IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-19, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Łącznik martwa przestrzeń zespolony z łącznikiem kątowym, podwójnie obrotowym, ze zmiennym kształcie lub karbowany prosty, złącza 22F - 22M/15F, objętość martwej przestrzeni od 20 do 50ml, długość od 8 do 15 cm, jednorazowy, sterylny szt 300 2. Opaska do mocowania rurek tracheostomijnych, niebieska, dla dorosłych, z możliwością regulacji długości mocowania lub bez. szt. 300 3. Wymiennik ciepła i wilgoci - "sztuczny nos" - do użytku przy oddechu własnym pacjenta w celu redukcji strat ciepła; ma standardowe wyjście 15 F pasujące do złącza z rurką trecheostomijną pacjenta, wyposażony w port umożliwiający lub nie odsysanie i pobieranie próbek bez odłączenia urządzenia, pozwala na ogrzewanie i nawilżanie gazów szt 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem, wykonana z termoplastycznego PVC, silikonowana, z mankietem niskociśnieniowym, wysokoobjętosciowym, linia RTG na całej długości rurki; miękkie, przezroczyste skrzydełka szyldu, z prowadnicą lub bez prowadnicy, dwie tasiemki mocujące, balonik kontrolny znakowany rozmiarem rurki, znacznik głębokości wprowadzenia, bez lateksu, bez ftalanów, jałowa, jednorazowego użytku, rozmiar 8.0 lub 9.0 w zależności od potrzeb zamawiającego. " szt 40 2 "Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem, długa, dłuższa część proksymalna i dystalna, ruchomy szyld, wykonana z termoplastycznego PVC, silikonowana, linia RTG na całej długości rurki, prowadnica, miękkie, gładkie przezroczyste skrzydełka szyldu, dwie tasiemki mocujące, balonik kontrolny znakowany rozmiarem rurki, znacznik głębokości wprowadzenia, bez lateksu, bez ftalanów, jałowa, jednorazowego użytku, rozmiar 8.0 lub 9.0 w zależności od potrzeb zamawiającego. " szt 10 3 "Rurka tracheostomijna z odsysaniem znad mankietu do długotrwałej wentylacji, wykonana z termoplastycznego PVC, silikonowana, kanał wbudowany w ściankę rurki do odsysania wydzieliny znad mankietu, dren odsysający zakończony uniwersalnym łącznikiem, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjętościowy; linia RTG na całej długości rurki, miękkie, przezroczyste skrzydełka szyldu, z prowadnicą, dwie tasiemki mocujące balonik kontrolny znakowany rozmiarem rurki, znacznik głębokości wprowadzenia, rozmiar 8.0 lub 9.0 w zależności od potrzeb Zamawiającego. " szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizator do rurek intubacyjnych, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, wewnętrzna strona wyściełana miękką gąbką, taśmy stabilizujące zapinane na rzepy, umożliwiajace szybkie i skuteeczne umocowanie stabilizatora wokół głowy. Regulowany śrubą uchwyt pozwalający na łatwe i szybkie zamontowanie każdego rozmiaru rurki intubacyjnej, specjalnie zprojektowany gryzak, zapobiegający traumatyzacji pacjęta i uszkodzeniu (nadgryzieniu) rurki. Dodatkowy otwór umożliwiający odsysanie treści pokarmowej, śliny i krwii z jamy ustnej, z poziomym lub pionowym mocowaniem, jednorazowego użytku, sterylizowany EO, pakowany pojedyńczo w opakowanie typu papier - folia. szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Uniwersalne ostrze jednorazowedo strzygarki chirurgicznej z nieruchomym ostrzem. Ostrza mikrobiologicznie czyste, szerokość ostrza tnącego 31,3 mm, konstrukcja ostrza wykluczająca jakiekolwiek uszkodzenia skóry - ostrze tnące nie ma kontaktu ze skórą pacjenta, wolne od lateksu, pakowane pojedyńczo, kompatybilne ze strzygarkami firmy MEDLINE, które Zamawiający posiada. szt. 3000 2 Ostrze jednorazowe strzygarek chirurgicznych do miejsc wrażliwych. Ostrza mikrobiologicznie czyste, szerokość ostrza tnącego 31,3 mm, konstrukcja ostrza wykluczająca jakiekolwiek uszkodzenia skóry - ostrze tnące nie ma kontaktu ze skórą pacjenta, wolne od lateksu, pakowane pojedyńczo, kompatybilne ze strzygarkami firmy MEDLINE, które Zamawiający posiada. szt. 100 3 Ostrze jednorazowe strzygarki chirurgicznej do włosów grubych. Ostrza mikrobiologicznie czyste, szerokość ostrza tnącego 36,2 mm, konstrukcja ostrza wykluczająca jakiekolwiek uszkodzenia skóry - ostrze tnące nie ma kontaktu ze skórą pacjenta, wolne od lateksu, pakowane pojedyńczo, kompatybilne ze strzygarkami firmy MEDLINE, które Zamawiający posiada. szt. 50 4 Strzygarki chirurgiczne, bezprzewodowa, wodoodporna, z nieruchomą głowicą, z możliwością dezynfekcji poprzez pełne zanurzenie w środku dezynfekującym (klasa szczelności IPX7). Strzygarka dostępna z co najmniej 3 różnymi typami kompatybilnych ostrzy jednorazowych. Wyposażona w ładowarkę indukcyjną. Gwarancja minimum na okres trwnia umowy. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worek z zestawem Kangaroo do stosowania grawitacyjnego. Worek wyskalowany, z dużym wlewem od góry, zamykany korkiem, pojemność 1,0 - 1,5 litr. Wykonany z EVA. Zestaw składa się: komora kroplowa, zacisk rolkowy, dren elastyczny posiadający końcówki do podawania leków i płukania zgłębnika, kompatybilny z zgłębnikiem żołądkowym i PEG-iem, nasadka ochronna na końcówkę, pakowany pojedyńczo, sterylizowany (ważność 36 miesięcy). szt 300 2. Zgłębnik żołądkowy do karmienia z zatyczką, wykonany z PCV, produkt medyczny, dwa lub cztery otwory boczne naprzemianległe, cztery znaczniki głębokości. Odporny na zagięcia i załamania, jednorazowego użytku, pakowany pojedyńczo. Rozmiar 14, 16, 18. Ilość w poszczególnych rozmiarach w zależności od zapotrzebowan Zamawiającego szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedłużacz do pomp infuzyjnych do leków światłoczułych (nie przezroczysty), Długość w zakresie 150-200 cm. szt 2500 2 Przedłużacz do pomp infuzyjnych przezroczysty, długość drenu 150-200cm, opakowanie jednostkowe typu blister - pack szt 5000 3 Aparat do szybkiego przetaczania płynów szt 30 4 Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwi, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, nie zawierający lateksu. W skład przyrządu wchodzą: igła biorcza dwukanałowa, osłonka igły biorczej, hydrofobowy filtr powietrza, zatyczka filtra, komora kroplowa o długości 90mm; pojemność 18 ml wolna od PCV; 20 kropli=1ml+/-0,1ml, filtr krwi o wielkości oczek 200 um, zaciskacz rolkowy z regulacją min. 15mm, rolka zaciskacza, dren medyczny z PVC nie zawierający ftalanów o długości 150 cm, łącznik stożkowy typ luer-lock, osłonka łącznika. Opakowanie jednostkowe typ blister-pack, sterylizowane EO. Nazwa producenta na opakowaniu. szt. 3000 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, nie zawiera lateksu. W składzie: igła biorcza dwukanałowa ścieta dwupłaszczyznowo, osłonka igły biorczej, hydrofobowy filtr powietrza, zatyczka filtra, komora kroplowa o dł. min. 60mm w części przeźroczystej; poj. 12ml wolna od PCV; 20 kropli=1ml+/-0,1ml, filtr płynu o wielkości oczek 15 um, zaciskacz rolkowy regulacja min. 15mm, rolka zaciskacza, dren o długości 150 cm wykonany z PCV nie zawierający ftalanów, łącznik stożkowy typ luer-lock, osłona łącznika stożkowego, posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do umocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni. Kolor nadruku różniący się od nadruku na opakowaniu przyrządów do przetoczeń krwi. Opakowanie jednostkowe typ blister-pack, sterylizowane EO. Nazwa producenta na zaciskaczu szt. 80000 6 Przyrząd do przetoczeń płynów infuzyjnych - bursztynowy. jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, nie zawiera lateksu. W składzie: igła biorcza dwukanałowa, osłonka igły biorczej, hydrofobowy filtr powietrza, zatyczka filtra, komora kroplowa o dł. min. 60mm; poj. 12ml wolna od PCV; 20 kropli=1ml+/-0,1ml, filtr płynu o wielkości oczek 15 um, zaciskacz rolkowy regulacja min. 15mm, rolka zaciskacza, dren o długości 150 cm wykonany z PCV nie zawierający ftalanów, łącznik stożkowy typ luer-lock, osłona łącznika stożkowego, posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do umocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni. Kolor nadruku różniący się od nadruku na opakowaniu przyrządów do przetoczeń krwi. Opakowanie jednostkowe typ blister-pack, sterylizowane EO. Nazwa producenta na zaciskaczu. szt 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska twarzowa, jednorazowa z otwartym mankietem, z drabinką lub bez na masce, umożliwiającą pewny uchwyt, kodowana kolorystycznie, w rozmiarach 3, 4, 5 w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego szt 2500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska tlenowa z drenem 210 cm (dla noworodków, dzieci i dorosłych), wykonana z nietoksycznego PCV, bez lateksu, posiada regulowaną blaszkę na nos i gumke mocującą, dren zakończony uniwersalnymi łącznikami i odporny na zagięcia o przekroju gwiazdkowym, obrotowy łacznik umożliwiający dostosowanie do pozycji pacjenta, jednorazowa, sterylizowana tlenkiem etylenu. Pełen asortyment rozmiarów. Rozmiar wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego szt 500 2 Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem 210 cm, wykonana z nietoksycznego PCV, bez lateksu, posiada regulowaną blaszkę na nos i gumke mocującą, dren zakończony uniwersalnymi łącznikami i odporny na zagięcia o przekroju gwiazdkowym, Nebulizator o poj. 6-10 ml i skalowany co 1 ml. Jednorazowa, sterylizowana tlenkiem etylenu. szt 1200 3 Maska z osłoną na oczy szt 300 4 Maska chirurgiczna trójwarstwowa pełnobarierowa z gumkami, strona twarzowa wykonana z wysokiej jakości włóknin niepowodujących podrażnień skóry, wygładzona wolna od mikrowłosków, pakowana w kartoniki po 50 lub 100 szt., co gwarantuje higieniczne przechowywanie i łatwe wyjmowanie, zgodna z normą PN EN 14683 II, kolor zielony lub niebieski szt. 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Butelki na pokarm matki z zakrętką, pojemność 80 do 100 ml z podziałko co 10 ml, wykonana z tworzywa do przechowywania żywności, jednorazowe, biologicznie czyste szt 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Okularki ochronne do fototerapi noworodków. W kształcie litery "Y", wykonane z fizeliny lub materiału nie zawierającego lateksu, zapewniające całkowitą ochronę przed szkodliwym działaniem światła wykorzystywanym w fototerapii, zapinane na rzepy, rozmiar w zakresie 30-36 cm obwodu głowy, pakowane pojedyńczo, jednorazowego użytku. szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet nr 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Majtki higieniczne dla pacjentów dorosłych, jednorazowe, z fizeliny o gramaturze w zakresie od min. 50 g/m² do max. 75 g/m², rozm. 2XL oraz 3XL w kolorze białym lub innym dopuszczonym przez Zamawiającego szt. 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet nr 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proteza naczyniowa tętniczo - żylna z PTFE o jednowarstwowej strukturze ściany, proste, niezbrojone, wykonane w technice Stretch, grubość ściany 0,69mm; odporność szwów na wyrywanie 0,6 Ibs, wytrzymałość radialna na rozsciąganie 18 Ibs; ciśnienie wejścia wody 215 mmHg. Możliwość powtórnej sterylizacji protezy potwierdzona standardami w instrukcji użycia. Długość w zakresie od min. 60 cm do max. 80 cm, średnica 6 mm. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet nr 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczoteczki z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku sterylne do pobierania wymazów cytologicznych umożliwiających pobranie w rozmazie jednocześnie komórek szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji, Cervex-brush szt 800 2. Szczoteczki z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku sterylne do pobierania wymazów cytologicznych umożliwiających pobranie w rozmazie jednocześnie komórek szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji, Cervex-brush combi szt 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet nr 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. AQL 0,65. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej dołączonymi do oferty. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Opakowanie a' 50 par. par 50000 2 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, bezpudrowe, sterylne, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, kolor zielony. Wewnętrzna warstwa zawierająca środek pielęgnujący dłonie - żel aloesowy – potwierdzone oświadczeniem producenta dołączonym do oferty oraz formułę ułatwiająca zakładanie rękawic na wilgotną dłoń. Kształt anatomiczny. AQL 0,65. Produkt zgodny ASTM F1671 – potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej dołączonymi do oferty. Zgodne z normami: EN 374 1,2,3; EN 420- poziom zręczności 5 – potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki: na palcu 0,18mm(+/-0,03), dłoń min. 0,10mm, mankiet min. 0,10mm. Długość minimalna rękawicy 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe (nie składane na pół). Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiary 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Opakowanie a'50 par par 1000 3 Rękawice chirurgiczne lateksowe ortopedyczne sterylne, bezpudrowe, rolowany mankiet, obustronnie polimerowane, kolor brązowy, kształt anatomiczny, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni zewnętrznej rękawicy. Grubość pojedynczej ścianki na: palcu 0,33mm (+/-0,01), dłoni 0,27mm (+/-0,02), mankiecie 0,22mm (+/-0,01), długość min. 278mm, AQL: 0,65, średnia siła zrywu przed starzeniem min. 29N, po starzeniu min. 27N. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta dołączonymi do oferty. Odporne na przenikanie: substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-1, metakrylanu metylu wg EN 374-3- poziom 2, mikroorganizmów zgodnie z EN 374-2, cytostatyków zgodnie z EN 374-3 (min. 5 na min. 3 poziomie odporności), zgodne z normą EN 420 (zręczność – poziom 5) potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne folia. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie. Rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Opakowanie a'40 par. par 2500 4 Rękawice chirurgiczne, bezlateksowe, syntetyczne wykonane z polichloroprenu, bezpudrowe, sterylne, kolor brązowy, kształt anatomiczny, prawidłowe przyleganie rękawicy, rolowany mankiet, obustronnie polimerowane. Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kat. III. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta dołączonymi do oferty. Odporne na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z EN 374-2, odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-1,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3 (min. 5 cytostatyków na min. 3 poziomie)- potwierdzone certyfikatem jednostki notyfikowanej dołączonym do oferty. Pozbawione DPT, ZMBT, MBT- potwierdzone raportem z badań jednostki niezależnej dołączonym do oferty. Grubość pojedynczej ścianki na: palcu 0,20mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,02), mankiecie 0,16mm(+/-0,02), długość min. 280mm. Siła zrywu: min. 13N; AQL 0,65. Rękawice pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami Gamma. Rozmiar 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5. Opakowanie a'40 par. par 240
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141420-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
5,00 |
Okres przydatności do użycia produktów sterylnych lub termin gwarancji produktów niesterylnych |
5,00 |
Parametry jakościowe |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: