Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-06-24
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00207216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651541944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekarska

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@gopsjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.samorzad.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-042deed2-eb51-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00207209/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dotyczące Wykonawcy / każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) poczty elektronicznej: kierownik@gopsjaroslaw.pl
c) ePUAP: (/UGJaroslaw/skrytka z opisem WIEJSKA GMINA JAROSŁAW
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);13. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu:
a) w celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
b) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
c) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
d) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
e) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20,
 Microsoft Edge;
i) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu;19. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Dz. U. 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415),

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
7.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarosławiu, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław,
7.2 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@jaroslaw.itl.pl, telefonicznie pod numerem: 16 624 86 33, listownie na adres Urzędu Gminy Jarosław, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu,
7.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego – 5 zadań” prowadzonym w trybie podstawowym.
7.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
7.5 Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
7.6 Niezależnie od postanowień ppkt 7.5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
7.7 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7.8 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.9 Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7.10 Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7.11 Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 5 ZADAŃ:
1) ZADANIE nr I – dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do ćwiczeń fizycznych, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM WAGA
(ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM)
1. Cena oferty 60 %
2. Okres gwarancji 35 %
3. Termin realizacji 5 %
2. Ocena ofert w każdym ZADANIU zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.:
1) za najniższą cenę - 60 pkt,
2) za najdłuższy okres gwarancji - 35 pkt,
3) za najkrótszy termin realizacji - 5 pkt.
3. Każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty za poszczególne kryteria (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
1) Punktacja za kryterium „cena oferty”.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów w kryterium najniższa cena oferowana [zł] x 60 pkt
cena oferty badanej [zł]

2) Punktacja za kryterium „okres gwarancji”
„Okres gwarancji” to liczba miesięcy jaką Wykonawca deklaruje jako długość okresu gwarancji na sprzęt.
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca otrzyma punkty za okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji musi być podany przez Wykonawcę w pełnych miesiącach, nie może być np. 30,5 m-ca.
b) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.
c) Zamawiający zastrzega, że podany przez Wykonawcę okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie traktowany również jako czas, o który Strony postanawiają przedłużyć okres rękojmi. Okres ten liczony będzie od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. O wskazaną ilość miesięcy zostanie uzupełniona umowa.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Okres gwarancji Okres gwarancji oferty badanej (liczba miesięcy) x 35 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (liczba miesięcy)

3) Punktacja za kryterium „termin realizacji”:
„Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty – ilość dni, o jaką Wykonawca skróci okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę Ilość punktów przyznawana za dany termin realizacji [pkt]
1. o nie mniej niż 3 dni 2
2. o nie mniej niż 6 dni 5
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w każdym ZADANIU wynosi: 21 dni liczony od daty zawarcia umowy,
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni, o które skróci maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w danym ZADANIU,
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji w danym ZADANIU wynosi 21 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt
w tym kryterium.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
5. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
2) ZADANIE nr II – dostawa sprzętu rehabilitacyjnego specjalistycznego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM WAGA
(ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM)
1. Cena oferty 60 %
2. Okres gwarancji 35 %
3. Termin realizacji 5 %
2. Ocena ofert w każdym ZADANIU zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.:
1) za najniższą cenę - 60 pkt,
2) za najdłuższy okres gwarancji - 35 pkt,
3) za najkrótszy termin realizacji - 5 pkt.
3. Każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty za poszczególne kryteria (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
1) Punktacja za kryterium „cena oferty”.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów w kryterium najniższa cena oferowana [zł] x 60 pkt
cena oferty badanej [zł]

2) Punktacja za kryterium „okres gwarancji”
„Okres gwarancji” to liczba miesięcy jaką Wykonawca deklaruje jako długość okresu gwarancji na sprzęt.
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca otrzyma punkty za okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji musi być podany przez Wykonawcę w pełnych miesiącach, nie może być np. 30,5 m-ca.
b) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.
c) Zamawiający zastrzega, że podany przez Wykonawcę okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie traktowany również jako czas, o który Strony postanawiają przedłużyć okres rękojmi. Okres ten liczony będzie od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. O wskazaną ilość miesięcy zostanie uzupełniona umowa.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Okres gwarancji Okres gwarancji oferty badanej (liczba miesięcy) x 35 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (liczba miesięcy)

3) Punktacja za kryterium „termin realizacji”:
„Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty – ilość dni, o jaką Wykonawca skróci okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę Ilość punktów przyznawana za dany termin realizacji [pkt]
1. o nie mniej niż 3 dni 2
2. o nie mniej niż 6 dni 5
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w każdym ZADANIU wynosi: 21 dni liczony od daty zawarcia umowy,
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni, o które skróci maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w danym ZADANIU,
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji w danym ZADANIU wynosi 21 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt
w tym kryterium.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
5. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

3) ZADANIE nr III – dostawa łóżek i materaców rehabilitacyjnych, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM WAGA
(ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM)
1. Cena oferty 60 %
2. Okres gwarancji 35 %
3. Termin realizacji 5 %
2. Ocena ofert w każdym ZADANIU zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.:
1) za najniższą cenę - 60 pkt,
2) za najdłuższy okres gwarancji - 35 pkt,
3) za najkrótszy termin realizacji - 5 pkt.
3. Każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty za poszczególne kryteria (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
1) Punktacja za kryterium „cena oferty”.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów w kryterium najniższa cena oferowana [zł] x 60 pkt
cena oferty badanej [zł]

2) Punktacja za kryterium „okres gwarancji”
„Okres gwarancji” to liczba miesięcy jaką Wykonawca deklaruje jako długość okresu gwarancji na sprzęt.
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca otrzyma punkty za okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji musi być podany przez Wykonawcę w pełnych miesiącach, nie może być np. 30,5 m-ca.
b) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.
c) Zamawiający zastrzega, że podany przez Wykonawcę okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie traktowany również jako czas, o który Strony postanawiają przedłużyć okres rękojmi. Okres ten liczony będzie od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. O wskazaną ilość miesięcy zostanie uzupełniona umowa.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Okres gwarancji Okres gwarancji oferty badanej (liczba miesięcy) x 35 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (liczba miesięcy)

3) Punktacja za kryterium „termin realizacji”:
„Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty – ilość dni, o jaką Wykonawca skróci okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę Ilość punktów przyznawana za dany termin realizacji [pkt]
1. o nie mniej niż 3 dni 2
2. o nie mniej niż 6 dni 5
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w każdym ZADANIU wynosi: 21 dni liczony od daty zawarcia umowy,
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni, o które skróci maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w danym ZADANIU,
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji w danym ZADANIU wynosi 21 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt
w tym kryterium.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
5. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

4) ZADANIE nr IV – dostawa sprzętu medycznego, szczegółowo wymienionego w Formularzu asortymentowo – cenowym,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM WAGA
(ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM)
1. Cena oferty 60 %
2. Okres gwarancji 35 %
3. Termin realizacji 5 %
2. Ocena ofert w każdym ZADANIU zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.:
1) za najniższą cenę - 60 pkt,
2) za najdłuższy okres gwarancji - 35 pkt,
3) za najkrótszy termin realizacji - 5 pkt.
3. Każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty za poszczególne kryteria (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
1) Punktacja za kryterium „cena oferty”.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów w kryterium najniższa cena oferowana [zł] x 60 pkt
cena oferty badanej [zł]

2) Punktacja za kryterium „okres gwarancji”
„Okres gwarancji” to liczba miesięcy jaką Wykonawca deklaruje jako długość okresu gwarancji na sprzęt.
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca otrzyma punkty za okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji musi być podany przez Wykonawcę w pełnych miesiącach, nie może być np. 30,5 m-ca.
b) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.
c) Zamawiający zastrzega, że podany przez Wykonawcę okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie traktowany również jako czas, o który Strony postanawiają przedłużyć okres rękojmi. Okres ten liczony będzie od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. O wskazaną ilość miesięcy zostanie uzupełniona umowa.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Okres gwarancji Okres gwarancji oferty badanej (liczba miesięcy) x 35 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (liczba miesięcy)

3) Punktacja za kryterium „termin realizacji”:
„Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty – ilość dni, o jaką Wykonawca skróci okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę Ilość punktów przyznawana za dany termin realizacji [pkt]
1. o nie mniej niż 3 dni 2
2. o nie mniej niż 6 dni 5
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w każdym ZADANIU wynosi: 21 dni liczony od daty zawarcia umowy,
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni, o które skróci maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w danym ZADANIU,
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji w danym ZADANIU wynosi 21 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt
w tym kryterium.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
5. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego (zwanego dalej sprzętem) do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego działającej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu,

3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu wraz z wniesieniem,
2) montaż, zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
3) udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w dniu dostawy lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

5) ZADANIE nr V – dostawa podnośników mobilnych i pionizatorów, szczegółowo wymienionych w Formularzu asortymentowo – cenowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

33196000-0 - Pomoce medyczne

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM ICH WAG I SPOSOBEM OCENY OFERT:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM WAGA
(ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM)
1. Cena oferty 60 %
2. Okres gwarancji 35 %
3. Termin realizacji 5 %
2. Ocena ofert w każdym ZADANIU zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia. Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag) może osiągnąć oferta wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.:
1) za najniższą cenę - 60 pkt,
2) za najdłuższy okres gwarancji - 35 pkt,
3) za najkrótszy termin realizacji - 5 pkt.
3. Każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty za poszczególne kryteria (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):
1) Punktacja za kryterium „cena oferty”.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie z zapisami rozdziału XI SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Liczba punktów w kryterium najniższa cena oferowana [zł] x 60 pkt
cena oferty badanej [zł]

2) Punktacja za kryterium „okres gwarancji”
„Okres gwarancji” to liczba miesięcy jaką Wykonawca deklaruje jako długość okresu gwarancji na sprzęt.
a) Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wykonawca otrzyma punkty za okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 48 miesięcy. Okres gwarancji musi być podany przez Wykonawcę w pełnych miesiącach, nie może być np. 30,5 m-ca.
b) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 48 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 48 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.
c) Zamawiający zastrzega, że podany przez Wykonawcę okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie traktowany również jako czas, o który Strony postanawiają przedłużyć okres rękojmi. Okres ten liczony będzie od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. O wskazaną ilość miesięcy zostanie uzupełniona umowa.
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:

Okres gwarancji Okres gwarancji oferty badanej (liczba miesięcy) x 35 pkt
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (liczba miesięcy)

3) Punktacja za kryterium „termin realizacji”:
„Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty – ilość dni, o jaką Wykonawca skróci okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane przez Wykonawcę Ilość punktów przyznawana za dany termin realizacji [pkt]
1. o nie mniej niż 3 dni 2
2. o nie mniej niż 6 dni 5
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w każdym ZADANIU wynosi: 21 dni liczony od daty zawarcia umowy,
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże ilość dni, o które skróci maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia w danym ZADANIU,
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji w danym ZADANIU wynosi 21 dni i przyzna Wykonawcy 0 pkt
w tym kryterium.
4. Za najkorzystniejszą ofertę w danym ZADANIU uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
5. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych (załącznik nr 5 do SWZ) Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
2. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci: materiałów w języku polskim z danymi technicznymi produktu dla każdego sprzętu (np. instrukcje używania, strony katalogów, karty charakterystyki itp.) potwierdzające wyspecyfikowane wymagane parametry określone przez Zamawiającego, zawierające nazwy handlowe, numery katalogowe i nazwę producenta oferowanego sprzętu. W przypadku materiałów obcojęzycznych dopuszcza się tłumaczenie własne i odnoszące się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów określonych przez Zamawiającego.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Postanowień ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4) Instrukcje używania, strony katalogów, karty charakterystyki lub inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczonych na język polski;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci: materiałów w języku polskim z danymi technicznymi produktu dla każdego sprzętu (np. instrukcje używania, strony katalogów, karty charakterystyki itp.) potwierdzające wyspecyfikowane wymagane parametry określone przez Zamawiającego, zawierające nazwy handlowe, numery katalogowe i nazwę producenta oferowanego sprzętu. W przypadku materiałów obcojęzycznych dopuszcza się tłumaczenie własne i odnoszące się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów określonych przez Zamawiającego.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Postanowień ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wykonawca w postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę, która musi zawierać m. in.:
1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
3) Wypełnione zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno - użytkowych stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
4) Instrukcje używania, strony katalogów, karty charakterystyki lub inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczonych na język polski;
5) Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert (wzór, załącznik nr 3 do SWZ),
6) Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to
z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji np. w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to
z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji np. w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki,
4. Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (dotyczące Wykonawcy / każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
6. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, w postępowaniu przekazuje się:
1) w przypadku, gdy zostały wystawione jako dokument elektroniczny przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - przekazuje się ten dokument elektroniczny;
2) w przypadku, gdy zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3) w przypadku, gdy nie zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - przekazuje się je w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) w przypadku, gdy nie zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a sporządzono je jako dokument w postaci papierowej i opatrzono własnoręcznym podpisem - przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
7. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą, natomiast w przypadku oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy - Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, a w przypadku pełnomocnictwa – mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

13. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem tych informacji zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców, aby w przypadku występowania w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zostały załączone do oferty w odpowiednio wydzielonym pliku o nazwie: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie (oznaczenie /opisanie) przez Wykonawcę plików określonych jako zastrzeżone.
16. Zaleca się aby oferta wraz z załącznikami sporządzone zostały w tym samym formacie i opatrzone zostały tym samym rodzajem podpisu.
17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Platforma szyfruje oferty w taki sposób, aby nie było można zapoznać się z ich treścią do terminu otwarcia ofert.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej w dalszej treści ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r.,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie poradnictwa i wsparcia psychologicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI