DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • Zamawiający"CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00419407
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia2@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ef04a3-84a8-4e36-9d06-89070281d248

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zgodnie z art. 65 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający w zakresie próbek odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona przed terminem składania ofert do Sekretariatu "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. ul. Paderewskiego 5, 37- 100 Łańcut, budynek administracji pokój nr 13

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w Załączniku Nr 11 w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/20/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR I – RĘKAWICE NR 1 składa się z trzech pozycji:
Pozycja nr 1 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE; JAŁOWE, LATEKSOWE PUDROWANE (załącznik nr 2)
Pozycja nr 2 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU (ORTOPEDYCZNE); JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 2.1)
Pozycja nr 3 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE JAŁOWE SYNTETYCZNE NEOPRENOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 2.2)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 70% Ocena Jakościowa 25 %Termin dostawy 5 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (70%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 2.2AA, 3.AA, 3.1AA, 4.AA, 4.1AA, 5.AA, 6AA, w zależności od numeru Pakietu i numeru pozycji.
Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV, V:
Suma punktów przyznanych przez
członków komisji przetargowej ……. pkt.
OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (25%)
Maksymalna suma punktów
Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt. I pomnożone przez wagę 25%
c) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (5 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena Jakościowa

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR II – RĘKAWICE NR 2 składa się z dwóch pozycji:
Pozycja nr 1 – RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 3)
Pozycja nr 2 – RĘKAWICE WINYLOWE; NIEJAŁOWE, BEZPUDROWE (załącznik nr 3.1)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 70% Ocena Jakościowa 25 %Termin dostawy 5 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (70%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 2.2AA, 3.AA, 3.1AA, 4.AA, 4.1AA, 5.AA, 6AA, w zależności od numeru Pakietu i numeru pozycji.
Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV, V:
Suma punktów przyznanych przez
członków komisji przetargowej ……. pkt.
OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (25%)
Maksymalna suma punktów
Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt. I pomnożone przez wagę 25%
c) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (5 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena Jakościowa

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR III – RĘKAWICE NR 3 składa się z dwóch pozycji:
Pozycja nr 1 – RĘKAWICE SEKCYJNE; NIEJAŁOWE (załącznik nr 4)
Pozycja nr 2 – RĘKAWICE OCHRONNE DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI (załącznik nr 4.1)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 70% Ocena Jakościowa 25 %Termin dostawy 5 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (70%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 2.2AA, 3.AA, 3.1AA, 4.AA, 4.1AA, 5.AA, 6AA, w zależności od numeru Pakietu i numeru pozycji.
Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV, V:
Suma punktów przyznanych przez
członków komisji przetargowej ……. pkt.
OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (25%)
Maksymalna suma punktów
Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt. I pomnożone przez wagę 25%
c) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (5 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena Jakościowa

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR IV – RĘKAWICE NR 4 składa się z jednej pozycji:
Pozycja nr 1 – RĘKAWICE CHIRURGICZNE GINEKOLOGICZNE JAŁOWE, LATEKSOWE BEZPUDROWE (załącznik nr 5)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 70% Ocena Jakościowa 25 %Termin dostawy 5 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (70%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 2.2AA, 3.AA, 3.1AA, 4.AA, 4.1AA, 5.AA, 6AA, w zależności od numeru Pakietu i numeru pozycji.
Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV, V:
Suma punktów przyznanych przez
członków komisji przetargowej ……. pkt.
OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (25%)
Maksymalna suma punktów
Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt. I pomnożone przez wagę 25%
c) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (5 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena Jakościowa

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR V – RĘKAWICE NR 5 składa się z jednej pozycji:
Pozycja nr 1 - RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE; NIEJAŁOWE, NITRYLOWE (załącznik nr 6)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria: Cena 70% Ocena Jakościowa 25 %Termin dostawy 5 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru: a) Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (70%) Cena oferty badanej Jednostka miary tego kryterium – PLN Cena (brutto) za poszczególną pozycję musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Ocena Jakościowa – ocena zostanie dokonana indywidualnie na przez każdego członka Komisji przetargowej na podstawie dostarczonych próbek rękawic medycznych, złożonych dokumentów „zestawienie wymaganych parametrów technicznych” oraz załączonych dokumentów (środków dowodowych) przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dokonywał oceny jakościowej na drukach „formularz oceny jakościowej” zawartych w załącznikach nr 2AA, 2.1AA, 2.2AA, 3.AA, 3.1AA, 4.AA, 4.1AA, 5.AA, 6AA, w zależności od numeru Pakietu i numeru pozycji.
Ocena jakościowa nastąpi wg następującego wzoru dla Pakietów I, II, III, IV, V:
Suma punktów przyznanych przez
członków komisji przetargowej ……. pkt.
OJCK = ------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (25%)
Maksymalna suma punktów
Punkty za Ocenę Jakościową: skala punktowa 0 – 100 pkt. I pomnożone przez wagę 25%
c) Termin dostawy (TD): Każda oferta w kryterium termin dostawy (TD) otrzyma następującą ilość punktów: 1) za dwa dni robocze 100 pkt. 2) za trzy dni robocze 75 pkt. 3) za cztery dni robocze 50 pkt. 4) za pięć dni roboczych 25 pkt. Jednostka miary tego kryterium – pełne dni robocze Otrzymane punkty w tym kryterium zostaną pomnożone przez wagę kryterium (5 %). Oferty z krótszym niż 2 – dniowym terminem dostawy oraz dłuższym niż 5 – dniowym terminem dostawy oraz oferty w których Wykonawcy nie wpiszą terminu dostawy zostaną odrzucone i nie będą podlegać ocenie ofert pod względem przyjętych kryteriów oceny ofert. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia w poszczególnym pakiecie zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena Jakościowa

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone:
nie podlegają wykluczeniu;
1).spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
b)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
d)zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik
Nr 8A do Specyfikacji.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 8B do Specyfikacji.
3. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik
Nr 8A do Specyfikacji.
2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 8B do Specyfikacji.
3. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz. U. poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe

Zamawiający wraz z ofertą żąda przedłożenia:
1.Karta produktu potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów technicznych – dotyczy wszystkich Pakietów – dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załącznikach Nr 2÷6 tj. "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych") – Załącznik Nr 10 do oferty.
2.Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem dotyczy wszystkich Pakietów – Załącznik Nr 11 do oferty.
3.Deklaracja zgodności CE na wyrób ochronny lub certyfikat typu UE (kategoria III) - dotyczy Pakiet II pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III pozycja nr 1 i nr 2– Załącznik Nr 12 do oferty.
4.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie wirusów wg normy ASTM F1671 lub równoważnej – Pakiet I, pozycja nr 1 i nr 2 i nr 3, Pakiet II, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet nr IV, pozycja nr 1 – Załącznik Nr 13 do oferty.
5.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej – Pakiet I, pozycja nr 1 i nr 2 i nr 3, Pakiet II, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III, pozycja nr 1 i nr 2, (jeżeli dotyczy)– Załącznik Nr 14 do oferty.
6.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające na przenikanie 70% izopropanolu poziom 6 wg normy EN 374-3 lub EN 16523 lub równoważnej – Pakiet II pozycja nr 1 (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 15 do oferty.
7.Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością – Pakiet II pozycja nr 1, Pakiet nr V, pozycja nr 1 – Załącznik Nr 16 do oferty.
8.Próbki oferowanych rękawic medycznych do oceny jakościowej –
Lista próbek rękawic medycznych
Pakiet nr I – pozycja nr 1 – po 3 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5,
Pakiet nr I – pozycja nr 2 – po 3 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5,
Pakiet nr I – pozycja nr 3 – po 3 pary rękawic z rozmiaru 7.0, 7.5, 8.5,
Pakiet nr II – pozycja nr 1 – po 1 opakowaniu rękawic z każdego rozmiaru,
Pakiet nr II – pozycja nr 2 – po 1 opakowaniu rękawic z każdego rozmiaru,
Pakiet nr III – pozycja nr 1 – po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru L, XL,
Pakiet nr III – pozycja nr 1 – po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, XL,
Pakiet nr IV - pozycja nr 1 - po 3 pary rękawic z rozmiaru M (7.5), L (8.5),
Pakiet nr V – pozycja nr 1 – po 1 opakowaniu rękawic z rozmiaru M, L.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia próbek w ilości i warunki określono w rozdziale XVI pkt 8 w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe

Zamawiający wraz z ofertą żąda przedłożenia:
1.Karta produktu potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów technicznych – dotyczy wszystkich Pakietów – dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załącznikach Nr 2÷6 tj. "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych") – Załącznik Nr 10 do oferty.
2.Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem dotyczy wszystkich Pakietów – Załącznik Nr 11 do oferty.
3.Deklaracja zgodności CE na wyrób ochronny lub certyfikat typu UE (kategoria III) - dotyczy Pakiet II pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III pozycja nr 1 i nr 2– Załącznik Nr 12 do oferty.
4.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie wirusów wg normy ASTM F1671 lub równoważnej – Pakiet I, pozycja nr 1 i nr 2 i nr 3, Pakiet II, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet nr IV, pozycja nr 1 – Załącznik Nr 13 do oferty.
5.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające odporność na przenikanie krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej – Pakiet I, pozycja nr 1 i nr 2 i nr 3, Pakiet II, pozycja nr 1 i nr 2, Pakiet III, pozycja nr 1 i nr 2, (jeżeli dotyczy)– Załącznik Nr 14 do oferty.
6.Badania wystawione przez jednostkę niezależną potwierdzające na przenikanie 70% izopropanolu poziom 6 wg normy EN 374-3 lub EN 16523 lub równoważnej – Pakiet II pozycja nr 1 (jeśli dotyczy) – Załącznik Nr 15 do oferty.
7.Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z żywnością – Pakiet II pozycja nr 1, Pakiet nr V, pozycja nr 1 – Załącznik Nr 16 do oferty.
8. Próbki rękawic medycznych nie podlegają uzupełnieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą, nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415):
Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji i podpisany przez Wykonawcę.
Formularze asortymentowo – cenowe, według wzorów określonych w Załącznikach Nr 2÷6 (każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć tylko te formularze, na które składa ofertę przetargową).
Formularze p.n. "Zestawienie wymaganych parametrów technicznych", według wzorów określonych w Załącznikach Nr 2A÷6A (każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć tylko te formularze, na które składa ofertę przetargową).
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Załącznika nr 1 i Załącznika/ów Nr 2÷6 oraz Załącznika/ów Nr 2A÷6A, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Inne wymagane dokumenty:
W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z opisem zawartym w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy
w paragrafie 7 w (załączniki10) do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łańcut: Remont Muzeum Gorzelnictwa w Łańcucie – wjazd i zagospodarowanie terenu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łańcut: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa staplerów oraz ładunków endoskopowych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa narzędzi laparoskopowych (I)