Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającySzpital Powiatowy w Sławnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021765
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Sławnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331308664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I-go Pułku Ułanów

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 59 810 30 31

1.5.8.) Numer faksu: 59 810 24 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apteka@szpital-slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-slawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6f960b-8bdc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu i materiałów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.szpital-slawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie art. 13 ust 1 i 2 RozporządzenieParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) zwanym dalej RODO,informujęże:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Sławnie zsiedzibą przyul. I-go Pułku Ułanów 9, 76-100 Sławno;• Inspektorem ochrony danych osobowych wSzpitaluPowiatowym w Sławnie jest Pani Aneta Jasińska, kontakt: naczelna@szpital-slawno.pl, Tel 59810 6321• Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit.. c RODO wceluzwiązanym z powyższym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;• OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) dalej ustawa PZP;• Pani/ Pana daneosobowe będąprzechowywane , zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podania przez Panią/ Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;• Wodniesieniu doPani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO• Posiada Pani/ Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/ Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/ Panadanych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust 2RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;• Nieprzysługuje Pani/ Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b, d lub e RODOprawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;Napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawaprawna przetwarzana Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 240404,34 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2 do SWZ.3. Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) są ilościami szacunkowymi.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie.

4.2.5.) Wartość części: 211723,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2 do SWZ.3. Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 do SWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) są ilościami szacunkowymi.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie.

4.2.5.) Wartość części: 28681,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi oraz opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą.2) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi oraz opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą.2) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanychprzezWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.OświadczenieWykonawcy oniepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji wzakresiewskazanym przez Zmawiającego w SWZ - wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 3 doSWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenieskładakażdy z Wykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawywykonają poszczególniwykonawcyzgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy wstosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującymzakresie:1)nazwy, kodu EAN lub podmiotu odpowiedzialnego oferowanego towaru podwarunkiemzachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania w zakresie tej samej substancjiczynnej wprzypadku braku dostępności danego towaru, 2) wielkości (zastąpieniedotychczasowej wielkościnową bądź wprowadzenie dodatkowej wielkości opakowania) lubrodzaju opakowania, wprzypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawieraniaumowy, 3) zmiany dawkilub stężenia (zastąpienie dotychczasowej dawki / stężenia nową bądźwprowadzenia dodatkowejdawki / stężenia) oferowanego preparatu wynikającej zindywidualnego dostosowania do terapiilub w przypadku braku dostępności danego towaru4)Wykonawca może zaoferowaćZamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.Powyższe nie jest zmianąumowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowychoświadczeń.5)Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowyw przypadkubraku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystaniajednak nie dłużejniż na 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi wformie pisemnegoaneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pielęgniarskich - Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pielęgniarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy urządzeń do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sławno: Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy urządzeń do sterylizacji
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI