Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Apteki Zakładowej-Okręgowej Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczkowska 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-211
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71/32 72 600
1.5.8.) Numer faksu: +48 71/32 91 772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_wroclaw@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna - Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Apteki Zakładowej-Okręgowej Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38c2d26-6543-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu systemu miniPortal – narzędzia przygotowanego przez Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/.2. Kontakt z Zamawiającym możliwy jest w godzinach urzędowania Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu, to jest w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod adresem https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0030/37596/Instrukcja-Uzytkownika-Systemu-miniPortal-ePUAP.pdf.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań w systemie miniPortal. 6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentówlub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcyw postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), Zamawiający przedstawia następujące informacje: 1. administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Kleczkowskiej 35, 50-211 Wrocław, e mail: zk_1_wroclaw@sw.gov.pl, tel. 71/32-72-600;2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_1_wroclaw@sw.gov.pl;3 dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: 3.1 art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ przetwarzanie jest niezbędnedo wykonania umowy, w której reprezentantami Wykonawcy są osoby, których dane dotyczą, oraz do podjęcia działań na żądanie osób, których dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w tym związanych z przeprowadzeniem postępowania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącegona administratorze, o którym mowa w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 kwietnia2010 r. o Służbie Więziennej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1427 z późn.zm.) oraz art. 73a § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 523 z późn. zm.). Monitoring obejmuje teren Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz obszar bezpośrednio przyległy, a zapisy z monitoringu są przechowywane przez okres 7 dni;4. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikająz ustawy;5. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznegow oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;7. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy;8. przysługuje: 8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, 8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, 8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, 8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowychw przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.9. nie przysługuje: 9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; 9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów leczniczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33622100-7 - Produkty lecznicze do terapii serca
33622800-4 - Środki aktywne wobec układu reninoangiotensyny
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
33651400-2 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego
33661500-6 - Neuroleptyki
33661600-7 - Neuroanaleptyki
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33675000-2 - Preparaty antyhistaminowe do uzytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141114-2 - Gaza medyczna
33141115-9 - Wata medyczna
33141119-7 - Kompresy
33141122-1 - Klamry chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków dezynfekcyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunkiokreślone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkiekryteria. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku, gdy ze względu na niewielkie różnice cenowe złożonych ofertwyliczenie takie okaże się niewystarczające do dokonania punktowej oceny ofert, ilość miejsc po przecinku będzie zwiększona do poziomu, który umożliwi dokonanie takiej oceny.2. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert,Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostałyzłożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofertdodatkowych.3. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłbydo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisamio podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składającofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu medycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33141310-6 - Strzykawki
33141320-9 - Igły medyczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33141624-0 - Zestawy do podawania leków
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33198100-5 - Okłady papierowe
33199000-1 - Odzież medyczna