Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego, zakup wyposażenia oddziałów szpitalnych, zakup ambulansu, zakup sprzętu komputerowego, zakup urządzeń do dezynfekcji ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Medyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@wss5.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu: Zakup sprzętu medycznego, zakup wyposażenia oddziałów szpitalnych, zakup ambulansu, zakup sprzętu komputerowego, zakup urządzeń do dezynfekcji ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada5885f-f6db-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026855/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa sprzętu medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa X „Rewitalizacja oraz Infrastruktura społeczna i zdrowotna” Działanie 10.1 „Infrastruktura ochrony zdrowia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wss5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wss5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postępowanie
prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert jak i udostępnianie zmian i wyjaśnień treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl
Szczegółowe informacje znajdują się w Sekcji XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e- mail: iod@wss5.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 36/TP/DOT/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżko do intensywnego nadzoru z wagą oraz materacem zmiennociśnieniowym – 13 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39522510-5 - Materace nadmuchiwane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (termin realizacji)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora laminarna - 1 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (termin realizacji)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podgrzewacz płynów infuzyjnych - 1 szt.
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (termin realizacji)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materac szpitalny z pokrowcem - 65 szt
4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp;
e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy;
f) załącznik nr 6.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;
g) załącznik nr 6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;
h) załącznik nr 6.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3;
i) załącznik nr 6.4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4;
j) załącznik nr 7 do SWZ -– oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
k) załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia w związku z sankcjami nałożonymi na Federację Rosyjską;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją minimalną określoną w załącznikach (opis przedmiotu zamówienia) dla każdego z czterech zadań. Wykonawca w treści załącznika 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4 wskaże jaki okres gwarancji oferuje.
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do jego siedziby w terminie maksymalnym 35 dni kalendarzowych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres, w którym zrealizuje przedmiot umowy dla każdego z zadań z osobna, na które składa ofertę. W przypadku braku wskazania terminu realizacji (terminu dostawy) i/lub wskazania terminu realizacji niezgodnie z przyjętymi zasadami określonymi w Sekcji XIX SWZ, Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Termin realizacji stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.
10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39512300-7 - Pokrowce na materace
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy (termin realizacji)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7) Natomiast w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 i 8 ustawy Pzp Zamawiający sprawdzi Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona czy niewykonanie lub nienależyte wykonanie wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, z nim zawartej nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w szczególności czy nastąpiło w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa. Sprawdzi również istotny stopień niewykonania lub nienależytego wykonania tej umowy, oraz czy skutkiem tego było rozwiązanie umowy lub zasądzenie odszkodowania.
8) Weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia wynikającego z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w stosunku do konkretnego podmiotu Zamawiający dokona za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji wskazuje się ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 ustawy Pzp – oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
4) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. informacja z Krajowego Rejestru Karnego sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) w zakresie braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SWZ:
a) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych, certyfikatów itp, które posłużą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
1.1) Dla wszystkich czterech (4) zadań: przedmiotowe środki dowodowe w postaci np. Karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / prospekty oferowanego asortymentu z opisem produktów, potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.2) Dla wszystkich czterech (4) zadań: przedmiotowe środki dowodowe w postaci: Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów (CE).
1.3) Dla wszystkich czterech (4) zadań: przedmiotowe środki dowodowe w postaci: analiza porównawcza dotycząca równoważności zaoferowanych urządzeń zgodna z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli wymagana.
1.4) Dla wszystkich czterech (4) zadań: oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii (systemów) oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, normy, atesty Wykonawca dołączy je do oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
2) Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą (art. 107 ust.1 ustawy Pzp).
3) Nie złożenie przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca nie załączył ich do oferty.
2. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (§ 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie z art. 125 uPzp, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
2) dokumenty w tym pełnomocnictwo, z których wynika prawo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy;
3) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ;
4) oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy;
5) załącznik nr 6.1 i/lub 6.2 i/lub 6.3 i/lub 6.4, które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1, art. 128 ust. 4 uPzp. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą w/w załączniki wypełnione zgodnie z zaleceniami w ich treści wskazanymi. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą w/w załącznika/załączników oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp jako niezgodna z dokumentami zamówienia.
6) oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie na podstawie art. 125 uPzp – załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W myśl przepisu art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 7.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Wykonawca zobowiązany jest na etapie realizacji przedmiotu zamówienia aktualizować oświadczenia dot. wykluczenia a stanowiące załącznik nr 8 do SWZ w przypadku wszelkich zmian w tym zakresie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wss5
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni