Dostawa środków dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-09-05
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00475128
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430972180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-331

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalmsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-967ef38e-8246-4a75-922c-db85ea55381c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa środków dezynfekcji dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalmsw.ezamawiajacy.pl/pn/SZMSW/demand/171921/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalmsw.ezamawiajacy.pl/pn/SZMSW/demand/171921/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:
a) Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://szpitalmsw.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek „Wiadomości”
kierujący do modułu korespondencji.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa
się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki;
https://szpitalmsw.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania
lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail,
ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
Rozdział IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w ROZDZIAŁ XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w ROZDZIAŁ XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP / 14 / 2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

amawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

amawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

amawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

amawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z uprawnień określonych w art. 441 ustawy Pzp tj. prawa opcji, polegającego na:
a) zwiększeniu zapotrzebowania na przedmiot zamówienia: wartość dodatkowego zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości umowy netto,
b) zleceniu dostaw w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia terminu obowiązywania umowy: w przypadku nie wykorzystania ilości towaru będącej przedmiotem zawartej umowy
na następujących zasadach:
1) podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą potrzeby Zamawiającego;
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania umowy, odrębnym pismem z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający chce z Prawa opcji skorzystać,
3) zamówienie w ramach Prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach
jak zamówienie podstawowe,
4) ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia będą zgodne z cenami podanymi
w formularzu systemowym,
5) zamówienie dostarczone w ramach Prawa opcji musi spełniać wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. Do zamówionych w ramach Prawa opcji produktów zastosowanie mają postanowienia umowy w szczególności określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki dostarczenia i odbioru oraz kar umownych,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając wartości, o której mowa w pkt 2 powyżej.
7) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji,
8) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia – szczególnie finansowe - z tytułu nieskorzystania z Prawa opcji lub niewykorzystania jego pełnej wartości.
9) Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy cząstkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert „Oświadczenie
wstępne” – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał:
1) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne ze zm., odnośnie preparatów rejestrowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia;
b) ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ze zm. odnośnie preparatów rejestrowanych jako wyroby medyczne - dokumenty dopuszczające do stosowania (Deklaracja Zgodności);
c) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych ze zm. odnośnie preparatów rejestrowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie na obrót bądź wpis do Wykazu Produktów Biobójczych;
2) Oświadczenie Wykonawcy, że preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni są przeznaczone do zastosowania w obszarze medycznym, posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim i / lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, badania co najmniej fazy II) i że badania te zostały wykonane w akredytowanych laboratoriach bądź tez mają opinie instytucji (np. DGHM /VAH, Narodowy Instytut Zdrowia – PZH4). Na żądanie Zamawiający wymaga dostarczenie dokumentów potwierdzających;
3) Aktualnych kart charakterystyki substancji / mieszaniny niebezpiecznej zgodne z Rozporządzeniem WE nr 1907/2006 REACH z dnia 18 grudnia 2006 r. - dla preparatów dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkt niebezpieczny;
4) Ulotek informacyjnych/ instrukcji użycia potwierdzających spełnienie wymogów SWZ , w tym zawierających nazwę preparatu, przeznaczenie, sposób użycia, skład oraz spektrum i czas działania preparatu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał:
1) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne ze zm., odnośnie preparatów rejestrowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia;
b) ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ze zm. odnośnie preparatów rejestrowanych jako wyroby medyczne - dokumenty dopuszczające do stosowania (Deklaracja Zgodności);
c) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych ze zm. odnośnie preparatów rejestrowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie na obrót bądź wpis do Wykazu Produktów Biobójczych;
2) Oświadczenie Wykonawcy, że preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni są przeznaczone do zastosowania w obszarze medycznym, posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim i / lub Normom Polskim dotyczącym obszaru medycznego (normy, badania co najmniej fazy II) i że badania te zostały wykonane w akredytowanych laboratoriach bądź tez mają opinie instytucji (np. DGHM /VAH, Narodowy Instytut Zdrowia – PZH4). Na żądanie Zamawiający wymaga dostarczenie dokumentów potwierdzających;
3) Aktualnych kart charakterystyki substancji / mieszaniny niebezpiecznej zgodne z Rozporządzeniem WE nr 1907/2006 REACH z dnia 18 grudnia 2006 r. - dla preparatów dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkt niebezpieczny;
4) Ulotek informacyjnych/ instrukcji użycia potwierdzających spełnienie wymogów SWZ , w tym zawierających nazwę preparatu, przeznaczenie, sposób użycia, skład oraz spektrum i czas działania preparatu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz oferty (systemowy). Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu;
2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 3 do SWZ (w zależności
od części/zestawu, na który składana jest oferta). Formularz asortymentowo-cenowy nie podlega uzupełnieniu;
3) oświadczenie wstępne z postępowania – załącznik nr 1 do SWZ;
4) przedmiotowe środki, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ.
5) w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby umocowane lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy; Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wstępne z art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 9 Projektowanych postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego -zał. nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://szpitalmsw.ezamawiajacy.pl/pn/SZMSW/demand/171921/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę indywidualne konsultacje psychologiczne - Wisznice
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę indywidualne konsultacje psychologiczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI