Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do stomii.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do stomii.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do stomii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: ˜Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.med.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do stomii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0d342745-cdad-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00018821/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.116 Dostawa sprzętu do stomii i urostomii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://med.torun.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜1.Komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomieńorazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuapa.gov.pl/wps/portal. 2. Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyużyciu systemówminiPortal i ePUAP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortau orazRegulaminie ePUAP.Regulaminy te stanowią integralną część SWZ w zakresie, w jakim określajązasady oraz wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania elektronicznych dokumentówi informacjiprzekazywanych przy ich użyciu.2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz doformularzkomunikacji w ramach systemu ePUAP wynosi 150 MB. 3. Zainteresowany złożeniemofertyWykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi wprzywołanychRegulaminach. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacjąwarunków korzystaniaz miniPortalu i ePUAP oraz przywołanych Regulaminów. 4. Szczegółoweinstrukcje użytkowaniaminiPortalu (narzędzia udostępnionego przez Urząd Zamówień Publicznych,MinisterstwoPrzedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Cyfryzacji) dostępne są nastronie:https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: ˜W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w rozdziale IX, ust.7 pkt.2 oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawopocztowe, osobiścielub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostaćprzekazany Zamawiającemu do terminu upływu składania ofert.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danychosobowychjest Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100Toruń;inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im. M.Kopernika wToruniu jest Pani/Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl; Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówieniapublicznego nr sprawy SSM.DZP.200.62.2021 prowadzonym w trybiepodstawowym; odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy zdnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązekpodania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemstawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; wodniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15RODOprawodostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danychosobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart.20RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜SSM.DZP.200.62.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 6070,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜dostawa sprzętu jednorazowego użytku do stomii

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu zzastrzeżeniemjednak, że zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30%. Wprzypadkuniewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy nieprzysługuje żadneroszczenie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: -art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,-art. 108ust.1pkt4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułemśrodkakarnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczeniawykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020r.poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,c)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniejniż3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;d)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych woświadczeniu, o którym mowa wart.125ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w:-art. 108ust. 1 pkt 3 uPzp,-art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczącychorzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,-art. 108ust. 1 pkt 5uPzp,dotyczącychzawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celuzakłócenie konkurencji,-art. 108 ust. 1pkt 6 uPzp,-art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi wSWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:1) opisów bądźfolderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniemnumerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie zzałącznikiem nr 1 do SWZ. 2) próbka odpowiednio do oznaczonej pozycji wyszczególnionej wzałączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty z wymogami, zgodnie zzałącznikiem nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜1) opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu orazwyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami,zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. 2) próbka odpowiednio do oznaczonej pozycjiwyszczególnionej w załączniku nr 1, w celu potwierdzenia zgodności złożonej oferty zwymogami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyćwrazzofertą.2) O iledotyczy - W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniudotyczącegozdolności technicznejlub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z któregowynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.3) Wykonawcy występującywspólnie powinni złożyćoświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ,z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ(oświadczeniewg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ) oraz dokumenty wskazane w ust.8 pkt3niniejszego rozdziałuSWZ(dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczeniawykonawcy) składa każdyWykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty luboświadczenia potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przezZamawiającego mogą byćskładane wspólnie.4) Zamawiający nie zastrzega obowiązkuosobistego wykonania przezposzczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia publicznegokluczowych zadań dotyczących przedmiotowegozamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania został określony w załącznikunr2 do SWZ w paragrafie 5 oraz w paragrafie 12

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam salonu z usługa Fish Spa - Koronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, chciałabym zakupić voucher dla mojej przyjaciółki na Fish spa, do tego peeling i krótki masaż kremem na święta :) ja miałam już przyjemność korzystać z takiego Fish spa, a moja przyjaciółka jest kosmetyczką i bardzo by chciała skorzystać z takiego zabiegu :) czy jest możliwość zakupu u Państwa vouchera? Pytanie jaki to koszt :) pozdrawiam serdecznie, Weronika :)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI