IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
PROJEKT UMOWY NR DZP-272-…./20- DOTYCZY PAKIETU NR 1.zawarta w dniu ……… 2020 roku w Nowym Targu pomiędzyPodhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu – ul. Szpitalna 14 (REGON: 000308324, NIP: 735-21-78-657, KRS: 0000002479),zwanym dalej „ZAMAWIAJĄCYM”,reprezentowanym przez:Dyrektora – Marka Wierzbę,przy kontrasygnacie Głównego Księgowego – Izabeli Pałasza………………………… działająca na podstawie ……………………………. numer, NIP……………………….., REGON: ……………………………….,reprezentowaną przez: ....................................................o następującej treści:Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zmianami) - numer postępowania przetargowego: DZP-271-31/20. §11. Przedmiotem umowy jest dostawa urządzeń i aparatury medycznej- szczegółowy opis i zakres zawiera załącznik nr …………(zestawienie parametrów technicznych) do niniejszej umowy.2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą jeśli produkt jest wyrobem medycznym.3. Wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym Wykonawca dostarczy również: instrukcję obsługi w języku polskim, instrukcję serwisową, certyfikaty, dokumenty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującym prawem, potwierdzające fakt dopuszczenia urządzenia medycznego do obrotu i użytkowania na terenie UE, a także zalecenia producenta co do częstotliwości wykonywania przeglądów, zakres czynności serwisowych wykonywanych w czasie przeglądów. §21. Wartość netto umowy wynosi: …………………….. zł (słownie: …………………….).Kwota podatku VAT wynosi: ………………………. zł (słownie: ……………………).Wartość brutto umowy wynosi: ……………….. zł (słownie: ………………………).2. Cena brutto zamówienia, określona w załączniku nr …… (formularz cenowy) do niniejszej umowy zawiera wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, podatek VAT, opakowanie, transport do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenie, załadunek, rozładunek, instalację, postawienie loco Zamawiający, instalację (jeżeli przedmiot umowy tego wymaga), szkolenie personelu zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi urządzenia.§31. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi do 22.12.2020r., czym Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o terminie dostawy z co najmniej 3-mio wyprzedzeniem.2. Przekazanie przedmiotu umowy do używania nastąpi na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego, spisanego przez strony umowy lub ich uprawomocnionych przedstawicieli.3. Jeżeli w toku czynności odbioru stwierdzi się, że przedmiot umowy nie osiągnął gotowości do użytkowania lub wykonawca nie dostarczył wymaganych dokumentów, Zamawiający może odmówić dokonania odbioru i wyznaczyć nowy termin odbioru.4. W ramach umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, na zasadach określonych w załączniku nr ………. …………(zestawienie parametrów technicznych) do niniejszej umowy i w terminie uzgodnionym z zamawiającym.5. Wykonawca odpowiada z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy (w tym w czasie trwania transportu) aż do chwili potwierdzenia przez Zamawiającego odbioru przedmiotu umowy.6. Zamawiający zapewni warunki organizacyjne umożliwiające dostęp pracownikom Wykonawcy do pomieszczeń Zamawiającego w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenie mienia Zamawiającego oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.8. Osobą odpowiedzialną za należyte wykonanie niniejszej umowy po stronie Zamawiającego jest Pan Krzysztof Siuta 18 2633092 i Lech Przybylski- numer telefonu: 18 2633814.9. Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy jest: ……………………………. - numer telefonu: ……………………………….. §41. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy o parametrach określonych w załączniku nr …..…………(zestawienie parametrów technicznych) do niniejszej umowy. 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na warunkach określonych w załączniku nr …..…………(zestawienie parametrów technicznych) do niniejszej umowy. 3. Jeżeli warunki zawarte w kartach gwarancyjnych będą odmienne od warunków oferowanych przez Wykonawcę – Strony za obowiązujące uznają warunki gwarancyjne zawarte w ofercie przetargowej. 4. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do wykonania regularnych przeglądów okresowych wykonanych zgodnie z instrukcjami i zaleceniami producenta- interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta. Terminy przeglądów uzgadniane z Zamawiającym – min. 10 dni roboczych przed dniem ustalonym w paszporcie technicznym jako termin następnego przeglądu. Za terminowość wykonania przeglądów odpowiada Wykonawca.5. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji z wykonywanych czynności objętych umową- dokumentacja przeglądów w paszporcie technicznym urządzenia, dokumentacja interwencji serwisowych w paszporcie technicznym urządzenia oraz na karcie pracy/ raporcie serwisowym, potwierdzone przez jednostkę dla której została wykonana usługa. §51. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości:a) 0,5% wartości brutto niedostarczonego przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w przypadku niezachowania terminu dostawy, b) 10% wartości brutto umowy w przypadku odstąpienia jednej ze Stron od umowy z winy Wykonawcy,c) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy, w przypadku;- niewykonania wymaganego gwarancyjnego przeglądu okresowego za każdy dzień opóźnienia, licząc od daty wyznaczonej w paszporcie technicznym, do dnia jego wykonania,- niepodjęcia naprawy w terminie wyznaczonym w załączniku nr …..do niniejszej umowy, licząc od dnia, w którym Wykonawca miał pojąc naprawę, do dnia jej faktycznego podjęcia,- niedostarczenia urządzenia zastępczego w wyznaczonym w załączniku nr… do niniejszej umowy terminie, za każdy dzień zwłoki, licząc od momentu wymagalności dostarczenia urządzenia.2. Strony umowy mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania, przewyższającego kary umowne.3. W przypadku okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego.4. W przypadku naliczenia kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich potrącenia z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. §61. Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostarczenia towaru i faktury w formie papierowej do siedziby Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony.2. Wykonawca może złożyć ustrukturyzowaną fakturę za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF). §71. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp).2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w §1 ust. 3.3. Strony zobowiązują się nie dokonywać bez zgody drugiej strony cesji na osoby trzecie praw i zobowiązań wynikających z umowy. §8 1. Zamawiający dopuszcza możliwość:a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych,b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji,c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie, z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT.2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.§91. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/ w części/w całości ..........przez podwykonawcę/ów: a) …………………………………………………………………………………….,b) …………………..………………………………………………………………….2. Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca.§101. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów:a) …………………………………………………………………………………………,b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §11W sprawach nieuregulowanych zastosowanie ma Kodeks Cywilny i przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.§12Dla rozstrzygnięcia sporów wynikających z niniejszej umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego.§13Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron umowy.………………………..……… ………..…...………………………WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY PROJEKT UMOWY DZP-272-......../20- DOTYCZY PAKIETÓW 2-9, zawarta w dniu.............2020 roku w Nowym Targu pomiędzy Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu - ul. Szpitalna 14, działającym na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego numer: 0000002479, (NIP: 735-21-78-657, REGON: 000308324),zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM,reprezentowanym przez:Dyrektora – Marka Wierzbę,przy kontrasygnacie Głównego Księgowego – Izabeli Pałasz,A............................. numer .............., NIP................, REGON......................zwanym/ą dalej w umowie WYKONAWCĄreprezentowanym/ą przez:……………………………………………….o następującej treści: §11. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 z późn. zmianami) – numer postępowania przetargowego DZP-271-31/20.2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego – Zaopatrzenia mieszczącego się przy ul. Szpitalna 14 sprzętu jednorazowego użytku, zwanego dalej „przedmiotem umowy” w ilościach podanych w załączniku/ach numer ........, który/e stanowi/ą integralną część umowy.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 70%.4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów i stosowne dokumenty Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie- osobie wymienionej w §2 pkt 4.5. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron.§21. Dostawa przedmiotu umowy wymienionego w §1 ust. 2 nastąpi do 22.12.2020r.2. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.3. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację składanych zamówień jest: p........................ - numer telefonu:............................4.Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: p. Iwona Iwan – Oddział Opiekuńczo- Leczniczy – numer telefonu 606902108 i p. Anna Szlachtowska – Zaopatrzenie -numer telefonu: 18 2633070,73.§31. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku/ach numer ............... do niniejszej umowy.2. Ceny jednostkowe brutto zawierają wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy do Zamawiającego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco Zaopatrzenie, podatek VAT.3. Wartość zamówienia netto wynosi:...............zł (słownie:.............).Kwota podatku VAT wynosi: ............zł (słownie:......................).Wartość zamówienia brutto wynosi:....................zł (słownie: ...............).4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego-osobę wymienioną w § 2 ust. 6 o zmianie stawki podatku VAT.5. Zamawiający dopuszcza możliwość:a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji,c) obniżenia ceny przez Wykonawcę – w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §4Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostawy partii towaru i faktury złożonych w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający posiada platformę do składania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. §5Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:- dostarczenia towaru złej jakości, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową,- dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości dostaw załatwiane będą w ciągu………. dni (pon- pt) od złożonej reklamacji, łącznie z ewentualną wymianą wadliwego towaru lub uzupełnieniem brakującej partii towaru.Wymiana towaru na wolny od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.§7 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych:1) 10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.2) 10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.3) 1,5 % wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie - za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę.3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego. §81. Przez naruszenie warunków umowy przez Wykonawcę, rozumie się w szczególności:1) Nieterminową realizację dostawy.2) Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy.3) Nie okazania dokumentów o których mowa w §1 ust. 4.2. Wyżej wymienione naruszenia dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. Przed odstąpieniem od umowy Zamawiający pisemnie wezwie Wykonawcę do należytego wykonania umowy. §91. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. §10 Niezrealizowanie w okresie obowiązywania umowy zakresu ilościowego opisanego w §1 nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. §11Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesiewierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego§12W sprawach nie uregulowanych w umowie zastosowanie ma ustawa Kodeks Cywilny o ile ustawa Prawo zamówień publicznych nie stanowi inaczej. §13 Sądem właściwym dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów z umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §141. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/w części.........../w całości przez podwykonawcę/ów.2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca.§151. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów:a) …………………………………………………………………………………………,b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §16Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.………………… ………………..WYKONAWCA
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość:a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych,b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) – w przypadku takiej rezygnacji,c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie, z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT/ obniżenia ceny przez Wykonawcę- w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: