Dostawa sprzętu medycznego –zestawów do litotrypsji wieńcowej dla potrzeb Pracowni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego –zestawów do litotrypsji wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej Oddziału Kardiologii WSZ w Płocku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00443325
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego –zestawów do litotrypsji wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej Oddziału Kardiologii WSZ w Płocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 2436464313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie.przetargi@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego –zestawów do litotrypsji wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej Oddziału Kardiologii WSZ w Płocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70f65109-93c9-4a97-b893-ad842d4efca1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009470/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa sprzętu medycznego- zestawów do litotrypsji wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej WSZ w Płocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70f65109-93c9-4a97-b893-ad842d4efca1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w pkt.XVI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.2910.11.( 33/ZP/24).2024.EK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do litotrypsji z dzierżawą generatora na 24 m-ce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00235609/01 z dnia 2024-03-07
2024-03-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiającemu przez
Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spełnia/nie spełnia”.Ocena warunków udziału w
postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia i
dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spełnia/nie spełnia”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Formularz oferty (wg
załącznik nr 4 do SWZ) - forma złożenia zgodnie z działem XVI pkt.3 SWZ.
2. Formularz przedmiotowo cenowy wg załącznika nr 1 do SWZ
3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu(składają również wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy) – przykładowy wzór wg.
zał. nr 2 do SWZ.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca składa
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do
złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z
Krajowego Rejestru
Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia
pełnomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda złożenia ww. dokumentów
odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do
osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Formularz oferty (wg załącznik nr 4 do SWZ) - forma złożenia zgodnie z działem XVI pkt.3 SWZ.
2. Formularz przedmiotowo cenowy wg załącznika nr 1 do SWZ
3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu(składają również wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy) – przykładowy wzór wg.
zał. nr 2 do SWZ.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca składa
odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do
złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z
Krajowego Rejestru
Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia
pełnomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda złożenia ww. dokumentów
odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do
osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy które są niezbędne do przeprowadzenia
postępowania.Na wszystkie wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy przedłożyć dokumenty
potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie
z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2017/745 z dn. 05.04.2017 r. oraz
ustawy z dnia 07.04.2022 0 wyrobach medycznych ( DZ.U.2022 poz.974 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy
• certyfikat zgodności – dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający
przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że wyrób jest zgodny z wymaganiami ww. rozporządzeniem
-jeśli zgodnie z przepisami prawa wymagana jest certyfikacja wyrobu.
W przypadku , gdy z przedłożonego certyfikatu zgodności wynika, że utracił ważność, ale pozostaje on ważny na mocy
przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dn.15.03.2023r.-oświadczenie producenta lub
dystrybutora potwierdzające spełnienie warunków ww. rozporządzenia uprawniające do przedłożenia ważności certyfikatu z
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00375781/01 z dnia 2024-06-20
2024-06-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
mocy prawa.
• deklarację zgodności – CE- oświadczenie producenta że, wyrób nią objęty jest zgodny z ww. rozporządzeniem.
materiały promocyjne opisujące przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do SWZ, będące oficjalnymi katalogami,
folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych przez producenta lub jego
autoryzowanego przedstawiciela potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami, cechami
określonymi dla przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy poszczególne wymaganie lub cecha określona przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu
zamówienia w załączniku 1 do SWZ nie jest opisane w materiałach promocyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu
zamówienia materiałów promocyjnych należy przedłożyć wg wyboru Wykonawcy w szczególności , zdjęcie potwierdzające
powyższe lub oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela z których będzie wynikała zgodność
oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami, cechami przedmiotu zamówienia określonymi przez
Zamawiającego.W przypadku braku potwierdzenia wymagań, cech w dokumentach, o których mowa w niniejszym punkcie
(brak informacji w dokumentach lub niezgodne informacje), Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w trybie odpowiednio
art. 226 ust. 2 lit. c lub ust. 5 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wskazane w pkt4.1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wymagane w
załączeniu do oferty wg załącznika nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie składa odrębne oświadczenie.Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców
wspólnie ubiegającego się o zamówienie oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np.
konsorcja , spółki cywilne).
wymagane w załączeniu do oferty:
potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych
podmiotów
oświadczenie wskazane w pkt X lit. A pkt. 3 i lit. B niniejszej SWZ (oświadczenia) składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. X B pkt. 1 SWZ
1.2.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych
podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
- dokumenty o których mowa w lit C pkt.2 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ze względu na ograniczoną ilość znaków w polu tekstowym, rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia został
opisany w par.10 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie dredów- Kuligów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie dredów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI