„Dostawa środków czystości: część 4 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa środków czystości: część 4 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki kuchenne”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-10
  • ZamawiającyKOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00571820
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa środków czystości: część 4 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki kuchenne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa środków czystości: część 4 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki kuchenne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-205f4ccf-a09d-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej „Platformą” w sekcji „Wiadomości”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych,
Magdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych,
Agnieszka Nakoniczewska – Specjalista ds. Zamówień Publicznych.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmiot posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej. 6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa: a) do usunięcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 6. Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 7. W przypadku wskazania w treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/157

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem, na zasadach określonych w umowie, środków czystości – papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz ręczników kuchennych, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia został określony poniżej:
Lp. Nazwa Opis Ilość Jednostka miary
1) PAPIER TOALETOWY - BIAŁY biały, min. 2-warstwowy, celuloza, ilość listków min. 150, wysokość rolki min. 9 cm, papier nawinięty na tulejkę, długość rolki min. 15 mb, rozpuszczalny w wodzie, pakowany w paczki od 4 do 12 sztuk - 3 000 szt.
2) PAPIER TOALETOWY 3-warstwowy, biały, 100% celuloza, wysokość rolki min. 9 cm, ilość listków min. 150, długość rolki min. 17 mb, papier nawinięty na tulejkę, średnica rolki min.11 cm, łatwo rozpuszczalny w wodzie, pakowany w paczki od 4 do 12 sztuk. - 1 500 szt.
3) PAPIER TOALETOWY DO PODAJNIKÓW TORK 557000, 557008 system T4 - tradycyjny system toaletowy, papier 3-warstwowy, biały, wytłaczany, makulatura, wysokość rolki min. 9 cm, ilość listków min. 150, długość rolki min. 19 mb, wew. średnica glizy min. 4 cm, rozpuszczalny w wodzie, pasujący do podajnika TORK 557000, 557008 - 1 200 szt.
4) PAPIER TOALETOWY DO PODAJNIKÓW TORK JUMBO MINI 555000, 555008 2-warstwowy, makulatura, biały, gramatura min. 17g/m, wysokość rolki min. 9 cm, ilość listków min. 850, długość rolki min. 130 mb, wew. średnica glizy min. 5 cm, łatwo rozpuszczalny w wodzie, pasujący do podajnika TORK JUMBO MINI 555000, 555008, system T2 - 20 400 szt.
5) RĘCZNIK KUCHENNY 2 WARSTWOWY BIAŁY (A-2SZT) min. 2-warstwowy, biały, celuloza, papier nawinięty na tulejkę, wysokość roli min. 22 cm, ilość listków min. 46, długość roli min. 9 mb, średnica roli min. 10 cm, pakowane po 2 sztuki - 2 000 szt.
6) RĘCZNIK ZZ min. 2-warstwowy, biały, celuloza, gramatura min. 18g/m, ilość listków min. 150, bezzapachowe, 1 szt = 1 binda po min. 150 listków. ręczniki składane na pół, dwupanelowe, długość listka 22-25 cm, przy dozowaniu jeden listek pociąga kolejny w dozowniku, do podajnika o wewnętrznych wymiarach: szer./gł. 10,5cm, wys. 27 cm, dł. 25 cm - 4 800 szt.
7) RĘCZNIK KUCHENNY 2-warstwowy biały, celuloza lub makulatura, wysoka chłonność, miękki, średnica roli min. 13 cm, wysokość min. 18 cm, długość roli min. 55 mb, ilość listków min. 230, gramatura 18g/m2-20g/m2 - 4 600 szt.
8) RĘCZNIK KUCHENNY BIAŁY -NADRUK KOLOR min. 2-warstwowy, biały z nadrukiem, 100% celuloza, wysokość roli min. 22 cm, ilość listków min. 90, długość roli min. 19 m, ręcznik nawinięty na tulejkę, gramatura min. 2 sztuki po 18g/m2, pakowane po 2 sztuki - 200 szt.
9) RĘCZNIK DO PODAJNIKA TORK MINI BASIC 558000 1 warstwowy, biały, celuloza lub celulozowo-makulaturowe, gramatura min. 22 g/m2, waga rolki min. 500g, średnica roli min. 13 cm, długość roli 110-120m, wysokość roli 20-21,5 cm, ręcznik wyciągany od środka bez tekturowej tulejki, system M1, pasujący do podajnika TORK MINI BASIC 558000 - 4 600 szt.
10) RĘCZNIK DO PODAJNIKA TORK PREMIUM 552000, 552008, 552100, 552108 2-warstwowy, trzypanelowy, celuloza, biały, wysoka chłonność, ręcznik w składce wielopanelowej 1 szt. = 1 pakiet po 150-200 listków, system H2 - system ręczników składanych warstw, szerokość po złożeniu 21-21,2 cm, długość po złożeniu 8-8,5 cm, wysokość warstw 12,5-13,5 cm pasujący do podajnika TORK 552000, 552008, 552100, 552108 - 1 000 szt.
11) W ROLCE - PODKŁAD 50/65 2-warstwowy, biały, celuloza, szerokość min. 50 cm, długość min. 60mb - 5 szt.
12) RĘCZNIK DO PODAJNIKA TORK W ROLI 460001, 551100, 551108, 551000 ręcznik w roli, 2-warstwowy, biały, wytłoczony, system H1, celuloza, długość roli min. 120mb, wysokość roli min. 21cm, ilość listków min. 480, średnica roli 19cm, średnica wewnętrzna glizy 3,8cm, ręcznik z plastikową końcówką pasujący do podajnika TORK systemu H1, 460001, 551100, 551108 - 1 050 szt.
1.3. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 60 partiach), w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:00 do 13:00.
2.8. Do każdej dostawy elementów przedmiotu zamówienia winien zostać dołączony dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub faktura VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego postępowania są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu elementów przedmiotu zamówienia, określonych w sekcji IV pkt 4.2.2.) niniejszego ogłoszenia, o wartości 80 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Pozostałą ilość przedmiotu zamówienia o wartości 20% ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca w ramach przedmiotowych środków dowodowych, służących potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć do oferty:
• karty techniczne produktu opatrzone zdjęciem produktu, wystawione przez producenta i/lub karty charakterystyki i/lub inne dokumenty dla oferowanych produktów, określonych w załączniku nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji). Złożone dokumenty mają potwierdzać wymagane parametry produktów wskazanych w załączniku nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji).
Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji tabeli zawartej w załączniku nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji) dany dokument/opis dotyczy.
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca obligatoryjnie składa wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Przedmiotowe środki dowodowe, winny zostać sporządzone i przekazane Zamawiającemu w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym podpisem osobistym, lub w postaci cyfrowych odwzorowań opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawniony podmiot, poświadczający zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem papierowym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

karty techniczne produktu opatrzone zdjęciem produktu, wystawione przez producenta i/lub karty charakterystyki i/lub inne dokumenty dla oferowanych produktów, określonych w załączniku nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji). Złożone dokumenty mają potwierdzać wymagane parametry produktów wskazanych w załączniku nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta Wykonawcy musi być sporządzona wg Formularza oferty, który generuje się na Platformie Zamawiającego na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2. Wraz z formularzem oferty Wykonawca składa następujące załączniki do oferty:
1) załącznik nr 1 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) załącznik nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji), który stanowi integralną część oferty i Wykonawca winien go załączyć obligatoryjnie. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w tabeli zamieszczonej w ww. załączniku dane dotyczące oferowanego produktu (czyli nazwę produktu, nazwę producenta oraz sposób pakowania produktu). Załącznik powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) przedmiotowe środki dowodowe szczegółowo opisane w części V pkt 1 specyfikacji, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) oświadczenie o przesłankach wykluczenia oraz warunkach udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 3 do specyfikacji, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;
5) oryginał pełnomocnictwa podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Mocodawcę lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (jeżeli ofertę składa pełnomocnik);
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 80 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 umowy, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 80 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1 umowy, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnych ilościach, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 umowy,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Szczegółowy opis zakresu zmian umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego postępowania, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.