Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu do systemu próżniowego, strzykawek, venflonów, rurek nosowo-gardłowych, przyrządu do podłączenia kroplówki, prześcieradła, serwety jałowej, plastra z opatrunkiem, gazy opatrunkowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do systemu próżniowego, strzykawek, venflonów, rurek nosowo-gardłowych, przyrządu do podłączenia kroplówki, prześcieradła, serwety jałowej, plastra z opatrunkiem, gazy opatrunkowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7df64e-b17a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawiera Rozdział IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że:1. Wojskowe CentrumKrwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/ni danychosobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres korespondencyjny:Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78.2.Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznegow postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołał Inspektora ochronydanych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny: 00-671Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl. 4. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8. W odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. nieprzysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danychosobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 27/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Probówka do systemu próżniowego do diagnostyki metodą NAT z żelem separującym i EDTAK2o pojemności 8-9 ml Etykieta na probówce umożliwiająca wizualną kontrolę odwirowanegomateriału.Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.Czasstabilności RNA HCV i RNA HIV w pobranej próbce – minimum 5 dni bez zamrażania (120godzin) potwierdzone dołączonym dokumentem.Bezawaryjna współpraca z Procleix PantherSystemBezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymiprzez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 5002 Probówka do systemupróżniowego do morfologii z EDTA – K3 o pojemności 2 mlOznakowanie na etykiecie poziomuprawidłowego wypełnienia probówki.Bezawaryjna współpraca z analizatorem hematologicznymBM HEM3 oraz analizatorem serologicznym IH-1000Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia:sztuka 90 6003 Probówka do systemu próżniowego do biochemii z żelem separującym opojemności 5 - 7 mlOznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnieniaprobówki.Bezawaryjna współpraca z analizatorem Evolis SystemBezawaryjna współpraca zewszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkośćzamówienia: sztuka 32 3004 Probówka do systemu próżniowego do surowicy z aktywatoremwykrzepiania o pojemności 6 ml – 7mlOznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowegowypełnienia probówki. Wielkość zamówienia: sztuka 8 3005 Uchwyt do igieł jednorazowy zzabezpieczeniem przeciw zakłuciowym. Wykonanie z materiału przezroczystego. Wielkośćzamówienia: sztuka 25 3006 Igła systemowa 0,9 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkośćzamówienia: sztuka 20 7007 Igła systemowa 0,8 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkośćzamówienia: sztuka 5 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33141320-9 - Igły medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Strzykawka 2 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 202 Strzykawka 5 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 703 Strzykawka 10 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 304 Strzykawka 20 ml. Wielkośćzamówienia: sztuka 405 Venflon 1,1 x 32 mm – 20G. Wielkość zamówienia: sztuka 2346Venflon 0,9 x 25 mm – 22G. Wielkość zamówienia: sztuka 137 Venflon 0,7 x 20 mm – 24G.Wielkość zamówienia: sztuka 58 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 3 . Wielkość zamówienia:sztuka 39 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 4 . Wielkość zamówienia: sztuka 310 Rurki ustnogardłoweGuedela nr 5 . Wielkość zamówienia: sztuka 111 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 6 .Wielkość zamówienia: sztuka 112 Przyrząd do podłączenia kroplówkiAparat przeznaczony doinfuzji płynów. Przyrząd jednorazowego użycia, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny.Cechyproduktu: