Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-20
  • ZamawiającyGmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00488315
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce3c021-7e06-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049105/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Dostawa sprzętu medycznego kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=56329002

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzona jest w języku
polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie zapytań do treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ lub za pośrednictwem adresu mailowego wskazanego
w Rozdziale X ust. 3 i 4 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń
informatycznych niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/ oraz w SWZ w Rozdziale X

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 - zostały zawarte w SWZ w Rozdziale XXII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-68/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:
1) część nr 1: dostawa wózko-wanny elektrycznej;
2) część nr 2: dostawa wózka prysznicowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do następujących obiektów:
1) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 we Wrocławiu – 1 sztuka wózko-wanny elektrycznej część pierwsza zamówienia;
2) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu – 1 sztuka wózka prysznicowego cześć druga zamówienia;
4. Wykonawca dokona montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż podnośnika będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokona ich utylizacji.
5. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji.
6. Uruchomienie podnośnika celem sprawdzenia ich prawidłowego montażu nastąpi w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym drogą pisemną lub elektroniczną (e-mail) między Stronami umowy, jednak nie później niż w terminie obowiązywania umowy. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone protokołem z załączoną listą osób przeszkolonych. Szkolenie prowadzone będzie w ramach umownego wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3a i 3b stanowi integralną część SWZ.
9. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów montowanych urządzeń w celu utrzymania gwarancji producenta (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (skrócenie terminu)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:
1) część nr 1: dostawa wózko-wanny elektrycznej;
2) część nr 2: dostawa wózka prysznicowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do następujących obiektów:
1) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 we Wrocławiu – 1 sztuka wózko-wanny elektrycznej część pierwsza zamówienia;
2) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu – 1 sztuka wózka prysznicowego cześć druga zamówienia;
4. Wykonawca dokona montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż podnośnika będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokona ich utylizacji.
5. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji.
6. Uruchomienie podnośnika celem sprawdzenia ich prawidłowego montażu nastąpi w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym drogą pisemną lub elektroniczną (e-mail) między Stronami umowy, jednak nie później niż w terminie obowiązywania umowy. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone protokołem z załączoną listą osób przeszkolonych. Szkolenie prowadzone będzie w ramach umownego wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3a i 3b stanowi integralną część SWZ.
9. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów montowanych urządzeń w celu utrzymania gwarancji producenta (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (skrócenie terminu)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców – Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej
lub postaci elektronicznej i podpisać odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym;
2) Kalkulację cenową wypełnioną przez Wykonawcę - Kalkulację należy złożyć w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej i podpisać odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np. w Formularzu ofertowym);
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (sposób złożenia pełnomocnictwa
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
został opisany poniżej w ust. 14 i 15);
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie
zamówienia publicznego (sposób złożenia pełnomocnictwa, w tym dla spółki cywilnej został opisany w Rozdziale VIII SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w
Rozdziale VIII ust. 3 i nast. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy przewidziano w paragrafie 12 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu- Dzierżoniów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę farbowanie i strzyżenie dla osoby nie wychodzącej z domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa laptopa dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji - znak sprawy RLE-03/23
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI