IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie:a) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 7, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.b) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 7 umowy.d) numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.e) zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-15, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach;• inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach jest Pan/Pani /Zdzisław Koncewicz, kontakt: iod@szpital.suwalki.pl, 87 5629 563*;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na zasadzie depozytu oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach nr postępowania 23/PN/WU/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.− * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.− ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Częsć 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stapler laparoskopowy liniowy tnący kilkukrotnego użytku z możliwością zginania 22 i 45 stopni w obu kierunkach, z obrotowym trzonem 360 stopni, do resekcji przecinania i zespoleń, ładowalny, trzon 12 mm. Wykonuje szew w postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie z jednoczesnym przecięciem tkanek po między nimi. szt 6Ładunek jednorazowego użytku 45 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiędzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 6Ładunek jednorazowego użytku 60 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiedzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony,z łamanym kowadełkiem lub bez, rozmiar: 24, 26mm,29mm,32mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła o parametrach: - stapler o średnicy 24mm: zszywka o wysokości 4,5mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. -stapler o średnicy 26 mm: zszywka o wysokości 4,8mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. -stapler o średnicy 29 mm: zszywka o wysokości 4,8mm, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. - stapler o średnicy 32mm: zszywka o wyskokości 5,0mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. " szt 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm. Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. " szt 15Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 3,8 mm, po zamknięciu 1,5mm szt 12Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki grubej wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8mm, po zamknięciu 2,0mm. Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. szt 6Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 4,8 mm, po zamknięciu 2,0 mm szt 6Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 80mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm. Zszywki z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. szt 30Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 80 mm– zszywki 3,8, po zamknięciu 1,5mm szt 24Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. wysokość zszywki 3.5mm pozwalający na zespolenie tkanki do 1.5mm szt 24Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 3,5 mm przed zamknięciem szt 6Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B, wysokość zszywki 4,8mm pozwalający na zespolenie tkanki do 2,0mm szt 6Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 4,8 mm przed zamknięciem szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długości 37 mm, średnicy 5 mm, długość szczęk 19,5 mm, długość cięcia 17,8 mm. Aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym. Narzędzie z wbudowanym nożem z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem Valleylab force triad, szt 6Precyzyjne kleszczki do uszczelniania naczyń i pęczków, długość 18-19 cm, długość elektrody 16-17 mm kąt rozwarcia szczęk 28 st, aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym, z przewodem, kompatybilne z generatorem Valleylab force triad, szt 6Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długośc 37 cm, średnica trzonu 5 mm, długość szczęk 19,5 mm, długośc cięcia 17,8 mm, aktywowany recznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem wyposażonym w system Ligasure szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nożyczki zakrzywione, preparacyjne typu Metzenbaum, wielokrotnego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe, trzon śr. 5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 2Kleszczyki preparacyjne typu Meryland, wielorazowego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe z ergonomiczną rekojeścią bez blokady, trzon śr.5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 2Kleszczyki atraumatyczne typu grasper okienkowe wielorazowego użytku, rozbieralne 4-częściowe z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, średnica trzonu 5 mm obrotowy 360stopni, długość trzonu 31cm szt 2Kleszczyki chwytające typu babcock, wielorazowego uzytku rozbieralne 4-częściowe, długość 31cm, srednica trzonu 10mm, trzon obrotowy 360st., uchwyt z blokadą zatrzaskową szt. 1Laparoskopowa elektroda haczykowa dł 330 mm szt 2Końcówka do elektrody haczykowej typu J oraz typu L (do wyboru przez zamawiającego) szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Optyka o wysokiej rozdzielczości HD typu direct-view o kącie widzenia 30 stopni, średnica 4 mm, minimum dł. 16 cm, autoklawowalna, kompatybilna z wieżą artoskopową Smith&Nephew będaca na wyposażeniu bloku operacyjnego szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Optyka laparoskopowa szerokokątna 0 st lub 30st, śr. 10mm(do wyboru przez zamawiającego) dł 33cm, kompatybilna ze sprzętem Aesculap szt 1Przewód do insuflatora z funkcją podgrzewania gazu, kompatybilny ze sprzętem Aesculap; długość 3m szt 4Zestaw drenów autoklawowalnych do pompy płuczącej, kompatybilny ze sprzętem Aesculap szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt do elektrod monopolarnych z trzpieniem 4 mm, 2 przyciskami CIĘCIE / KOAGULACJA, kabel dł. 4,5 m., wtyczka współosiowa KOAX lub 3 pin - do wyboru przez Zamawiającego szt 20Elektroda monopolarna igłowa prosta: długość robocza igły 20 mm, trzon 4mm – op. 5 szt. op 6Elektroda monopolarna lancet szpatułka prosta: długość ostrza 28 mm, trzon 4 mm - op 5 szt. op 1Elektroda monopolarna kulkowa prosta fi 4mm, trzonek 4mm op. 5 szt op 1Elektroda monopolarna kulkowa prosta fi 2mm, trzonek 4mm op. 5 szt op 1Elektroda monopolarna nożowa prosta: długość ostrza 24 mm, trzon 4mm – op. 5 szt. op 4Kabel do elektrod neutralnych jednorazowych, dł. 4,5 m szt 2Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, proste, dł 23 cm, końcówka 8x2 mm tępa szt 2Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, proste, dł 16 cm, końcówka 8x1 mm tępa szt 8Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, zagiete, dł 19,5 cm, końcówka 8x2 mm tępa szt 8Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, zagiete, dł 16 cm, końcówka 6x1 mm tępa szt 8Kabel do narzędzi bipolarnych, dł. 4,5 m, wtyk symetryczny szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 2Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza delikatnie zagięta szt 2Ostrze do wielorazowyego instrumentu do zamykania naczyń o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm - fi 10 mm po 6 szt op 1Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm, średnica 5 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 4Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm - fi 5 mm po 6 szt op 1Kleszcze bipolarne wielorazowego użytku zagięte dł 16 cm szer. branszy 2,5 mm z rozpoznawaniem instrumentu szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy i uzupełniania depozytu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: