Dostawa sprzętu medycznego – Aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu medycznego – Aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym dla Bloku operacyjnego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-21
  • Numer ogłoszenia542309-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542309-N-2020 z dnia 2020-05-21 r.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.: Dostawa sprzętu medycznego – Aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym dla Bloku operacyjnego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30827000000000, ul. 1-go Maja  9 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 228 30 30, , e-mail zp@zozsiemianowice.pl, , faks 32 228 14 98.
Adres strony internetowej (URL): www.zozsiemianowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zozsiemianowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zozsiemianowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Kurierem lub operatorem pocztowym.
Adres:
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego – Aparatu elektrochirurgicznego z modułem argonowym dla Bloku operacyjnego Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o
Numer referencyjny: SZM/DN/DZ/341/18/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego – Aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym o parametrach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach umowy odbiera stary aparat elektrochirurgiczny z przeznaczeniem do kasacji i utylizacji.I. Informacje ogólne1 Rok produkcji 2020 - urządzenie fabryczne noweII. Wymagania ogólne1 Urządzenie działające w trybie mono i bipolarnym2 Zasilanie elektryczne urządzenia: 230V 50Hz3 Aparat z możliwością pracy w osłonie argonu4 Aparat zintegrowany, bez dodatkowych przystawek wymagających dodatkowego podłączania do jednostki głównej.5 Zabezpieczenie przeciwporażeniowe Klasa I CF6 Pobór mocy do max. 500W7 Zabezpieczenie przed przeciążeniem aparatu.8 Częstotliwość pracy generatora 333 kHz9 Aparat z zabezpieczeniem przed impulsem defibrylacji zgodnie z normą EN 60601-110 Trzy wyjścia: 1. dwa monopolarne – umożliwiające podłączenie standardowych narzędzi monopolarnych ze złączem europejskim (3-pin)2. jedno bipolarne - umożliwiające podłączenie standardowych narzędzi monopolarnych ze złączem 29mm (2-pin)11 Automatyczny test urządzenia oraz podłączonego osprzętu po włączaniu zasilania.12 Wyświetlacz poprawnego podłączenia elektrody biernej za pomocą wskaźnika linijkowego – wskaźnik min. 8 poziomów 13 Możliwość podłączenia dwóch włączników nożnych na tylnym panelu aparatu.14 Regulacja mocy pracy aparatu: w zakresie 1-30W z krokiem 1W, powyżej 30W z krokiem 5W15 Regulacja mocy w trybach wysokonapięciowych (typ spray): w zakresie 10-50W co 5W, powyżej 50W do mocy max. co 10W 16 Waga aparatu do max. 10 kg.17 Aparat przystosowany do pracy z narzędziami wykorzystywanymi w chirurgii otwartej, laparoskopowej, małoinwazyjnej, elektroresekcji w tym elektroresekcji bipolarnej.18 Możliwość pracy z elektrodami jednorazowymi i wielorazowymi.19 Automatyczny test urządzenia oraz podłączonego osprzętu po włączaniu zasilania.II. Parametry pracy aparatu1 Cięcie monopolarne z mocą max. 400WMin. 6 rodzajów cięcia w tym: 1 Cięcie mieszane z min. 3 stopniami hemostazy 2 Cięcie w osłonie argonu 3 Cięcie urologiczneCięcie endoskopowe2 Koagulacja monopolarna kontaktowa z mocą max 180W. W tym:– Koagulacja miękka– Koagulacja forsowna3 Koagulacja monopolarna wysokonapięciowa z mocą max 80W.W tym:- Koagulacja natryskowa typu „spray”- Koagulacja argonowa – min. dwa rodzaje4 Koagulacja bipolarna z mocą min.120W z możliwością automatycznego rozpoczęcia i zakończenia pracy.5 Automatyczne dopasowanie mocy cięcia i koagulacji do zmiennych parametrów impedancji tkanki6 Cięcie bipolarne z mocą min.150W, z min. 4 stopniami hemostazy oraz cięcie urologiczne – z mocą min. 400W7 Cięcie endoskopowe z funkcją naprzemiennego cięcia i koagulacji. Minimum 9 poziomów regulacji.III. Wymagania szczegółowe aparatu1 Aparat wyposażony w platformę jezdną z blokadą kół, z zamykaną szafką na 2 butle argonowe oraz półką na akcesoria.2 W razie złej aplikacji elektrody, aparat alarmuje o stanie zagrożenia - sygnałem dźwiękowym i wizualnie. Aparat uniemożliwia aktywację.3 Panel przedni foliowany z przyciskami .4 Odrębna regulacja nastawień dla koagulacji mono-bipolarnej i cięcia5 Wizualna i akustyczna sygnalizacja pracy. 6 Aktywacja koagulacji monopolarnej z włącznika nożnego i uchwytu elektrody czynnej7 Aktywacja koagulacji bipolarnej z włącznika nożnego i automatycznie. Możliwość regulacji czasu opóźnienia w zakresie 0.1-3sek8 Możliwość regulacji głośności sygnałów aktywacji – min. 5 poziomów9 Możliwość zapamiętania min. 9 kompletów niezależnych nastaw10 Wizualna i akustyczna sygnalizacja nieprawidłowego działania urządzenia (kody serwisowe).11 Zmiana programów przy użyciu 3-przyciskowego włącznika nożnego12 Aparat wyposażony w platformę jezdną z blokadą kół, z zamykaną szafką na 2 butle argonowe oraz półką na akcesoria.IV. Wymagania dotyczące funkcji argonowych1 Możliwość podłączenia dwóch butli argonowych. Automatyczne przełączenie z pustej butli na pełną.Dwa wskaźniki świetlne informujące o stanie napełnienia obu butli.2 Przepływ argonu od 0,1 do 9,9 l z regulacją co 0,1 l3 Funkcja napełnienia przewodów (przepłukania) argonem przed rozpoczęciem pracy.V. WYPOSAŻENIE1 Wózek z blokadą kół, z zamykaną szafką na 2 butle argonowe oraz półką na akcesoria. – 1 szt.2 Kabel elektrody neutralnej jednorazowej, dł. 3 m- 1 szt.3 Elektrody neutralne jednorazowego użytku, dwudzielne, hydrożelowe z systemem rozprowadzającym prąd równomiernie na całej powierzchni elektrody, nie wymagające aplikacji w określonym kierunku w stosunku do pola operacyjnego, kompatybilne z system monitorowania aplikacji elektrody neutralnej – 50 szt.4 Włącznik nożny 2.przyciskowy z dodatkowym trzecim przyciskiem do zmiany programu – bezprzewodowy- 1 szt.5 Uchwyt elektrody 4mm, szeroki, 2 przyciski, kabel 3m, wtyk 3-pin z elektrodą nożową– 2 szt.6 Uchwyt elektrody argonowej, 2 przyciski, kabel 3,5m, wtyk 3-pin/LuerLock – 1 szt.7 Lancet prosty 14 mm argonowy sztywny dł. 40 mm, - 1 szt.8 Elektroda argonowa sztywna do koagulacji, dł. Robocza 320 mm- 1 szt.9 Kabel monopolarny do giętkiej elektrody argonowej, dł. 3,5 m, wtyk 3-pin/Luer Lock, złącze owalne – 1 szt.10 Giętka elektroda argonowa śr. 2,3mm, dł. 2,2 m- 1 szt.11 Reduktor argonowy – 1 szt.VIII. Serwis1. Gwarancja min. 36 miesiące na aparat do elektrochirurgii z modułem argonowymGwarancja min. 12 miesięcy na akcesoria (z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych)2. Serwis techniczny gwarancyjny pogwarancyjny prowadzony przez autoryzowany serwis na terenie Polski (proszę dołączyć wykaz do oferty)3 Autoryzowany serwis z dostępem do oryginalnych części zamiennych od producenta(autoryzacja)3. Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h w okresie pogwarancyjnym – do 48 h.4. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności5. Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego6 Dostępność części zamiennych minimum 10 lat od daty wyprodukowania ostatniego egzemplarza .6. Instalacja urządzenia7 Bezpłatne szkolenie personelu obsługującego urządzenieIX. INNE1 Instrukcja pisemna w języku polskim2 Oprogramowanie aparatu w języku polskim3 Deklaracja zgodności, CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych4 Odbiór starego aparatu elektrochirurgicznego z przeznaczeniem do kasacji i utylizacji.

II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37037,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.3.3. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego -aparatu do elektrochirurgii, każda o wartości nie niższej niż 35 000,00 PLN brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na odstawie art. 24 ust. 5pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) Oznakowania sprzętu Certyfikatem CE b) Opis techniczny wjęzyku polskim c) Prospekt (ulotka w języku polskim) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 może złożyć innedokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych zwymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 10,00
Termin dostawy 10,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Miłosławiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: Akcesoria i odczynniki laboratoryjne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup (dostawa) bezelektrodowych systemów do stymulacji serca dla Pracowni Elektroterapii Serca
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI