Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-15
  • Numer ogłoszenia622859-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622859-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31029000000000, ul. ul. Armii Krajowej  42404 , 05-800  Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 588 002, e-mail zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl, faks 227 287 138.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalnawrzesinie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpitalnawrzesinie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalnawrzesinie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
Numer referencyjny: ZP.272.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: 1) Stół operacyjny 2) Aparat do znieczulenia ogólnego dla dzieci i dorosłych 3) Głowica 3D do laparoskopu 4) Tor wizyjny – laparoskopia 5) Zestaw narzędzi do laparoskopii 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: Część 1 – 120.000,00 zł Część 2 – 120.000,00 zł Część 3 – 80.000,00 zł Część 4 – 120.000,00 zł Część 5 – 100.000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw - według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 2) szczegółowego opisu oferowanego produktu zamówienia lub katalog lub folder potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierające nazwę producenta, nazwę produktu lub numeru katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, katalogu lub folderze.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: 1) Stół operacyjny 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: Aparat do znieczulenia ogólnego dla dzieci i dorosłych 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: Głowica 3D do laparoskopu 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: Tor wizyjny – laparoskopia 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu" w rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu składające się na poszczególne pakiety zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Oferty można składać na następujące części: Zestaw narzędzi do laparoskopii 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Oferowany sprzęt musi posiadać dokumentacje wymaganą dla sprzętu i wyposażenia medycznego do użytku w szpitalu, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2) Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii 3) Zamawiający wymaga aby sprzęt medyczny był fabrycznie nowy i posiadał następujące dokumenty: paszport techniczny, deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że wyrób jest wyrobem medycznym, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Sprzęt medyczny winien spełniać wymagania zawarte w załączniku 8 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ oraz winien być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5) Wymagany okres gwarancji powyższego sprzętu medycznego to minimum 36 miesięcy. 6) Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest siedziba Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 2/4 w Pruszkowie 7) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Sprzęt musi być wyprodukowany w 2019 r. 9) Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji musi wykonywać w ramach wynagrodzenia przeglądy serwisowe dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w załączniku nr 8 i wzorze umowy. 4. Równoważność 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, przyjmuje się, że w stosunku do nazw własnych użyto sformułowania „lub równoważne”. 2) Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań. 3) W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym wypadku zastosowanie rozwiązań i norm równoważnych opisywanym w SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.