Dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768632-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768632-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej: dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki  18 , 37-500  Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 621-47-02, e-mail spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzoz.jaroslaw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzoz.jaroslaw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty przesyłane pisemnie, pocztą
Adres:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
Numer referencyjny: 02/ZP/2021
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 dostawa środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy Krem do rąk glicerynowy Pollena lub równoważny - Poj. 75 ml 700 szt. Kret lub równoważny do rur 250 g/ zel/ 10 szt. Mydło toaletowe „ ARKO” lub równoważny - 100g 1900 szt. Pasta BHP 0,5 kg Ostrzeszów lub równoważny - 150 szt. Płyn do mycia naczyń 0,5 l 90 szt. Proszek do szorowania 0.5 kg 350 szt. Krem do golenia Pollena lub równoważny - 75 ml 100 szt. Pędzle do golenia 100 szt. Maszynki do golenia 1xużytku „Polsilver” lub równoważny 600 szt. Zmywaki szorstkie o wym.12x15cm 100 szt. Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 400 szt. Końcówka mopa duża sznurkowa 70 szt. Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 10 szt. Przepychacze gumowe 10 szt. Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem 600 par Rękawice gumowe gospodarcze 60 par Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 50 szt. Szczotki ryżowe bez kija 50 szt. Szczotka klozetowa 100 szt. Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 100 szt. Szczotka zmiotka +szufelka 80 szt. Kije drewniane do szczotek drewnianych 100 szt. Ścierki do naczyń domowe typu „ MORANA super wym. 51x31 cm 400 szt. Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 400 szt. Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę 20 szt. Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 2000 opak Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 40 opak Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 12000 szt. Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 7000 szt. Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 7000 szt. Worki polietylenowe niebieskie o wym 900x1200 cm , gr 0,08 mm 300 szt. Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 300 szt. Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 300 szt. Zmywaki metalowe szorstkie 70 szt. Żarówki 25 WAT 50 szt. Żarówki 40 WAT 50 szt. Żarówki 60 WAT 50 szt. Żarówki 75 WAT 50 szt. Sidolux lub równoważny - do wykładzin PCV o poj.1 litra 100 szt. Sidolux lub równoważny - do drewna o poj. 1 litra 20 szt. Rękawice foliowe 1x użytku 6000 par Pronto lub równoważny - do mebli 250 ml 30 szt. Pronto lub równoważny - w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.1 l 10 szt. Proszek do prania rzeczy kolorowych„Bryza” lub równoważny 80 kg. Muchozol w areozolu 5 szt. Preparat pleśniobojczy SAVO lub równoważny - poj. 0,5 l 40 szt. Kostka do WC – Domestos lub równoważny 300 szt. Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 50 szt. Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1500 szt. Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 500 szt. Zadanie nr 2 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 05-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 480 szt. Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 420 szt. Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 16000 szt. Ręczniki jednorazowego użytku , kuchenne , dwuwarstwowy, biały - szerokość rolki 220-230 mm, 92 listki o wymiarze 220x220-230 mm. (tolerancja ±1%), ulegające biodegradacji. Gramatura papieru [g/m²]: min. 22 g/m². Produkowany z czystej celulozy. 25000 szt. Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej celulozy w technologii, zwiększającej wytrzymałość w stanie mokrym, gramatura 2x18g/m2, kolor biały minimum 85 % bieli, długość rolki100mb , szerokość rolki 21 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm 600 szt. Dozownik do ręcznika w roli posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 34 cm wysokość, 31 cm szerokość, 21,5 głębokość. Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 10 szt.

II.5) Główny kod CPV: 33760000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33763000-6
33711900-6
39224000-8
19520000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zadanie nr 2 - szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 3.2 do SIWZ . 3) oryginalnie zapakowane próbki oferowanych produktów (po jednym egzemplarzu dla każdej pozycji), identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży: 4) Zadanie nr 2 a) do poz. 3 (papier toaletowy) – 1 sztuka lub opakowanie b) do poz. 4 (ręcznik jednorazowego użytku) – 1 sztuka lub opakowanie c) do poz. 5 (ręcznik papierowy w roli) – – 1 sztuka lub opakowanie Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, w następujący sposób: a) pomiar wymiarów produktów przy użyciu linijki oraz taśmy mierniczej, b) pomiar wagi produktów c) gramatura produktów dla pozycji wyrażonych w g/m2 przy użyciu danych w postaci wagi arkusza produktu oraz jego wymiarów Pozostałe parametry, takie jak jego miękkość, wytrzymałość czy brak strzępiących się fragmentów zostaną sprawdzone w sposób odpowiadający codziennemu użytkowaniu produktu, zgodnie z jego przeznaczeniem, np. poprzez zmoczenie powierzchni skóry bądź blatu mebla i wytarcie ich próbką produktu, poprzez pociąganie taśmy papieru umieszczonej w dozowniku, wyjęcie arkusza ręcznika z bindy spod banderoli oraz z dozownika przy maksymalnym jego wypełnieniu, i tym podobne. UWAGA: jako próbek Zamawiający wymaga złożenia wyrobów identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży. Próbki stanowią podstawę oceny oferty w kryterium „Jakość”. Próbki muszą być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą – opis powinien zawierać nazwę Wykonawcy, numer pozycji, której dotyczą oraz numer katalogowy, jeśli produkt go posiada. Próbki podlegają zwrotowi na wniosek i koszt Wykonawcy jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. W pozostałych przypadkach próbki nie będą zwracane, 5) Oświadczenie wymienione w punkcie 7.1. SIWZ. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wartość wynagrodzenia i ilości określone w formularzu są wielkością szacunkową przedmiotu zamówienia. Dostawa przedmiotu umowy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb jednostki. Strony ustalają, że dopuszczają możliwość zmniejszenia zamówienia. Niezrealizowanie zamówienia w całości w szacowanej ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.2. Strony ustalają, że dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji dostaw: jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 dostawa środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krem do rąk glicerynowy Pollena poj. 75 ml 700 szt, Kret do rur do w żelu 10 szt. Mydło toaletowe „ ARKO” 100g 1900 szt. Pasta BHP 0,5 kg Ostrzeszów 150szt Płyn do mycia naczyń 0,5 l , płyn o zapachu mięty , charakteryzujący się wysoką zdolnością do usuwania tłuszczu .Mycie odbywać się może zarówno w zimnej jak i ciepłej wodzie. Nie pozostawiający zacieków, pozostawiający połysk. Płyn działający ochronnie i odżywczo na skórę rąk.90 szt. Proszek do szorowania uniwersalny sprawdzający się przy trudnych zabrudzeniach. Produkt radzący sobie z osadami kamienia i mydła oraz z zaschniętym brudem . Nie rysujący mytych powierzchni nie pozostawia smug i zacieków .Opakowanie = 500ml 350szt Krem do golenia Pollena 75 ml 100 szt. Pędzle do golenia 100szt. Maszynki do golenia 1xużytku „Polsilver” 600 szt. Zmywaki szorstkie o wym.12x15cm 100szt Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 400 szt. Końcówka mopa sznurkowa - duża 70 Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 10 szt. Przepychacze gumowe 10 szt. Rękawice ochronne wykonane z poliestru powlekane nitrylem zakończone ściągaczem zwiększona odporność na ścieranie, wykazujące dużą elastyczność 600 par Rękawice gumowe gospodarcze 60 par Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ szt.50 Szczotki ryżowe bez kija 50 szt. Szczotka klozetowa 100 szt. Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 100 szt. Szczotka zmiotka +szufelka 80szt Kije drewniane do szczotek drewnianych 100 szt. Ścierki do naczyń domowe „ MORANA super wym. 51x31 cm 400 szt Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 400 szt. Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę 20 szt Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a-50 szt a = 50 szt 2000 opak Worki na śmiecie czarne poj. 35 l. A=50 szt a= 50 szt. 40 opak. Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 12000 szt. Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm Szt.7000 Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm Szt. 7000 Preparat pleśniobójczy „SAVO” poj. 0,5 l 40 szt. Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm Szt 300 Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm Szt.300 Zmywaki metalowe szorstkie 70 szt. Żarówki 25 WAT 50 szt. Żarówki 40 WAT50szt. Żarówki 60 WAT 50 szt. Żarówka 75WAT 50 szt Sidolux lub równoważne do wykładzin PCV o poj.1 litra 100 szt. Sidolux lub równoważne do drewna o poj. 1,0 litra 20 szt. Rękawice foliowe 1x użytku 6000 szt Pronto do mebli w spreya 250 ml 30 szt Pronto w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.1 lSzt. 10 Proszek do prania rzeczy kolorowych „Bryza” lub równoważny Kg 80 Muchozol w aerozolu Szt.5 Kostka do WC – Domestos” lub podobne Szt.300 Szampon uniwersalny do mycia włosówko poj. 1 litr Szt.50 Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1500 szt Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): -, 19520000-7, 33224000-6, 39224000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mydło w płynie z gliceryną w karnistach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 05-5 l przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 Mydło powinno posiadać na etykiecie datę przydatności do użycia oraz informację o składnikach i producencie 480 szt Skoncentrowany płyn do mycia naczyń skład :5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych˂ 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycje zapachową , konserwanty i glicerynę , kolor zielony , zapach lemon. lub podobny 420 szt Papier toaletowy w małej rolce. Wykonany z wyselekcjonowanej 2 warstwowej makulatury w kolorze białym. Gramatura minimum 2x16g/m2. Długość rolki 55 mb- 500 odcinków, średnica tulei 4,20 cm , szerokość rolki 9,40 cm, średnica rolki 12,5-13 cm. Sposób pakowania nie więcej niż 48 rolek w opakowaniu zbiorczym, oraz nie więcej niż 8 rolek w opakowaniu jednostkowym 16000 szt. Ręczniki jednorazowego użytku : kuchenny dwuwarstwowy, biały, szerokość rolki 220-230 mm , 92 listki o wymiarze 220x220-230. mm(tolerancja # 1% ulegający biodegradacji. Gramatura papieru ( g/m2): min 22g/m2 , produkowany z czystej celulozy 25000 szt. Ręcznik papierowy w roli wykonany z czystej 2 warstwowej celulozy w technologii, zwiększającej wytrzymałość w stanie mokrym, gramatura 2x18g/m2, kolor biały minimum 85 % bieli, długość rolki100mb , szerokość rolki 21 cm, średnica zewnętrzna roki 18,5 cm 600 Dozownik do ręcznika w roli posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 34 cm wysokość, 31 cm szerokość, 21,5 głębokość. Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 Szt.10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): -, 33763000-6, 33711900-6, 33760000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.