Dostawa produktów leczniczych dla UCK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów leczniczych dla UCK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych dla UCK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych dla UCK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d98a99-a736-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami,w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesuudzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalejSystemem.2.Pozostałe informacje zwarte w ust. XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Twoich danych osobowych jestUniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przyul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego RejestruSądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640.2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora OchronyDanych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl.3. Twoje dane osobowe sąprzetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu:a) przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego,b) dochodzenia ewentualnych roszczeń.4. Podstawa prawnaprzetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z któregotreścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych jeśli jest to niezbędne do wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jestobowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych.Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego z Twoim udziałem.5. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującymkategoriom odbiorców:a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,b) podmiotomwspółpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowegoprocesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującym UCK w umożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług:•teleinformatycznych,• księgowych,• prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniunależnych roszczeń - w przypadku ich wystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmomwindykacyjnym),• kurierskich i pocztowych,• archiwizacyjnych,• związanych z utylizacją dokumentacjioraz innych nośników zawierających dane osobowe,c) osobom upoważnionym przez AdministratoraDanych, w tym naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, abywykonywać swoje obowiązki,d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym,e) organowizałożycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku ze sprawowaniemnadzoru właścicielskiego nad UCK,f) innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawnośćpostępowania.6. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisamiprawa. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeśli celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenieroszczeń, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający zprzepisów ustawy Kodeks cywilny. Po upływie wyżej wymienionych okresów Twoje dane są usuwanelub poddawane anonimizacji.7. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego aniorganizacji międzynarodowej.8. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, ichsprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać zuprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych doinnego administratora danych.9. Przysługuje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uznasz, iż ich przetwarzanie narusza unijneRozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochroniedanych osobowych, w skrócie RODO).10. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemupodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 72/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Immunoglobulina ludzka normalna, 10% roztwór do infuzji, zawartość IgA max. 0,025mg/ml (**)

4.2.5.) Wartość części: 299250,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Według kryteriów określonych w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Beriplex inj. 500j.m.

4.2.5.) Wartość części: 84600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Według kryteriów określonych w SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia – tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub odpowiednio w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi.Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualną koncesję lub zezwolenie o którym mowa w ust VIII pkt.2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, następujących dokumentów:a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.a) Warunekdotyczącyuprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, októrym mowaw art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden zwykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,dostawy lubusługi, do których te uprawnienia są wymagane.b) W odniesieniu do warunkudotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzywykonają rootybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.c) wprzypadku, o którymmowa w pkt. a) i b) powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówieniadołączają odpowiednio do oferty, oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowalne,dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy - zgodnie zzałącznikiem nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7-8ustawy PZP.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.3. Zamawiający niedopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie zzałącznikiem 3 do SWZ.5. W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców naoświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. IX SWZ, podane będą w walucie innejniż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty nadzień wszczęcia postępowania.6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności,uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawieraćZamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania,reguluje ustawa PZP.7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji wprzypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI