Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 192587795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Grunwaldzka 1-3
1.5.2.) Miejscowość: ˜Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜81-759
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@pcrsopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pcrsopot.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c1371ec8-c37f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜W Pak. nr 1-3 poz. 1 realizacja z udziałem środków unijnych na podst um nr UDA-RPPM.07.01.01-22-0001/17-00 ze zm, zawartej 13 .04.17 r. o dofinansowanie Projektu: Utworzenie COG w PCR im dr J. Titz – Kosko w Sopocie sp z o.o w ramach RPO Woj Pom na lata 2014–2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.1 Zasoby ochr. zdrowia, Poddziałania 7.1.1 Zasoby ochr. zdrowia - mech. ZIT współfin z EFRR
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznejwformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot tj. oferta oraz wszelkie dokumentyelektroniczne,oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub wniosków, októrych mowaw SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem bezpłatnej dla WykonawcówPlatformy. 2Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków wpostępowaniu,należy przesłać w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanymlub postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygoremnieważnościpoprzez „Formularz” umieszczony na Platformie Zakupowej na stronie postępowania,gdzieWykonawca załącza ofertę wraz z załącznikami oraz ewentualnie dokumenty stanowiącetajemnicęprzedsiębiorstwa Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z wykorzystaniem opcji„Wyślijwiadomość”. W przypadku awarii w działaniu Platformy:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopotZamawiający również dopuszcza komunikację za pomocąpoczty elektronicznej (z wyłączeniemskładania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobemzłożenia jest przesłanie jej zapośrednictwem Platformy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązanyjest przesłać dokumenty naadres: przetargi@pcrsopot.pl 3 Komunikacja między Zamawiającym, awykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w postaci elektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość dozamawiającego”, przy czym dokumentyprzesłane przez Wykonawcę (w szczególności stanowiąceoświadczenie woli) muszą być podpisaneelektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez osobęupoważnioną. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” poktórych pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana dozamawiającego. 4 Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje droga elektroniczną zapośrednictwem Platformy. Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofertZamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodniez obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 5Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformiew dokumencie SWZ 6 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejpod linkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 7Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszympostępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8 Z uwagi na ograniczenieliczby znaków szczegółowe informacje znajdują się w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. Administratorem danychosobowychWykonawcy, a w wypadku Wykonawców będących osobami prawnymi lubjednostkamiorganizacyjnymi - w stosunku do danych osobowych zidentyfikowanych lub możliwychdozidentyfikowania osób fizycznych ujawnionych przez Wykonawcę jest Zamawiający -PomorskieCentrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Spółka z o.o. z siedzibą wSopocie,ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przezSądRejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowegopodnumerem KRS 0000684944, nr NIP 585-14-79-028, REGON: 192587795, tel. (58) 555-75-20,tel./fax.(58) 551-14-26.b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możnasięskontaktować pod adresem e-mail: iod@pcrsopot.pl lub na wskazany powyżej adresAdministratoraDanych Osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych należy kontaktowaćsię wewszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z korzystaniemprzezWykonawcę lub osoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę zprawzwiązanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych. c. Dane osobowe Wykonawcy lubdaneosobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą wykorzystywane w celuprzeprowadzeniapostępowania i udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawyPrawo zamówieńpublicznych, oraz po udzieleniu zamówienia w celu zawarcia i realizacji umowy.Podstawąprzetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) RODO. d. Podanie danychosobowych jestdobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówieniapublicznego napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz realizacji umowy w przypadku jejzawarcia.Konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość przeprowadzenia postępowaniaoudzielenie zamówienia publicznego, a następnie podpisania oraz realizacji zawartej zWykonawcąumowy i wynikających z niej obowiązków.e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcylub danychosobowych osób ujawnionych przez Wykonawcę będą: Zamawiający, osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawozamówieńpublicznych, podmioty uprawione do sprawdzania lub kontroli działalności Zamawiającego, wtymuczestniczące w postępowaniach przewidzianych w ramach środków ochrony prawnejopisanychustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia z Wykonawcą umowyodbiorcamidanych będą także podmioty świadczące obsługę prawną Zamawiającego, podmioty świadczące najego rzecz usługi finansowo-księgowe oraz inne podmioty upoważnione na podstawieprzepisówprawa, zwłaszcza uprawione do kontroli działalności Zamawiającego.f. Zamawiający nie mazamiaruprzekazywać danych osobowych Wykonawcy lub danych osobowych osób ujawnionychprzezOgłoszenie nr 2021/BZP 00035299/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyWykonawcę do państwa trzeciego (poza terenEuropejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacji międzynarodowej, chyba że takiezobowiązanie będzie wynikać z przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Dane osobowe Wykonawcy lub dane osoboweosóbujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacjiceluprzetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawozamówieńpublicznych oraz w przypadku zawarcia umowy przez okres realizacji umowy do momentuwygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym wygaśnięciaroszczeń ocharakterze cywilnym i podatkowym. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowanezgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i przechowywane przez okres wymagany na podstawieprzepisówokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją. Wprzypadkuunieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osoboweWykonawcy lubdane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane do momentuwygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisówdotyczącychokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.h. DaneosoboweWykonawcy lub dane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę nie będą przetwarzane wsposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.i.Wykonawca lubosoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawodostępu do treściswoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia ichprzetwarzania, zzastrzeżeniem przepisów RODO, w tym art. 18 RODO, przenoszenia danych wprzypadku gdy dane sąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, wniesienia sprzeciwuwobec przetwarzania wprzypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODOoraz prawo do usunięciadanych osobowych z zastrzeżeniem art. 17 RODO.j. Wykonawca lub osoby,których dane osobowezostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo do wniesienia skargi doorganu nadzorczego tj.:Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzaniedanych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO.k. Skorzystanie przez osobę, której daneosobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.l.W postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜7/TP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜PAKIET NR 1Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt./zest)Zadanie 1 Ogrzewacz płynów 1Zadanie 2 Ogrzewacz pacjenta 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜PAKIET NR 2Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.)1 Ssak jezdny 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜PAKIET NR 3Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.)1 Kolumna endoskopowa – tor wizyjny z wyposażeniem 12 Dreny 2000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7