III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę do każdej z Części zamówienia w zakresie dostawy sprzętu medycznego o wartości minimum PLN brutto: Tabela nr 1:Numer Części Wartość dostawy brutto:Część 1 - 22 500,00 PLN; Część 2 - 32 700,00 PLN; Część 3 - 42 100,00 PLN; Część 4 - 1 600,00 PLN; Część 5 - 5 600,00 PLN ; Część 6 - 1 100,00 PLN; Część 7 - 1 600,00 PLN; Część 8 - 3 100,00 PLN; Część 9 - 1 100,00 PLN; Część 10 - 16 000,00 PLN; Część 11 - 227,00 PLN ; Część 12 - 43 000,00 PLN; Część 13 - 9 800,00 PLN; Część 14 - 2 600,00 PLN; Część 15 - 6 000,00 PLN; Część 16 - 5 900,00 PLN; Część 17 - 994,00 PLN; Część 18 - 3 200,00 PLN; Część 19 - 22 200,00 PLN; Część 20 - 15 700,00 PLN; Część 21 - 2 700,00 PLN; Część 22 - 17 900,00 PLN; Część 23 - 27 800,00 PLN; Część 24 - 112 500,00 PLN; Część 25 - 15 400,00PLN;w ramach jednego kontraktu – odpowiednio w każdej Części. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka Części, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych Części.Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na Część nr 1, część nr 4 oraz Część nr 9 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 25 200,00 złotych brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu);b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia);d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia );e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia) ;f) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia ).4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8. Wykonawcy zagraniczni:1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 3 lit. a) i b) niniejszego rozdziału:I) ad. lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp;II) ad. lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2) Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Poza tym powinny być one sporządzone i złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się.4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Powyższe dokumenty powinny być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał dokumentu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię dokumentu.9. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 7 pkt 3 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), składa dokument, o którym mowa w ust. 8 pkt.1 ppkt I, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 8 pkt 3 SIWZ stosuje się. Powyższe oświadczenie powinny być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.10. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.2) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1, 2 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty wskazane w ust. 7 pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ (dokumenty potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.3) Dokument, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie składane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 powinny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.12. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ odpowiada zakresowi informacji, których Zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów przez wykonawcę, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w oświadczeniach wstępnych zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do siwz.13. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, w następującym zakresie: 1) na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej (w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII ust. 1 lit. a i b SIWZ Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów):- wykazu wykonanych dostaw (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał wykazu nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię wykazu, według załącznika nr 6 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 dostawę w zakresie sprzętu medycznego o minimalnej wartości PLN brutto wskazanej w rozdziale VII w ust. 1 lit. c, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia).• w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;• jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp), Zamawiający żąda złożenia:a) oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy Części nr 1; Części nr 2 poz.2; Części nr 3 poz. 1, 3, 6, 8; Części nr 13) - (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia).b) Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
8. Wymagania do przedmiotu zamówienia i ważne dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia: a) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 uPzp), Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia :- oświadczenia Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiadają wymagane prawem dokumenty (nie dotyczy Części nr 1; Części nr 2 poz.2; Części nr 3 poz. 1, 3, 6, 8; Części nr 13) -w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał oświadczenia nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię oświadczenia.- Zamawiający po wyłonieniu oferty najwyżej ocenionej wezwie Wykonawcę do złożenia aktualnych, kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ.2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ.3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ.4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikami od nr 2A do 2Z do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ.5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem), które będzie określało:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sprzęt do respiratora Oxylog 2000 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Wielorazowe rury oddechowe dla dorosłych 10 szt 23%2 Zastawka wydechowa wielorazowego użytku, razem ze złączem kątowym i czujnikiem przepływu 6 szt 23%3 Czujnik przepływu, bez zastawki wydechowej i złącza kątowego 20 szt 23%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sprzęt do respiratora Supportair |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Jednorazowe, jałowe rury oddechowe dla dorosłych – obwód dwuramienny z zastawką, długość 180 cm 600 szt 8%2 Filtr powietrzny 10 szt 23%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Sprzęt do aparatu do znieczuleń TITUS, FABIUS TIRO, PRIMUS |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Przewód usuwający gazy anestetyczne, długość 5 metrów (rura do odciągu) 4 szt 23%2 Czujnik - sensor tlenu- przepływowy - Splrolog. 100 szt 8%3 Sensor 02 (do pomiaru saturacji). 8 szt 23%4 Wielorazowa rura silikonowa, długość 180cm, końcówki 22F. 60 szt 8%5 Silikonowe worki oddechowe: 3 litrowe, 2 litrowe, 1,5 Iitrowe, 0,5 litra, końcówki 22F. 40 szt 8%6 Miki - płatki ceramiczne 40 szt 23%7 Pułapka wodna 100 szt 8%8 Filtr antybakteryjny do ssaka 20 szt 23%9 linia próbkująca z końcówkami Luer - Lock 120 szt 8%10 Przejściówki kątowe 90°, złącze pacjenta M/15F, zakończone 15M, jałowe, port kapnografii z zatyczką umocowaną na stałe. 200 szt 8%11 Trójnik Y standardowy, dla dorosłych, wielorazowy, bez portów Luer Lock, złącze pacjenta 22M/15F, złącza obwodów oddechowych 22M 10 szt 8%12 Trójnik pacjenta Y z portem Luer - Lock, wielorazowy, do podłączania lini próbkującej 20 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sprzęt do kapnografu Novametrix |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Przewód do pomiaru kapnografii razem z adapterem wielorazowego użytku 2 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sprzęt do monitora ICP do pomiaru RR śródczaszkowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Cewnik - dren typu CAMINO do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego 10 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Sprzęt do defibrylatora Defi Max |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Przewód do pomiaru SO2 razem z sensorem, bez połączeń 2 szt 8%2 Jednorazowe elektrody przezskórne do defibrylatora 10 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Butelki (płuczki tlenowe do reduktorów) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Butelka (płuczka tlenowa) do reduktora nawilżacza tlenowego typu Dräger i Aga Rzeszów, pojemność 240 ml. Gwint zewnętrzny, rozmiar średnica 27, 46, 60, 80 100 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Sprzęt do aparatu do znieczulenia VATO Mindray |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Bandaż do czujnika NMT, do modułu NMT (rzepy do tofa) 60 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sprzęt do respiratora SV 300 Mindray |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Pułapka wodna 20 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Sprzęt do kardiomonitora FX 2000, FX 2000 P, FX 3000 MD |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Cewnik Swana-Ganza do pomiaru rzutu serca metodą krwawą 2 szt 8% 2 Aparat do pomiaru ciśnienia metodą krwawą - przetwornik do pomiaru IBP (lub czujnik ST-34) 500 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33162000-3, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Papier do defibrylatora DefiMax |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Termiczny papier rejestracyjny do defibrylatora firmy Emtel, model Defimax. Wymiary papieru: 57x20. Rolka o długości 20 m. Papier do defibrylatora DefiMax 200 rolek 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Układ oddechowy i filtr do respiratora Medumat Standard 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Wielorazowy przewód pacjenta o długości 2 metrów 10 szt 8%2 Jednorazowy przewód pacjenta o długości 2 metrów 600 szt 8%3 Filtr powietrzny 20 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Filtr bakteryjny do ssaka Accuvac na potrzeby ZRM |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Filtr bakteryjny wymienny do pojemników sterylizowanych do ssaka Accuvac 400 szt 23%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33141620-2, 33140000-3, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Koc termoizolacyjny dwuwarstwowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Koc termoizolacyjny dwuwarstwowy dostępny dla dzieci i dorosłych 1200 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33141620-2, 33162000-3, 33140000-3, 33141200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Igła do nakłucia opłucnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Igła Veressa do nakłucia jamy opłucnej z zastawką bezzwrotną, dostępna w różnych rozmiarach. Posiada ona ostrą końcówkę, oraz tępy mandryn wysuwany przy pomocy sprężynki, przed ostrze. Wyposażona jest w kranik, oraz znacznik pokazujący położenie mandrynu. Sterylna, jednorazowego użytku, pakowana pojedyńczo.Rozmiar: 14G, 16G, 18G 100 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zestaw do upustu krwi na potrzeby SOR |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Jednorazowy przyrząd do upuszczania krwi dostępny z zaciskiem rolkowym lub bez. Pomiędzy kaniulami przewód połączeniowy o długości 60 cm. Zestaw do upustu krwi wykonany jest z materiałów nie zawierających lateksu i PCV. Zestaw do pobierania krwi składa się z: 1 kaniula dożylna typu Strauss 1 przewód 1 kaniula połączeniowa (butelkowa) 1,8-2,0 x 43mm. 100 szt 8% 2 Sterylne, niepirogenne butelki próżniowe wyposażone są w rurkę odpowietrzającą i możliwość zawieszenia. Butelki próżniowe do upustu krwi dostępne w wersji o pojemności 250ml. Opakowanie po 10 sztuk. 100 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75 wykonana z polisuflony, wielorazowego użytku, 50 ml, złącza 22mm/15mm, autoklawowalna do 135 stopni C 16 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Prowadnice wielorazowe do trudnej intubacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1. Prowadnica Bougie, wielokrotnego użytku do trudnej intubacji dla dorosłych 40 szt 8%2. Prowadnica Bougie, wielokrotnego użytku do trudnej intubacji dla dzieci i noworodków 40 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Przedłużacz do przewodów oddechowych i dren do podawania tlenu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Przedłużacz przewodów oddechowych. Elastyczny łącznik do połączenia złącza pacjenta układu oddychania z rurką intubacyjną lub tracheostomijną. Łącznik rozciągliwy długości 7 - 16 cm. Łącznik kątowy 60 stopni. Złącze pacjenta 22M/15M. Złącze respiratora 15M. Gumowa zatyczka z portem do odsysania. Pakowany pojedynczo, jednorazowy w opakowaniu zbiorczym 20 - 25 sztuk 3200 szt 8%2 Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy 3mm. Wykonany z miękkiego tworzywa do zastosowań medycznych, bez lateksu, przeźroczysty, końcówki drenu obustronnie rozszerzone lejkowate z możliwością dopasowania do różnej wielkości końcówek, pakowany pojedynczo, jednorazowy Rozmiar: Dł. 180 cm śr.3 mm - 3000 szt 8% Rozmiar: Dł. 300 cm śr.3 mm - 2000 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Sprzęt do respiratora Evita V300 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Zastawka do respiratora 4 szt 8%2 Czujnik – sensor tlenu – przepływowy - spirolog 20 szt 8%3 Jednorazowe rury oddechowe – obwód dla dorosłych bezlateksowy, z odłączalnym Y (z możliwością podłączenia nebulizacji), czysty mikrobiologicznie lub jałowy 1000 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Igły do znieczuleń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem Pensil Point typu PENCAN pakowana razem z prowadnicą, jałowa, z mandrynem stalowym, szlif typu Pensil point, przejrzysty uchwyt z końcówką lock, blokada zabezpieczająca przed rotacją wsuniętego mandrynu, rowkowy uchwyt mandrynu dla pewnego uchwytu lub uchwytu igły o eliptycznym kształcie z dodatkowymi znacznikami poprawiającymi chwyt i czucie igły, uchwyt mandrynu w kolorze odpowiadającemu kodowi kolor-rozmiar, pakowana z prowadnicą, z igłą prowadzącą. Rozmiar 25G/156 mm 300 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Rury do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Rury jednorazowego użytku do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA 508 dla dorosłych, długość 4,8 m z kolankiem z portem kapno i z wtyczką zabezpieczającą, dodatkową gałęzią rozciągliwą do 3,2 m z workiem 2 l 200 szt 8%2 Rury jednorazowego użytku do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA 508 dla dzieci, długość 4,8 m z kolankiem z portem kapno i z wtyczką zabezpieczającą, dodatkową gałęzią rozciągliwą do 3,2 m z workiem 1 l 200 szt 8%3 Rękojeść laryngoskopowa MRI, wielorazowa 1 szt 8%4 Baterie do laryngoskopu MRI 2 szt 8%5 Łyżka laryngoskopowa dla dzieci i dorosłych kompatybilna z rękojeścią do MRI 100 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Cewniki urologiczne – różne rodzaje |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Cewniki urologiczne typu TIEMANN, jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo; Rozmiary: 10 Ch x dł. 400 mm; 12 Ch x dł. 400 mm; 14 Ch x dł. 400 mm; 16 Ch x dł. 400 mm; 18 Ch x dł. 400 mm 300 szt 8%2 Cewniki urologiczne typu COUVELIER ,jednorazowe, jałowe, pakowane pojedynczo; Rozmiar: 20Ch x 400 mm 100 szt 8%3 Cewnik pooperacyjny typu TIEMANN, Parametry graniczne, z czerwonej gumy, typ Robusta, pokryty lateksem, 2-drożny, 1 oczko, balon 10ml dla rozmiaru 14Ch, 15ml dla rozmiarów 16Ch, 18Ch, 20Ch, długość ok. 40 cm. Rozmiary: 14Ch; 16Ch; 18ch; 20Ch 160 szt 8%4 Cewnik pooperacyjny typu COUVELIERE, Parametry graniczne, trójdrożny, z linią RTG na całej długości, wykonany z medycznego PCV lub medycznego półtwardego lateksu ,balon 30 ml. Rozmiary: 16Ch; 18ch; 20Ch 240 szt 8%5 Cewnik pooperacyjny typu DUFOUR, Parametry graniczne, z czerwonej gumy, typu Robusta, pokryty lateksem, 2-drożny, 2 oczka na przemian ległe, balon 50 ml, długość około 40 cm, zagięta końcówka cewnika usztywniona. Rozmiary: 16Ch; 18ch; 20Ch 240 szt 8%6 Cewnik Foleya dwudrożny, silikonowy, rowkowy, jałowy, pakowany pojedynczo 18 CH 60 szt 8%7 Łącznik do cewnika Foleya lub drenów jałowy, z końcówką luer z jednej strony, z drugiej możliwość łączenia drenów o różnej średnicy, pakowany pojedynczo, opakowanie zbiorcze 100 sztuk. 10 000 szt 8%8 Zatyczka do cewników typu Foleya, sterylna, pakowana pojedynczo 1 000 szt 8%9 Zaciski uniwersalne, wielofunkcyjne niejałowe przeznaczone do zaciskania drenów, cewników, zamykania worków. Pakowane w praktyczny dozownik zawierający 200 sztuk zacisków. 2 000 szt 8%10 Cewnik Foleya 100% silikonowy, dł. cewnika min. 400mm ± 10ml, ze strzykawką 10 ml z 10% roztworem gliceryny - zapewniająca szczelność balonu przez min. 90 dni bez konieczności cotygodniowej rewizji, informacja o w/w dopuszczalnym czasie stosowania oryginalnie umieszczona przez producenta na opakowaniu jednostkowym lub w instrukcji użycia. Cewnik z końcówką i linią cieniodajną w RTG na całej długości. Rozmiar: CH 12 – 22 x 10 ml. 100 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zestaw do przezskórnej przetoki nerkowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Nefrostomia 3-stopniowa do przezskórnej nefrostomii, jedno-razowego użytku, jałowa zawierająca:- Igłę dwuczęściową, rozmiar 18G, długość 20 cm, zakończenie igły wzmacniające widoczność w USG.- Prowadnicę typową do nefrostomii sztywną z bezpiecznym zakończeniem typu J;- Cewnik wykonany z materiału 2-warstwowego innego niż poliuretan, z końcówką Pigtail; - Zestaw rozszerzadeł;- Łącznik do worka na mocz z kranikiem oraz mechanizmem obrotowym. 8CH – 250 szt 8% 10CH – 12CH – ilość: 250 szt 8%.2 Nefrostomia Direct dwustopniowa do przezskórnej nefrostomii, bez rozszerzadeł, jednorazowego użytku, jałowa zawierająca: - Igłę dwuczęściową, rozmiar 18G, długość 20cm, ostrze typu Chiba – zakończenie igły wzmacniające widoczność w USG.- Prowadnicę typu Lundrequista (twarda) z bezpiecznym zakończeniem typu J; - Cewnik wykonany z poliuretanu, pokryty hydrożelem na odcinku donerkowym, z końcówką Pigtail z balonem lub bez balonu do wyboru przez Zamawiającego, zakończenie dystalne typu Luer-lock, cewnik długość około 30 cm, 6 oczek drenujących.- Rozmiary bez balonu 8f/9F- Rozmiary z balonem 8F/10F. 200 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Układ oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC plus model 310 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Przedmiot zamówienia Szacunkowa ilość na 24 m-ce Stawka VAT (%)1 Jednorazowy przewód oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC plus model 310 500 szt 8%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3, 33141620-2, 33141200-2, 33162000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: