Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu – 2 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 24 Kwietnia 5
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-szpital.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-szpital.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu – 2 zadania częściowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64494889-8c92-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w Rozdziale XI SWZ.11.1. Komunikacja między Zamawiającym, aWykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle.11.5. Zamawiający nie dopuszcza przesyłaniawniosków w trybie art. 284 ust. 1 Pzp poprzez pocztę elektroniczną. 11.7. Oferta, wniosek orazprzedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostaćpodpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie. Do wniosku owyjaśnienie treści SWZ w trybie art. 284 ust. 1 Pzp, wskazane jest także załączenie przez Wykonawcędodatkowo ww. dokumentu w formacie umożliwiającym edytowanie tekstu przez Zamawiającego (np..docx). 11.9. Wniosek lub oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznympodpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania ofertyza pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio nadokumentach przesłanych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle.Zaleca się stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych wart. 63 ust. 1 oraz ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp sporządza się, pod rygoremnieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartościpostępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.11.10. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określaniezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się zapomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zzegarem Głównego Urzędu Miar.11.11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.11.12. Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RadyMinistrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): A. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, z siedzibą przy ul. 24 Kwietnia 5, 47-200Kędzierzyn-Koźle, adres e-mail: spzoz@e-szpital.eu, tel. 77/40-62-500;2) sposób kontaktu zinspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24Kwietnia 5, adres e-mail: iod@e-szpital.eu, tel. 77/40-62-559; 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, ponadto odbiorcami danych zawartych wdokumentach postępowania mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lubporozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakresprzekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi wzwiązku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tychobowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, wtym danych osobowych.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; w przypadku, gdy wykonanieobowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): B. Informacja o ograniczeniach w realizacji prawokreślonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych)Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaod Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy wsprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Pzp.W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-P.2021.8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kolumny anestezjologicznej – 3 szt. – wg Załącznika 2/1 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa myjnio dezynfekatora – wg Załącznika 2/2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33191100-6 - Urządzenia sterylizujące