Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-01
  • Numer ogłoszenia580130-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580130-N-2020 z dnia 2020-09-01 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny 00030434900000, ul. Krakowska  31 , 32-700  Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146153233, e-mail zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks +486153234.
Adres strony internetowej (URL): http://szpital-bochnia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę można złożyć w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
jak w punkcie I.1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-31/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.Lp. Opis przedmiotu zamówienie Dawka / opakowanie Jednostka miary "Ilość jednostek miary zamawiana (wg. wielkości dawki/opakowania określonego przez Zamawiającego)"1. 2. 3. 4. 5.1. Dinoprostone żel dopochwowy - 500 µg/3 g op. 62. Atracurium Besilate amp. a 0,050 g/5ml x 5 op. 2343. Atozyban fiol. 6,75 mg/0,9 ml fiol. 94. Atozyban fiol. 37,5 mg/5 ml fiol. 35. Atracurium Besilate amp. a 0,025 g/2,5 ml x 5 op. 846. Bisacodyl czop. 0,01g x 5 op. 3937. Clotrimazolum krem 1% a 20 g op. 1808. Płyn do płukania jamy ustnej, zawierający 0,2% glukonianu chlorheksydyny /miętowy/ 300 ml op. 29. Diosmin tabl.powl. 500 mg x 60 op. 610. Dexpanthenol aerozol 130 g op. 111. Diosmectite torebki 3 g x 10 op. 2112. Etamsylate amp. 0.25/2ml/ 12,5% x 50 op. 2713. Etamsylate amp. 0.25/2ml/ 12,5% x 5 op. 34514. Gentamicin + deksametazon maść do oczu 0,5 %+0,03% -tuba 3g op. 115. Etamsylate tabl. 0.25 g x 30 op. 5716. Preparat przeznaczony do higieny jamy ustnej, na pleśniawki, afty, bolesne ząbkowanie, zawierający w swoim składzie oktenidynę, cytrynian cynku, glicerynę, pantenol, witaminy B2 i B3, menthol, wyciąg z eukaliptusa i ksylitol aerozol 30 ml op. 3617. Metoprolol amp. 5mg / 5mlx 5 op. 12018. Methylprednisolone hemisuccinate 125 mg + 2 ml rozp. fiol. 119. Lidocaini hydrochloridum, Thiaminum, Pyridoxinum, Cyanocobalaminum amp. 2 ml x 5 (20mg+100mg+100mg+1mg)/2ml op. 2420. Nandrolone decanoate amp.50 mg / 1 ml x 1 amp. 321. Oxymetazoline fl.5 ml - 0,01 % krople op. 6622. Simeticonum kaps. 0,04g x 100 op. 10523. Protamine sulfate amp. 5 ml - 1% roztwór amp. 124. Proxymetacaine krople do oczu 0,5 % 15 ml op. 3625. Simeticone 40 mg/ml - krople doust. 30 ml op. 526. Hydroxyzine hydrochloride roztwór do wstrz. 100 mg/2ml x 5 amp op. 7227. Preparat w maści o działaniu ściagającym, przeciwzapalnym, do leczenia trudno gojących się drobnych skaleczeń,ziarninujących małych ranek, nie zawierający kwasu bornego 100 g preparatu zawiera: wyciąg płynny z kłącza pięciornika 3,0 g, sulfobituminian amonu 2,0, tlenek cynku 20,0 g op. 12628. Lamivudine 150mg lamivudyny + 300mg zydowudyny x 60 tabl. op. 129. Cyproheptadine tabl. 4 mg x 20 op. 130. Ferrum tabl.powl. retard 270 mg siarczanu żelazawego [80 mg Fe(II)] x 30 op. 36031. Poractant 1,5 ml zawiesiny zawierającej 120 mg frakcji fosfolipidowej z płuca świni x 2 amp. op. 15032. Carbetocin amp. 0,1mg/1ml x 5 op. 1833. Acetylcysteine proszek ->płyn 0,6g x 20 op. 8434. Lercanidipine tabl. powl. 10mg x 60 op. 2735. Lercanidipine tabl. powl. 20mg x 60 op. 136. Ticagrelor tabl. powl. 90mg x 56 op. 337. Dabigatran etexilate kaps. twarde 110mg x 180 op. 338. Dabigatran etexilate kaps. twarde 150mg x 180 op. 239. Ferrum gluconicum draż. 200mg (23,2mg jonów żelaza) x 50 op. 340. Torasemide tabl. 200mg x 20 op. 141. Torasemide amp. 0,02g/4ml x 5 op. 85842. Benzoxonium chloride + Lidocaine aerozol (Benzoxonii chloridum 2 mg + Lignocainum hydrochloridum 1,5 mg)/ml x 30 ml op. 343. Benzydamini hydrochloridum aerozol 1,5mg/g do stosowania w jamie ustnej i gardle 0,15% 30ml op. 9044. Colchicinum tabl. 0,5mg x 20 op. 245. Ropivacainum amp. 0,02g/10ml x 5 op. 2746. Ropivacainum amp. 0,1g/10ml x 5 op. 147. Mivacurium chloride 2mg/ml amp.10 ml x 5 op. 2148. Diclofenac sodium , roztwór 0,1% krople do oczu 1mg/ml but. 10ml op. 249. Clonidini hydrochloridum tabl. 75mg x 50 op. 4250. Phosphates konc do sporz roztw do infuzji fiolki 20ml x 10 op. 251. Zofenoprilum tabl. 7,5mg x 28 op. 252. Zofenoprilum tabl. 30mg x 28 op. 153. Rivaroxaban tabl. powl. 10mg x 100 op. 154. Rivaroxaban tabl. powl. 15mg x 100 op. 2455. Fluoksetyna kaps. 20 mg x 28 op. 156. Rivaroxaban tabl. powl. 20mg x 100 op. 2457. Heparinum żel 1000 j.m./g x 50 g op. 158. Kolagenaza N maść 1,2 j./g 20 g op. 7859. Racecadotril granulat do przygotowania zawiesiny 10 mg x 16 saszetek op. 1060. Racecadotril granulat do przygotowania zawiesiny 30 mg x 16 saszetek op. 361. Kalii canrenoas inj. 0,2g / 10ml x 10 amp. op. 162. Calcium carbonatum kaps. 500 mg x 30 op. 3363. Escitalopram tabl. powl. 10 mg x 28 tabl. op. 2164. Kalii citras + Kalii hydrocarbonas granulat musujący x 20 torebek op. 5165. Kalium chloratum syrop 0,391 potasu / 5 ml x 150 ml op. 366. Spray do bezbolesnego usuwania różnego rodzaju taśm mocujących i przylepców, zawierający siloksany, niezawierający alkoholu aerozol 50 ml op. 13267. Oseltamivir kaps. 75 mg x 10 op. 268. Colecalciferolum tabl. 1000 j.m. = 0,025 mg x 30 tabl. op. 6669. Mometasone 0,05mg w dawce aerozol (140 dawek) op. 1570. Phenylephrini hydrochloridum krople do oczu 10% x 10 ml op. 171. Preparat złożony: Fludrocortisone + Gramicidi + Neomycin Oph W-D 0,1%+0,0025%+0,25% zawiesina do oczu i uszu 5ml op. 3672. Inosine Pranobex syrop 0,25g/5ml x 150 ml op. 273. Rifaximin tabl. powl. 0,2 g x 28 tabl. op. 6074. Dihydroergotamine krople 0,002 g/1ml (15G) op. 975. Węgiel aktywny substancja substancja a ' 50 g op. 376. Preparat złożony : Dexamethasone, neomycin sulfas, polymyxin B sulfas - / 1 mg + 3500 j.m + 6000 j.m/ml / krople do oczu 5 ml op. 177. Dexapanthenol żel do oczu 5% x 10 g op. 278. Ornithine amp. 5g /10 ml x 10 op. 2179. Tiaprid tabl. 0,1 g x 20 op. 8480. Theophylline 0,2 g/10 ml x 5 amp. op. 9081. Calcium Carbonate kaps. 1 g = 0,4 g wapnia x 30 op. 282. Ferrum zawiesina 0,01g/ml x 50 ml op. 983. Colecalciferolum krople 15000j.m./ml poj.10 ml op. 10884. Preparat złożony : (10mg Natamycinum + 10 mg Hydrocortisonum + 3500 I.U.Neomycinum)/g krem a 15 g op. 385. Estriol 0,1% krem dopochwowy z aplikatorem a 15 g op. 386. Hydro-żel z jonami srebra i karnozyną przeznaczony do stosowania miejscowego na skórę, narażoną na otarcia, skaleczenia, rany, odparzenia, odleżyny. Wolny od alkoholu, konserwantów i silikonu hydro-żel 100 ml zawierający m.in.: Paraffinum Liquidum, Pentylene Glycol, Panthenol, Carnosine, Silver Citrate, Allantoin op. 1087. Krem-żel zawierajacy kompleks dwutlenku tytanu połączonego z jonami aktywnego srebra o działaniu przeciwbakteryjnym, przeciwgrzybiczym, przeciwwirusowym do stosowania przy zmianach skórnych, otarciach, ranach, oparzeniach, odleżynach. krem-żel 50 ml zawierajacy: olej mineralny, glikol propylenowy, PEG 30, dipolihydroksystearynian, palmitynian izopropylu, PPG-15 eter stearylu, izononian izonozatylu, TIAB, chlorek benzalkoniowy, wosk pszczeli, octan tokoferylu, dimeticon, siarczan magnezu, wodę op. 488. Thiopental fiol. 1 g x 25 op. 889. Thiopental fiol. 0,5 g x 25 op. 290. Phytomenadione do infuzji i podawania doustnego amp. 2 mg/0,2 ml x 5 op. 1291. Caffeine citrate roztwór do infuzji i roztwór doustny amp. 0,02 g/ml x 10 op. 24

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: II.9.1) Wymagania stawiane Wykonawcom składającym ofertę:1) Wykonawca może zaoferować wyłącznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne oraz ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 2) Wykonawca oferując produkt leczniczy, środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrób medyczny znajdujący się w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych przy obliczaniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dn. 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, aktualne na dzień składania ofert. Ponadto należy wziąć po uwagę wyjaśnienia dotyczące art. 9 ust 2 zawarte w komunikacie Ministra Zdrowia z dnia 26.03.2012 (pismo MZ-PLR-460-12576-160/KB/12). Ceny leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych znajdujące się na listach NFZ nie mogą przekraczać limitu finansowania przez Fundusz. Ceny zgodne z aktualnymi obwieszczeniami refundacyjnymi Ministra Zdrowia. 3) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego Towaru (okresowy brak na rynku), w czasie składania oferty, należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 4) W przypadku zakończonej produkcji Towaru wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji. 5) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w SIWZ Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania). 6) Wolno zamieniać: tabletki na tabletki powlekane lub drażetki i odwrotnie.7) Nie wolno zamieniać: fiolek na ampułki, natomiast wolno zamieniać ampułki na fiolki.8) Zamawiający nie dopuszcza w ofercie suplementów diety.9) Termin ważności oferowanych produktów – 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego chyba, że inny termin wynika z Załącznika nr 1A do SIWZ.10) Wykonawca zapewnia oznakowanie produktu leczniczego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki.II.9.2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w składanej ofercie zawarł kod EAN (jeżeli został nadany). II.9.3) Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej II.9.4) W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcę wymogu określonego w punkcie powyżej.II.9.5) Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu ZamówieniaII.9.6) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. Apteka Szpitalna).II.9.7) Faktura musi być wystawiona przez Wykonawcę, który został wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza się wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi być podana data ważności i seria. Faktura ma zwierać kod EAN II.9.8) Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.II.9.9) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury..II.9.10) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) lub zmniejszenia -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%) wartości Umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych danego Towaru, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem produktów farmaceutycznych. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (dotyczy Wykonawców oferujących produkty lecznicze), którzy są uprawnieni do sprzedaży leczniczych produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać ten spośród Wykonawców, który będzie sprzedawał produkty lecznicze.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj.: 1) Koncesję, zezwolenie, licencje lub dokumenty potwierdzającego, ze Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. III.1.3) ppkt 1) SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców oferujących produktów, do których nie jest wymagany przepisami prawa dokument wymieniony w pkt.1) Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o braku konieczności załączania stosownego dokumentu w ofercie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.:1) Oświadczenie Wykonawcy(wzór stanowi załącznik nr 2D), że oferowane:• produkty, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej;• wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej; lub w przypadku zaoferowania produktów/wyrobów, które nie podlegają w/w przepisom wykaz tych produktów/wyrobów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:a. nazwy Towaru,b. sposobu konfekcjonowania,c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ,e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d.4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT, spowodowanych takimi okolicznościami, jak: urzędowa zmiana stawki VAT lub uzasadniona przez producenta zmiana klasyfikacji danego towaru (o ile opis Przedmiotu Umowy dopuszcza zmianę klasyfikacji danego wyrobu). Uwzględnienie zmienionej stawki podatku VAT nastąpi automatycznie z chwilą powstania przesłanek dla dokonania zmiany, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu, o czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego.7. W przypadku zmiany cen urzędowych produktów leczniczych ujętych w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, Zamawiający dokonywać będzie zakupu produktu po cenie urzędowej obowiązującej w dniu wystawienia faktury, z zastrzeżeniem, że możliwa jest różnica w stosunku do ceny urzędowej zastosowana przez Wykonawcę w ofercie, w odniesieniu do poszczególnych Towarów wyłącznie na korzyść Zamawiającego.8. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową, z zastrzeżeniem § 2 ust. 11. 9. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w Załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.10. Po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmiany Umowy, poprzez sporządzenie aneksu, w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany:a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.11. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu.12. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-10, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.