Dostawa produktów leczniczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów leczniczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-27
  • Numer ogłoszenia506441-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506441-N-2020 z dnia 2020-01-27 r.

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa produktów leczniczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000, ul. ul. Okólna  37 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 43 35 40, , e-mail 12wog.zamowienia@ron.mil.pl, , faks 261 43 36 60.
Adres strony internetowej (URL): www.12wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.12wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/12wog

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Okólna 37, 87-100 Toruń- kancelaria jawna, Godz. pracy kancelarii 07.00 – 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych
Numer referencyjny: P/02/IW/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa produktów leczniczych, w n/w asortymencie i ilościach, zgodnych z wymaganiami niniejszej SIWZ. Część nr 1 - dostawa leków. Leki OTC Acard 75 mg op. 30 tabl. 4 op. ACC tabl. musujące 200 mg a 20 41 op. Alantan Plus krem tuba 35g 15 szt. Altacet tabl.1g 6 szt. 10 op. Altacet żel 1% 75g 85 szt. Antypot 30g puder 15 szt. Aspargin 17mg Mg2+ +54mgk+ op. 50 tabl. 29 op. Aspirin 500 mg 100 tabl. 19 op. Calcium z witaminą C 200mg+ Ca2+ + 200mg op. 12 tabl. musujących 157 op. Carboadsorbent 250 mg op. 20 tabl. (Węgiel leczniczy) 2 op. Chlorchinaldin VP 2 mg op. 40 tabl. 42 op. Cholinex 150mg z cukrem 24 tabl. 122 op. Cirrus 5 mg + 120 mg op. 6 tabl. 205 op. Claritine Active 5mg + 120mg 6 tabl. 93 op. Clotrimazolum 1% krem 20g 25 szt. Controloc Control 20mg op. 14 tabl. 56 op. Dermatol op. 2g 20 op. Diky 40mg/g 30ml aerozol na skórę 19 op. Duphalac Lactulosum roztwór doustny 667 mg/ml op. 150 ml; 15 op. Espumisan 40 mg op. 25 kaps. 11 op. Excedrin 250 mg + 250 mg +65 mg op. 20 tabl. 30 op. Fenistil 1mg/g żel 30 g 76 op. Flavamed 30mg op. 20 tabl. 29 op. Flegamina 8mg op. 40 tabl. 40 op. Gargarin preparat do sporządzania płynu do płukania gardła op. 6 sasz. po 5 g 30 op. Bioprazol BIO CONTROL 10 mg 14 tabl. 9 op. Glucardiamid 1500 mg + 125 mg pastylki op. 10 tabl. 30 op. Gripex Noc 15mg+500mg+30mg+2mg op. 12 tabl. 50 op. Hydrocortisonum krem 5 mg/g op. tuba 15 g 19 szt. Ibuprofen 200 mg op. 20 tabl. 63 op. Kalms 45 mg + 33,75 mg + 22,5 mg op.40 tabl. 10 op. Krople żołądkowe 35g 12 op. Trilac op. 20 kaps. 11 op. Linomag 200mg/g 30g maść 35 szt. Lioton 1000 8,5 mg/g op.100g 20 op. Tabletki musujące op. 24 tabl., przeznaczenie uzupełnienie płynów, zachowanie równowagi wodno-elektrolitowej organizmu, skład: sód, potas, glukoza, witamina C 9 op. Maalox 400 mg+ 400 mg op. 20 tabl. 9 op. Maść kamforowa 10% tuba 20g 9 szt. Naklofen żel 10 mg/g (1 tuba 60g) 58 op. Naproxen 100mg/g żel 50g 39 op. Naproxen 200 mg op. 10 tabl. 32 op. Neo-Angin Spray (14,58mg+2,92mg+87mg)/ml op. 30ml 33 szt. Nifuroksazyd 200mg 12 kaps. 68 op. No-spa 40mg 40 tabl. 24 op. Nurofen Forte 400 mg op. 20 tabl. 47 op. Nurofen Zatoki 200mg + 30mg op. 24 tabl. 45 op. Olfen Patch 140 mg op. 5 plastrów 15 op. Orofar MAX 2mg op. 30 pastylek 40 op. Krople do uszu 200 mg/g ,op. 10 g, substancja salicylan choliny. Wymóg Zamawiającego spełnią krople OTINUM lub równoważne. 24 szt. Paracetamol 500 mg 20 tabl. 49 op. Peroxygel 3,0 żel 30mg/g tuba 15g 10 szt. Pini extractum fluidum (syrop sosnowy złożony) op. 125ml 29 szt. Polopiryna S 300mg op. 20 tabl. 10 op. Posterisan czopki op. 10 szt. 4 op. Ranigast MAX 150mg op.10 tabl. 10 op. Maść ochronna z witaminą A op. 25 G. 370 op. Rivel 0,5 % żel 30 g 19 op Rutinoscorbin op. 90 tabl. 68 op. Sachol żel stomatologiczny (87,1mg+0,1mg)/g op. 10g 5 szt. Scorbolamid 100mg+5mg+300mg op.20 tabl. 130 op. Sebidin 5mg+50mg op. 20 tabl. 5 op. Septolete tabl. do ssania op. 30 pastylek 20 op. Smecta 30 saszetek 3,76 g 13 op. Solpadeine 500 mg + 8 mg + 30 mg op. 12 tabl. musujących 47 op. Elektrolity op. 7 saszetek 21 op. Stoperan 2 mg op.8 kaps. 74 op. Strepsils Intensive 8,75mg op. 24 tabl. 9 op. Sudafed 60mg op. 12 tabl. 35 op. Syrop Herbapect op. 240 g 90 op. Syrop prawoślazowy but. 100 ml/125g 6 szt. Tantum Verde 1,5 mg/ml op. 30 ml 35 op. Tantum Verde Forte 3mg/ml op. 15g 29 op. Thiocodin 15mg+300mg op. 10 tabl. 180 op. Traumon 100mg/g żel tuba 50 g 182 szt. Tribiotic maść 14g 60 op. Undofen max 10mg/g op. 30ml 10 szt. Urosal 300mg+300mg op. 20 tabl. 10 op. Urosept op. 30 tabl. 20 op. Valerin Forte 200 mg op. 15 tabl. 4 op. Vick VapoRub maść op. 50g 46 szt. Vitaminum B compostium Vitaminum op. 50 tabl. 15 op. Voltaren Emulgel 1% op. 100g 92 op. Voltaren Express Forte 25mg op. 20 tabl. 85 op. Woda wapienna 250 g 10 op. Zoviraks Duo krem op. 2 g 20 op. Xylometazolin 0,1% but.10 ml 130 op. Adenozyna- rozt. do wstrz. 3mg/ml op. 6 fiolek po 2 ml 1 op. Adrenalinum 0,1% 10 amp. 1ml 7 op. Preparat na insekty, pojemność 100 ml Wymóg Zamawiającego spełni preparat Antybzzz przeciw insektom lub równoważny. 804 szt. Aqua pro Injectione - rozpuszczalnik do sporządz. leków 10 ml op. 100 amp. 41 op. Atropinum Sulfas 0,5mg/ml op. 10 amp. 1 ml 2 op. Atropinum Sulfas 1mg/ml op. 10 amp. 1 ml 2 op. Roztwór do wstrzykiwań dawka 1 mg/ml opak. 5 amp., substancja: metoprolol (winian metoprololu). 2 op. Spray na komary i kleszcze op. 75-90ml. Wymóg Zamawiającego spełni Bros spray na komary i kleszcze lub równoważny. 202 szt. Captopril tabl. 12,5 mg op. 30tabl. 9 op. Clemastinum 2 mg/2ml op. 5 amp. 13 op. Roztwór do wstrzykiwań 150 mg/3 ml 6 amp. 3 ml, substancja amiodaron. 5 op. Proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań i infuzji, dawka 100 mg/2ml 5 fiolek proszek + rozpuszczalnik , substancja czynna leku Hydrkortyzon (sól sodowa bursztynianu hydrokortyzonu) 20 op. Lek hemostatyczny 250 mg, substancja etamsylat, opakowanie 30 tabl. 6 op. Roztwór do wstrzykiwań 4mg/ml 2 ml a 10 amp., substancja: deksametazon (sól sodowa fosforanu deksametazonu), działanie glikokortykosteroid Wymóg Zamawiającego spełni Dexaven 4 mg/ml 2 ml a10 amp. lub równoważny 22 op. Dopaminum 1% op. 10 amp. 5ml 2 op. Furosemidum (10mg/ml) op. 5 amp po 2 ml 9 op. Glukagon(1 mg/fiolka + rozpuszczalnik) 3 op. Glucosum 20% (200mg/ml) 10ml x 10amp. 4 op. Glucosum 5% (5%/500ml) 1op= 1 szt. 500 ml 16 op. Glucosum 5% (5%/250ml)1 op.=1 szt. 250 ml 13 op. Glucosum 5% (5%/100ml) 1 op.=1 szt. 100 ml 5 op. Heparinum 5000jm./ml 10 filolek po 5 ml 2 op. Hydroxyzinum 10mg 30 tabl. 4 op. Hydroxyzinum 50mg/1ml 5 amp. a 2 ml 9 op. Sztuczny lód w aerozolu 400ml 53 op. Ketoprofenum 100mg/2ml op. 10amp 20 op. Ketoprofenuml forte 100mg op. 20 tabl. 10 op. Lignocainum 2% 20mg/g żel op. 30g 4 szt. Lignocainum H/CH 2% op. 10 amp. 2ml 3 op. Lubrykant 2,7 g, żel, zastosowanie: ratownictwo medyczne 19 szt. Magnesinum sulfuricum 20% 10 amp. po 10 ml 2 op. Mannitol 15% 250ml 2 szt. Mannitol 20% 250ml 2 szt. Metoclopramidum 5mg/ml 5 amp. 2ml 18 op. Naloxonum hydrochloricum 0,4mg/ml op. 10 amp. 2 op. Natrium bicarbonicum 8,4% op.10 amp. 20ml 5 op. Natrium chloratum 0,9% (250 ml) 1 op=1szt. 250 ml 37 op. Natrium chloratum 0,9% (500 ml) 1 op=1 szt. 500 ml 45 op. Natrium chloratum 0,9% op. 10amp. 10 ml 74 op. Neomycinum 11,72mg/g 32g aerozol 14 op. Aerozol podjęzykowy, roztwór, substancja: nitrogliceryna, 0,4 mg 200 dawek op. 11 g. Wymóg Zamawiajacego spełni Nitromint 0,4 mg aerozol 200 dawek op. 11 g.lub równoważny. 9 szt. Roztwór do wstrzykiwań 20 mg/ml op. 5 amp. 2 ml, substancja drotaweryna. Wymóg Zamawiającego spełni No-spa 20 mg/ml op. 5 amp. 2 ml.lub równoważny. 19 op. Płyn do skóry rąk 250 ml z atomizerem, przeznaczenie: na rany, błonę śluzową i skórę, zastosowanie dezynfekcyjne, substancje czynne: octenidyny dichlorowodorek, fenoksyetanol. Wymóg Zamawiającego spełni Octenisept 250 ml z atomizerem lub równoważny 24 szt. Płyn do skóry rąk 50 ml z atomizerem, przeznaczenie: na rany, błonę śluzową i skórę, zastosowanie dezynfekcyjne, substancje czynne: octenidyny dichlorowodorek, fenoksyetanol. Wymóg Zamawiającego spełni Octenisept 50 ml z atomizerem lub rózwnoważny. 12 szt. Pianka 5% 150ml, na oparzenia, substancja: deksapantenol. 20 szt. Papaverinum hydrochloricum 20mg/ml op. 10 amp. 2ml 5 op. Roztwór do wstrzykiwań 50 mg/ml op. 10 amp. 2 ml, substancja antazolina, Wymóg Zamawiającego spełni- Phenazolinum 50mg/ml op. 10 amp. 2ml lub równoważny. 2 op. Płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy (500 ml) 20 szt. Propranolol 10mg op. 50 tabl. 2 op. Roztwór do wstrzykiwań 500 mg/ ml op.5 amp. p 2 ml, substancja metamizol. Wymóg zamawiającego spełni Pyralgin 500mg/ml op. 5 amp. po 2ml.lub równoważny. 14 op. Roztwór do infuzji dożylnych 500ml,(8,6mg chlorku sodu+0,3mg chlorku potasu+0,33mg chlorku wapnia)/ml Wymóg Zamawiającego spełni Roztwór Ringera (8,6mg+0,3mg+0,33mg)/ml lub równoważny. 18 szt. Salbutamoli sulfas 0,5mg/ml op. 10 amp. po 1ml 4 op. Preparat (lek)do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk, działanie bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze i przeciwwirusowe op. 100 ml, substancje czynne: alkohol izopropylowy. Wymóg zamawiającego spełni Skinman Soft 100 ml lub równoważny. 10 szt. Preparat (lek) do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk, działanie bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze i przeciwwirusowe op. 500 ml, substancja czynna: alkohol izopropylowy. Wymóg zamawiającego spełni Skinman Soft 500 ml lub równoważny. 13 szt. Preparat do odkażania skóry przed operacjami i punkcjami op. 350 ml z atomizerem, substacje czynne: etanol, alkohol izopropylowy, alkohol benzylowy, substancje pomocznicze: nadtlenek wodoru, woda oczyszczona. Wymóg Zamawiającego spełni Skinsept Pur 350 ml z atomizerem lub równoważny. 15 szt. Sulfacetamidum 10% H-E-C 2but. 5ml 8 op. Salbutamol, 100mcg/dawkę aerozol 200 ml 10 szt. Salbutamol, 2,5mg/2,5ml op. 20 amp. 4 op. HES hydroksyetyloskrobia, roztwór 6% o masie cząstecz. 130/0,4 lub 200/0,5 roztwór do infuzji 500ml 2 szt. Cetyryzyna 10mg op. 20 tabl. 9 op. Część nr 2 - dostawa opatrunków medycznych, materiałów do analiz oraz materiałów medycznych. Lp Nazwa Ilość wynikająca z podstawowego zakresu zamówienia jm OPATRUNKI MEDYCZNE, MATERIAŁY DO ANALIZ Chusta trójkątna bawełniana 96x96x136cm. Termin ważności 48 miesięcy. 66 szt. Chusta trójkątna włókninowa. Termin ważności 48 miesięcy 109 szt. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 1 z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące. 30 szt. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące. 30 szt. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 3 z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące 40 szt. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 4 z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące. 30 szt. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące. 30 szt. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2. Termin ważności nie krótszy niż 48 miesięcy. 300 szt. Gaza opatrunkowa jałowa 1/4 m2 Termin ważności nie krótszy niż 48 miesięcy. 300 szt. Gaza opatrunkowa jałowa 1m2. Termin ważności nie krótszy niż 48 miesięcy. 200 szt. Gaza wypełniająca zrolowana wym. 12 cmx 3,75- 4 m-próżniowo pakowana. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt. Gaziki do dezynfekcji op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 12 op. Hydrożelowy opatrunek w butelce 120ml-125 ml. Termin ważności 48 miesięcy. 4 szt. Igła do odbarczania odmy prężnej 2,1x83mm. Termin ważności 24 miesiące. 5 szt. Igła iniekcyjna 0,6x30 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 1 op. Igła iniekcyjna 1,1x40 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 2 op. Igła iniekcyjna 0,45x25 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 2 op. Igła iniekcyjna 0,5x25 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 10 op. Igła iniekcyjna 0,7x40 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 6 op. Igła iniekcyjna 0,8x40 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 10 op. Igła iniekcyjna 0,9x40 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 4 op. Igła iniekcyjna 1,2x40 mm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 6 op. Kaniula venflon niebieski 0,9x25 mm 22g. Termin ważności 48 miesięcy. 100 szt. Kaniula venflon różowy 1,1x33mm 20g. Termin ważności 48 miesięcy. 100 szt. Kaniula venflon szary 1,7x45mm 16g. Termin ważności 48 miesięcy. 100 szt. Kaniula venflon zielony 1,3x45 mm 18g. Termin ważności 48 miesięcy. 100 szt. Kaniula venflon pomarańczowy 2,2x50 mm 14 g. Termin ważności 48 miesięcy. 100 szt. Koc ratunkowy termoizolacyjny. Wymiary 160x210 cm +/- 1 cm. Termin ważności 48 miesięcy. 24 szt. Kompres gazowy jałowy 9 cm x 9cm op. 3 szt. pojedynczo pakowane z datą ważności na opakowaniu. Termin ważności 48 miesięcy. 300 op. Kompres gazowy niejałowy 10cm x 10 cm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 100 op. Kompres gazowy niejałowy 5cmx5cm op. 100 szt. Termin ważności 48 miesięcy. 80 op. Kompresy gazowe jałowe 5cm x 5cm op. 3 szt. pojedynczo pakowane z datą ważności na opakowaniu. Termin ważności 48 miesięcy. 300 op. (NIO) automatyczne wkłucie doszpikowe. Termin ważności 48 miesięcy. 3 szt. Opaska dziana pakowana pojedynczo z datą ważności wym. 5cm x 4m. Termin ważności 24 miesiące. 230 szt. Opaska dziana pakowana pojedynczo z datą ważności wym. 10cm x 4m. Termin ważności 24 miesiące. 600 szt. Opaska dziana pakowana pojedynczo z datą przydatności wym.15cm x 4m. Termin ważności 24 miesiące. 400 szt. Opaska elastyczna z zapinką pakowana pojedynczo z datą ważności wym. 4m x10cm. Termin ważności 24 miesiące. 600 szt. Opaska elastyczna z zapinką pakowana pojedynczo z datą ważności wym. 4m x12cm. Termin ważności 24 miesiące. 200 szt. Opaska elastyczna z zapinką pakowana pojedynczo z datą ważności wym.4m x15cm. Termin ważności 24 miesiące. 550 szt. Opaska elastyczna z zapinką pakowana pojedynczo z datą ważności wym. 4mx8cm. Termin ważności 24 miesiące. 200 szt. Opatrunek hemostatyczny wym. 7,5- 8cm x 3,7-4m. próżniowo pakowany. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt. Opatrunek hydrożelowy 12X12 cm. Termin ważności 48 miesięcy. 10 szt. Opatrunek hydrożelowy 20x20 cm. Termin ważności 48 miesięcy. 9 szt. Opatrunek hydrożelowy 20x40 cm. Termin ważności 48 miesięcy. 20 szt. Opatrunek hydrożelowy opatrunek na twarz 30x40cm. Termin ważności 48 miesięcy. 3 szt. Opatrunek hydrożelowy opatrunek na twarz 40x60cm. Termin ważności 48 miesięcy. 13 szt Opatrunek indywidualny jałowy wodoszczelny typ "W". Termin ważności 48 miesięcy. 200 szt. Opatrunek typu izraelskiego, wymiary 30x30 cm, próżniowo pakowany. Termin ważności 48 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni opatrunek FCP 09 lub równoważny. 3 szt. Opatrunek sterylny na oko 56x70mm op. 25 szt. Termin przydatności 48 miesięcy. 1 op. Opatrunek wentylowany na otwarte rany postrzałowe i kłute klatki piersiowej, z trójdrożną zastawką/zaworem. Termin ważności 48 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni opatrunek wentylowany BCS lub równoważny. 8 szt. Plaster bez opatrunku na rolce 1,25cm x 5m. Termin ważności 48 miesięcy. 50 szt. Plaster bez opatrunku na rolce 2,5cm x 5m. Termin ważności 48 miesięcy. 50 szt. Plaster bez opatrunku na rolce 5cm x 5m. Termin ważności 48 miesięcy. 50 szt. Plaster do mocowania kaniul 6cmx8cm op. 1 szt. Termin ważności 24 miesiące. 325 op. Plaster (taśma opatrunkowa ) 10cmx10m z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu nie krótszy niż 24 miesiące. 30 szt. Plaster (taśma opatrunkowa) 5cmx10m z zastrzeżeniem daty ważności na opakowaniu. Termin ważności nie krótszy niż 24 miesiące. 20 szt. Plaster z opatrunkiem na włókninie 6cmx10cm op. 50 szt. pojedynczo pakowane z datą ważności na opak. Termin ważności nie krótszy niż 48 miesięcy. 20 op. Plater steri-strip 6x38mm. Termin ważności 18 miesięcy. 28 szt. Przylepiec z opatrunkiem na włókninie 1mx6cm. Termin ważności 24 miesiące. 93 szt. Przylepiec z opatrunkiem na włókninie 1mx8cm. Termin ważności 24 miesiące 134 szt. Quick Trach zest. do konikotomii dla dorosłych. Termin ważności 48 miesięcy. 3 szt. Strzykawka 2 ml. Termin ważności 48 miesięcy. 1000 szt. Strzykawka 10 ml. Termin ważności 48 miesięcy. 200 szt. Strzykawka 20 ml Termin ważności 48 miesięcy. 200 szt. Strzykawka 5 ml Termin ważności 48 miesięcy. 150 szt. Szpatułki drewniane op. 100 szt. 6 op. Test paskowy ACCU-CHEK Active A'50. Termin ważności 18 miesięcy. 9 op. Test paskowy DIAGNOSTIC GOLD STRIP op. 50 szt. Termin ważności 18 miesięcy. 3 op. MATERIAŁY MEDYCZNE Preparat dezynfekcyjny w postaci granulatu, stosowany przeciw zanieczyszczeniom organicznym. Przeznaczenie: zasypywanie plam krwi, wydalin, wydzielin. Opakowanie 500 g.- 900 g. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni Actichlor granulat 500 g lub równoważny. 2 op. Preparat do dezynfekcji rąk i skóry. Opakowanie: 250 ml z atomizerem. Zastosowanie: higieniczna i chirurgiczna dezynfekcja rąk, dezynfekcja wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholi. Działanie bakteriobójcze, preparat łagodny dla skóry. Termin ważności 24 miesiące. Wymóg Zamawiającego spełni AHD 1000 preparat do dezynfekcji rąk i skóry lub równoważny. 10 op. Aparat do płukania oka z bocznym odpływem. Termin ważności 24 miesiące. 17 szt. Apteczka samochodowa z podstawowym wyposażeniem. Termin ważności: 24 miesiące. Wymóg Zamawiającego spełni apteczka samochodowa E02 lub równoważny. 450 szt Apteczka samochodowa z większym wyposażeniem. Termin przydatności: 24 miesiące. Wymóg Zamawiającego spełni apteczka samochodowa E04 lub równoważny. 10 szt. Cewnik do odsysania dróg oddechowych nr 16. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Cewnik do odsysania dróg oddechowych nr 18. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe). Termin ważności 18 miesięcy. 30 szt. Detektor dwutlenku węgla, uniwersalny jednorazowy pozwalający na potwierdzenie prawidłowej intubacji i właściwej wentylacji pacjenta. Termin ważności : 18 miesięcy. 6 szt. Filtr do Ambu antybakt./p.wirusowy średni. Termin ważności 48 miesięcy. 10 szt. Preparat alkoholowy do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Działanie: biobójcze, opakowanie z atomizerem, poj.600-650 ml. Termin ważności 48 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni Incidur spray do dezynfekcji powierzchni 650 ml lub równoważny. 30 szt. Lusterko stomatologiczne. 351 szt. Płyn do chirugicznego i higienicznego mycia dłoni, przebadany dermatologicznie. Opakowanie: 500 ml. Przeznaczenie: środowisko kosmetyczne i medyczne. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg zamawiającego spełni Manisoft 500 ml lub równoważny. 16 op. Maseczka ratownicza do sztucznego oddychania dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Maska do wysokiej koncentracji tlenu dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 5 szt. Maska tlenowa jednorazowa rozm. XL z nebulizatorem. Termin ważności 18 miesięcy. 20 szt. Maska tlenowa jednorazowa rozm. L (do podawania tlenu z drenem) dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Maska tlenowa jednorazowa rozm. M (do podawania tlenu z drenem) dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Maska tlenowa jednorazowa rozm. XL (do podawania tlenu z drenem) dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Maska tlenowa z rezerwuarem i drenem dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Maska z nebulizatorem dla dorosłych. Termin ważności 18 miesięcy. 9 szt. Mechaniczny filtr oddechowy do respiratorów Para Pac 200 D. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt. Nożyczki do opatrunków medycznych, dł 15 cm +/-1 cm. 10 op. PAŁECZKA ŚWIETLNA CZERWONA -12 h. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt PAŁECZKA ŚWIETLNA ZIELONA-12 h. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt PAŁECZKA ŚWIETLNA ŻÓŁTA-12 h. Termin ważności 48 miesięcy. 5 szt Papier do EKG cardiovit AT-1składany wymiary 90x90x400mm . Ilość stron w bloczku 400. 4 op. Papier do defibrylatora E-series składany wymiary 90x90x200 mm. Ilość stron w bloczku 200. 4 op. Papier do EKG ASCARD MR BLUE wymiary 112x25 mm. 5 rolka Płyn do płukania oka 250ml. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni płyn do płukania oka RELIWASH 250 ML lub równoważny. 18 szt. Pojemnik na kleszcze, POJ. 15-20 ml, z nakrętką, niesterylny 20 szt. Pojemnik na odpady med. poj. 1l-1,5 l, okrągły, jednorazowy, zamykany, wykonany z czerwonego tworzywa sztucznego-polipropylenu, wyposażony w etykietę ostrzegawczą z miejscem na wpisanie wymaganych informacji, posiada opinie PZH 30 szt. Pojemnik na odpady med.poj. 0,2- 0,25 l i zużyte igły, jednorazowy, wykonany z tworzywa sztucznego polipropylenu, odporny na przekłucia, posiadający specjalne wycięcie w pokrywie umożliwiające bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, na pojemniku etykieta spełniająca wymogi PZH. 20 szt. Pojemniki na kał z łopatką, 20 ml niejałowy 30 szt. Pojemniki na odpady med.poj.3,5l 10 szt. Przyrząd z pompką ssącą- aspirator jadu z końcówkami (min. 3) o zróżnicowanej średnicy. 3 szt. Prowadnica do rurek intubacyjnych dla dorosłych. Termin ważności 48 miesięcy. 2 szt. Stabilizator z taśmą do rurki intubacyjnej LTSD (dla dorosłych), rzep umożliwiający szybkie zapięcie, miękka pianka i wyściółka wewnętrznej strony paska mocującego. 5 szt. Przewód tlenowy 10 metrów. Termin ważności 48 miesięcy 7 szt. Przyrząd do przetaczania płynów infuz., jednorazowego użytku, sterylny, niepirogenny, nietoksyczny. Termin ważności 48 miesięcy. 160 szt. Rezerwuar tlenu 2500 ml do worka AMBU. Termin ważności 48 miesięcy. 2 szt. Rękawice nitrylowe bezpudrowe r. S op. 100 szt. Termin ważności 24 miesiące. 10 op. Rękawice nitrylowe bezpudrowe r. XL op. 100 szt. Termin ważności 24 miesiące. 20 op. Rękawice nitrylowe bezpudrowe r.L op. 100 szt. Termin ważności 24 miesiące. 30 op. Rękawice nitrylowe bezpudrowe r.M op. 100 szt. Termin ważności 24 miesiące. 50 op. Rurka intubacyjna z mankietem roz. 7. Termin ważności 48 miesięcy. 11 szt. Rurka intubacyjna z mankietem roz. 7,5 Termin ważności 48 miesięcy. 11 szt. Rurka intubacyjna z mankietem roz. 8 Termin ważności 48 miesięcy. 11 szt. Rurka krtaniowa nr 3 LTS-D.Termin ważności 48 miesięcy. 14 szt. Rurka krtaniowa nr 4 LTS-D.Termin ważności 48 miesięcy. 14 szt. Rurka krtaniowa nr 5 LTS-D.Termin ważności 48 miesięcy. 14 szt. Rurka nosowo-gardłowa Ch.28 7,0 mm. Termin ważności 24 miesiące. 10 szt. Rurka nosowo-gardłowa Ch. 30 7,5 mm Termin ważności 24 miesiące. 10 szt. Rurka nosowo-gardłowa Ch. 32 8,00 mm Termin ważności 24 miesiące. 10 szt. Rurka ustno-gardłowa Guedela r. 100 mm Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Rurka ustno-gardłowa Guedela r. 70 mm Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt Rurka ustno-gardłowa Guedela r. 80 mm Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Rurka ustno-gardłowa Guedela r. 90 mm Termin ważności 18 miesięcy. 10 szt. Rurka ustno-gardłowa Guedela r. 110 mm Termin ważności18 miesięcy. 10 szt. Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji op. 100- 125 szt. Przeznaczenie: do mycia i dezynfekcji małych powierzchni, wyposażenia w szpitalach, gabinetach stomatologicznych itp. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełnią chusteczki bezalkoholowe Sani- Cloth Active lub równoważne. 12 op. Proszek do mycia i dezynfekcji. Przeznczenie: do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu medycznego oraz powierzchni. Opakowanie: 2 kg-2,5 kg. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni proszek Sekusept Pulver do dezynfekcji 2 kg lub równoważny. 2 op. Serweta z wlókniny niejałowa 210x160. Termin ważności 48 miesięcy. 110 szt. Emulsja nawilżająca do pielegnacji rąk. Produkt pielęgnuje i regeneruje uszkodzoną skórę. Pojemnośc:500 ml. Termin ważności 18 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełni Silonda LIPID 500 ml lub produkt równoważny. 17 op. Przyrząd do usuwania kleszczy, wymóg zamawiającego spełni Trix Lasso na kleszcze lub równoważny. 12 szt. Wkładki douszne ze sznurkiem pak. pojedynczo A'2. Termin ważności 48 miesięcy. Wymóg Zamawiającego spełnią wkładki 3 M EAR lub równoważny 5000 op. Worek na amputowane części ciała 340x440 mm. 2 szt. Worki czerwone 120l op. 10 szt. 20 rolka Worki czerwone 35l op. 25 szt. 16 rolka Worki czerwone 60l op. 25 szt. 29 rolka Zestaw do płukania oka w walizce. Termin ważności nie mniejszy niż 24 miesiące. 4 szt. Zestaw do płukania oka (kieliszek +2 ampułki NaCL). Termin ważności 24 miesiące. 6 szt. Żel do defibrylacji 250 ml. Termin ważności 24 miesiące. 4 op. 2. Produkty opisane nazwami handlowymi, są zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 października 2012 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC, wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów medycznych wydawanych bezpłatnie – Zamawiający wymaga zaoferowania produktów zgodnych z w/w Rozporządzeniem. 3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 3.1. Zamawiający określił w pkt 1 ilości asortymentu, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”). 3.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z pkt 1 i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy, zakresu zamówienia opisanego w kolumnie 5 powyższych tabel . 3.2.1. Termin realizacji dla „prawa opcji” to: 30.11.2020r. 3.2.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4. Nazwy handlowe produktów podane w SIWZ i nieobjęte wymogami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 października 2012 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC, wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów medycznych wydawanych bezpłatnie zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia oczekiwanego produktu. Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych nazwach handlowych lub wyroby równoważne, ale muszą być one równoważne technicznie, jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany produkt o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący równoważny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla wskazanych przez Zamawiającego jako spełniających wymogi Zamawiającego o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 5.1.1. Część nr 1 - dostawa leków; 5.1.2. Część nr 2 - dostawa opatrunków medycznych, materiałów do analiz oraz materiałów medycznych, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w rozdziale I SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawcę ofert na wszystkie lub na wybraną przez siebie kompletną część. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 8.1. 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 8.2. 33140000-3 Materiały medyczne 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP). 10. Zamawiający nie przewiduje: 10.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP); 10.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP); 10.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP); 10.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP); 10.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP); 10.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta (w ramach danej części) została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: dla części nr 1 – 3 000,00 złotych; dla części nr 2 – 2 500,00 złotych; 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w NBP nr rachunku 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/02/IW/20 oraz wskazaniem numeru części, którego wadium dotyczy”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w formie innej niż pieniądz: 6.1. w postaci papierowej (oryginał) zostało złożone w siedzibie Zamawiającego: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna, bud. 97, pom. 12; 6.2. w postaci elektronicznej zostało złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-04, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z sekcją II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.