Dostawa soczewek, zestawów jednorazowych i preparatów mikrochirurgicznych do operacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soczewek, zestawów jednorazowych i preparatów mikrochirurgicznych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-12
  • Numer ogłoszenia635668-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 635668-N-2019 z dnia 2019-12-12 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: dostawa soczewek, zestawów jednorazowych i preparatów mikrochirurgicznych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000, ul. Al. J. Piłsudskiego  64 , 22-200  Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 797704880, , e-mail jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , , faks 825 724 170.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.wlodawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64- sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek, zestawów jednorazowych i preparatów mikrochirurgicznych do operacji usunięcia zaćmy i do witrektomii
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Soczewki wewnątrzgałkowe zwijane jednoczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych ilość 750 / 3 lata; Soczewki tylnokomorowe, hydrofobowe, zwijane , jednoczęściowe, akrylowe, z filtrem światła niebieskiego i z optyką asferyczną. ilość 30 / 3 lata; Soczewki wewnątrzgałkowe korygujące astygmatyzm rogówkowy ilość 100 / 3 lata; Zestaw preparatów wiskoelastycznych do operacji zaćmy ilość 30 / 3 lata; Pakiet do operacji usunięcia zaćmy jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonania zabiegu fakoemulsyfikacji zaćmy ilość 750 szt. / 3 lata; Pakiet do witrektomii 23G Jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania zabiegu witrektomii tylnej 23 G 50 szt. / 3 lata; Pakiet do witrektomii z Faco 23 G Jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania zabiegu witrektomii tylnej 23 G 22 szt. / 3 lata; Zestaw do podawania oleju 72szt. / 3 lata; Nóż pneumatyczny 20g 24szt / 3 lata; Zestaw 3 trokarów 23G 150szt. / 3 lata; Światłowód żyrandolowy 150 szt. / 3 lata; Olej silikonowy, ultra oczyszczony i sterylny, dostępny w jednorazowych, szklanych strzykawkach o pojemności 10 ml 20szt./3 lata; Dekalina: 100 % perfluorodekalina (C10F18), Szklana strzykawka o objętości: 7ml 20szt./3 lata; Barwnik Dual do ILM i błony (dual) 50 szt./3 lata; Barwnik trypan blue 60 szt. /3 lata; 9G-Gel 2,0% HPMC, strzykawka a 2 ml plus kaniula 420 szt. /3 lata;Ciężki olej silikonowy znajdujący się w gotowych do użycia, szklanych strzykawkach o pojemności 10ml 5 szt/3 lata; Gaz śródoperacyjny 20 szt./ 3 lata; Głowica do fakoemulsyfikacji zaćmy 3 szt.

II.5) Główny kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33100000-1
33600000-6
33662100-9
33140000-3
33731110-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
. Odpis z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania albo miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy dokument, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że nie otwarto likwidacji podmiotu zagranicznego i nie ogłoszono jego likwidacji. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania albo w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy dokument, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożonym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie powinno stwierdzać, że nie otwarto likwidacji podmiotu zagranicznego i nie ogłoszono jego likwidacji i powinno zostać złożone w oryginale.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Oświadczenie, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) 2) Informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. strony katalogowe, ulotki, instrukcje używania, inne informacje złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdą ze stron należy opisać którego zadania i której pozycji dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1, załącznik 3 a i 3 b; c) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; d) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ( jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany danych stron, 2) w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie dla wyrobu zastępowanego. 5) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 3 trzech miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania, 6) w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych, W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przedmiotem umowy, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany ceny jednostkowe netto/brutto ulegną odpowiednim zmianom.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 ze zm.), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-23, godzina: 10:10,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki wewnątrzgałkowe zwijane jednoczęściowe akrylowe o właściwościach hydrofobowych ilość 750 / 3 lata Średnica optyczna 6,0 mm Długość całkowita 13,00 mm Współczynnik refrakcji 1,55 Posiadająca filtr UV Stopień uwodnienia poniżej 0,5 % Części haptyczne typu L-mod Możliwość implantacji do torebki Dioptraż: od +6 D do +30 D dostępne co 0,5 Dioptrii od +31 D do +40 D co jedną Dioptrię Ostra krawędź na całym obwodzie soczewki Sferyczny typ optyki Kompatybilne z laserem YAG Jednorazowe kartridże do każdej soczewki W przypadku soczewek wszczepianych przez wielorazowy system implantacyjny dostawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć dwa komplety wielorazowych zestawów implantacyjnych składających się z inżektora i pęsety.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33731110-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Soczewki tylnokomorowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki tylnokomorowe, hydrofobowe, zwijane , jednoczęściowe, akrylowe, z filtrem światła niebieskiego i z optyką asferyczną. ilość 30 / 3 lata Współczynnik refrakcji 1,55 Współczynnik uwodnienia poniżej 0,5% Zakres mocy +6.0 D do +30 D co 0,5 D. Średnica 6 mm Długość całkowita 13 mm Wszczepiane za pomocą inżektora Jednorazowe kartridże do każdej soczewki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33731110-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki wewnątrzgałkowe korygujące astygmatyzm rogówkowy. ilość 100 / 3 lata Soczewka jednoczęściowa, zwijalna, hydrofobowa, o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%, posiadająca dwuwypukły toryczny , asferyczny typ optyki, filtr UF oraz filtr światła niebieskiego, o ukątowieniu części haptycznych wynoszącym 0 stopni, w dostępnych dioptrażach od 6,0 do 30.0 D co 0,5 oraz 31 do 34 co 1.0 D oraz dostępnych ekwiwalentach sferycznych wynoszących: 1.00, 1.50, 2.25, 3.00, 3.75, 4.50, 5.25, 6.00, cylindry. W komplecie z każdą soczewką kartridż jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33731110-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Środki oftalmologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw preparatów wiskoelastycznych do operacji zaćmy ilość 30 / 3 lata Zestaw preparatów wiskoelastycznych do operacji zaćmy zawierający: - 1 ampułkostrzykawkę z wiskoelastykiem dyspersyjnym o poj. 0,35 ml mieszaniną 3% hialuronianu sodu i 4 % siarczanu chondroityny - 1 ampułkostrzykawkę z wiskoelastykiem kohezyjnym o poj. 0,40 ml z 1% hialuronianem sodu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33662100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Materiały medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet do operacji usunięcia zaćmy ilość 750 szt. / 3 lata Jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonania zabiegu fakoemulsyfikacji zaćmy w składzie: Tip do fakoemulsyfikacji zagięty 45 stopni – 1 szt. Osłonka na tip 0,9 mm – 1 szt. Kaniula 27G do hydrodyssekcji– 2 szt. Kaniula 27G – 1 szt. Obłożenie na stolik 140x140cm – 1 szt. Obłożenie pacjenta 140x160cm z 2 workami odpływowymi – 1 szt. Nóż do paracentezy 1,2mm – 1 szt. Nóż typu slit 2,2 mm – 1szt. Kaseta do facoemulsyfikacji do aparatu Constellation Vision System - 1 szt. Plastikowa osłonka na oko 1 szt. Podłokietnik 71x80cm – 2 szt. Obłożenie na tacę – 1 szt. Kubek plastikowy 60 ml – 1 szt. Rekawiczki chirurgiczne bezpudrowe 7 – 2 pary Fartuch L – 2 szt. Igła 18G – 1 szt. Opatrunek na oko – 1 szt. Pęseta plastikowa 13cm – 1 szt. Mikrogąbki – 6 szt. Rozwórka – 1 szt. Gaziki okrągłe – 3 szt. Gaziki 7,5x7,5cm – 10 szt. Plaster 2,5x13cm – 1 szt. Strzykawka 20ml z gwintem – 1 szt. Strzykawka insulinówka – 2 szt. Strzykawka 3 ml – 4 szt. Ręcznik papierowy – 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Materiały medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet do witrektomii 23G; 50 szt. / 3 lata Jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania zabiegu witrektomii tylnej 23 G w składzie: Kaniula 27G zagięta – 2 szt. Obłożenie na stolik 140cm x 140cm – 1 szt. Obłożenie pacjenta 140 cmx160cm z 2 workami odpływowymi - 1 szt. Pęseta ILM 23 G – 1 szt. Igła 23 G z silikonowa końcówką – 1 szt. Igła fletowa 23G – 1 szt. Kaseta do witrektomii 23G do aparatu Constellation Vision System - 1 szt. Endosonda do lasera 23G – 1 szt. Plastikowa osłonka na oko – 1 szt. Kaniula do wiskoelastyku 23 G – 2 szt. Podłokietniki 71 x 80 – 2 szt. Obłożenie na tacę – 1 szt. Kubek plastikowy 60 ml – 1 szt. Sączek 20 cm – 2 szt. Obłożenie 112 x 152 cm – 1 szt. Fartuch L – 2 szt. Fartuch XL – 1 szt. Opatrunek na oko – 1 szt. Mikrogąbki – 1 op. Gaziki 8 x 8 cm – 5 szt. Przylepiec 2,5 x 13 cm – 1 szt. Strzykawka tuberkulinówka 1ml – 2 szt. Strzykawka 20 ml z gwintem – 2 szt. Strzykawka 3 ml LL – 2 szt. Strzykawka 5 ml LL - 1 szt. Ręczniki papierowe - 3 szt. Taca plastikowa 25 x 13 x 5 cm – 1 szt. Czyścik do narzędzi – 1 szt. Rękawice 7,0 – 1 para Rękawice bezpudrowe 7,5 – 1 para Rękawice bezpudrowe 8,0 Pakiet do witrektomii z Faco 23 G; 22 szt. / 3 lata Jałowy jednorazowy, zbiorczo zapakowany zestaw wstępnie przygotowanych materiałów i akcesoriów niezbędnych do wykonywania zabiegu witrektomii tylnej 23 G w składzie: Kaniula z silikonową końcówką 23G 0,8 mm– 2 szt. Kaniula 27G zagięta – 2 szt. Obłożenie na stolik 140cm x 140cm – 1 szt. Obłożenie pacjenta 140 cmx160cm z 2 workami odpływowymi - 1 szt. Nóż do porów bocznych 1,2 mm – 1 szt. Nóż typu Slit 2,6 mm – 1 szt. Kaseta do procedury łączonej 23 G do aparatu Constellation Vision System - 1 szt. Pęseta ILM 23 G – 1 szt. Końcówka do diatermii 25 G – 1 szt. Endosonda do lasera 23G – 1 szt. Plastikowa osłonka na oko – 1 szt. Tip do fakoemulsyfikacji 30˚ zagięty – 1 szt. Kaniula do wiskoelastyku 23 G – 2 szt. Podłokietniki 71 x 80 – 2 szt. Obłożenie na tacę – 1 szt. Kubek plastikowy 60 ml – 1 szt. Sączek 20 cm – 2 szt. Obłożenie 112 x 152 cm – 1 szt. Fartuch L – 2 szt. Fartuch XL – 1 szt. Opatrunek na oko – 1 szt. Mikrogąbki – 1 op. Gaziki 8 x 8 cm – 5 szt. Przylepiec 2,5 x 13 cm – 1 szt. Strzykawka tuberkulinówka 1ml – 2 szt. Strzykawka 20 ml z gwintem – 2 szt. Strzykawka 3 ml LL – 2 szt. Strzykawka 5 ml LL - 1 szt. Ręczniki papierowe - 3 szt. Taca plastikowa 25 x 13 x 5 cm – 1 szt. Czyścik do narzędzi – 1 szt. Rękawice 7,0 – 1 para Rękawice bezpudrowe 7,5 – 1 para Rękawice bezpudrowe 8,0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Materiały medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Asortyment niezbędny do wykonania zabiegu witrektomii Zestaw do podawania oleju 72szt. / 3 lata Zestaw do podawania i usunięcia oleju silikonowego kompatybilny z Constellation Vision System w składzie: strzykawka 10ml, tłoczek, połączenie kaniula 20G, 23G, 25G, łącznik do kaniuli 23G i 25G, popychacz Nóż pneumatyczny 20g 24szt / 3 lata Jednorazowy, pakowany sterylnie nóż do witrektomii przedniej 20G o prędkości noża 5000cpm, kompatybilny z Constellation Vision System Zestaw 3 trokarów 23G 150szt. / 3 lata Jednorazowy, pakowany sterylnie zestaw kaniulami wyposażonych w automatyczne zastawki oraz wentyl, końcówka do trokarów zakończona miarką 3,0 mm i 4,0mm Światłowód żyrandolowy 150 szt. / 3 lata Jednorazowy, pakowany sterylnie światłowód szerokokątny, z kątem oświetlenia 106 stopni, z dołączonym w zestawie trokarem - kaniulą 25G, kompatybilny z Constellation Vision System
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Produkty farmaceutyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty mikrochirurgiczne 1. Olej silikonowy, ultra oczyszczony i sterylny, dostępny w jednorazowych, szklanych strzykawkach o pojemności 10 ml lepkość [mPas w temp. 25 °C] 4100 – 4800 gęstość [g/cm3 w temp. 25 °C]: 0,97 Wskaźnik refrakcji [w temp. 20 °C] 1,4040 Lepkość ścinania [8,37 s-1, w 37 °C) [mPas] 4377 Ampułko-strzykawka pasująca do posiadanych zestawów do podaży oleju silikonowego do aparatu Constelation. 2. Dekalina: 100 % perfluorodekalina (C10F18), Szklana strzykawka o objętości: 7ml Wymagane własności: Gęstość [g/cm3 w temp 25 °C]: 1,93 Wskaźnik refrakcji (20°C): 1,3110 (25st) 1,313 Lepkość [mPas w temp 25 °C]: 5,5 Napięcie powierzchniowe [mN/m w 25 st C]19 3. Barwnik Dual do ILM i błony (dual) Barwnik stosowany przy usuwaniu błony granicznej wewnętrznej ILM oraz do wybarwiania błon nasiatkówkowych ERM i ciała szkilstego zawierający: trifenylometan Brillant Blue o stężeniu 0,25 g/I, zawartość substancji barwiącej Brillant Blue G - 0,125mg oraz błękit bromofenolowy o stężeniu 1,3 g/I, zawartość substancji barwiącej - 0,65 mg, ampułkostrzykawka o pojemności 0,5 ml 4. Barwnik trypan blue Błękit trypanu - barwnik do torebki soczewki oka, używany w operacjach usunięcia zaćmy w jałowych ampułko-strzykawkach o pojemn. 1 ml. i o stężeniu nie przekraczającym 0,06%, z zestawem etykiet umożliwiających znakowanie karty pacjenta. TissueBlue w ampułkostrzykawce 5. 9G-Gel 2,0% HPMC, strzykawka a 2 ml plus kaniula, Zawartość w 1 ml: Hydroxypropylmethylcellulose 20,00 mg; Sodium chloride: 6,40 mg; Potassium chloride: 0,75 mg; Calcium chloride 2H2O: 0,48 mg; Magnesium chloride 6H2O: 0,30 mg; Sodium acetate 3H2O: 3,90 mg; Sodium citrate 2H2O: 1,70 mg; Pozostałe: HCl lub NaOH, woda do injekcji. 6. Ciężki olej silikonowy znajdujący się w gotowych do użycia, szklanych strzykawkach o pojemności 10ml o tej samej pojemności. Skład: 69,5% polidwumetylosiloxan, oraz 30,5% Perfluorohexyloctan. Własności fizyczne (przy 35 °C): Lepkość 1200 mPas; Gęstość 1,04 g/cm3; Wskaźnik refrakcji [w temp. 35 °C] 1,39. Ampułko-strzykawka pasująca do posiadanych zestawów do podaży oleju silikonowego do aparatu Constelation.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Produkty farmaceutyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaz śródoperacyjny Sterylny zestaw w skład którego wchodzą aseptyczne sterylne akcesoria: przetestowany filtr 0.22 mikrona, strzykawka, igła ; Pojemność 30 ml; Parametry: współczynnik ekspansji: 2; czas ekspansji: 1 dzień; czas efektu terapeutycznego: 15 dni; stężenie o małej ekspansji: 20 – 25 %; stężenie nieekspansyjne: 20 %
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Urzadzenia medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Głowica do fakoemulsyfikacji zaćmy Głowica do fakoemulsyfikacji zaćmy umożliwiająca oprócz pracy z tradycyjnymi ultradźwiękami (o kierunku przód tył) pracę z ultradźwiękami skrętnymi (oscylacje tipa w kierunku poprzecznym do głównej osi głowicy). Ruch oscylacyjny niezależny od ruchów wzdłużnych z możliwością całkowitego wyłączenia ruchów wzdłużnych przy zachowaniu ruchów poprzecznych. Gwarancja co najmniej 24 miesiące, certyfikat CE, instrukcja obsługi w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33000000-0, 33100000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI