Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania posiłków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowywania i podawania posiłków
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f8223de7-cce6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00008669/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa środków czystości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ŻYWN/232/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.1 do SWZ - formularze ofertowe oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33764000-3 - Serwetki papierowe
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39224320-7 - Gąbki
39225710-5 - Butelki
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39525810-9 - Ściereczki do polerowania
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin przydatności do użytku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz higieny i estetyki przygotowania i podawania posiłków. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33764000-3 - Serwetki papierowe
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39224320-7 - Gąbki
39225710-5 - Butelki
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
39525810-9 - Ściereczki do polerowania
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin przydatności do użytku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
˜dla zadania nr 1: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów.Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach;b) karty charakterystyki określające cechy fizykochemiczne, dozowanie, zastosowanie i sposób użycia; c) dla poz. nr 1, 2, 24, 25: Decyzję Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.); d) dla poz.14: zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych e) dla poz.1, 5, 9, 14: kopię certyfikatów ISO 9001 lub równoważnych o „wytycznych” nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu.dla zadania nr 2: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
˜dla zadania nr 1: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów.Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach;b) karty charakterystyki określające cechy fizykochemiczne, dozowanie, zastosowanie i sposób użycia; c) dla poz. nr 1, 2, 24, 25: Decyzję Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wydaną na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. nr 175, poz. 1433 z późn. zm.); d) dla poz.14: zaświadczenie producenta o biodegradacji związków powierzchniowo czynnych e) dla poz.1, 5, 9, 14: kopię certyfikatów ISO 9001 lub równoważnych o „wytycznych” nie mniejszych niż zawarte w certyfikatach ISO 9001 w zakresie producenta ww. asortymentu.dla zadania nr 2: a) szczegółowe, czytelne opisy i zdjęcia lub wizerunki przedstawiające wygląd faktyczny oferowanych produktów. Zdjęcia lub wizerunki, należy sporządzić w sposób umożliwiający Zamawiającemu odczytanie etykiet fabrycznych na oferowanych produktach.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak