Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.:

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSopot
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyPomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072554
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 192587795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Grunwaldzka 1-3

1.5.2.) Miejscowość: ˜Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜81-759

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@pcrsopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pcrsopot.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa sprzętu oraz wyposażenia medycznego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie COG w PCR im. dr J. Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR, w podziale na 3 Pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c1371ec8-c37f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜W Pak. nr 1-3 poz. 1 realizacja z udziałem środków unijnych na podst um nr UDA-RPPM.07.01.01-22-0001/17-00 ze zm, zawartej 13 .04.17 r. o dofinansowanie Projektu: Utworzenie COG w PCR im dr J. Titz – Kosko w Sopocie sp z o.o w ramach RPO Woj Pom na lata 2014–2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.1 Zasoby ochr. zdrowia, Poddziałania 7.1.1 Zasoby ochr. zdrowia - mech. ZIT współfin z EFRR

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznejwformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot tj. oferta oraz wszelkie dokumentyelektroniczne,oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub wniosków, októrych mowaw SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem bezpłatnej dla WykonawcówPlatformy. 2Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków wpostępowaniu,należy przesłać w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanymlub postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygoremnieważnościpoprzez „Formularz” umieszczony na Platformie Zakupowej na stronie postępowania,gdzieWykonawca załącza ofertę wraz z załącznikami oraz ewentualnie dokumenty stanowiącetajemnicęprzedsiębiorstwa Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z wykorzystaniem opcji„Wyślijwiadomość”. W przypadku awarii w działaniu Platformy:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopotZamawiający również dopuszcza komunikację za pomocąpoczty elektronicznej (z wyłączeniemskładania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobemzłożenia jest przesłanie jej zapośrednictwem Platformy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązanyjest przesłać dokumenty naadres: przetargi@pcrsopot.pl 3 Komunikacja między Zamawiającym, awykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w postaci elektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość dozamawiającego”, przy czym dokumentyprzesłane przez Wykonawcę (w szczególności stanowiąceoświadczenie woli) muszą być podpisaneelektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez osobęupoważnioną. Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” poktórych pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana dozamawiającego. 4 Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje droga elektroniczną zapośrednictwem Platformy. Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofertZamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodniez obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 5Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformiew dokumencie SWZ 6 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejpod linkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 7Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanychw niniejszympostępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8 Z uwagi na ograniczenieliczby znaków szczegółowe informacje znajdują się w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. Administratorem danychosobowychWykonawcy, a w wypadku Wykonawców będących osobami prawnymi lubjednostkamiorganizacyjnymi - w stosunku do danych osobowych zidentyfikowanych lub możliwychdozidentyfikowania osób fizycznych ujawnionych przez Wykonawcę jest Zamawiający -PomorskieCentrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Spółka z o.o. z siedzibą wSopocie,ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przezSądRejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowegopodnumerem KRS 0000684944, nr NIP 585-14-79-028, REGON: 192587795, tel. (58) 555-75-20,tel./fax.(58) 551-14-26.b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możnasięskontaktować pod adresem e-mail: iod@pcrsopot.pl lub na wskazany powyżej adresAdministratoraDanych Osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych należy kontaktowaćsię wewszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z korzystaniemprzezWykonawcę lub osoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę zprawzwiązanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych. c. Dane osobowe Wykonawcy lubdaneosobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą wykorzystywane w celuprzeprowadzeniapostępowania i udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawyPrawo zamówieńpublicznych, oraz po udzieleniu zamówienia w celu zawarcia i realizacji umowy.Podstawąprzetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) RODO. d. Podanie danychosobowych jestdobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówieniapublicznego napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz realizacji umowy w przypadku jejzawarcia.Konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość przeprowadzenia postępowaniaoudzielenie zamówienia publicznego, a następnie podpisania oraz realizacji zawartej zWykonawcąumowy i wynikających z niej obowiązków.e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcylub danychosobowych osób ujawnionych przez Wykonawcę będą: Zamawiający, osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawozamówieńpublicznych, podmioty uprawione do sprawdzania lub kontroli działalności Zamawiającego, wtymuczestniczące w postępowaniach przewidzianych w ramach środków ochrony prawnejopisanychustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia z Wykonawcą umowyodbiorcamidanych będą także podmioty świadczące obsługę prawną Zamawiającego, podmioty świadczące najego rzecz usługi finansowo-księgowe oraz inne podmioty upoważnione na podstawieprzepisówprawa, zwłaszcza uprawione do kontroli działalności Zamawiającego.f. Zamawiający nie mazamiaruprzekazywać danych osobowych Wykonawcy lub danych osobowych osób ujawnionychprzezOgłoszenie nr 2021/BZP 00035299/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyWykonawcę do państwa trzeciego (poza terenEuropejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacji międzynarodowej, chyba że takiezobowiązanie będzie wynikać z przepisów prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Dane osobowe Wykonawcy lub dane osoboweosóbujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacjiceluprzetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawozamówieńpublicznych oraz w przypadku zawarcia umowy przez okres realizacji umowy do momentuwygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym wygaśnięciaroszczeń ocharakterze cywilnym i podatkowym. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowanezgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i przechowywane przez okres wymagany na podstawieprzepisówokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją. Wprzypadkuunieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osoboweWykonawcy lubdane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane do momentuwygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisówdotyczącychokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.h. DaneosoboweWykonawcy lub dane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę nie będą przetwarzane wsposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.i.Wykonawca lubosoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawodostępu do treściswoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia ichprzetwarzania, zzastrzeżeniem przepisów RODO, w tym art. 18 RODO, przenoszenia danych wprzypadku gdy dane sąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, wniesienia sprzeciwuwobec przetwarzania wprzypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODOoraz prawo do usunięciadanych osobowych z zastrzeżeniem art. 17 RODO.j. Wykonawca lub osoby,których dane osobowezostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo do wniesienia skargi doorganu nadzorczego tj.:Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzaniedanych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO.k. Skorzystanie przez osobę, której daneosobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.l.W postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜7/TP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜PAKIET NR 1Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt./zest)Zadanie 1 Ogrzewacz płynów 1Zadanie 2 Ogrzewacz pacjenta 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜PAKIET NR 2Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.)1 Ssak jezdny 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜PAKIET NR 3Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.)1 Kolumna endoskopowa – tor wizyjny z wyposażeniem 12 Dreny 2000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch dostaw:d.1) dla Pakietu 1 – urządzeń medycznych typu ogrzewacze medyczne, d.2) dla Pakietu 2 – urządzeń medycznych,d.3) dla Pakietu 3 – urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI.1 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione ipodpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia)Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona:Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a)art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzpb)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;5) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 7) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;9) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione ipodpisaneoświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe: - potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci: należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch dostaw:d.1) dla Pakietu 1 – urządzeń medycznych typu ogrzewacze medyczne,d.2) dla Pakietu 2 – urządzeń medycznych,d.3) dla Pakietu 3 – urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3.1-3.3 do SWZ (dotyczy pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). Parametry, których brakuje w kartach katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3.1-3.3 do SWZ (dotyczy pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). Parametry, których brakuje w kartach katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜3.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:Wysokość wadium dla całości zamówienia wynosi 7.350,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100)Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia:PAKIET KWOTA WADIUMPakiet 1 300,00 złPakiet 2 50,00 złPakiet 3 7 000,00 zł3.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2. W przypadku składania oferty na kilka pakietów wysokość wadium sumuje się.3.3.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a/ pieniądzu - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 55 1020 1853 0000 9702 0094 4959z dopiskiem: „Wadium - postępowanie 7/TP/21”b/ gwarancjach bankowych,c/ gwarancjach ubezpieczeniowych,d/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2020.299).3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być ważne przez okres związania ofertą. Z treści takiego dokumentu wadialnego winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca musi przesłać oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Gwaranta (tj. przez wystawcę gwarancji/poręczenia), poprzez skompresowanie go wraz z plikami stanowiącymi ofertę do jednego pliku archiwum (ZIP).Wymóg ten nie dotyczy złożenia wadium w formie depeszy wygenerowanej w systemie SWIFT w rozumieniu prawa bankowego. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu przedmiotowych dokumentów.3.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.3.8. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie.3.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia publicznego oferta winna zawierać ponadto: a) Oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy zWykonawcówwykazuje brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziałuw postępowaniu,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówieniapublicznego.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.b) Dokumentpełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólnewykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. Z treści pełnomocnictwamusząjednoznacznie wynikać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważnionyoraz umocowanie do reprezentacji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. 2.1. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotówwystępujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 2. 2 W przypadkuzłożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego. 2. 3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnieniewarunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw dowykluczenia.Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tymoświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców.2.4 Ofertabędzie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 2. 5Wykonawcy składającywspólną ofertę, o których mowa w pkt. 2.1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy o zamówienie publiczne.2.6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zostanie wybrana-Zamawiający może zażądać - przed podpisaniemumowy - kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia prowadzony został w Dziale XIV SWZ (Projekt Umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia publicznego: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, z tym że: - dostawy drenów wykonywane będą w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy Pakietu nr 3).
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI