Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego pobierania krwi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkąpe
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-22
  • Numer ogłoszenia588041-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588041-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego pobierania krwi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ciborzu, krajowy numer identyfikacyjny 29279300000000, ul. Cibórz  5 , 66-213  Skąpe, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 3419335 w. 265, e-mail szpital@ciborz.eu, faks 683 419 494.
Adres strony internetowej (URL): https://ciborz.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ciborz.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ciborz.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pocztą tradycyjną
Adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu, Sekretariat Dyrektora, Cibórz 5, 66-213 Skąpe

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego pobierania krwi
Numer referencyjny: ZP.2210.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego pobierania krwi w podziale na 7 zadań

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany cen jednostkowych w wypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, iż zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto poszczególnych towarów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 40002 Basen sanitarny j.u, wykonany z pulpy. Maksymalna pojemność 2 litry. szt. 1503 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, rozmiar 18/60, wykonany z PCV, posiadający dwa naprzeciwległe otwory boczne oraz otwór centralny, kolorowy półprzezroczysty konektor oznaczający rozmiar cewnika, powierzchnia zmrożona, opakowanie folia-papier, sterylny szt. 404 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, rozmiar 16/60, wykonany z PCV, posiadający dwa naprzeciwległe otwory boczne oraz otwór centralny, kolorowy półprzezroczysty konektor oznaczający rozmiar cewnika, powierzchnia zmrożona, opakowanie folia-papier, sterylny szt. 405 Cewnik do podawania tlenu przez nos, wykonany z wysokiej jakości PCV dł. 200 cm sterylny, opakowanie folia-papier. szt. 506 Cewnik Foley z balonem 10ml CH 14 wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, wyposażony w zawór lateksowy, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie szt. 307 Cewnik Foley z balonem 10ml CH 16 wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, wyposażony w zawór lateksowy, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie szt. 508 Cewnik Foley z balonem 10ml CH 18 wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, wyposażony w zawór lateksowy, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie szt. 509 Cewnik Foley z balonem 10ml CH 20 wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, wyposażony w zawór lateksowy, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie szt. 1010 Cewnik Foley z balonem 10ml CH 22 wykonany z lateksu pokrytego warstwą silikonu, wyposażony w zawór lateksowy, z końcówkami kodowanymi kolorami, pakowanie podwójne folia-folia, sterylizowany radiacyjnie szt. 011 Cewnik Nelaton Ch 16 wykonany z PCV, posiadający kolorowy półprzezroczysty konektor oznaczający rozmiar cewnika, powierzchnia zmrożona, opakowanie folia-papier, sterylny szt. 2012 Identyfikator zmarłego szt. 2013 Igła iniekcyjna 0,8x40 op. a 100 szt., wykonana ze stali nierdzewnej, ostrze pokryte silikonem, osłona igły i łącznik wykonane z polipropylenu. op. 20014 Igła iniekcyjna 0,9x40 op. a 100 szt., wykonana ze stali nierdzewnej, ostrze pokryte silikonem, osłona igły i łącznik wykonane z polipropylenu. op. 7015 Igła iniekcyjna 1,2x40 op. a 100 szt., wykonana ze stali nierdzewnej, ostrze pokryte silikonem, osłona igły i łącznik wykonane z polipropylenu. op. 2016 Igła iniekcyjna 0,7x40 op. a 100 szt., wykonana ze stali nierdzewnej, ostrze pokryte silikonem, osłona igły i łącznik wykonane z polipropylenu. op. 2017 Rurka intubacyjna nr 8 op. 1018 Worek mikcyjny na mocz szt. 10019 Kaniula dożylna bezpieczna 0,9x25mm wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, koreczek posiadający trzpień zamykający światło kaniuli poniżej krawędzi koreczka nie zawierające lateksu i pcv, sterylizowana EO, szt. 3 00020 Kaniula dożylna bezpieczna 1,1x33mm wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, koreczek posiadający trzpień zamykający światło kaniuli poniżej krawędzi koreczka nie zawierające lateksu i pcv, sterylizowana EO, szt. 150021 Kieliszki do leków jednorazowego użytku op. a 75 szt. op. 5 00022 Koreczki do kaniul, trzpień zamykający światło kaniuli położony poniżej krawędzi korka. szt. 60023 Kranik trójdrożny sterylny szt. 2024 Łopatka drewniana pakowana pojedyńczo opakowanie papierowe op. 3025 Maska do podawania tlenu dla dorosłych z drenem 2,1 m. Sterylna, opakowanie foliowe szt. 15026 Maska krtaniowa j.u wykonana z silikonu szt. 227 Miska do mycia chorego j.u . Odporna na detergenty – miska z pulpy, którą można stosować z mydłem i ciepłą wodą. Pojemność maksymalna 4 litry. szt. 20028 Miska nerkowata j.uż szt. 70029 Wieszak do worka na mocz szt. 2030 Pojemnik na odpady medyczne plastikowy 1,1l przeznaczony do długich i ostrych narzedzi szt. 10031 Pojemnik na odpady medyczne ostre - 6,0 l. szt. 3032 Pojemnik na odpady medyczne ostre - 2 l. szt. 200033 Pojemnik na odpady medyczne ostre - 0,6 l szt. 30034 Przedłużacz do pomp infuzyjnych 90 cm, opakowanie folia papier (sterylny) szt. 5035 Przedłużacz do tlenu min 150 cm jałowy, opakowanie foliowe szt. 3036 Prześcieradło j.u rolki 50 cm x 80mb szt. 12037 Prześcieradło już pojedyncze 210 x 130 cm szt. 100038 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 7,0 szt. 539 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6,5 szt. 540 Rurka tracheostomijna z mankietem rozmiar 8,0 szt. 541 Staza automatyczna szt. 2042 Strzykawka do insuliny 1 ml z igła a 100 sztuk op. 143 Strzykawka dwuczęściowa 2ml z przedłużoną skalą do 3ml, końcówka luer, tłok i cylinder w wyraźnie kontrastujących kolorach, czarna niezmywalna skala pomiarowa. Strzykawka musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op=100szt., sterylna. op. 7044 Strzykawka dwuczęściowa 5ml z przedłużoną skalą do 6ml, końcówka luer, tłok i cylinder w wyraźnie kontrastujących kolorach, czarna niezmywalna skala pomiarowa. Strzykawka musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op=100szt., sterylna. op. 5045 Strzykawka dwuczęściowa 10ml z przedłużoną skalą do 12ml, końcówka luer, tłok i cylinder w wyraźnie kontrastujących kolorach, czarna niezmywalna skala pomiarowa. Strzykawka musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op=100szt., sterylna. op. 3046 Strzykawka dwuczęściowa 20ml z przedłużoną skalą do 24ml, końcówka luer, tłok i cylinder w wyraźnie kontrastujących kolorach, czarna niezmywalna skala pomiarowa. Strzykawka musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op=100szt., sterylna. op. 2547 Strzykawka 100ml typu Żaneta z końcówką cewnikową, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójna skale pomiarową, wyposażona w dodatkowy łącznik redukcyjny Luer, sterylna, opakowanie folia-papier szt. 5048 Strzykawka j.u 50/60 ml do pomp infuzyjnych z końcówką luer lock, z dwustronną skalą pomiarową, wcięcie na tłoku z czterech stron. szt. 2549 Torebka foliowo papierowa 90 x 230 op = 200szt. op. 150 Torebka foliowo papierowa 130 x 250 op = 200szt. op. 151 Termometr bezdotykowy szt. 2052 Worek do moczu z odpływem 2,0 l; pojedynczo pakowany, jałowy szt. 10053 Worki na zwłoki dla dorosłych z taśmą szt. 1554 Zatyczka do cewnika schodkowa, sterylna typ Foley szt. 3055 Zgłębnik żołądkowy już 16 x 1500, wykonany z PCV, posiadający kolorowy półprzezroczysty konektor oznaczający rozmiar cewnika, wyposażony w zatyczkę oraz łącznik Luer, powierzchnia zmrożona, opakowanie folia-papier, sterylny szt. 1556 Zgłębnik żołądkowy już 18 x 1500, wykonany z PCV, posiadający kolorowy półprzezroczysty konektor oznaczający rozmiar cewnika, wyposażony w zatyczkę oraz łącznik Luer, powierzchnia zmrożona, opakowanie folia-papier, sterylny szt. 2057 Penseta sterylna lub mikrobiologicznie czysta j.u. 12-17 cm szt. 10058 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 22G 90 mm standard jałowa szt. 559 Aparaty do pomiaru ciśnienia tętniczego ze stetoskopem szt. 2560 Skalpel j.u. nr 11 (ostrze z plastikowym trzonkiem) szt. 1561 Rurka ustno gardłowa nr 3 szt. 1062 Przyrząd do kruszenia leków Szt. 563 Podkład gumowy 90x140 Szt. 1564 Igły bezpieczne szt. 20065 Pojnik z przykrywką, przeźroczysty, miareczkowany szt. 1066 Łyżki jednorazowe z tworzywa sztucznego ze światłowodem, wykonane z materiału odpornego na pękanie w trakcie zakładania i użytkowania. Trwałe oznakowanie na łyżkach ich rozmiaru, znaku CE oraz nazwy producenta. Pakowane pojedyńczo, gotowe do użytku, współpracujące ze standardowymi rękojeściami firmy Farum oraz Luna Lite. Rozmiar 3,4. Długi termin ważności. szt. 1067 Testy do sterylizacji tlenkiem etylenu x 250 szt. op. 168 Elektroniczny aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego szt. 1069 cewnik urologiczny - rozmiar 25 mm zzewnętrzny wykonany z materiału lateksowego. Miękki i elastyczny. Plastikowy aplikator zapewniający łatwe zakładanie. Przylepiec umieszczony na wewnętrznej stronie cewnika. szt. 3070 Zestaw do nebulizacji - jednorazowy zestaw z maską dla dorosłych przeznaczony do sprężarek pneumatycznych wszelkiego rodzaju. W skład zestawu wchodzą: nebulizator, przewód powietrza i maska. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu wykorzystywanego do systemu zamkniętego pobierania krwi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Próbówka do morfologii o poj. 2,5-3 ml śr. 13 mm szt. 70002 Próbówka z aktywatorem krzepnięcia o poj. 4,5-5 ml śr. 13 mm szt. 40003 Próbówka z aktywatorem krzepnięcia o poj. 2,5-3 ml śr. 13 mm szt. 45004 Próbówka do układu krzepnięcia o poj. 2,5-3 ml śr. 13 mm szt. 12005 Próbówka z heparyną litową o poj. 4,5-5 ml śr. 13 mm szt. 1006 Próbówka do glukozy z fluorkiem sodu poj. 2,5-3 ml śr. 13 mm szt. 1007 Igły systemowe 22 G (0,7) szt. 8008 Igły systemowe 21 G (0,8) szt. 69009 Igły systemowe 20 G (0,9) szt. 200010 Łączniki do podłączania z kaniulą czy igłą klasyczną szt. 200011 Motylek systemowy 21 G, dł wężyka 60-80 mm szt. 24012 Motylek systemowy 23 G, dł wężyka 60-80 mm szt. 24013 Próbówki do Psudotrombocytopeni z antykoagulantem innym niż cytrynian sodu i heparyna, poj. 2,5-3 ml, śr. 11-11,5 mm szt. 10014 Próbówki do OB metodą liniową poj.do 2,0 ml szt. 150015 Rurki ze skalą do OB liniowego szt. 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa rękawic nitrylowych bezpudrowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, Opakowanie a 100 szt. Rozmiar S, L, M op. 2500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa czepków jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czepek jednorazowego użytku z gumką a'100 op. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa fartuchów jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fartuch jednorazowego użytku flizelinowy – standard niesterylny szt. 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa masek jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska chirurgiczna jednorazowego użytku a’50 op. 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa rękawic lateksowych pudrowanych i foliowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice lateksowe rozmiar S, M, L a’100 pudrowane op. 15002 Rękawice foliowe M a’100 op. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług wsparcia psychologicznego - Szprotawa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz systemowej praca z rodziną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.