Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00329711
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05aad380-22cb-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, wiskoelastyków oraz narzędzi okulistycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 15 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/20/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Soczewki hydrofobowe. 2 pozycje asortymentowe

4.2.5.) Wartość części: 67750,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Mikroimplant do chirurgicznego leczenia jaskry. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 8100 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Materiał wiskoelastyczny (1). 2 pozycje asortymentowe

4.2.5.) Wartość części: 13250 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Materiał wiskoelastyczny (2). 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (1). 8 pozycji asortymentowych

4.2.5.) Wartość części: 19643,87 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesięcach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Retraktory tęczówkowe. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 840 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Pierścienie dotorebkowe. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 1725,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Taca do sterylizacji narzędzi. 1 pozycja asortymentowa

4.2.5.) Wartość części: 1249,8 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Narzędzia okulistyczne wielorazowego użytku (2). 6 pozycji asortymentowych

4.2.5.) Wartość części: 14111,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33731110-7 - Soczewki śródoczne

33662100-9 - Środki oftalmologiczne

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
- Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który może ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Minimalny poziom zamówienia – wynosi 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
- Pozostałe 50% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
4. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.
5. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych dla zwiększonego zakresu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Cena oferty – 60 %
Termin dostawy – 20%
Termin ważności – 20%

I. Kryterium: cena oferty (Pc)

Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cn x 60 = Pc
Cb

gdzie:
Pc punkty otrzymane za cenę
Cn cena najniższej oferty
Cb cena badanej oferty

Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

II. Kryterium: Termin dostawy (Pt)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

PAKIET NR OD 1 DO NR 4:
20 pkt - termin dostawy 1 - 2 dni robocze
15 pkt - termin dostawy 3 dni robocze
10 pkt - termin dostawy 4 dni robocze
5 pkt - termin dostawy 5 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 6 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 6 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

PAKIET NR OD 5 DO NR 9:
20 pkt - termin dostawy 1-4 dni roboczych
15 pkt - termin dostawy 5-8 dni roboczych
10 pkt - termin dostawy 9-12 dni roboczych
5 pkt - termin dostawy 13-16 dni roboczych
0 pkt - termin dostawy 17-20 dni roboczych

Zamawiający zastrzega, że termin dostawy podany przez Wykonawcę w godzinach zostanie zmieniony na dni, natomiast podany w niepełnych dniach zostanie zaokrąglony w górę (np. 3,5 dnia zostanie zamienione na 4 dni).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu dostawy zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca realizuje zamówienie w terminie 20 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od dnia złożenia zamówienia.

III. Kryterium: Termin ważności (Px)

Oferta oceniona zostanie w następujący sposób:

20 pkt - otrzymuje oferta z terminem 23-24 miesięcy terminu ważności
10 pkt - otrzymuje oferta z terminem 13-22 miesięcy terminu ważności
0 pkt - otrzymuje oferta z terminem 10-12 miesięcy terminu ważności

Zamawiający zastrzega, że termin ważności podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 10,5 miesiąca zostanie zamienione na 11 miesięcy).

Wykonawcy, który nie poda w ofercie terminu ważności zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt.

Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin ważności w terminie 10 miesięcy.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Pt + Px = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin ważności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

− katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia – dotyczy wszystkich pozycji we wszystkich pakietach (Zamawiający wymaga złożenia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować materiały w oparciu o informacje uzyskane od producenta.) - dotyczy pakietów 1, 2, 3, 6, 7.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

− katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia – dotyczy wszystkich pozycji we wszystkich pakietach (Zamawiający wymaga złożenia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować materiały w oparciu o informacje uzyskane od producenta.) - dotyczy pakietów 1, 2, 3, 6, 7.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartość brutto oraz pozostałe kryteria) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7).
b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ Niniejszy SAC (zał. nr 2 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.,
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.23. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,
- oświadczenie, o którym mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.24. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony ustalają, że wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi automatycznie z dniem wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących bez konieczności zawierania aneksu do umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen netto na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 4 i 14 niniejszego paragrafu) przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 4 i 14 niniejszego paragrafu pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
4. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego asortymentu zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, tego samego lub innego producenta, po cenie nie wyższej niż cena dla przedmiotu zamówienia ujęta w SAC pod warunkiem, iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany asortyment musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla danego produktu oraz Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
5. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2021 poz. 424).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 455 ust. 2 UPZP jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 6 ust. 5, 6, 7, 8 umowy.
10. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z art. 455 ust. 1 pkt 1) UPZP obejmującego prawo do zwiększenia do 30% wartości danego pakietu obejmującego pozycje zawarte w SAC - po cenach jednostkowych wskazanych w tym SAC z zastrzeżeniem § 6 ust. 1, 2, 4, i 14 umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować dane domówienie.
11. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z domówienia, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
12. Z uwzględnieniem § 6 ust. 10 powyżej Zamawiający może skorzystać z domówienia w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji asortymentowej, jeśli pojawi się potrzeba zwiększenia zakresu tej dostawy. Zamawiający może w tej sytuacji zwiększyć w danej pozycji asortymentowej zakres do 30% wartości pakietu, obejmującego daną pozycję.
13. Do asortymentu dostarczanego w ramach domówienia stosuje się wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy, w tym w szczególności postanowienia dotyczące terminu, reklamacji i okresu przydatności do użycia.

cd. w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI