Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania po

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania posiłków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania posiłków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania posiłków

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f8223de7-cce6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00008669/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa środków czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ŻYWN/232/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.1 do SWZ - formularze ofertowe oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33764000-3 - Serwetki papierowe

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39225710-5 - Butelki

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39525810-9 - Ściereczki do polerowania

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

39830000-9 - Środki czyszczące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

44174000-0 - Folia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin przydatności do użytku

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33764000-3 - Serwetki papierowe

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39225710-5 - Butelki

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39525810-9 - Ściereczki do polerowania

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

39830000-9 - Środki czyszczące

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

44174000-0 - Folia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin przydatności do użytku

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜dla zadania nr 1: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów.Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach;b) karty charakterystyki określające cechy fizykochemiczne, dozowanie, zastosowanie i sposób użycia; c) dla poz. nr 1, 2, 24, 25: Decyzję Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.); d) dla poz.14: zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych e) dla poz.1, 5, 9, 14: kopię certyfikatów ISO 9001 lub równoważnych o „wytycznych” nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu.dla zadania nr 2: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜dla zadania nr 1: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów.Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach;b) karty charakterystyki określające cechy fizykochemiczne, dozowanie, zastosowanie i sposób użycia; c) dla poz. nr 1, 2, 24, 25: Decyzję Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.); d) dla poz.14: zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych e) dla poz.1, 5, 9, 14: kopię certyfikatów ISO 9001 lub równoważnych o „wytycznych” nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu.dla zadania nr 2: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

˜Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji zastosuje kryteria oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI