III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada:a) aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452 ze zm.) lub posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 t.j.) w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie potwierdzające ten fakt).W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. Lp. Nr pakietu/ części Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej1. Nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 82 000,00 zł2. Nr 2 Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami 19 000,00 zł3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 71 000,00 zł4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 7 000,00 zł5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów 400,00 zł6. Nr 6 Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów 40 000,00 zł7. Nr 7 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego 8 000,00 zł8. Nr 8 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego 1 000,00 zł9. Nr 9 Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 6 000,00 zł10. Nr 10 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu 49 000,00 zł11. Nr 11 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 5 000,00 zł12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego 700,00 zł13. Nr 13 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł14. Nr 14 Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni 68 000,00 zł15. Nr 15 Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu 37 000,00 zł16. Nr 16 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, 17 000,00 zł17. Nr 17 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego 128 000,00 zł18. Nr 18 Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 2 000,00 zł19. Nr 19 Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej 1 000,00 zł20. Nr 20 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci 8 000,00 zł21. Nr 21 Lawaseptyka rany oparzeniowej 13 000,00 zł22. Nr 22 Preparaty do sprzętu i powierzchni 37 000,00 zł23. Nr 23 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych 5 000,00 zł24. Nr 24 Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 1 000,00 zł25. Nr 25 Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 14 000,00 zł26. Nr 26 Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.) 18 000,00 zł27. Nr 27 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.) 65 000,00 zł28. Nr 28 Preparaty do odkażania skóry 5 000,00 złUWAGA: W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertąW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek w ramach pakietu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju produktów farmaceutycznych lub wyrobów medycznych lub kosmetyków lub substancji chemicznych i ich mieszanin, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej:Lp. Nr pakietu/ części Nazwa Pakietu Wartość brutto dostawy co najmniej1. Nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk 82 000,00 zł2. Nr 2 Środki do dezynfekcji skóry przed zabiegami 19 000,00 zł3. Nr 3 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych, do cewnikowania pecherza moczowego 71 000,00 zł4. Nr 4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 7 000,00 zł5. Nr 5 Środki do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierające aldehydów 400,00 zł6. Nr 6 Dezynfekcja powierzchni, USG, inkubatorów 40 000,00 zł7. Nr 7 Preparat do mycia i dezynfekcji w myjni endoskopowej EDT typ 2 i typ 3 OLYMPUS posiadanych przez zamawiającego 8 000,00 zł8. Nr 8 Preparaty do dezynfekcji i mycia myjni - dezynfektor KEN posiadany przez zamawiającego 1 000,00 zł9. Nr 9 Gaziki włókninowe nasączone alkoholem do dezynfekcji skóry przed injekcjami 6 000,00 zł10. Nr 10 Środki do dezynfekcji skóry - system zamknięty Sterisol (funkcjonujący w szpitalu), dezynfekcja sprzętu 49 000,00 zł11. Nr 11 Gąbki do dekontaminacji skóry pacjentów przed zabiegami chirurgicznymi 5 000,00 zł12. Nr 12 Preparaty do dezynfekcji i mycia basenów- dezynfektor STEELCO posiadany przez zamawiającego 700,00 zł13. Nr 13 Chusteczki do optyki i sprzętu okulistycznego 1 000,00 zł14. Nr 14 Preparaty do urządzeń w Centralnej Sterylizatorni 68 000,00 zł15. Nr 15 Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu 37 000,00 zł16. Nr 16 Lawaseptyka ran, mycie i dekontaminacja skóry oraz błon śluzowych w przypadku MRSA, 17 000,00 zł17. Nr 17 Preparat do zamgławiania powierzchni przy użyciu aparatu NOCOSPRAY posiadanego przez zamawiajacego 128 000,00 zł18. Nr 18 Produkt do dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 2 000,00 zł19. Nr 19 Produkt do dezynfekcji linii infuzyjnej 1 000,00 zł20. Nr 20 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla noworodków i małych dzieci 8 000,00 zł21. Nr 21 Lawaseptyka rany oparzeniowej 13 000,00 zł22. Nr 22 Preparaty do sprzętu i powierzchni 37 000,00 zł23. Nr 23 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami diagnostycznymi dla dorosłych 5 000,00 zł24. Nr 24 Rękawiczki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału 1 000,00 zł25. Nr 25 Preparat do szybkiej dezynfekcji inkubatora neonatologicznego 14 000,00 zł26. Nr 26 Preparaty do dezynfekcji i mycia w myjni endoskopowej mini EDT typ 2 (będącej na gwarancji do 16.06.2023 r.) 18 000,00 zł27. Nr 27 Preparat do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń metodą zamgławiania za pomocą urządzenia AEROSEPT 500 (będącego na gwarancji do 2022 r.) 65 000,00 zł28. Nr 28 Preparaty do odkażania skóry 5 000,00 złUwaga:Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach.Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie (w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. ustawy z dnia 10 października 1991 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. 1991 r. nr 105 poz. 452 ze zm.) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2020 poz. 944 z póź. zm.) w przypadku artykułów, do których w/w dokument jest wymagany przepisami prawa (natomiast w przypadku produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa ww. dokument Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.3) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2)Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).4) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć:a) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w formie pisemnej – oryginał dokumentu albo w postaci dokumentu elektronicznego, natomiast dowody i inne dokumenty w formie pisemnej – oryginału dokumentu lub kopii dokumentu potwierdzonej własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem albo w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5) na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych poniżej przez Zamawiającego, tj.: a) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 5, Pakietu nr 2 poz. 1, Pakietu nr 3 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 16 poz. 4, 5, Pakietu nr 20 poz. 1, 2, 3, 4, Pakietu nr 23 poz. 1, 2, 3, 4, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów leczniczych – zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2020 poz.944 z późn. zm.); I. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - rejestracja preparatu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;II. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych:1. Kartę charakterystyki produktu leczniczego; 2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej. III. w zakresie Pakietu nr 20 poz. 1, 2, 3, 4 Zamawiający wymaga aby w Charakterystyce Produktu Leczniczego podana była informacja dot. możliwości stosowania produktu u noworodków i niemowląt. b) w zakresie Pakietu nr 3 poz. 4, 6, 7, Pakietu nr 5 poz. 1, Pakietu nr 6 poz. 1, 2, 3, 4, 5, Pakietu nr 7 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 8 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 9 poz. 1, Pakietu nr 12 poz. 1, 2, Pakietu nr 13 poz. 1, Pakietu nr 14 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Pakietu nr 15 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 16 poz. 1, 2, 3, 6, 7, Pakietu nr 18 poz. 1, 2, Pakietu nr 19 poz. 1, Pakietu nr 21 poz. 1, 2, Pakietu nr 22 poz. 1, 2, 3, 4, 5, Pakietu nr 25 poz. 1, 2, Pakietu nr 26 poz. 1, 2, 3, Pakietu nr 27 poz. 1, Pakiet nr 28 poz. 1 tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy wyrobów medycznych – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 t.j.):I. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - rejestracja preparatu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;II. deklarację zgodności - dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) oraz kasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni) klasy II b, klasy III (preparat do dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego);III. Certyfikat CE oraz Deklaracja zgodności dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjnej sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów);IV. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych : 1. Kartę charakterystyki wyrobu medycznego;2. Treść etykiety; 3. Treść ulotki informacyjnej. c) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 3, 4, 6, Pakietu nr 2 poz. 2, Pakietu nr 3 poz. 5, Pakietu nr 4 poz. 1, Pakietu nr 10 poz. 1, Pakietu nr 11 poz. 1, 2, Pakietu nr 24 poz. 1, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 04 października 2018 roku o produktach kosmetycznych (Dz. U. 2018. 2227):I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych: 1. Treść etykiety;2. Treść ulotki informacyjnej.d) w zakresie Pakietu nr 10 poz. 3, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy substancji chemicznych – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020 poz. 2289 z późn. zm..)I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych: 1. Kartę charakterystyki preparatu;2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej.e) w zakresie Pakietu nr 1 poz. 1, 2, Pakietu nr 2 poz. 3, Pakietu nr 10 poz. 2, Pakietu nr 17 poz. 1, Pakietu nr 28 poz. 2, tj. preparatów zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych - zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2231 tj.)I. w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego, w tym substancji czynnych:1. Karta charakterystyki produktu biobójczego;2. Treść etykiety;3. Treść ulotki informacyjnej. f) w zakresie Pakietu nr 5, 6, 7, 8, Pakietu nr 12, 13, 14, 15, Pakietu nr 18, 19, 22, 25, 26, 27, 28, tj. preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi I. w celu potwierdzenia zgodności w zakresie działania spektrum zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj.: dokument potwierdzający wykonane badanie, oznaczające, że produkt (będący przedmiotem zamówienia) - został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, co najmniej II fazy):1. bakteriobójcze (B);2. prątkobójcze Tbc); Mycobacterium terrae i Mycobacterium avium;3. grzybobójcze (F); Candida albicans, Aspergillus niger;4. sporobójcze (S); Bacillus subtilis, Bacillus cereus i bójcze wobec spor Clostridium difficile;5. wirusobójcze (V); Wirus Adeno, Mysi norovirus, Wirus Vaccina.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego – w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej).2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ (dot. odpowiedniej części od nr 1 do nr 28_zwanej dalej „Pakietem”);Ww. formularz należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).3) Oświadczenie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3 wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 7 ppkt 3) zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub kopii notarialnie potwierdzonej (w formie pisemnej – własnoręcznym podpisem notariusza albo w postaci dokumentu elektronicznego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez notariusza).7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 7.8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.9) Oświadczenie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (w formie pisemnej – z własnoręcznym podpisem albo w postaci dokumentu elektronicznego).