Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktu leczniczego Olaparib dla UCK
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGdańsk
WojewództwoPomorskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Termin składania wniosków2021-01-28
ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne
Data publikacji ogłoszenia2021-01-20
Numer ogłoszenia2021/BZP 00001937
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00001937 z dnia 2021-01-20
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa produktu leczniczego Olaparib dla UCK
Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji zawarte zostały w ust. VIII SWZprzygotowanej do postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca Rozporządzenia oOchronie Danych Osobowych (RODO) Realizując obowiązek informacyjny Administratora danychosobowych, uprzejmie informujemy, iż:1. Administratorem Twoich danych osobowych jestUniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przyul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego RejestruSądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640.2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora OchronyDanych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl.3. Twoje dane osobowe sąprzetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu:a) przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego,b) dochodzenia ewentualnych roszczeń.4. Podstawa prawnaprzetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z któregotreścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych jeśli jest to niezbędne do wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jestobowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych.Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego z Twoim udziałem.5. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,b) podmiotomwspółpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowegoprocesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującym UCK wumożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług:•teleinformatycznych,• księgowych,• prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniunależnych roszczeń - w przypadku ich wystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmomwindykacyjnym),• kurierskich i pocztowych,• archiwizacyjnych,• związanych z utylizacją dokumentacjioraz innych nośników zawierających dane osobowe,c) osobom upoważnionym przez AdministratoraDanych, w tym naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, abywykonywać swoje obowiązki,d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym,e) organowizałożycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku ze sprawowaniemnadzoru właścicielskiego nad UCK,f) innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawnośćpostępowania.6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisamiprawa. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeśli celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenieroszczeń, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający zprzepisów ustawy Kodeks cywilny. Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwanelub poddawane anonimizacji.7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego aniorganizacji międzynarodowej.8. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, ichsprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać zuprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych doinnego administratora danych.9. Przysługuje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uznasz, iż ich przetwarzanie narusza unijneRozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochroniedanych osobowych, w skrócie RODO).10. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemupodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu leczniczego Olaparib dla UCK w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.2. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmiany Załączniku nr 5 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy pod rygorem odrzucenia.3. Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym określił sposób pakowania. W pozycjach, w których brak jest takiego opisu Wykonawca może zaoferować dowolny sposób pakowania. Wykonawca musi wycenić zaproponowany sposób pakowania przy odpowiednim przeliczeniu. W powyżej opisanym przypadku Zamawiający wyraża zgodę na dokonywanie zmian w Załączniku nr 5 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy w kolumnie ilość (możliwość dodania nowej kolumny z podaniem proponowanego przeliczenia) oraz kolumnie jedn. miary. Zamawiający zaleca aby wprowadzona zmiana była widoczna dla Zamawiającego np. poprzez pogrubienie zmienionej pozycji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Względem kryteriów:Kryterium cena: 60%Kryterium termin dostawy: 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dot. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia – tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć:a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:a) Aktualną koncesję lub zezwolenie o którym mowa w ust XVIX pkt.2 lit. a) SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć:a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:a) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o chronię konkurencji i konsumentów (dz. U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, dokumentów:a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wgwzoru na załączniku nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-02-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art.art. 214 ust. 1 pkt. 7-8 ustawy PZP.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofertwariantowych.3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiającydopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ.5. W przypadku, gdy wartościpodane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VIISIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLNprzyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.6. Wszelkienieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców iZamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogąprzyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.7. Zamawiającyprzewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.