DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-24
  • Numer ogłoszenia565553-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565553-N-2020 z dnia 2020-07-24 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpitalzabrze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://szpitalzabrze.logintrade.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://szpitalzabrze.logintrade.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://szpitalzabrze.logintrade.net

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty może również odbyć się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Numer referencyjny: 20/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji - 2020), nie powystawowy, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznegoPrzedmiot zamówienia sklasyfikowany jako wyrób medyczny musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisamiDostawa i montaż przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego – Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.Wykonawca przeszkoli personel medyczny w zakresie obsługi w miejscu użytkowania aparatury.Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1a do SIWZ.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy lub na wcześniejsze wezwanie:a) Deklarację zgodności producenta (dotyczy każdej pozycji Wyrobu medycznego)b) Materiały informacyjne – katalogi/strony katalogowe/opracowania producenta ze zdjęciem aparatury zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych w języku polskim.Przedmiot zamówienia podzielono na 4 (cztery) części, dalej zwanych pakietami, które szczegółowo zostały opisane w Część IV SIWZ oraz w Szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a.Pakiet nr 1 – Komora laminarna klasy BSL2 (do badań mikrobiologicznych) – 1 szt.Pakiet nr 2 – Kardiomonitor– 4 szt.Pakiet nr 3 – Ultrasonograf przenośny z 3 głowicami z dedykowanym wózkiem -1 szt.Pakiet nr 4 - Ultrasonograf przenośny z 2 głowicami z dedykowanym wózkiem -1szt.

II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 56
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu sytuacji finansowej lub ekonomicznej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ – składane do oferty, 2. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, • Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P. z. p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie dotyczące spełniana warunków udziału w postępowaniu (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ) - składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy: • Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 (składanego do oferty) do SIWZ stwierdzającego, że wszystkie wymienione w Szczegółowym formularzu ofertowo cenowym produkty dopuszczone są do obrotu w Polsce, • Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt jest dopuszczony do obrotu w Polsce • Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:a. zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT;b. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;c. zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;d. zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;e. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;f. obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. wzór umowy część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: - nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia, - nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert…………..” - „Tajemnica przedsiębiorstwa” dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 -Komora laminarna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry techniczne i funkcjonalne1. Wymiary zewnętrzne: max. szer. 1400 x głęb. 800 mm2. Wymiary wewnętrzne: min. szer. 1100 x głęb. 500 x wys. 700 mm3. Na stelażu umożliwiającym instalację oferowanej komory laminarnej we wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego4. Mechanizm ustawienia szyby: manualny lub napęd elektryczny5. Licznik czasu pracy filtrów HEPA oraz lampy UV6. Komunikaty alarmowe informujące o utracie bezpieczeństwa pracy7. Źródło światła białego8. Gniazda elektryczne: minimum 2 9. Zawór do podłączenia instalacji gazowej10. Wyposażona w palnik gazowy (z pedałem (z przewodem) i sensorem)11. Wyposażona w ergonomiczną podporę na nogi12. Wyposażona w fotel roboczy (z materiału odpornego na środki do dezynfekcji; z oparciem; z regulacją wysokości siedziska; na kółkach)13. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do weryfikacji stanu i w razie potrzeby dostosowania pomieszczenia MLD Zamawiającego do wymogów zaoferowanego sprzętu14. Wykonawca pokrywa koszt transportu i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego15. W dniu dostawy Wykonawca zapewnia instalację i uruchomienie urządzenia. Instalacja obejmuje wykonanie usługi pomiarowej w zakresie:- pomiar ilości cząstek stałych- pomiar prędkości liniowej w przestrzeni roboczej- pomiar prędkości liniowej na wlocie komory16. W dniu dostawy Wykonawca zapewnia szkolenie personelu potwierdzone certyfikatem17. Na każde wezwanie Zamawiającego możliwość zamówienia bez dodatkowych opłat szkolenia z obsługi urządzenia dla nowych użytkowników potwierdzone certyfikatem, nie częściej niż raz na 1 kwartał18. Wykonawca dostarczy paszport techniczny dla urządzenia19. Raz w roku darmowy autoryzowany przegląd urządzenia z potwierdzeniem wpisu w paszport techniczny w okresie trwania gwarancji urządzenia20. Zapewnienie autoryzowanego, bezpłatnego serwisu w ramach trwania gwarancji21. Wykonawca wskaże imiennie osoby do stałych kontaktów w zakresach: obsługi handlowej, obsługi serwisowej, wsparcia merytorycznegoL.P. Inne22. Gwarancja na urządzenie: 48 miesięcy. Wykonawca udzieli gwarancji na komorę (wszystkie jej części składowe)23. Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczyć wraz z urządzeniem), dostarczona do Zamawiającego podczas instalacji w dwóch postaciach: zapisu cyfrowego na nośniku danych oraz wydrukowanej24. Certyfikat CE na urządzenie (dokumenty załączyć)25. Urządzenie nowe rok produkcji 2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:„Dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego”


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 -Kardiomonitor– 4 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry techniczne i funkcjonalne1. Monitor o konstrukcji modułowej lub kompaktowo-modułowej. Miejsce na moduły pomiarowe w jednej obudowie z ekranem kardiomonitora.2. Kolorowy pojedynczy ekran w postaci płaskiego panelu LCD TFT o przekątnej minimum 15.5", rozdzielczości co najmniej 1300x700 pikseli i dużym kącie widzenia (powyżej 160o).3. Opisy i komunikaty ekranowe w języku polskim. Obsługa poprzez ekran dotykowy z funkcją obsługi gestów. 4. Min. 8 krzywych dynamicznych wyświetlanych jednocześnie na ekranie5. Zasilanie sieciowe dostosowane do 230V / 50 Hz. Wewnętrzny akumulator, wymienialny przez użytkownika, pozwalający na min. 100 minut pracy w konfiguracji EKG, NIBP, SpO2.6. Cicha praca urządzenia – chłodzenie konwekcyjne bez stosowania wentylatorów7. Wyposażenie min.: w złącza wejścia/wyjścia:8. • co najmniej 2 gniazda USB do podłączenia klawiatury, myszki komputerowej, skanera kodów paskowych, • gniazdo RJ-45 do połączenia z siecią monitorowania.L.P. MIERZONE PARAMETRY9. EKG - pomiar częstości akcji serca. Zakres min.20 - 300/min. Ustawianie prędkości przesuwu krzywej EKG do wyboru co najmniej: 6.25; 12.5; 25; 50 mm/s. Ustawianie wzmocnienia krzywej EKG do wyboru co najmniej: x0.125; x0.25; 0.5; x1; x2; x4; auto.10. Monitorowanie do 7 odprowadzeń jednocześnie 11. W komplecie z monitorem przewód EKG z kompletem 5 końcówek 12. Analiza arytmii – wykrywanie min. 23 kategorii zaburzeń rytmu w tym VF, ASYS, BRADY, TACHY, AF13. Monitor wyposażony w funkcję analizującą jednocześnie sygnał ekg oraz sygnał krzywej pletyzmograficznej w celu uzyskania dokładniejszych wyników analizy arytmii i pomiarów częstości tętna14. Funkcja analizy zmian częstości akcji serca z ostatnich 24 godzin informacje o wartościach HR, ST, QT i arytmii: statystyka dot. częstości akcji serca, statystyka zdarzeń arytmii, statystyka pomiarów QT/QTc, statystyka maksymalnych i minimalnych wartości odcinka ST dla poszczególnych odprowadzeń, statystyka dot. danych stymulatora.15. Analiza odcinka ST – jednoczesny pomiar odchylenia odcinka ST w siedmiu odprowadzeniach w zakresie co najmniej od -2,0 do +2,0 mV16. Analiza zmian odcinka QT oraz obliczanie wartości QTc17. Prezentacja zmian odchylenia ST w postaci wzorcowych odcinków ST z nanoszonymi na nie bieżącymi odcinkami lub w formie wykresów kołowych.18. RESP – pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną. Zakres pomiarowy częstości oddechu co najmniej od 5 do 200 R/min. Możliwość wyboru odprowadzeni do monitorowania respiracji. Wybór prędkości przesuwu krzywych co najmniej 3; 6.25; 12,5; 25; 50 mm/s.19. Saturacja (SpO2). Zakres pomiarowy %SpO2 0-100%. Zakres pomiarowy częstości pulsu co najmniej 30-300 P/min. Jednoczesne wyświetlanie krzywej pletzymograficznej oraz wartości % saturacji, częstości pulsu i wskaźnika perfuzji. Alarm desaturacji. W komplecie z monitorem przewód interfejsowy oraz czujnik SpO2 na palec.20. Nieinwazyjny pomiar ciśnienia (NIPC) metoda oscylometryczna. Pomiar ręczny, automatyczny i ciągły. Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem co najmniej 1–480 minut. Pomiar sekwencyjny składający się z co najmniej 4 faz, z indywidualnym ustawianiem czasu trwania oraz interwału dla każdej fazy. Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej. Funkcja stazy. Funkcja wstępnego ustawiania ciśnienia pompowania mankietu. Pomiar częstości pulsu wraz z nieinwazyjnym ciśnieniem co najmniej w zakresie od 30 do 300 P/min.21. W komplecie z monitorem przewód i mankiet średni.22. Pomiar temperatury, dwa tory pomiarowe. Wyświetlanie T1, T2 oraz różnicy między nimi.23. W komplecie z monitorem powierzchniowy czujnik temperatury dla dorosłych. 24. Pomiar inwazyjnego ciśnienia (IBP), dwa tory pomiarowe. Wyświetlanie wartości skurczowych, rozkurczowych i średnich. Zakres pomiarowy inwazyjnego ciśnienia co najmniej od -50 do +350 mmHg. Obliczanie wartości PPV. Pomiar częstości pulsu wraz z inwazyjnym ciśnieniem co najmniej w zakresie od 30 do 300 P/min. W komplecie z modułem: przewód połączeniowy do przetworników ciśnienia25. Moduł z pomiarem kapnografii oraz stężenia podtlenku azotu, gazów anestetycznych (enfluran, dezfluran, izofluran, sewofluran, halotan) i tlenu (czujnik paramagnetyczny). Obliczanie i wyświetlanie wartości MAC z funkcją korekcji wieku. Pomiar i wyświetlanie wartości częstości oddechu. W komplecie z modułem 2 szt. akcesoriów do usuwania wilgoci z układu pomiarowego (pułapka wodna lub nafion w zależności od stosowanej technologii) oraz 5 szt. jednorazowych linii próbkujących.Możliwość wymiany powyższego modułu na moduł dodatkowo wyposażony w pomiar poziomu uśpienia w technologii BIS Index.26. Ustawianie granic alarmowych przez użytkownika oraz funkcja automatycznego ustawiania granic alarmowych na podstawie bieżących wartości parametrów. Ustawianie głośności alarmowania (co najmniej 5 poziomów do wyboru). Ustawianie wzorców sygnalizacji alarmowej (co najmniej 3 wzorce do wyboru).27. Przynajmniej 120-godzinne trendy wszystkich mierzonych parametrów, w postaci tabel i wykresów z rozdzielczością od 1 minuty.28. Zapamiętywanie krzywych dynamicznych w czasie rzeczywistym (funkcja full dislosure) – pamięć co najmniej 12 godzin.29. Zapamiętywanie co najmniej 1000 zdarzeń alarmowych (krzywe i odpowiadające im wartości parametrów).30. Monitor wyposażony w funkcje obliczeń dawki (lekowych), hemodynamicznych, natlenienia, nerkowych i wentylacji.31. Monitor wyposażony w funkcję wprowadzania danych i obliczania punktacji wczesnego ostrzegania EWS32. Monitor wyposażony w funkcję oceny stanu świadomości wg. skali Glasgow (GCS) – wprowadzanie danych, wyświetlanie punktacji łącznej i podrzędnej oraz ustawianie odstępu czasowego w jakim mają być wprowadzane dane.33. Monitor przystosowany do pracy w sieci 34. • możliwość współpracy z posiadaną przez szpital stacją centralnego nadzoru BeneVision CMS, • możliwość podłączenia do monitora, bez pośrednictwa centrali, sieciowej drukarki laserowej i wykonywania wydruków na standardowym papierze formatu A4: krzywych dynamicznych oraz trendów graficznych i tabelarycznych.35. Funkcja „standby”, pozwalająca na wstrzymanie monitorowania pacjenta, związane np. z czasowym odłączeniem go od monitora, bez konieczności wyłączania monitora, oraz na szybkie, ponowne uruchomienie monitorowania.36. Funkcja „tryb prywatny” pozwalająca - w przypadku podłączenia urządzenia do centrali - na ukrycie danych przed pacjentem i wyświetlanie ich tylko na stanowisku centralnym.L.P. Inne37 Gwarancja na urządzenie: 24 miesiące38 Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczyć wraz z urządzeniem)39 Certyfikat CE na urządzenie (dokumenty załączyć)40 Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski (dokumenty załączyć)41 Urządzenie nowe rok produkcji 2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:„Dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego”


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Ultrasonograf przenośny z 3 głowicami z dedykowanym wózkiem -1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry / Warunek1 Aparat fabrycznie nowy (wyklucza się aparaty demonstracyjne i rekondycjonowane)2 Rok produkcji aparatu – wymagany 2020L.P. Konstrukcja3 Wysokiej klasy, przenośny, cyfrowy, aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem.4 Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej5 Ilość niezależnych aktywnych kanałów przetwarzania min. 25 0006 Zasilanie sieciowe oraz bateryjne7 Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych: min. 38 Dynamika systemu min. 180 dB9 Monitor LED o wysokiej rozdzielczości bez przeplotu . Przekątna ekranu min. 15 cali10 Rozdzielczość monitora min. 1024x76811 Podświetlana klawiatura alfanumeryczna 12 Zakres częstotliwości pracy: min. od 1 MHz do 20 MHz.13 Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop): min. 40 000 obrazów14 Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode min. 200 sek.15 Regulacja głębokości pola obrazowania min. 1,0 - 30 cmL.P. Obrazowanie i prezentacja obrazu16 Kombinacje prezentowanych obrazów Min:1. B, B + B, 4 B2. M3. B + M4. D 5. B + D6. B + C (Color Doppler)7. B + PD (Power Doppler)17 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) dla trybu B: min. 400 obrazów/sek.18 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) B + kolor (CD): min. 100 obrazów/sek.19 Szerokopasmowe obrazowanie harmoniczne min. 2 zakresy częstotliwości20 Obrazowanie w trybie Doppler Kolorowy (CD)21 Zakres prędkości Dopplera Kolorowego (CD) min.: 4,0 m/sek.22 Obrazowanie w trybie Power Doppler (PD) i Power Doppler Kierunkowy23 Obrazowanie w trybie Dopplera Pulsacyjnego PWD oraz HPRF PWD (o wysokiej częstotliwości powtarzania)24 Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) min.: 9,0 m/sek (przy zerowym kącie bramki)25 Obrazowanie w trybie Dopplera Ciągłego26 Zakres prędkości Dopplera Ciągłęgo (CW) min.: 15,0 m/sek (przy zerowym kącie bramki)27 Regulacja bramki dopplerowskiej w trybie Dopplera Pulsacyjnego w zakresie: min. od 0,5 mm do 30 mm28 Możliwość odchylenia wiązki Dopplerowskiej dla głowic liniowych w zakresie: min. +/- 30 stopni z możliwością zmiany odchylenia ze skokiem co 1 stopień29 Możliwość korekcji kąta bramki dopplerowskiej w zakresie: min. +/- 89 stopni30 Możliwość jednoczesnego (w czasie rzeczywistym) uzyskania spectrum przepływu z trzech niezależnych bramek dopplerowskich w kombinacji z kolorowym Dopplerem31 Obrazowanie typu „Compound” w układzie wiązek ultradźwięków wysyłanych pod wieloma kątami i z różnymi częstotliwościami (tzw. skrzyżowane ultradźwięki)32 Liczba wiązek tworzących obraz w obrazowaniu typu „Compound” min. 533 Obrazowanie w trybie Triplex – (B+CD/PD +PWD)34 Jednoczesne obrazowanie B + B/CD (Color/Power Doppler) w czasie rzeczywistym35 Obrazowanie trapezowe i rombowe na głowicach liniowych36 Automatyczna optymalizacja obrazu B i spektrum dopplerowskiego za pomocą jednego przycisku37 Zasięgowa regulacja wzmocnienia (TGC lub STC) min. w 8 strefach38 Możliwość zmian map koloru w Color Dopplerze min. 8 mapL.P. Archiwizacja obrazów39 Wewnętrzny system archiwizacji danych (dane pacjenta, obrazy, sekwencje) na dysku SSD o pojemności min. 200 GB40 Zainstalowany moduł DICOM 3.0 umożliwiający zapis i przesyłanie obrazów w standardzie DICOM41 Zapis obrazów w formatach: min. DICOM, JPG, BMP oraz pętli obrazowych (AVI) w systemie aparatu z możliwością eksportu na zewnętrzne nośniki typu PenDrive 42 Wbudowane min. jedno wyjście USB 3.0 do podłączenia nośników typu PenDrive43 Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 Mbps44 Wbudowany moduł WIFI umożliwiający przesyłanie obrazów do chmuryL.P. Funkcje użytkowe45 Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym: min. x1046 Powiększenie obrazu po zamrożeniu: min. x1047 Możliwość szybkiego (przy użyciu jednego przycisku) powiększenia pola obrazowego na cały ekran monitora48 Pomiar odległości, obwodu, pola powierzchni, objętości49 Podświetlany pulpit sterowniczy 50 Automatyczny obrys spektrum Dopplera oraz przesunięcie linii bazowej i korekcja kąta bramki Dopplerowskiej 51 Raporty z badań z możliwością zapamiętywania raportów w systemie52 Pełne oprogramowanie do badań:• Kardiologicznych• Naczyniowych • Brzusznych• Małych narządów• Mięśniowo-szkieletowych• Ortopedycznych• Transkranialnych• Pediatrycznych • Anestezjologicznych• Medycyny ratunkowej• Ginekologiczno-położniczych53 Czas pracy przy korzystaniu z trybu B na wbudowanej baterii min.1 godzina 54 Szybki start systemu max. 30 sekund55 Tryb uśpienia/ czuwania56 Czas startu z trybu czuwania max.10 sekund57 Ciężar jednostki głównej max. 5 kg58 Wózek z czterema skrętnymi kołami z możliwością bezpiecznego zamontowania aparatu59 Videoprinter czarnobiałyL.P. Głowice ultrasonograficzne60 Głowica Convex, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.61 Zakres częstotliwości pracy min. 1,5– 5 MHz.62 Liczba elementów: min. 12863 Promień krzywizny min. 60 mm64 Obrazowanie harmoniczne 65 Głowica Liniowa, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.66 Zakres częstotliwości pracy min. 4– 15 MHz.67 Liczba elementów: min. 19268 Szerokość skanu min. 38 mm69 Obrazowanie harmoniczne 70 Głowica Kardiologiczna, szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.71 Zakres częstotliwości pracy min. 1– 4 MHz.72 Liczba elementów: min. 6473 Kąt skanowania min. 90 stopni74 Obrazowanie harmoniczne 75 Możliwość rozbudowy76 Możliwość rozbudowy systemu o głowicę Microconvex Endocavitarną, min. 4-10 MHz, min. 128 elementów, kąt skanowania min. 150 stopni, obrazowanie harmoniczne L.P. Inne77 Gwarancja na cały system (aparat, głowice) 24 miesiące78 Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczyć wraz z aparatem)79 Certyfikat CE na aparat i głowice (dokumenty załączyć)80 Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu USG na terenie Polski (dokumenty załączyć)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:„Dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego”


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 -Ultrasonograf przenośny z 2 głowicami z dedykowanym wózkiem -1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Parametry / Warunek1 Aparat fabrycznie nowy2 Rok produkcji aparatu 2020L.P. Konstrukcja3 Konstrukcja i oprogramowanie oferowanej wersji aparatu – wprowadzone do produkcji i eksploatacji najpóźniej w 20194 Kliniczny, cyfrowy, aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem.5 Przetwornik cyfrowy Min. 14-bitowy6 Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej7 Ilość niezależnych aktywnych kanałów przetwarzania Min. 2 000 000 8 Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych Min. 3 9 Dynamika systemu Min. 270 dB10 Monitor LCD o wysokiej rozdzielczości bez przeplotu. Przekątna ekranu min. 21 cali11 Dotykowy, programowalny panel sterujący LCD wbudowany w konsolę Przekątna min. 10 cali12 Zakres częstotliwości pracy Min. od 2 MHz do 20 MHz.13 Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) 14 Możliwość regulacji prędkości odtwarzania w pętli pamięci dynamicznej obrazów (tzw. Cineloop) Min. 12 000 obrazów15 Możliwość uzyskania sekwencji Cineloop w trybie 4B tj. 4 niezależnych sekwencji Cineloop jednocześnie na jednym obrazie16 Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode Min. 10 s17 Regulacja głębokości pola obrazowania Min. 1 - 35 cm18 Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika Min. 5019 Podstawa jezdna z czterema obrotowymi kołami z możliwością blokowania każdego z kół oraz blokadą kierunku jazdyL.P. Obrazowanie i prezentacja obrazu20 Kombinacje prezentowanych jednocześnie obrazów. Min.1. B, B + B, 4 B2. M3. B + M4. D 5. B + D6. B + C (Color Doppler)7. B + PD (Power Doppler)8. 4 B (Color Doppler)9. 4 B (Power Doppler)10. B + Color + M21 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) dla trybu B Min. 1200 obrazów/s22 Odświeżanie obrazu (Frame Rate) B + kolor (CD) Min. 300 obrazów/s23 Obrazowanie harmoniczne Min. 10 pasm częstotliwości24 Obrazowanie w trybie Doppler Kolorowy (CD)25 Zakres prędkości Dopplera Kolorowego (CD) Min.: +/- 4,0 m/s26 Obrazowanie w trybie Power Doppler (PD) i Power Doppler Kierunkowy27 Obrazowanie w rozszerzonym trybie Color Doppler o bardzo wysokiej czułości i rozdzielczości z możliwością wizualizacji bardzo wolnych przepływów w małych naczyniach28 Obrazowanie w trybie Dopplera Pulsacyjnego PWD oraz HPRF PWD (o wysokiej częstotliwości powtarzania)29 Zakres prędkości Dopplera pulsacyjnego (PWD) (przy zerowym kącie bramki) Min.: +/- 7,0 m/s30 Regulacja bramki dopplerowskiej Min. 0,5 mm do 20 mm31 Możliwość odchylenia wiązki Dopplerowskiej Min. +/- 30 stopni32 Możliwość korekcji kąta bramki dopplerowskiej Min. +/- 80 stopni33 Automatyczna korekcja kąta bramki dopplerowskiej za pomocą jednego przycisku w zakresie Min. +/- 80 stopni34 Automatyczna korekcja prędkości ultradźwięków35 Obrazowanie typu „Compound” w układzie wiązek ultradźwięków wysyłanych pod wieloma kątami i z różnymi częstotliwościami (tzw. skrzyżowane ultradźwięki)36 System obrazowania wyostrzający kontury i redukujący artefakty szumowe – dostępny na wszystkich głowicach37 Obrazowanie w trybie Triplex – (B+CD/PD +PWD)38 Jednoczesne obrazowanie B + B/CD (Color/Power Doppler) w czasie rzeczywistym39 Obrazowanie trapezowe i rombowe na głowicach liniowych40 Automatyczna optymalizacja obrazu B i spektrum dopplerowskiego za pomocą jednego przycisku41 Możliwość zmian map koloru w Color Dopplerze min. 20 map42 Możliwość regulacji wzmocnienia GAIN w czasie rzeczywistym i po zamrożeniuL.P. Archiwizacja obrazów43 Wewnętrzny system archiwizacji danych (dane pacjenta, obrazy, sekwencje)z dyskiem o pojemności min. 500 GB44 Zainstalowany moduł DICOM 3.0 umożliwiający zapis i przesyłanie obrazów w standardzie DICOM45 Zapis obrazów w formatach: DICOM, JPG, BMP i TIFF oraz pętli obrazowych (AVI) w systemie aparatu z możliwością eksportu na zewnętrzne nośniki typu PenDrvie lub płyty CD/DVD46 Możliwość jednoczesnego zapisu obrazu na wewnętrznym dysku HDD i nośniku typu PenDrive oraz wydruku obrazu na printerze. Wszystkie 3 akcje dostępne po naciśnięciu jednego przycisku47 Funkcja ukrycia danych pacjenta przy archiwizacji na zewnętrzne nośniki48 Videoprinter czarno-biały49 Wbudowane wyjście USB 2.0 do podłączenia nośników typu PenDrive50 Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 Mbps51 Możliwość podłączenia aparatu do dowolnego komputera PC kablem sieciowych 100 Mbps w celu wysyłania danych (obrazy, raporty)L.P. Funkcje użytkowe52 Powiększenie obrazu w czasie rzeczywistym Min. x1853 Powiększenie obrazu po zamrożeniu Min. x1854 Ilość pomiarów możliwych na jednym obrazie Min. 1055 Przełączanie głowic z klawiatury. Możliwość przypisania głowic do poszczególnych presetów56 Podświetlany pulpit sterowniczy w min. 2 kolorach57 Automatyczny obrys spektrum Dopplera oraz przesunięcie linii bazowej i korekcja kąta bramki Dopplerowskiej - dostępne w czasie rzeczywistym i po zamrożeniu58 Raporty z badań z możliwością zapamiętywania raportów w systemie59 Pełne oprogramowanie do badań:• Brzusznych• Ginekologiczno-położniczych• Małych narządów• Naczyniowych • Śródoperacyjnych• Mięśniowo-szkieletowych• Ortopedycznych• Kardiologicznych• Pediatrycznych L.P. Głowice ultrasonograficzne60 Głowica Liniowa szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.61 Zakres częstotliwości pracy. Min. 2,0 – 12,0 MHz62 Liczba elementów Min. 60063 Szerokość pola skanowania Max. 40 mm64 Obrazowanie harmoniczne Min. 5 pasm częstotliwości65 Obrazowanie trapezowe66 Głowica Kardiologiczna Phased Array Single Cristal szerokopasmowa, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ.67 Zakres częstotliwości pracy. Min. 1,0 – 5,0 MHz68 Liczba elementów Min. 12869 Kąt skanowania Min. 90 stopni70 Obrazowanie harmoniczne Min. 5 pasm częstotliwościL.P. Możliwości rozbudowy – opcje (dostępne w dniu składania oferty)71 Możliwość rozbudowy o głowicę liniowa typu Hockey, min. 3,0 – 15,0 MHz, szerokość czoła max. 25 mm72 Możliwość rozbudowy o zasilanie bateryjne, min. 120 min pracy w trybie B73 Możliwość rozbudowy o M-mode anatomiczny, min. 3 niezależne kursoryL.P. Inne74 Gwarancja na cały system (aparat, głowice, printer) Min. 24 miesiące75 Instrukcja obsługi w języku polskim (dostarczyć wraz z aparatem)76 Certyfikat CE na aparat i głowice (dokumenty załączyć)77 Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu USG na terenie Polski (dokumenty załączyć)78 Urządzenie nowe rok produkcji 2020
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:„Dofinansowano z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego”






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy. Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI