Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II Przetarg dla Pakietu Nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00062265
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II Przetarg dla Pakietu Nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II Przetarg dla Pakietu Nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d96ed1-bc63-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa środków dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej
w zakładce "Korespondencja z Wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 23 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 – Pakiet Nr 2 do SWZ pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”.
2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty.


Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment środków dezynfekcyjnych wykazanych w pakiecie.

UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów.
Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna tę ofertę spośród ofert (niepodlegających odrzuceniu), która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Karty katalogowe (prospekty), ulotki informacyjne w języku polskim z opisem oferowanych preparatów/produktów (skład chemiczny, spektrum i czas działania, itp.), w których zostały zaznaczone oferowane przedmioty zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi).
b) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 944).
c) Deklaracje zgodności WE i certyfikat WE lub deklaracja zgodności WE wraz z certyfikatem WE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB – produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego.
d) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na obrót produktem biobójczym. Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 24).
e) Potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r. Produkty zakwalifikowane jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2227).
f) Zwalidowane i zgodne z normami europejskimi badania preparatów dezynfekcyjnych. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie badań i uzyskanie wymaganych wyników są zaświadczenia (certyfikaty) wydane przez uprawnione instytucje na podstawie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) – wszystkie preparaty, w których Zamawiający wymaga działania bójczego preparatów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Karty katalogowe (prospekty), ulotki informacyjne w języku polskim z opisem oferowanych preparatów/produktów (skład chemiczny, spektrum i czas działania, itp.), w których zostały zaznaczone oferowane przedmioty zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi).
b) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 944).
c) Deklaracje zgodności WE i certyfikat WE lub deklaracja zgodności WE wraz z certyfikatem WE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB – produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 186) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego.
d) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na obrót produktem biobójczym. Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 24).
e) Potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r. Produkty zakwalifikowane jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o produktach kosmetycznych z dnia 4 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2227).
f) Zwalidowane i zgodne z normami europejskimi badania preparatów dezynfekcyjnych. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie badań i uzyskanie wymaganych wyników są zaświadczenia (certyfikaty) wydane przez uprawnione instytucje na podstawie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) – wszystkie preparaty, w których Zamawiający wymaga działania bójczego preparatów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik.
2 Formularz oferty.
3 Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 do SWZ, który stanowi jej integralną część –Pakiet Nr 2;
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Formularza asortymentowo-cenowego, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
4 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ – jeżeli dotyczy.
5 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa.
6 Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy.
7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8 Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
2) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument „Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w ust. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie:
a) numeru katalogowego towaru,
b) nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów,
c) ilościowym (zmniejszenia ilości poszczególnego towaru w ramach wartości Umowy),
d) zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku,
e) osób kluczowych do realizacji Umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
f) danych teleadresowych Stron zapisanych w Umowie.
g) wydłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
3. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo bezwzględnie wyłącznie na warunkach określonych przepisami prawa dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy Umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać do dnia 1 czerwca 2021 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem platformy Marketplanet OnePlace, zgodnie z zaleceniami określonymi w Roz. X SWZ. Wejście na platformę poprzez link: https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) przychodzącej codziennie (niedzielę i święta też), co dwa tygodnie spać do niej na noc w godz. od 20.00 do 8.00 rano. Osoba jest chodząca i w większości samodzielna. Potrzebuję kogoś, kto do jej poczucie bezpieczeństwa w porze nocnej, dopilnuje przyjmowania leków, pomoże w rannej toalecie. Do dyspozycji opiekunki jest duży, osobny pokój. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI