Dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763403-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763403-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. ul. Szpitalna  8 , 17-300  Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozsiemiatycze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.spzozsiemiatycze.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.spzozsiemiatycze.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty mogą zostać dostarczone pocztą tradycyjną; kurierem; bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze z dopiskiem budynek Pogotowia I piętro sekcja zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ w Siemiatyczach III
Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/17/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
35


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest: jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych do SP ZOZSiemiatycze, w ilościach i asortymencie określonych w formularzu asortymentowo ilościowo –cenowych, stosowanie do sukcesywnych zgłoszonych potrzeb (zamówień) Zamawiającego, szczegółowoopisanych w załączniku nr 1 pakietach od 1 do 35 SIWZ, stanowiących integralna jej część, a następnieintegralną część umowy dostawy stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 3.2. Zamawiający dopuszczamożliwość złożenia oferty częściowej na poszczególne pakiety, nie dopuszcza złożenia oferty napojedyncze pozycje w pakiecie. 3.3. Każdy pakiet wskazany w załączniku nr 1 stanowi odrębną część ibędzie podlegał odrębnej procedurze przetargowej związanej z wyborem oferty najkorzystniejszej. 3.4.Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 pakiet nr 1 i 35 do SIWZ – Formularz asortymentowo ilościowo - cenowy. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizowaćzamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 doSIWZ. 3.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załączniku nr 2 - znajduje sięjakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał takiopis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te,podane pod pojęciem typu. Za produkt równoważny Zamawiający uważa produkt o tej samej substancjiczynnej, postaci, i dawce. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZPWykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jestobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określoneprzez Zamawiającego. 3.7. Zamawiający ilości towaru określone w załączniku nr 1 zostały określoneszacunkowo (margines 25 %). Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczeniaw związku z nabyciem w okresie obowiązywania Umowy Towarów o łącznej wartości niższej niżokreślone w § 4 ust. 1 umowy jeżeli spełniony został co najmniej jeden z następujących warunków: 1)suma wartości nabytych Towarów jest wyższa niż 60% kwoty określonej w § 4 ust. 1, lub 2)Zamawiający zaoferuje Wykonawcy zmianę terminu obowiązywania Umowy na czas pozwalającyZamawiającemu spełnić warunek określony w pkt 1. 3.8. Zamawiający wymaga, aby asortymentoferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej ofertyspełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające doobrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm) 3.9. Zamawiający wymaga, abyprodukty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresieskładanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisydo Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używaniana terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2211, z 2018 r. poz. 650, 697, 1039.). 3.10. Przedmiot zamówienia powinienodpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość (wtrakcie badania ofert, w określonym przez siebie terminie) zażądania pojedynczych próbekasortymentowych, instrukcji użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonaniaporównań oferowanego przedmiotu zamówienia. 3.11. W przypadku zaprzestania stosowania niektórychproduktów objętych umową w jednostkach organizacyjnych Szpitala, Zamawiający zastrzega sobiemożliwość odstąpienia od zamówienia wycofanych produktów objętych umową. 3.12. Wykonawcazobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 2 – te pozycje zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 3.13. Wykonawcazapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Apteka Szpitalna, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze. 3.14.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego zustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zaszkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.16. Wykonawcamoże złożyć tylko jedną ofertę na jeden lub więcej pakietów. Oświadczamy, iż oferowany przez nasprzedmiot zamówienia będzie posiadał termin ważności nie krótszy niż 12 miesiące od chwilidostarczenia produktu do siedziby Zamawiającego. 3.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązkuosobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotuzamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże żeposiada koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętymzamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j.Dz.U z 2017 r. poz. 2211 z poźn. zm) tj. ważne zezwolenie na prowadzenie obrotu produktamileczniczymi, w szczególności zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwoleniena prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktamileczniczymi lub jeżeli Wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacjiekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie –Załącznik 4a do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w zakresie sytuacjiekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie –Załącznik 4a do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby średnim wieku po urazie kręgosłupa - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki do osoby niepełnosprawnej w średnim wieku (47l) po urazie kręgosłupa. Praca z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy kombinezonów i masek ochronnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemiatycze: Dostawa paliw płynnych z dystrybutorów oraz akcesoriów na stacji paliw w 2021 roku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemiatycze: Sukcesywna dostawa plastyfikatorów do produkcji betonu w 2021 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Materiały jednorazowego użytku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy kombinezonów i masek ochronnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI