Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie neowaskularnej (wysiękowej) postaci zwyrodnienia plamki związanego z wiekiem (AMD) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie neowaskularnej (wysiękowej) postaci zwyrodnienia plamki związanego z wiekiem (AMD) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aebb84d-ce82-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004293/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie neowaskularnej (wysiękowej) postaci zwyrodnienia plamki związanego z wiekiem (AMD) dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.portal.smartpzp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wceluzłożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie
kontoużytkownika,jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie
pełnićrolęadministratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po
kliknięciuprzycisku„Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, oraz
złożeniaofertydostępna jest w Systemie w zakładce E-learning.Konto Wykonawcy tworzone jest tylko
raz,wkolejnych postępowaniach wykorzystuje się już istniejące konto.Po zalogowaniu się i
przejściudokonkretnego postępowania Wykonawca składa ofertę w zakładce „Oferty”, gdzie po
kliknięciuprzycisku„Złóż ofertę” można wypełnić szczegóły oferty, oraz załączyć załączniki
opatrzonekwalifikowanympodpisem elektronicznym. Szczegółowa instrukcja składania oferty znajduje
się wSystemie w zakładceE-learning.Wykonawca załączając plik oznacza, czy jest on jawny, oraz
czyzawiera dane osobowe.Wprzypadku oznaczenia pliku jako niejawny Wykonawca zobowiązany
jestdołączyć dokument zuzasadnieniem objęcia pliku tajemnicą przedsiębiorstwa.W celu
zminimalizowaniaryzyka wyciekudanych osobowych w przypadku załączenia przez Wykonawcę pliku
zawierającegodane osobowezaleca się dołączenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi
danymiosobowymi). Zakończenieskładania oferty następuje poprzez użycie przycisku „Podpisz”. W
okniepodsumowania wykonawcaotrzyma plik podsumowanie wprowadzonych danych, który może
zapisaćlub wydrukować (zalecane),a następnie wyśle ofertę zatwierdzając czynność
złożeniemelektronicznego podpisu kwalifikowanegoprzez uprawnioną osobę. Po zakończeniu
czynności wysłania oferty, zalogowany Wykonawca będzie miał możliwość pobrania potwierdzenie
wysłania oferty zawierającej numer oferty (przyznawany losowo). Potwierdzenie nie zawiera danych
wrażliwych, które Wykonawca wprowadza w zakładce„Szczegóły ofert
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:2.1.1. Administratorem Pani/Panadanych
osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T.Boczonia w
Mysłowicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem". 2.1.2. W sprawachzwiązanych z
Pani/Pana danymi osobowymi istnieje możliwość kontaktu z wyznaczonym przez nasInspektorem
OchronyDanych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo
drogąmailową:d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl2.1.3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/
Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniemdanychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(RODO). Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu związanym z
niniejszympostępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowychbędą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2019 r.poz. 1843),dalej „ustawa Pzp”. 2.1.5. Zgodnie z obowiązującą w zakładzie instrukcją
kancelaryjnąPani/Pana daneosobowe przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania.Dane zawarte wrejestrze zawartych umów przechowywane będą przez okres 10
lat.2.1.6. Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisachPzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienie
publicznego. Konsekwencjeniepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W odniesieniu o Pani/Pana daneosoboweAdministrator nie
będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będącychwynikiemprofilowania. 2.1.8.
Posiada Pani/Pan:2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanychosobowych Pani/Pana
dotyczących;*2.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych
osobowych **;2.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO
***; 2.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych,gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisyRODO2.1.9.
nie przysługuje Pani/Panu:2.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo dousunięcia
danych osobowych;2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa wart. 20
RODO;2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danychosobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit.
cRODO.SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-8/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla SP
ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.. Aflibercept- 59 fiolek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załączniki nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla SP
ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach. Ranibizumab - 59 fiolek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca
załączniki nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub ważne zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia lub ważne zezwolenie na import produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub ważne zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia lub ważne zezwolenie na import produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:a. zmiana danych podmiotów zawierających umowę;
b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącego przedmiot umowy;
c. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy);
d. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;
f. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
g. Wytwórca towaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
h. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy z NFZ dot. niniejszego programu lekowego, jeśli ilości wynikające z niniejszej umowy nie zostaną wykorzystane.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowiązany będzie przedłożyć ZAMAWIAJĄCEMU pisemny wniosek o zmianę Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO na proponowaną zmianę, ZAMAWIAJĄCY ma prawo rozwiązać umowę za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.