Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 317 48 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa rękawic do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4712d123-412a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018213/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa rękawic
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/ oraz zampubl@szpital.jaworzno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dalsza numeracja zgodna z SWZ: Rozdział XIV: 3 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: -drogą elektroniczną: zampubl@szpital.jaworzno.pl- poprzez Platformę MarketPlanet, dostępną pod adresem: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl/
-Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga dokonania następujących czynności: 3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.2.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3.3 Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”; pozostałe wymagania zostały podane w Rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca winien złożyć w Sekretariacie Szpitala, V piętro, ul. Chełmońskiego 28,
43-600 Jaworzno Próbki: (w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, (próbki nie podlegają zwrotowi):
- dla Pakietu 1 poz.1: próbka rękawic rozmiar M – 1 para wraz z opakowaniem (lub czytelną kserokopią opakowania);
- dla Pakietu 2 poz. 1,2: próbki rękawic rozmiar 7,5 - po 1 parze do pozycji 1,2 wraz z opakowaniem
(lub czytelną kserokopią opakowania) *dot. Pakietu 2, poz.2: Zamawiający dopuszcza również próbki rękawic w rozmiarze w przedziale od 6,0 – 9,0.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dalsza numeracja zgodna z SWZ: Rozdział II, 1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:3. Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
4. Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49 – w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl; pozostałe informacje dotyczące RODO dostępne są w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.III.240/27/21/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic nitrylowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic sterylnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z SWZ: Rozdział X, 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ; 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Numeracja zgodna z SWZ. Rozdział XI, 1.Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1) Formularz asortymentowo - cenowy - Załączniki 3.1 – 3.2 do SWZ.
Załączniki nie podlegają uzupełnieniu.
2) - Dla Pakietu 1, pozycja 1:
Certyfikat CE – wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10%, Folmaldehyde 37% (poziom 4), Hydrogen Peroxide 3% (poziom 6) i 30% (poziom 2), Sodium Hydroxide 40% poz. 6, Chlorhexidine 4% (poziom 6), Povidone iodyne (poziom 5).
ISO 16604 /EN 374-5-2016 lub równoważna -wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) - EN 374:3 lub równoważna - raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
- Dla Pakietu 2, pozycja 1:
Certyfikat CE - wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 374:2, 4 lub równoważna , - wyniki badań z niezależnego laboratorium - ochrona osobista,
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10% (poziom 6), Folmaldehyde 37% (poziom 6), Hydrogen Peroxide 30% (poziom 4), Sodium Hydroxide 40% (poz. 6), Chlorhexidine 4% (poziom 6),
ISO 16604 lub równoważna wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) - EN 374:3 lub równoważna - raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
- Dla Pakietu 2, pozycja 2:
Certyfikat CE - wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 374: 2, 4 lub równoważna - wyniki badań z niezależnego laboratorium - ochrona osobista,
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10% (poziom 6), Folmaldehyde 37% (poziom 6), Hydrogen Peroxide 30% (poziom 6), Sodium Hydroxide 40% (poz. 6), Chlorhexidine 4% (poziom 6),
ISO 16604 lub równoważna wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) – EN 374:3 lub równoważna – raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
3) Na podstawie art. 65. ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych do upływu terminu składania ofert Wykonawca winien złożyć w Sekretariacie Szpitala, V piętro, ul. Chełmońskiego 28,
43-600 Jaworzno Próbki: (w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, (próbki nie podlegają zwrotowi):
- dla Pakietu 1 poz.1: próbka rękawic rozmiar M – 1 para wraz z opakowaniem (lub czytelną kserokopią opakowania);
- dla Pakietu 2 poz. 1,2: próbki rękawic rozmiar 7,5 - po 1 parze do pozycji 1,2 wraz z opakowaniem
(lub czytelną kserokopią opakowania) *dot. Pakietu 2, poz.2: Zamawiający dopuszcza również próbki rękawic w rozmiarze w przedziale od 6,0 – 9,0.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Numeracja zgodna z SWZ: Rozdział XI:
2) - Dla Pakietu 1, pozycja 1:
Certyfikat CE – wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10%, Folmaldehyde 37% (poziom 4), Hydrogen Peroxide 3% (poziom 6) i 30% (poziom 2), Sodium Hydroxide 40% poz. 6, Chlorhexidine 4% (poziom 6), Povidone iodyne (poziom 5).
ISO 16604 /EN 374-5-2016 lub równoważna -wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) - EN 374:3 lub równoważna - raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
- Dla Pakietu 2, pozycja 1:
Certyfikat CE - wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 374:2, 4 lub równoważna , - wyniki badań z niezależnego laboratorium - ochrona osobista,
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10% (poziom 6), Folmaldehyde 37% (poziom 6), Hydrogen Peroxide 30% (poziom 4), Sodium Hydroxide 40% (poz. 6), Chlorhexidine 4% (poziom 6),
ISO 16604 lub równoważna wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) - EN 374:3 lub równoważna - raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
- Dla Pakietu 2, pozycja 2:
Certyfikat CE - wyrób medyczny, karta techniczna wyrobu wystawiona przez producenta, potwierdzająca w szczególności parametry oceniane.
EN 374: 2, 4 lub równoważna - wyniki badań z niezależnego laboratorium - ochrona osobista,
EN 455 1-4 lub równoważna - karta techniczna wyrobu, (kategoria III)
EN 16523-1* lub równoważna - raport z badań z niezależnego Instytutu (dla wybranych związków chemicznych: Acetic Acid 10% (poziom 6), Folmaldehyde 37% (poziom 6), Hydrogen Peroxide 30% (poziom 6), Sodium Hydroxide 40% (poz. 6), Chlorhexidine 4% (poziom 6),
ISO 16604 lub równoważna wyniki badań z niezależnego instytutu
EN 420 lub równoważna - raport z badań
EN 388 lub równoważna - raport z badań
Cytostatyki (Cyclophosphamide, Doxorubicin, Fluorouracil) – EN 374:3 lub równoważna – raport
z niezależnego laboratorium.
*Zamawiający dopuszcza normę EN 374:3 lub równoważną
(o ile nie służą one potwierdzeniu zgodności oferowanej dostawy z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, chyba że oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach
i w poniżej określonych przypadkach:
a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
c) zmiany cen urzędowych,
d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany),
e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron,
f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Procedura wprowadzania zmian:
Wykonawca składa wniosek o zmianę umowy w terminie 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Sekretariatu zamawiającego, zawierający:
a) opis proponowanej zmiany,
b) wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) termin wprowadzenia zmian,
d) uzasadnienie, dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy,
Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych w ust. 3 nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
Propozycja zmiany umowy może także zostać zgłoszona przez Zamawiającego.
Ewentualne zmiany warunków, o których mowa w § 6 umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: Dostawy sukcesywne 12 miesięcy od podpisania umowy.