Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-12-20
  • ZamawiającySzpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-11
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00542497
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e836a1b4-97f5-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow . Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij
wiadomość”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuję się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „wyślij” wiadomości”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomości została wysłana do Zamawiającego. Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji za pośrednictwem udostępnionego kanału. Wyjaśnienia treści
specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Treść pytań (bez ujawniania źródła
zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie
w sekcji „Komunikaty”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: Pan Mariusz Troczyński, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 565, e-mail: m.troczynski@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P. Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/ZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Aparat EKG

4.2.6.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Łóżka medyczne - 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Łóżka i szafki przyłóżkowe. Łóżka wraz z materacami przeciwodleżynowymi II stopnia - 31 szt., szafki przyłóżkowe - 31 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Drobny sprzęt medyczny - ssak elektryczny i inhalator

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Wyposażenie medyczne: Krzesło medyczne z oparciem - 2 szt., wózek laboratoryjny - 1 szt., hydrauliczny wózek transportowo-kąpielowy (wózkowanna) - 1 szt., wózek wielofunkcyjny/reanimacyjny - 1 szt., kozetka lekarska - 1 szt., wózek na czystą i brudną bieliznę - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Urządzenie do treningu nóg lub ramion / górnej części tułowia

4.2.6.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Myjnia dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 60 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymalną liczbę punktów, tj. 60 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych, zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa zaoferowana cena brutto oferty
C = --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty ocenianej
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Kryterium nr 2 - Gwarancja jakości (G) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 2 – „Gwarancja jakości” oferta może uzyskać maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najdłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Punktacja w tym kryterium przyznana zostanie na podstawie zadeklarowanej długości okresu gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy, wskazanej przez Wykonawcę w pełnych miesiącach w formularzu ofertowym. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zadeklarowany okres gwarancji jakości na cały zakres przedmiotu umowy (ilość miesięcy) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Gwarancja jakości”
12 miesięcy 0
24 miesięcy 10
36 miesięcy 20
Minimalny okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "Gwarancja jakości" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 12-miesięczny okres gwarancji. Określenie gwarancji na poziomie wyższym niż 36 miesięcy spowoduje przyjęcie do kryteriów oceny ofert wartości 36 miesięcy, ale do umowy zostanie wpisany rzeczywisty okres gwarancji deklarowany przez Wykonawcę.
Kryterium nr 3 – Termin realizacji (T) – waga kryterium 20 %
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. W kryterium nr 3 – „Termin realizacji” maksymalną liczbę punktów, tj. 20 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Lp. Zadeklarowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych) Ilość przyznanych punktów w kryterium „Termin realizacji”
1 Do 7 dni 20 pkt
2 Do 14 dni 10 pkt
3 Do 21 dni 5 pkt
4 Do 28 dni 0 pkt
Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia może wynieść 28 dni kalendarzowych.
Suma punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy „S” obliczana wg poniższego wzoru: S = C + G + T
Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu kryteriów oceny ofert.
Obowiązuje następujący sposób obliczenia wartości brutto w formularzu ofertowym: część 1, 2, 6, 7 - cena netto x stawka vat = wartość VAT; wartość netto + wartość vat = wartość brutto; część 3, 4, 5 - cena netto za sztukę (jednostkę miary) x ilość = wartość netto; wartość netto x stawka vat = wartość VAT, wartość netto + wartość vat = wartość brutto .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tj. oświadczenie wykonawcy dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia (procedura pełna). Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) – stanowiące załącznik nr 3A do SWZ.
Oświadczenie wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 5K rozporządzenia (UE) nr 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, posiada ważne dokumenty wskazane w SWZ oraz zobowiązanie, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materiały producenta lub dystrybutora (opracowane w języku polskim) - dokumentujące i potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ, z podaniem nazwy producenta, modelu, oznaczeń. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, posiada ważne dokumenty wskazane w SWZ oraz zobowiązanie, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Karty techniczne, katalogi, foldery lub inne materiały producenta lub dystrybutora (opracowane w języku polskim) - dokumentujące i potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ, z podaniem nazwy producenta, modelu, oznaczeń. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy),
dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niezależnie od treści art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wystąpienia następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy i innych danych Stron Umowy, w przypadku zmiany tych danych,
2) zmiany cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane,
3) zmiany oferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania oferowanego sprzętu z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana,
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług – przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę specjalistycznych materiałów i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego oraz akcesoriów i wyrobów medycznych, Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie parkingu na działce nr 139/2 w Ośnie Lubuskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mobilnego aparatu USG
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złotów: Dostawa opału na potrzeby Gminy Złotów i jej jednostek organizacyjnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa szwów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa cewników obwodowych typu midline i PRICC dla UCK
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI