Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06dd58bb-1cc1-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igichp.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na
stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych”. W postępowaniu należy
używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.45.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki ogólne –/1.Aciclovir 250 mg x 5 fiol., 15 op.,/2. Ambroxol 15mg/2ml x 10 amp., 600 op. /3. Bisoprolol 2,5mg x 60 tabl. powl., 130 op. /4. Bisoprolol 5mg x 60 tabl. powl., 100 op. /5. Captopril 12,5mg x 30 tabl., 80 op. /6. Captopril 25 mg x 30 tabl., 80 op. /7. Deksametazon 4mg/1ml 10 amp.,700 op. /8. Deksametazon 8mg/2ml 10 amp., 150 op. /9. Hydrocortyzon 100mg x 5 fiol., 800 op. /10. Hydroksyzyna 10mg x 60 tabl. powl., 250 op. /11. Hydroksyzyna 25mg x 60 tabl. powl., 350 op. /12. Lidokaina 20mg/1g x 30g żel anestezjologiczy, 120 op. /13. Lidokaina 20mg/1g x 30g żel urologiczny, 40 op. /14. Rocuronium 100 mg /10ml x 10fiol., 300 op. /15. Suksametonium 200mg x 10 fiol., 80 op. /16. Sulfathiazolum argentum 20mg/1g x 40g krem, 220 op.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33622600-2 - Betablokery
33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki ogólne -/1. Ambroxol 30 mg x 10 tabl., 500 op. /2. Bilastine 20 mg x 30 tabl., 40 op. /3. Dexketoprofen 25 mg x 30 tabl., 300 op. /4. Dexketoprofen 25 mg/2,5g x 20 sasz., 30 op. /5. Dexketoprofen 50 mg/ 2ml x 5 amp., 900 op. /6. Ketoprofen 25 mg/g żel 100 g, 50 op. /7. Heparyna 1000 j.m./1g x 30 g, 200 op. /8. Lercanidipine 10 mg x 60 tabl.,10 op. /9. Lewotyroksyna 50 mcg x 50 tabl., 200 op. /10. Lewotyroksyna 88 mcg x 50 tabl., 10 op./11. Lewotyroksyna 75 mcg x 50 tabl., 20 op. /12. Lewotyroksyna 100 mcg x 50 tabl., 160 op. /13. Metformin 500 mg x 60 tabl., 300 op. /14. Metformin 850 mg x 60 tabl., 200 op. /15. Metformin 1000 mg x 60 tabl.,150 op. /16. Nebivolol 5 mg x 28 tabl., 350 op. /17. Nimesulid 100mg/2g x 30 sasz., 40 op./18. Proteinianobursztynian żelaza III 800mg/15ml (40mg Fe3+) x 20 fiol., 60 op./19. Simeticonum 40 mg / 1 ml a 30 ml, 20 op. /20. Simeticonum 40 mg x 100 kaps., 50 op./21. Torasemide 5 mg x 30 tabl., 160 op. /22.Torasemide 10 mg x 30 tabl., 120 op. /23. Torasemide 20 mg/4 ml x 5 amp.,60 op./24.Torasemide 200 mg/20 ml x 5 amp., 10 op./25. Tramadolum75 mg+Dexketoprofenum 25 mg x 20 tabletek, 30 op. /26. Umeclidinium 55 µg/ dawka, prosz.do inh. x 30 dawek, 100 op./27. Umeclidinium+Vilanterol (55µg+22µg) /dawka, prosz.do inh. x 30 dawek, 100 op. /28. Zofenopril 30 mg x 28 tabl., 20 op. /29. Zofenopril 7,5 mg x 28 tabl., 50 op.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33622600-2 - Betablokery
33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33642000-2 - Ogólnoustrojowe preparaty hormonalne, z wyłączeniem hormonów płciowych
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2301 z późn. zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument
uprawniający wykonawcę do dokonywania obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zmiany umowy są określone w Załączniku Nr 4 do SWZ, paragraf 8.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-05