Dostawa rękawic i fartuchów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa rękawic i fartuchów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00074894
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa rękawic i fartuchów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 291141752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Radomska 70

1.5.2.) Miejscowość: ˜Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜41 273 91 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@szpital.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://zoz.starachowice.sisco.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa rękawic i fartuchów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-a11c4342-c81e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00017034/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Dostawa rękawic i fartuchów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://szpitalstarachowice.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜3.6.)Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:1.Stałydostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2.KomputerklasyPC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jedenzsystemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;3.Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji wprzypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługaJavaScript;5. Zainstalowanyprogram AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: ˜Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji z załącznika nr 5 do SWZ ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜z zapisami "Działu II. Ochronadanych osobowych" SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜P/15/05/2021/RC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Pakiet nr 1 - Rękawice chirurgiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Jakość

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Pakiet nr 2 - Fartuchy chirurgiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Jakość

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. działalności regulowanej3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowej: - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia dla: Pakietu nr 1: 100 000,00 zł. Pakietu nr 2: 120 000,00 zł. 4) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy, - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości dla: Pakietu nr 1: 100 000,00 zł. Pakietu nr 2: 120 000,00 zł.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜2.2. oświadczenie, że Wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.): odpowiedni Certyfikat lub Deklarację zgodności CE- odnośnie produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ww. ustawy, (Pakiet 1,2)2.3 Dokumenty potwierdzające parametry techniczne:Pakiet nr 1Pozycja 1,2,3,4,5: - materiały informacyjne (karty katalogowe, foldery, ulotki, lub inne materiały marketingowe) potwierdzające parametry techniczne oferowanych rękawiczek - dokumenty, z których wynika że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą ASTM F1671 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą EN ISO 374-5 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne EN 374-1,2,3 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są pozbawione tiuramów, MBTPozycja 1- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3Pozycja 2- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1Pozycja 3- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie metakrylanu metylu wg EN 374-3 - poziom 2, cytostatyków zgodnie z EN 374-3 (min 5 na min. 3 poziomie odporności).Pozycja 4- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych zgodnie z EN ISO 374-1 w tym min. 4 substancje na poziomie 6, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3 (min 5 cytostatyków na min 3 poziomie).Pozycja 5- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 ( min 3 na min. 4 poziomie odporności)Pakiet nr 2- karty techniczne potwierdzające parametry techniczno- użytkowe opisane w załączniku nr 5 do SWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczą załączone do oferty materiały.- karty katalogowe potwierdzające parametry techniczno- użytkowe opisane w załączniku nr 5 do SWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczą załączone do oferty materiały.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜2.2. oświadczenie, że Wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.): odpowiedni Certyfikat lub Deklarację zgodności CE- odnośnie produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ww. ustawy, (Pakiet 1,2)2.3 Dokumenty potwierdzające parametry techniczne:Pakiet nr 1Pozycja 1,2,3,4,5: - materiały informacyjne (karty katalogowe, foldery, ulotki, lub inne materiały marketingowe) potwierdzające parametry techniczne oferowanych rękawiczek - dokumenty, z których wynika że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą ASTM F1671 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą EN ISO 374-5 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne EN 374-1,2,3 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są pozbawione tiuramów, MBTPozycja 1- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3Pozycja 2- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1Pozycja 3- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie metakrylanu metylu wg EN 374-3 - poziom 2, cytostatyków zgodnie z EN 374-3 (min 5 na min. 3 poziomie odporności).Pozycja 4- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych zgodnie z EN ISO 374-1 w tym min. 4 substancje na poziomie 6, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3 (min 5 cytostatyków na min 3 poziomie).Pozycja 5- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 ( min 3 na min. 4 poziomie odporności)Pakiet nr 2 - karty techniczne potwierdzające parametry techniczno- użytkowe opisane w załączniku nr 5 do SWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczą załączone do oferty materiały.- karty katalogowe potwierdzające parametry techniczno- użytkowe opisane w załączniku nr 5 do SWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczą załączone do oferty materiały.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SWZ),1.3 wykaz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ) wypełniony i potwierdzony przez Wykonawcę.1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100):Wadia częściowe: Pakiet nr 1 – 1 000,00 PLN; Pakiet nr 2 – 1400,00 PLN;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜§ 141. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach:a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej,b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie,c) zmian (aktualizacji) numerów katalogowych wyrobów, d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych pakietach. Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w pakiecie. Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego.2. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 1 ust. 4 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 3 miesiące tj. do dnia ……….. 2022 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”.4. Żadna ze Stron nie będzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, spowodowanych siłą wyższą, tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany nadzwyczajne, zagrożenia epidemicznego lub epidemii, itp.5. W przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, Strona, która na skutek siły wyższej nie może należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, zawiadomi niezwłocznie drugą Stronę o zaistnieniu siły wyższej, jednocześnie określając jej wpływ na wykonanie zobowiązań. Po zawiadomieniu, Strony będą współdziałać w dobrej wierze w celu wywiązania się ze zobowiązań w stopniu, w jakim jest to praktycznie możliwe oraz będzie poszukiwać wszelkich.”6. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2, strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §14a.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego fryzjera - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mobilnego fryzjera Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI