. Nr 21 Lawaseptyka rany oparzeniowej 22. Nr 22 Preparaty do sprzętu i powierzchni23. Nr 23 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych 24. Nr 24 Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału25. Nr 25 Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego26. Nr 26 Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.) 27. Nr 27 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.)28. Nr 28 Preparaty do odkażania skóry

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.04.2021   lub zakończenia: 31.03.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada:a) aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452 ze zm.) lub posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 t.j.) w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie potwierdzające ten fakt).W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. Lp. Nr pakietu/ części Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej1. Nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 82 000,00 zł2. Nr 2 Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami 19 000,00 zł3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 71 000,00 zł4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 7 000,00 zł5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów 400,00 zł6. Nr 6 Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów 40 000,00 zł7. Nr 7 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego 8 000,00 zł8. Nr 8 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego 1 000,00 zł9. Nr 9 Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 6 000,00 zł10. Nr 10 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu 49 000,00 zł11. Nr 11 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 5 000,00 zł12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego 700,00 zł13. Nr 13 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł14. Nr 14 Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni 68 000,00 zł15. Nr 15 Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu 37 000,00 zł16. Nr 16 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, 17 000,00 zł17. Nr 17 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego 128 000,00 zł18. Nr 18 Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 2 000,00 zł19. Nr 19 Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej 1 000,00 zł20. Nr 20 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci 8 000,00 zł21. Nr 21 Lawaseptyka rany oparzeniowej 13 000,00 zł22. Nr 22 Preparaty do sprzętu i powierzchni 37 000,00 zł23. Nr 23 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych 5 000,00 zł24. Nr 24 Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 1 000,00 zł25. Nr 25 Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 14 000,00 zł26. Nr 26 Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.) 18 000,00 zł27. Nr 27 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.) 65 000,00 zł28. Nr 28 Preparaty do odkażania skóry 5 000,00 złUWAGA: W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertąW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek w ramach pakietu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju produktów farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej:Lp. Nr pakietu/ części Nazwa Pakietu Wartość brutto dostawy co najmniej1. Nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 82 000,00 zł2. Nr 2 Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami 19 000,00 zł3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 71 000,00 zł4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 7 000,00 zł5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów 400,00 zł6. Nr 6 Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów 40 000,00 zł7. Nr 7 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego 8 000,00 zł8. Nr 8 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego 1 000,00 zł9. Nr 9 Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 6 000,00 zł10. Nr 10 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu 49 000,00 zł11. Nr 11 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 5 000,00 zł12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego 700,00 zł13. Nr 13 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł14. Nr 14 Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni 68 000,00 zł15. Nr 15 Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu 37 000,00 zł16. Nr 16 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, 17 000,00 zł17. Nr 17 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego 128 000,00 zł18. Nr 18 Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 2 000,00 zł19. Nr 19 Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej 1 000,00 zł20. Nr 20 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci 8 000,00 zł21. Nr 21 Lawaseptyka rany oparzeniowej 13 000,00 zł22. Nr 22 Preparaty do sprzętu i powierzchni 37 000,00 zł23. Nr 23 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych 5 000,00 zł24. Nr 24 Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 1 000,00 zł25. Nr 25 Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 14 000,00 zł26. Nr 26 Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.) 18 000,00 zł27. Nr 27 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.) 65 000,00 zł28. Nr 28 Preparaty do odkażania skóry 5 000,00 złUwaga:Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach.Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452 ze zm.) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2020 poz. 944 z póź. zm.) w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.3) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2)Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).4) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w formie pisemnej – oryginał dokumentu albo w postaci dokumentu elektronicznego, natomiast dowody i inne dokumenty w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5) na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych poniżej przez Zamawiającego, tj.: a) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 5, Pakietu nr 2 poz. 1, Pakietu nr 3 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 16 poz. 4, 5, Pakietu nr 20 poz. 1, 2, 3, 4, Pakietu nr 23 poz. 1, 2, 3, 4, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych – zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2020 poz.944 z późn. zm.); I. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - rejestracja preparatu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;II. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych:1. Kartę charakterystyki produktu leczniczego; 2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej. III. w zakresie Pakietu nr 20 poz. 1, 2, 3, 4 Zamawiający wymaga aby w Charakterystyce Produktu Leczniczego podana była informacja dot. możliwości stosowania produktu u noworodków i niemowląt. b) w zakresie Pakietu nr 3 poz. 4, 6, 7, Pakietu nr 5 poz. 1, Pakietu nr 6 poz. 1, 2, 3, 4, 5, Pakietu nr 7 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 8 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 9 poz. 1, Pakietu nr 12 poz. 1, 2, Pakietu nr 13 poz. 1, Pakietu nr 14 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Pakietu nr 15 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 16 poz. 1, 2, 3, 6, 7, Pakietu nr 18 poz. 1, 2, Pakietu nr 19 poz. 1, Pakietu nr 21 poz. 1, 2, Pakietu nr 22 poz. 1, 2, 3, 4, 5, Pakietu nr 25 poz. 1, 2, Pakietu nr 26 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 27 poz. 1, Pakiet nr 28 poz. 1 tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 t.j.):I. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - rejestracja preparatu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;II. deklarację zgodności - dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) oraz kasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy II b, klasy III (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego);III. Certyfikat CE oraz Deklaracja zgodności dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów);IV. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych : 1. Kartę charakterystyki wyrobu medycznego;2. Treść etykiety; 3. Treść ulotki informacyjnej. c) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 3, 4, 6, Pakietu nr 2 poz. 2, Pakietu nr 3 poz. 5, Pakietu nr 4 poz. 1, Pakietu nr 10 poz. 1, Pakietu nr 11 poz. 1, 2, Pakietu nr 24 poz. 1, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 04 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz. U. 2018. 2227):I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych: 1. Treść etykiety;2. Treść ulotki informacyjnej.d) w zakresie Pakietu nr 10 poz. 3, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020 poz. 2289 z późn. zm..)I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych: 1. Kartę charakterystyki preparatu;2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej.e) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, Pakietu nr 2 poz. 3, Pakietu nr 10 poz. 2, Pakietu nr 17 poz. 1, Pakietu nr 28 poz. 2, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych - zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2231 tj.)I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych:1. Karta charakterystyki produktu biobójczego;2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej. f) w zakresie Pakietu nr 5, 6, 7, 8, Pakietu nr 12, 13, 14, 15, Pakietu nr 18, 19, 22, 25, 26, 27, 28, tj. preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi I. w celu potwierdzenia zgodności w zakresie działania spektrum zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokument potwierdzający wykonane badanie, oznaczające, że produkt (będący przedmiotem zamówienia) - został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy):1. bakteriobójcze (B);2. prątkobójcze Tbc); Mycobacterium terrae i Mycobacterium avium;3. grzybobójcze (F); Candida albicans, Aspergillus niger;4. sporobójcze (S); Bacillus subtilis, Bacillus cereus i bójcze wobec spor Clostridium difficile;5. wirusobójcze (V); Wirus Adeno, Mysi norovirus, Wirus Vaccina.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej).2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ (dot. odpowiedniej części od nr 1 do nr 28_zwanej dalej „Pakietem”);Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).3) Oświadczenie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 7 ppkt 3) zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza albo w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez notariusza).7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 7.8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.9) Oświadczenie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Tak
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> W języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Lawaseptyka rany oparzeniowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lawaseptyka rany oparzeniowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Preparaty do sprzętu i powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do sprzętu i powierzchni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Preparaty do odkażania skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do odkażania skóry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33692000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę założenie aparatu ortodontycznego - Świerzno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Mam 56 lat bardzo ciasno osadzone zęby, krzywy dolny zgryz - potrzebuję aparatu ortodontycznego na dolną szczękę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI