DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-07
  • Numer ogłoszenia582092-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582092-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.

Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85166402000000, ul. Kwiatkowskiego  15 , 33-101  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146880511, e-mail as@mcm.net.pl, faks +48146880511.
Adres strony internetowej (URL): www.mcm.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.malopolska.pl/mcmtarnow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.malopolska.pl/mcmtarnow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.malopolska.pl/mcmtarnow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Kwiatkowskiego, 15, 33-101 Tarnów sekretariat pok 101

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy.3.2. Preparaty będące wyrobem medycznym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.3.3. Preparaty będące produktem leczniczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 6 września 2001 Prawo Farmaceutyczne.3.4. Preparaty będące produktem biobójczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 9 października 2015 o produktach biobójczych.3.5. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest przedstawić certyfikaty CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego (w przypadku istnienia takiego wymogu).3.6. Dopuszcza się możliwość przeliczenia ( na opakowania, sztuki, itp. ) w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ. Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ.Załącznik nr 2 do SIWZFormularz asortymentowo cenowy.PAKIET ILp. Nazwa asortymentu j.m. ilość cena netto wartość netto cena brutto wartość brutto1 Preparat na bazie jednego alkoholu etylowego 72 g w 100g wyrobu. Preparat przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni, nieinwazyjnych wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholi takich jak: aparatura medyczna, łóżka i fotele zabiegowe, sprzęt rehabilitacyjny, szafki pacjenta, poręcze łóżek szpitalnych, blaty stołów medycznych, także tych mających styczność z żywnością. Przebadany dermatologicznie.Spektrum działania :wirusobójcze (HIV, HCV, VACCINIA, POLIO, ADENO, NORO) w 15 sek.,grzybobójcze (łącznie z drożdżakami) 15 sek.,bakteriobójcze(w tym MRSA) w 15 sek.prątkobójcze (M.terra, M.avium)30-60 sek..pojemność 1l. + atomizernazwa produktu …………………………….. szt. 450 2 Preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie QAV bez zawartości fenoli, chloru, substancji nadtlenowych, glukoprotaminy. Skuteczność mikrobójcza w stężeniu 0,5%: bakterie ( w tym Legionella), grzyby (C.albicans), prątki (Mycobacterium avium oraz Mycobacterium terre), wirusy: BVDV ( HIV, HBV, HCV, Rota ) z możliwością poszerzenia działania wobec wirusów Vaccinia, Noro, Adeno oraz grzybów Aspergilius niger. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach dziecięcych i noworodkowych (deklaracja producenta). Możliwość stosowania do powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Bezpieczny dla użytkownika brak zwrotu H-314. Posiadający przyjemny zapach, nie pozostawia smug, nie ma konieczności płukania mytych powierzchni do stosowania na powierzchnie z PCV akrylowane . Status klasyfikacyjny – produkt biobójczy. Kanistry 5 l dostosowane do automatów dozujących typu QFM R-Gab High Flow – nazwa produktu ……………………….. szt. 17 3 Preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie QAV bez zawartości fenoli, chloru, substancji nadtlenowych, glukoprotaminy. Skuteczność mikrobójcza w stężeniu 0,5%: bakterie ( w tym Legionella), grzyby (C.albicans), prątki (Mycobacterium avium oraz Mycobacterium terre), wirusy: BVDV ( HIV, HBV, HCV, Rota ) z możliwością poszerzenia działania wobec wirusów Vaccinia, Noro, Adeno oraz grzybów Aspergilius niger. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach dziecięcych i noworodkowych (deklaracja producenta). Możliwość stosowania do powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Bezpieczny dla użytkownika brak zwrotu H-314. Posiadający przyjemny zapach, nie pozostawia smug, nie ma konieczności płukania mytych powierzchni do stosowania na powierzchnie z PCV akrylowane . Status klasyfikacyjny – produkt biobójczy. Pojemność 1l. produkt o takiej samej nazwie jak w poz.2 nazwa produktu……………………………………….. szt. 14 4 Preparat chlorowy w postaci suchych chusteczek do szybkiej (15 min.) inaktywacji materiału biologicznego i plam krwi. Bakterie (w tym MRSA), prątki, grzyby, wirusy, C. difficile a 25szt.nazwa produktu …………………………………………………. szt. 10 5 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni , sprzętu medycznego i innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi. Szerokie spektrum działania obejmujące bakterie(łącznie z MRSA), Tbc, grzyby(C.albicans, A. niger) działanie wirusobójcze wobec wszystkich wirusów (HBV, HCV, HIV), ponadto aktywny wobec wirusów Polio, Adeno, Noro oraz Sporobójczym w czasie 1 minuty. Produkt gotowy do użycia, dozowanie w postaci piany, w opakowaniu z atomizerem (nie zawierającym freonu). Nie mniej niż 1000ml.nazwa produktu………………………………………… szt. 200 6 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni , sprzętu medycznego i innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi. Szerokie spektrum działania obejmujące bakterie(łącznie z MRSA), Tbc, grzyby(C.albicans, A. niger) działanie wirusobójcze wobec wszystkich wirusów (HBV, HCV, HIV), ponadto aktywny wobec wirusów Polio, Adeno, Noro oraz Sporobójczym w czasie 1 minuty. Produkt gotowy do użycia, dozowanie w postaci piany, w opakowaniu z atomizerem (nie zawierającym freonu). Nie mniej niż 5000ml.nazwa produktu…………………………………. szt. 4 7 Preparat alkoholowy w postaci hydrożel o naturalne pH, bez zawartości pochodnych fenolowych, barwników i substancji zapachowych. Substancja czynna: Alkohol etylowy całk.zaw.72% o działaniu bakterio - grzybo(w tym C.albicans, A. Brasiliansis)-, prątkobójczym (M.terra,M.avium) w czasie 30 sek. wirusobójczym(HIV,HBV,HCV,POLIO,ADENO,NORO,SARS) w czasie 15 sekund. sek. Delikatny nie wysuszający skóry zawierający substancje pielęgnujące: gliceryna (wkład do podajnika 0,7 l). nazwa produktu……………………………………. szt. 450 8 Emulsja do częstego chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i ciała. Mikrobiologicznie czysta przez cały okres użytkowania. Nie zawiera konserwantów, substancji bakteriostatycznych i barwników (wkład do podajnika 0,7 l.)nazwa produktu……………………………………. szt. 800 9 Gotowy do użycia preparat płynny do dezynfekcji wysokiego poziomu narzędzi i endoskopów, o szerokim spektrum działania na bazie aktywowanego aldehydu glutarowego o stężeniu 2,5%, minimalne wymogi skuteczności: biobójczej B,F,Tbc,V, (HIV, HCV,HBV) w 10 min, sporobójczej w 15 min, z możliwością wielokrotnego używania roztworu roboczego o aktywności nie krócej niż 45 dni, z możliwością kontroli aktywności przy pomocy walidowanych pasków wskaźnikowych o trwałym wyniku kontroli, umożliwiającym archiwizację, w kanistrach 5000 ml. + paskinazwa produktu… ………………………………… szt. 6 10 Preparat do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni zmywalnych i przedmiotów, które można zanurzyć w roztworze preparatu. Preparat sporobójczy o krótkim czasie działania (5- 15 min.) Preparat może być stosowany na powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Proszek 2w1 sporobójcza dezynfekcja i mycie powierzchni! Nie gorszy niż Aniosept Activ a 1 kgnazwa produktu…………………………………………….. szt. 4 11 Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry oraz małych powierzchni wyrobów medycznych, przeznaczony do dezynfekcji rąk i skóry przed zabiegami oraz do dezynfekcji małych powierzchni odpornych na działanie alkoholu, posiadający szerokie spektrum biobójcze wobec bakterii, prątków, grzybów i wirusów (hiv,hcv,hbv)– inaktywacja wirusa Polio w 1 min. a250ml. z atomizeremnazwa produktu…………………………………………… szt. 20 12 CHUSTECZKI NA BAZIE ALKOHOLU DO DEZYNFEKCJI. Wkład uzupełniający min.100szt/op. Gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni sprzętu medycznego foteli, łóżek, aparatury medycznej. Preparat nie zawierający aldehydu i fenolu, nie odbarwiający powierzchni. Zwalczający bakterie, wirusy, grzyby.nazwa produktu……………………………………… szt. 300 13 Gotowe do użycia chusteczki do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni o szerokiej skuteczność biobójczej i krótkim czasie działania. Nie niszczące delikatnych powierzchni Testowane dermatologicznie - tolerancja dla skóry.Chusteczki odpowiednie do utrzymania higieny powierzchni, które są wrażliwe na działanie alkoholi np. aparatura medyczna i operacyjna, sprzęt rehabilitacyjny, głowice USG, fotele, tapicerki o rozmiarach nie mniej niż 13cmx nie więcej niż 20cm (wkład uzupełniający min. 100szt.)nazwa produktu……………………………….. szt. 100 14 Gotowe do użycia chusteczki do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni o szerokiej skuteczność biobójczej i krótkim czasie działania. Nie niszczące delikatnych powierzchni Testowane dermatologicznie - tolerancja dla skóry. Chusteczki odpowiednie do utrzymania higieny powierzchni, które są wrażliwe na działanie alkoholi np. aparatura medyczna i operacyjna, sprzęt rehabilitacyjny, głowice USG, fotele, tapicerki o rozmiarach nie mniej niż 13cmx nie więcej niż 20cm (tuba min 100 szt.) nazwa produktu………………………………….. szt. 20 15 CHUSTECZKI NA BAZIE ALKOHOLU DO DEZYNFEKCJI. TUBA A' 100 szt.Gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni sprzętu medycznego foteli, łóżek, aparatury medycznej. Preparat nie zawierający aldehydu i fenolu, nie odbarwiający powierzchni. Zwalczający bakterie, wirusy, grzyby. nazwa produktu…………… …………………… szt. 200 16 Preparat alkoholowy (na bazie jednego alk. etanolu). Dedykowany do dezynfekcji skóry rąk oraz przed iniekcjami, punkcjami, operacjami i przed wszystkimi zabiegami przebiegającymi z przerwaniem ciągłości tkanek. Można stosować u noworodków wymagane potwierdzenie producenta. Nie zawiera substancji obciążających skórę ‒ brak substancji bakteriostatycznych, konserwantów oraz barwników. Zawiera kwas mlekowy oraz glicerol, chroni skórę przed wysuszeniem. Wykazuje działanie bakteriobójcze (w tym MRSA, Tbc), drożdżakobójcze, wirusobójcze (w tym HIV, HBV, HCV, Vaccinia, BVDV, H1N1, Polio, Adeno, Rota, Noro) w czasie do od 15 sek. do 1 minuty, potwierdzone badaniami. Wyrób medyczny kl. IIb. oraz Produkt biobójczy do dezynfekcji rąknazwa produktu…………………………………………..Opakowanie 5000 ml szt. 50 razem Wykonawca dostarczy i zamontuje na koszt własny aparat dozujący do preparatu zaoferowanego w pakiecie nr 1 poz. 2 w ilości 3 szt. oraz pojemniki na zaoferowane preparaty w pakiecie nr 1 poz. 7 w ilości 140 szt. i w poz. 8 w ilości 130 szt.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych;lub- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00;Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych;lub• informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00.6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.6.2.3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pozycji) - potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zawierać opis składu preparatu, spektrum bójcze, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka b) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) - zgodnie z obowiązującymi przepisami – na nośniku CD c) aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) d) dokumenty, z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/: • Dla produktów leczniczych –pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia oraz wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety zatwierdzonej przez M. Zdrowia , ulotkę dla pacjenta potwierdzoną przez M. Zdrowia• Dla produktów biobójczych -pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym i wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych• Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) - deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej – potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dokument dopuszczający do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 58 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: tj. dokument potwierdzający powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.• Dla kosmetyków – oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany środek posiada dokumenty zgodne z aktualnym stanem prawnym (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tych dokumentów).e) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - dla każdej pozycji; f) Próbki oferowanego asortymentu w celu weryfikacji posiadanych parametrów i zgodności z opisami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ (próbka ma być tożsama z wycenionym produktem) - w przypadku, gdy produkt nie będzie znany Zamawiającemu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych;lub• informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00.6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.6.2.3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pozycji) - potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zawierać opis składu preparatu, spektrum bójcze, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka b) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) - zgodnie z obowiązującymi przepisami – na nośniku CD c) aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) d) dokumenty, z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/: • Dla produktów leczniczych –pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia oraz wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety zatwierdzonej przez M. Zdrowia , ulotkę dla pacjenta potwierdzoną przez M. Zdrowia• Dla produktów biobójczych -pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym i wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych• Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) - deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej – potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dokument dopuszczający do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 58 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: tj. dokument potwierdzający powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.• Dla kosmetyków – oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany środek posiada dokumenty zgodne z aktualnym stanem prawnym (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tych dokumentów).e) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - dla każdej pozycji; f) Próbki oferowanego asortymentu w celu weryfikacji posiadanych parametrów i zgodności z opisami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ (próbka ma być tożsama z wycenionym produktem) - w przypadku, gdy produkt nie będzie znany Zamawiającemu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych;lub• informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00.6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.6.2.3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pozycji) - potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zawierać opis składu preparatu, spektrum bójcze, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka b) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) - zgodnie z obowiązującymi przepisami – na nośniku CD c) aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) d) dokumenty, z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/: • Dla produktów leczniczych –pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia oraz wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety zatwierdzonej przez M. Zdrowia , ulotkę dla pacjenta potwierdzoną przez M. Zdrowia• Dla produktów biobójczych -pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym i wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych• Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) - deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej – potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dokument dopuszczający do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 58 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: tj. dokument potwierdzający powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.• Dla kosmetyków – oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany środek posiada dokumenty zgodne z aktualnym stanem prawnym (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tych dokumentów).e) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - dla każdej pozycji; f) Próbki oferowanego asortymentu w celu weryfikacji posiadanych parametrów i zgodności z opisami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ (próbka ma być tożsama z wycenionym produktem) - w przypadku, gdy produkt nie będzie znany Zamawiającemu.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych;lub• informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00.6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.6.2.3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pozycji) - potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zawierać opis składu preparatu, spektrum bójcze, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka b) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) - zgodnie z obowiązującymi przepisami – na nośniku CD c) aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) d) dokumenty, z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/: • Dla produktów leczniczych –pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia oraz wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety zatwierdzonej przez M. Zdrowia , ulotkę dla pacjenta potwierdzoną przez M. Zdrowia• Dla produktów biobójczych -pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym i wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych• Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) - deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej – potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dokument dopuszczający do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 58 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: tj. dokument potwierdzający powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.• Dla kosmetyków – oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany środek posiada dokumenty zgodne z aktualnym stanem prawnym (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tych dokumentów).e) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - dla każdej pozycji; f) Próbki oferowanego asortymentu w celu weryfikacji posiadanych parametrów i zgodności z opisami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ (próbka ma być tożsama z wycenionym produktem) - w przypadku, gdy produkt nie będzie znany Zamawiającemu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz asortymentowo –cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SIWZ;4. Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pozycji) - potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. W/w instrukcje i broszury muszą być napisane w języku polskim, muszą zawierać opis składu preparatu, spektrum bójcze, sposób przygotowania roztworu roboczego i użytkowania środka b) aktualną kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego wydaną przez producenta ( w języku polskim) - zgodnie z obowiązującymi przepisami – na nośniku CD c) aktualne na dzień otwarcia świadectwa dopuszczenia zaoferowanych preparatów do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami ( zgodnie z zakwalifikowaniem danego preparatu do grupy: produkt biobójczy lub wyrób medyczny lub produkt leczniczy) d) dokumenty, z treści których wynika że preparat jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia /w obszarze medycznym/: • Dla produktów leczniczych –pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia oraz wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Charakterystykę produktu leczniczego, treść etykiety zatwierdzonej przez M. Zdrowia , ulotkę dla pacjenta potwierdzoną przez M. Zdrowia• Dla produktów biobójczych -pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym i wpis do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych• Dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) - deklaracje zgodności wraz z ważnym certyfikatem jednostki notyfikowanej – potwierdzające zgodność z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42.EWG oraz zgłoszenie do Urzędu Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dokument dopuszczający do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 58 ust. 3 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: tj. dokument potwierdzający powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.• Dla kosmetyków – oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany środek posiada dokumenty zgodne z aktualnym stanem prawnym (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do tych dokumentów).e) Dokument potwierdzający żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - dla każdej pozycji;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Cena brutto będzie zmieniona wyłącznie w przypadku:a) powiększenia lub ograniczenia zakresu wykonywania usługi, np. przez zmiana taka będzie obliczana proporcjonalnie do zmian ilościowych, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;c) zmiany wymienione w pkt. a) następują z mocy prawa po wejściu w życie podstawy prawnej ich obowiązywania;d) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na zasadach określonych w pkt f);e) w przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen wyrobów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.f) Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. d) wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy.g) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.h) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam miłej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami - Łęg Tarnowski
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam miłej sympatycznej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI