Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktu leczniczego - immunoglobulina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktu leczniczego - immunoglobulina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7604c6-9cf7-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/spsk13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spsk1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2. W postępowaniu o udzieleniezamówieniakomunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofertorazoświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przezsystemzapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwemśrodkówkomunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.3. System jest dostępny podadresem:https://portal.smartpzp.pl/spsk1.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treścidokumentacjipostępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.5.Zapośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa siękomunikacjaWykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywaniedokumentów,oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.6. Za pośrednictwemposiadanego wSystemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznychodbywa siękomunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności:przekazywanie wezwańi zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.7. Zadawanie pytań przezWykonawców odbywa sięw zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacjamiędzy Zamawiającym aWykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w zakładce„Korespondencja”, która dlaWykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeruzłożonej oferty. Za datęwpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datęzapisania plików naserwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar,wyświetlane są wprawym górnym rogu Platformy.8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z SystemuprzezUżytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednegouprawnionegoUżytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanegosłużącego doautentykacji i podpisu.9. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, podwarunkiem spełnienianastępujących minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowaniezewnętrzne (dostawcypodpisu kwalifikowanego):• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chromever. 66 i późniejszelub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer11,• Listazalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecanejestużywanie najnowszych wersji przeglądarek,• system operacyjny Windows 7 ipóźniejsze.b)Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:• zainstalowane środowisko Java w wersjimin. 1.8 (jre),• wprzypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek doprzeglądarki SzafirSDK Web,• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.18. Dopuszczalneformatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc,.docx,.xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,.7z,.eml, .msg.19. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) oferta/wniosekzłożony/aOgłoszenie nr 2021/BZP 00012370/01 z dnia 2021-03-022021-03-02 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyprzez Wykonawcę na Portalu , nie jest widoczny/a dlazamawiającego, ponieważ widnieje w Systemiejako zaszyfrowany/a. Możliwość otwarciaoferty/wniosku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminuskładania ofert,b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Portalstanowi przypiętą do dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą sięna potwierdzeniu złożeniaoferty/wniosku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul.Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EO/LA-2737/17/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Immunoglobulina humanum ani-D 300 mcg/2 ml (1500 IU), op. 1 strzykawka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cząstkowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4