Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83ad5415-b4d9-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103506/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZP.3800.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cewniki Doppel J CH 4,7 ureterorenoskopowe podwójnie zagięte , dł 28 cm , koniec dalszy otwarty , zawierający zamek do repozycji stentu, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 500 szt.
2. Cewniki Doppel J CH 4,7 ureterorenoskopowe podwójnie zagięte, dł 28 cm, koniec dalszy zamknięty, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy , cewnik skalowany co 5 cm – 200 szt.
3. Cewniki DJ CH 4,7 Fr z regulowaną długością od 22-32 cm, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 60 szt.
4. Cewniki DJ CH 5,0 french długość 26cm i 28 cm, możliwość utrzymywania w moczowodzie do 12 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 90 szt.
5. Zestaw do wewnetrznego szynowania moczowodu, używany w przypadkach zewnątrz pochodnej obstrukcji moczowodu, zestaw zawiera :
- stent JJ 6 Fr 26 cm i 28 cm będący mieszanką : stopu niklowo-kobaltowego oraz chromowo-molibdenowego,
- prostownik końcówki piqtail,
- cieniodajny cewnik wprowadzający oraz koszulkę wprowadzającą. Stent spiralnie skręcony, możliwy do terminowego drenażu przez 12 miesięcy - 4 zestawy
6. Prowadnica drutowa z nitinolu, miękka, pokryta substancją hydrofilną, stały rdzeń prowadnicy, prosta, kontrastująca w promieniach Rtg, giętki koniec na długości 3 cm. Rozmiar: dł. 145 cm, śr. 0,035'';- 25 szt.
7. Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, giętki koniec na długości 3 cm, stały rdzeń prowadnicy. Rozmiar: dł. 145 cm, śr. 0,035'' – 350 szt.
8. Prowadnik czarny obustronnie zakończony miękką, atraumatyczną 3 cm końcówką, jedną zagiętą, drugą prostą, z nieruchomym nitinolowym rdzeniem o standardowej sztywności (przeznaczony do wprowadzania do moczowodu na drodze wstępującej), widoczny w promieniach RTG, długość 150 cm, rozmiar 0,035 cala, pokryty na całej długości warstwą hydrofilowego polimeru. Opakowanie po 5 szt. – 350 szt.
9. Nitinolowy ekstraktor złogów o rozmiarach : 1,5 Fr i 2,2 Fr oraz 3,0 Fr, długość 115 cm, 4 drutowy, średnica
koszyka do każdego rozmiaru 1 cm, bezkońcówkowy – 5 szt.
10. Koszulka dostępu moczowodowego do wytworzenia kanału z powłoką hydrofilną. Jeden kanał roboczy średnice kanału roboczego do wyboru : 9,5 Fr i 12 Fr o dł. 35 cm i 45 cm oraz 10,7 Fr dł. 35 cm i 45 cm i 55 cm. Koszulka zawiera specjalny rowek w części dystalnej umożliwiający wprowadzenie pochewki roboczej do moczowodu zostawiając prowadnik na zewnątrz dzięki temu czyniąc tym samym wolny kanał roboczy – 70 szt.
11. Ureteskopowy system irygacyjny służący do kontrolowanej ręcznej irygacji w trakcie endoskopii giętkiej zawierający pompkę w kształcie walca – 90 szt.
12. Helikalne 4- drutowe koszyczki ekstrakcyjne , 3,0 Fr, końcówka 3,2 Fr, Długość 115 cm – 30 szt.
13. Proste 4- drutowe koszyczki ekstrakcyjne, 3,0 Fr, końcówka 3,2 Fr, długość 115 cm – 30 szt.
14. Nitinolowy koszyk do przechwytywania i wydobywania złogów w kształcie parasolki o rozmiarach 2,8 Fr długość 145 cm , rozmiar koszyka 7 mm – 15 szt.
15. Nitinolowy ekstraktor złogów o konstrukcji umożliwiającej chwytanie, zmianę położenia oraz zwolnienie lub usuwanie złogów. 1,7 Fr oraz 2,2 Fr dł. 115 mm, wielkość koszyczka 8 mm – 25 szt.
16. Dwukanałowy moczowodowy oraz przezskórny cewnik dostępowy pokryty powłoką AQ, która jest mikroskopijnie cienką warstwą hydrofilnego polimeru, który po aktywacji przyciąga do cewnika i zatrzymuje na nim wodę tworząc powierzchnie o niskim współczynniku tarcia.. Cewnik służący do wstrzykiwania środka kontrastowego lub do umieszczania prowadnika zabezpieczającego. Rozmiar : 6Fr / 10Fr dł. 50 cm oraz 24 cm – 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 250211,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewnik Doppel J do cystoskopu podwójnie zagięte:
1. 26m części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 10 szt.
2. 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 60 szt.
3. 26 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 30 szt.
4. 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 30 szt.
5. 30 cm lub 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 2 szt.
6. 30 cm lub 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 2 szt.
4.2.5.) Wartość części: 11392,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewniki Doppel J śródoperacyjne podwójnie zagięte
1. CH 6 – 28 cm lub 26 cm części prostej, dwa końce zamknięte – 20 szt.
2. CH 7 – 30 cm lub 28 cm części prostej, dwa końce zamknięte – 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 2142,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewniki moczowodowe z oliwką
1. CH 3 – 5 szt.
2. CH 4 – 25 szt.
3. CH 5 – 10 szt.
4. CH 6 – 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 1025,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cewniki do zespolenia jelitowego pojedynczo zagięte
1. CH 6 – 10 szt.
2. CH 7 – 5 szt.
3. CH 8 – 5 szt.
4.2.5.) Wartość części: 4318,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nefrofix
1. CH 8 – 90 szt.
2. CH 10 – 45 szt.
3. CH 12 lub CH 11 – 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 55535,73 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cystofix
1. CH 8 lub CH 8,5 – 5 szt.
2. CH 10 – 5 szt.
3. CH 12 – 15 szt.
4. CH 14 – 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 2929,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okluzyjny cewnik balonowy do połączenia miedniczkowo-moczowodowego – 2 szt.
- wyjmowany adapter do napełniania/wstrzykiwania pozwalający na usunięcie cystoskopu po założeniu cewnika.
4.2.5.) Wartość części: 531,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drut Lunderquist śr 0,035 inch, długość 90 cm, końcówka 8 cm – 40 szt.
Drut Lunderquista musi mieć precyzyjną budowę zapobiegającą załamaniom drutu tj. miękki koniec dł. 4,5cm następnie przechodzący płynnie w półsztywny odcinek na dł.5,5cm a następnie dalej sztywnym.
4.2.5.) Wartość części: 2994,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cewniki centralne trójświatłowe:
-światła 16/18/18, 7Fr – 15 cm – 250 szt.
-światła 16/18/18, 7Fr – 20 cm – 150 szt.
-światła 16/18/18, 7Fr – 30 cm – 50 szt.
Wymagania :
- sposób zakładania – metoda Selingera;
- termoplastyczny cewnik dwuświatłowy 16Ga/16Ga oraz cewnik trójświatłowy 16Ga/18Ga/18Ga z markerami głębokości na poziomie 10 cm oraz co 1 cm od 10-15 cm lub dalej, cieniodajny dla promieni entgenowskich z wyraźnie oznakowaniami świateł dystalnego i proxymalnego /różne kolory i długości/, z klemami zamykającymi;
- igła/rozmiar, długość odpowiednie/z zastawką typu V umożliwia włożenie prowadnicy bez odłączenia strzykawki;
- prowadnik niklowo-tytanowy z zakończeniem typu J, rozmiar odpowiedni do cewnika;
- dilatator termoplastyczny odpowiedniego rozmiaru;
- klamp mocujący możliwością przyszycia do skóry, po zamknięciu uniemożliwiający przesunięcie się cewnika;
- przewód łączący do śródprzedsionkowego odprowadzenia EKG;
- strzykawka typu Lauer 5 cm3 lub 10 cm3.
2. Automatyczne bezigłowe zastawki – 100 szt.
Automatyczne bezigłowe zastawki umożliwiające nie używanie korka do zabezpieczenia linii. Przepływ minimalny 250ml/min. Zastawka z tzw. pozytywnym efektem zastawki eliminującym konieczność zamykania przedłużeń zaciskami (wypychana do linii bolus płynu w chwili odłączania strzykawki zapobiegający cofaniu się krwi do linii). Czas używania 7 dni lub 140 przyłączeń strzykawki do linii infuzyjnej.
3. Bezigłowy łącznik między strzykawkowy – 300 szt.
Bezigłowy łącznik międzystrzykawkowy pozwalający na połączenie strzykawek luer i lock oraz wymieszanie lub przeniesienie zawartości między strzykawkami. Konstrukcja umożliwiająca bezpieczne przyłączenie strzykawek bez dotknięcia miejsc połączeń. Pakowany sterylnie pojedynczo z fabrycznie założonymi osłonami na porty przyłączenia strzykawek.
4.2.5.) Wartość części: 47479,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1)W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a.Certyfikat CE lub Deklarację zgodności.
b.próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotne) w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 6a do SWZ;
2)W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a.próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotne) w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 6b do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. Certyfikat CE lub Deklarację zgodności.
b. próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotne) w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 6a do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)Druk OFERTA - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2)Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli wykonawca nie wskazał w ofercie danych umożliwiających zamawiającemu dostęp do tych dokumentów w celu ich uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);
5)Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
6) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty - złożenia wraz z ofertą - wynika z postanowień niniejszej SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z §7wzoru umowy według załącznika nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak