Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33198000-4, 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa elektrod do defibrylatora |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 31711140-6, 33182100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa rurek i wzierników rektoskopowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z.Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141240-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa pojemników na mocz i hist -pat |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z.Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141220-8, 33141320-9, 33141300-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 34928480-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33192500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa szkiełek mikroskopowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. 3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy.4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma.7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do AMBU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.;. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33157700-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa bielizny jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy.Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126 w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa nici chirurgicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Dostawa kapek ściernych do frezarki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 14522400-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Dostawa wyrobów ortopedycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do inhalacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Woje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33157000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141411-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Dostawa strzykawek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141310-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do USG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.;. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do spirometru |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 37322300-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Dostawa rękawic jednorazowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.;. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 18424300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Dostawa różnych materiałów medycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33192500-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Dostawa końcówek do pipet BIOHIT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 38437110-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do sterylizacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Dostawa bielizny do sterylizatorni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Dostawa rękawic do sterylizatorni |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu:• Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.;Dodatkowe wymagania Zamawiającego:Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm:PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur,PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną,PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych.Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z.Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%.Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: