III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
• dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych; lub • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00. 6.2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz asortymentowo –cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej -załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
) powiększenia lub ograniczenia zakresu wykonywania usługi, np. przez zmiana taka będzie obliczana proporcjonalnie do zmian ilościowych, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmiany wymienione w pkt. a) następują z mocy prawa po wejściu w życie podstawy prawnej ich obowiązywania; d) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się na zasadach określonych w pkt f); e) w przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen wyrobów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części. f) Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. d) wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy. g) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. h) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. 3.2. Preparaty będące wyrobem medycznym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych. 3.3. Preparaty będące produktem leczniczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 6 września 2001 Prawo Farmaceutyczne. 3.4. Preparaty będące produktem biobójczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 9 października 2015 o produktach biobójczych. 3.5. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest przedstawić certyfikaty CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego (w przypadku istnienia takiego wymogu). 3.6. Dopuszcza się możliwość przeliczenia ( na opakowania, sztuki, itp. ) w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ. Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Formularz asortymentowo cenowy. PAKIET I Lp. Nazwa asortymentu j.m. ilość cena netto wartość netto cena brutto wartość brutto 1 Preparat na bazie jednego alkoholu etylowego 72 g w 100g wyrobu. Preparat przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni, nieinwazyjnych wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholi takich jak: aparatura medyczna, łóżka i fotele zabiegowe, sprzęt rehabilitacyjny, szafki pacjenta, poręcze łóżek szpitalnych, blaty stołów medycznych, także tych mających styczność z żywnością. Przebadany dermatologicznie. Spektrum działania : wirusobójcze (HIV, HCV, VACCINIA, POLIO, ADENO, NORO) w 15 sek., grzybobójcze (łącznie z drożdżakami) 15 sek., bakteriobójcze(w tym MRSA) w 15 sek. prątkobójcze (M.terra, M.avium)30-60 sek.. pojemność 1l. + atomizer nazwa produktu …………………………….. szt. 250 2 Preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie QAV bez zawartości fenoli, chloru, substancji nadtlenowych, glukoprotaminy. Skuteczność mikrobójcza w stężeniu 0,5%: bakterie ( w tym Legionella), grzyby (C.albicans), prątki (Mycobacterium avium oraz Mycobacterium terre), wirusy: BVDV ( HIV, HBV, HCV, Rota ) z możliwością poszerzenia działania wobec wirusów Vaccinia, Noro, Adeno oraz grzybów Aspergilius niger. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach dziecięcych i noworodkowych (deklaracja producenta). Możliwość stosowania do powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Bezpieczny dla użytkownika brak zwrotu H-314. Posiadający przyjemny zapach, nie pozostawia smug, nie ma konieczności płukania mytych powierzchni do stosowania na powierzchnie z PCV akrylowane . Status klasyfikacyjny – produkt biobójczy. Kanistry 5 l dostosowane do automatów dozujących typu QFM R-Gab High Flow – nazwa produktu……………………………………….. szt. 16 3 Preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie QAV bez zawartości fenoli, chloru, substancji nadtlenowych, glukoprotaminy. Skuteczność mikrobójcza w stężeniu 0,5%: bakterie ( w tym Legionella), grzyby (C.albicans), prątki (Mycobacterium avium oraz Mycobacterium terre), wirusy: BVDV ( HIV, HBV, HCV, Rota ) z możliwością poszerzenia działania wobec wirusów Vaccinia, Noro, Adeno oraz grzybów Aspergilius niger. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach dziecięcych i noworodkowych (deklaracja producenta). Możliwość stosowania do powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością. Bezpieczny dla użytkownika brak zwrotu H-314. Posiadający przyjemny zapach, nie pozostawia smug, nie ma konieczności płukania mytych powierzchni do stosowania na powierzchnie z PCV akrylowane . Status klasyfikacyjny – produkt biobójczy. Pojemność 1l. produkt o takiej samej nazwie jak w poz.2 nazwa produktu……………………………………….. szt. 12 4 Preparat chlorowy w postaci suchych chusteczek do szybkiej (15 min.) inaktywacji materiału biologicznego i plam krwi. Bakterie (w tym MRSA), prątki, grzyby, wirusy, C. difficile a 25szt. nazwa produktu ……………………………………….. szt. 5 5 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni , sprzętu medycznego i innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi. Szerokie spektrum działania obejmujące bakterie(łącznie z MRSA), Tbc, grzyby, działanie wirusobójcze wobec wszystkich wirusów osłonionych (łącznie z HBV, HCV i HIV), ponadto aktywny wobec wirusów Vaccinia, Adeno, Papova i Rota, produkt gotowy do użycia, dozowanie w postaci piany, w opakowaniu z atomizerem (nie zawierającym freonu). Nie mniej niż 1000ml. nazwa produktu………………………………………… szt. 40 6 Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni , sprzętu medycznego i innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi. Szerokie spektrum działania obejmujące bakterie(łącznie z MRSA), Tbc, grzyby, działanie wirusobójcze wobec wszystkich wirusów osłonionych (łącznie z HBV, HCV i HIV), ponadto aktywny wobec wirusów Vaccinia, Adeno, Papova i Rota, produkt gotowy do użycia, dozowanie w postaci piany, w opakowaniu nie zawierającym freonu. Nie mniej niż 5000ml. LySOFORMIN PLUS SCHAUM a 5l nazwa produktu…………………………………. szt. 20 7 Preparat alkoholowy w postaci hydrożel o właściwościach tiksotropowych, naturalne pH, bez zawartości pochodnych fenolowych, barwników i substancji zapachowych. Substancja czynna: Alkohole całk.zaw.70% o działaniu bakterio - grzybo(w tym C.albicans, A.niger)-, prątkobójczym (M.terra,M.avium) i wirusobójczym(HIV,HBV,HCV,POLIO,ADENO,NORO,SARS). Czas działania 30 sek. Delikatny nie wysuszający skóry zawierający substancje pielęgnujące: gliceryna i bisabolol. (wkład do podajnika 0,7 l). nazwa produktu……………………………………. szt. 450 8 Emulsja do częstego chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i ciała. Mikrobiologicznie czysta przez cały okres użytkowania. Nie zawiera konserwantów, substancji bakteriostatycznych i barwników (wkład do podajnika 0,7 l.) nazwa produktu……………………………………. szt. 400 9 Gotowy do użycia preparat płynny do dezynfekcji wysokiego poziomu narzędzi i endoskopów, o szerokim spektrum działania na bazie aktywowanego aldehydu glutarowego o stężeniu 2,5%, minimalne wymogi skuteczności: biobójczej B,F,Tbc,V, (HIV, HCV,HBV) w 10 min, sporobójczej w 15 min, z możliwością wielokrotnego używania roztworu roboczego o aktywności nie krócej niż 45 dni, z możliwością kontroli aktywności przy pomocy walidowanych pasków wskaźnikowych o trwałym wyniku kontroli, umożliwiającym archiwizację, w kanistrach 5000 ml. nazwa produktu………………………………………….. szt. 10 10 Preparat do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni zmywalnych i przedmiotów, które można zanurzyć w roztworze preparatu. Preparat sporobójczy o krótkim czasie działania (5- 15 min.) Preparat może być stosowany na powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Proszek 2w1 sporobójcza dezynfekcja i mycie powierzchni! Nie gorszy niż Aniosept Activ a 1 kg nazwa produktu…………………………………………….. szt. 10 11 Alkoholowy płyn do dezynfekcji rąk i skóry oraz małych powierzchni wyrobów medycznych, przeznaczony do dezynfekcji rąk i skóry przed zabiegami oraz do dezynfekcji małych powierzchni odpornych na działanie alkoholu, posiadający szerokie spektrum biobójcze wobec bakterii, prątków, grzybów i wirusów (hiv,hcv,hbv)– inaktywacja wirusa Polio w 1 min. a250ml. z atomizerem nazwa produktu…………………………………………….. szt. 20 12 CHUSTECZKI NA BAZIE ALKOHOLU DO DEZYNFEKCJI. Wkład uzupełniający min.100szt/op. Gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni sprzętu medycznego foteli, łóżek, aparatury medycznej. Preparat nie zawierający aldehydu i fenolu, nie odbarwiający powierzchni. Zwalczający bakterie, wirusy, grzyby. nazwa produktu……………………………………… szt. 144 13 Gotowe do użycia chusteczki do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni o szerokiej skuteczność biobójczej i krótkim czasie działania. Nie niszczące delikatnych powierzchni Testowane dermatologicznie - tolerancja dla skóry. Chusteczki odpowiednie do utrzymania higieny powierzchni, które są wrażliwe na działanie alkoholi np. aparatura medyczna i operacyjna, sprzęt rehabilitacyjny, głowice USG, fotele, tapicerki o rozmiarach nie mniej niż 13cmx nie więcej niż 20cm (wkład uzupełniający min. 100szt.) nazwa produktu……………………………….. szt. 24 14 Gotowe do użycia chusteczki do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni o szerokiej skuteczność biobójczej i krótkim czasie działania. Nie niszczące delikatnych powierzchni Testowane dermatologicznie - tolerancja dla skóry. Chusteczki odpowiednie do utrzymania higieny powierzchni, które są wrażliwe na działanie alkoholi np. aparatura medyczna i operacyjna, sprzęt rehabilitacyjny, głowice USG, fotele, tapicerki o rozmiarach nie mniej niż 13cmx nie więcej niż 20cm (tuba min 100 szt.) nazwa produktu………………………………….. szt. 6 15 CHUSTECZKI NA BAZIE ALKOHOLU DO DEZYNFEKCJI. TUBA A' 100 szt. Gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni sprzętu medycznego foteli, łóżek, aparatury medycznej. Preparat nie zawierający aldehydu i fenolu, nie odbarwiający powierzchni. Zwalczający bakterie, wirusy, grzyby. nazwa produktu…………… …………………… szt. 100 razem Wykonawca dostarczy i zamontuje na koszt własny aparat dozujący do preparatu zaoferowanego w pakiecie nr 1 poz. 2 w ilości 3 szt. oraz pojemniki na zaoferowane preparaty w pakiecie nr 1 poz. 7 w ilości 121 szt. i w poz. 8 w ilości 157 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYFEKCYJNYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Mościckiego Centrum Medycznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji - formularz asortymentowo -cenowy. 3.2. Preparaty będące wyrobem medycznym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych. 3.3. Preparaty będące produktem leczniczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 6 września 2001 Prawo Farmaceutyczne. 3.4. Preparaty będące produktem biobójczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 9 października 2015 o produktach biobójczych. 3.5. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest przedstawić certyfikaty CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego (w przypadku istnienia takiego wymogu). 3.6. Dopuszcza się możliwość przeliczenia ( na opakowania, sztuki, itp. ) w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ. Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Pakiet 2 Lp. Nazwa asortymentu j.m. ilość cena netto wartość netto cena brutto wartość brutto 1 Gotowy do użycia preparat dezynfekujący specjalnie przeznaczony do szybkiej i skutecznej dezynfekcji wycisków silikonowych, alginatowych, polieterowych i polisiarczkowych. Nie zmieniający kształtów i wymiarów wycisków, zgodny z normami europejskimi, zgodny z gipsami. Posiadający szerokie spektrum biobójcze wobec bakterii, prątków, grzybów i wirusów (także HIV, HBV, HCV). nazwa produktu……………………………………………. szt. 15 2 Preparat w tabletkach do dezynfekcji czystych i zanieczyszczonych substancjami organicznymi zmywalnych powierzchni i przedmiotów przez mycie lub zanurzenie. Zawierający aktywny chlor. Szybkie działanie wirusobójcze i prątkobójcze - również w obecności wysokiego obciążenia substancją organiczną. Nie mniej niż 250 tabletek w opakowaniu nazwa produktu ………………………………………….. op. 10 3 Gotowy do użycia preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi obrotowych Zastosowanie: do dezynfekcji: wierteł, frezów kostnych ze stali, twardych matali, diamentów, narzędzi ściernych i polerujących takich jak: gumki silikonowe, płytki ceramiczne oraz narzędzi do leczenia kanałowego. Zawierający składnik zapobiegający korozji. Do stosowania poprzez zanurzenie w wannie do dezynfekcji lub w myjce ultradźwiękowej. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C. albicans), Prątki gruźlicy (m. avium, M. terrae), Wirusy osłonkowe ( HBV, HIV, HCV, Vaccinia, BVDV), Adeno, Polio. a 1 l. nazwa produktu………………………….. szt. 30 4 Preparat w płynie przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów giętkich zawierający dwuaminę kokospropylenu i związki powierzchniowo czynne; nie zawierający: QAV, aldehydów, fenoli, aktywnego tlenu i biguanidyny, glikoli, fenoksypropanolu; z możliwością użycia w myjkach ultradźwiękowych - do 5min; z możliwością pozostawienia narzędzi zanurzonych w roztworze do min. 24 godz.; skuteczny na bakterie (w tym MRSA, Tbc), grzyby, wirusy (HCV, HBV , HIV) w czasie 15 min, z możliwością rozszerzenia spektrum o wirusa Adeno, Polyoma w czasie do 60 mi. Opakowanie 5l. nazwa produktu………………………………………….. szt. 10 5 Preparat przeznaczony do odkażania błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry przed: operacjami, zabiegami ginekologicznymi i położniczymi, cewnikowaniem pęcherza moczowego itp. a 0,5l. nazwa produktu………………………………. szt. 15 6 Preparat do odkażania skóry, przed operacjami, iniekcjami, punkcjami, pobraniem krwi i szczepieniami. Aktywny wobec bakterii (włącznie z MRSA, prątkami gruźlicy), grzybów i wirusów (HBV, HCV, HIV, Herpes, Rota); nie zawierający jodu; opakowanie z atomizerem nie mniej niż 250ml. i nie więcej niż 300ml. Do stosowania u dzieci i niemowląt. nazwa produktu......................................................... szt. 10 7 Koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi Zastosowanie: właściwości czyszczące i szerokie spektrum bójcze w krótkim czasie działania. Do manualnej dezynfekcji narzędzi oraz dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych. Właściwości antykorozyjne. Stosowany do instrumentów ze stali szlachetnej, niklu, miedzi, aluminium, gumy, porcelany, szkła i tworzywa sztucznego. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C. albicans), prątki gruźlicy (M. avium, M.terrae), wirusy osłonowe (HIV, HBV, HCV, BVDV, Vaccinia, Herpes simplex, Ebola, wirus grypy A, B, C) Adeno, Polio nazwa preparatu……………………………………………. szt. 15 8 Specjalistyczny gazik do dezynfekcji i odkażania skóry nasączony alkoholem. Do odkażania przed iniekcjami, pobieraniem krwi, szczepieniem (także u niemowląt i dzieci). Pakowany pojedynczo a 100 szt. nie mniej niż 4,5cm x nie więcej niż 5,5cm nazwa produktu ............................................................. op. 3 9 Koncentrat do jednoczesnego mycie i dezynfekcja systemów ssących, separatorów amalgamatu, misek unitu stomatologicznego, Działanie na bakterie (w tym MRSA), grzyby (C. albicans), wirusy (w tym HBV, HCV, HIV, grypy, opryszczki, Ebola) a 1 l. nazwa produktu …………………………………………….. szt. 25 10 Koncentrat do dezynfekcji wanien do masażu wirowego. Działanie na bakterie wirusy, grzyby, pleśnie. A 1 l. nazwa produktu……………Desam Extra 1l szt. 8 11 Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i wyrobów medycznych (w tym sond ultradźwiękowych, wchodzących w kontakt z błoną śluzową); oparte o chlorek alkilodimetylobenzyloamoniowy; skuteczne wobec bakterii, drożdżaków, wirusów (Polio, Adeno, Norowirus, Vaccinia, Polioma, HBV, HCV, HIV i wirus grypy) oraz sporów (Clostridium difficile) - w czasie do 2 min; tuba min 100szt.w opakowaniu nazwa produktu................................................................. szt. 30 12 Preparat do mycia skóry, włosów, błon śluzowych pacjentów skolonizowanych patogenami (w tym kolonie MDRO) a 0,5l. nazwa produktu…………………… ………………………… szt. 14 13 Preparat dezynfekcyjny do użycia z urządzeniem HySpray (system dezynfekcji pomieszczeń metodą zamgławiania). Gotowy do użycia roztwór wodny o działaniu wiruso, bakterio, grzybo,sporo- bójczym. Butelka z atomizerem o pojemności 1 l. nazwa produktu………………………………………………. szt. 10 razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: