Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17272865-ff2f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZAMAWIAJĄCY będzie przekazywał WYKONAWCOM informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert ZAMAWIAJĄCY będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego WYKONAWCY.
WYKONAWCA jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.ZAMAWIAJĄCY, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 28/2021/TP/UZBR/OPBMR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65885,99 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 825,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 880,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 7700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2015,36 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 2444,55 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 9127,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1460,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 103,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 680,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 10 (dziesięć) części:
część I zamówienia – ustniki do alkomatów,
część II zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - płyny do dezynfekcji,
część III zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - kolumienki i włókna,
część IV zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - worki, torebki
do sterylizacji,
część V zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt
ambulatoryjny,
część VI zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – osprzęt
ambulatoryjny,
część VII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – taśmy, folie,
część VIII zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - lampa namiotowa
akumulatorowa,
część IX zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne - filtropochłaniacze
i filtry,
część X zamówienia – różne urządzenia i produkty medyczne – zamgławiacz.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.10, 5 – 5.1, do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach.
2. ZAMAWIAJĄCY wymaga w części I udzielenia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 24 miesięcy gwarancji, a w części od II do X udzielenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienia podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1 oraz 1.1 – 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Warunki udziału w postępowaniu]
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ar. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
[Obligatoryjne podstawy wykluczenia – art. 108 ust. 1 ustawy Pzp]
3. Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) będącego osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub
art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi,
o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769
z późn. zm.),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296 – 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba, że WYKONAWCA odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli ZAMAWIAJĄCY może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że WYKONAWCA zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego WYKONAWCY lub podmiotu, który należy z WYKONAWCĄ do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), chyba, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie WYKONAWCY z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. WYKONAWCA może zostać wykluczony przez ZAMAWIAJĄCEGO na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć odpis lub informację
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie (wzór – załącznik nr 4) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że WYKONAWCA realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa
w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez ZAMAWIAJĄCEGO podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1), składa każdy z WYKONAWCÓW. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z WYKONAWCÓW wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 3) WYKONAWCA, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowaw pkt. 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), w zakresie,
w jakim WYKONAWCA powołuje się na jego zasoby.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY może na każdym etapie postępowania, wezwać WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia WYKONAWCA składa: odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, ZAMAWIAJĄCY może w każdym czasie wezwać WYKONAWCĘ lub WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile WYKONAWCA wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmiany producenta asortymentu (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nowy WYKONAWCA ma zastąpić dotychczasowego WYKONAWCĘ w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki WYKONAWCY, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
3. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby osoby biorące udział w realizacji umowy posiadały obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa wymagane jest posiadanie pozwolenia jednorazowego uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej.
4. Zgodnie z art. 15r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJACEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w uzgodnieniu z WYKONAWCĄ dokona zmiany umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia WYKONAWCY - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
5. WYKONAWCA nie może bez uprzedniej pisemnej zgody ZAMAWIAJĄCEGO przenieść praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osobę trzecią.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Dotyczy część I zamówienia – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Dotyczy część od II do X zamówienia – do 30 dni kalendarzowych od dnia wysłania zapotrzebowania przez ZAMAWIAJĄCEGO nie później niż do dnia 20.10.2021r.
Termin obowiązywania umowy:
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup lekkiego samochodu zaopatrzeniowego.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: ZP/CZD/109/21 Dostawa produktów leczniczych - 4 pakiety
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: ZP/CZD/109/21 Dostawa produktów leczniczych - 4 pakiety
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa zastawek , protez naczyniowych i łat dla Kliniki Kardiochirurgii,
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI